iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%
#101
Napisano 12 listopada 2016 - 18:31
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#102
Napisano 12 listopada 2016 - 18:49
Co prawda rzadko przebywam na chłodzie, ale dzisiaj np. byłem na długim spacerze z psem było +1. Wszystko gra ios 10.1.1Rozumiem ze taki problem na 7 nie występuje?
#103
Napisano 12 listopada 2016 - 19:00
No i znowu: Bateria 22%, spacer po lesie w 2°C, chce zrobić zdjęcie wiewiórce, jedno się robi po czym czarny ekran, chwilę kółko ładowania i ciemność. Próba uruchomienia płacze o podłączeniu do prądu. Apple zbywa tak od 2 miesięcy, że to wina softu, iSpot po diagnostyce nie widzi problemu w sprzęcie.
Czuję już tę walkę przez najbliższe 10 miesięcy z X-Komem by uznali naprawę w ramach rękojmi (ʘ‿ʘ)
Ja byłem w iSpot i mi wymienili na nową sztukę. Być morze trafiłem na jakiegoś ogarniętego gościa, który zdiagnozował baterie i na początku wszystko wyszło mu ok, mała ilość cykli ładowania i 95% sprawności, ale potem odpalił wykres z rozładowywaniem się baterii i zobaczył którego dnia był spadek baterii z około 20% do zera. Napisał wszystkie swoje obserwacje w opisie usterki.
#104
Napisano 12 listopada 2016 - 20:47
No i znowu: Bateria 22%, spacer po lesie w 2°C, chce zrobić zdjęcie wiewiórce, jedno się robi po czym czarny ekran, chwilę kółko ładowania i ciemność. Próba uruchomienia płacze o podłączeniu do prądu. Apple zbywa tak od 2 miesięcy, że to wina softu, iSpot po diagnostyce nie widzi problemu w sprzęcie.
Czuję już tę walkę przez najbliższe 10 miesięcy z X-Komem by uznali naprawę w ramach rękojmi (ʘ‿ʘ)
Oddaj do Cortlandu/iMad, jeśli masz jeszcze gwarancje.
#105
Napisano 12 listopada 2016 - 21:23
Mnie aktualizacja do 10.2 beta nie pomogła. Dziś przy ok 50% na dworze wyjąłem telefon by zrobić zdjęcie i przywitał mnie czarny ekran. Najgorsze jest to, że gwarancja skończyła się jakieś 2 tygodnie temu :/
to samo u kolegi i tez po gwar.
powinni czym predzej uruchomic program naprawczy
#106
Napisano 12 listopada 2016 - 21:33
Maja 14 dni na ustosunkowanie sie.
Maj 14 dni na napisanie co się z nim będzie działo w sensie czy naprawiają itp. Mogą tak miesiącami ci naprawiać powołując się np na brak części zamiennych. Albo odrzucić reklamacje
Przy reklamacji z tytułu gwarancji (nie mylić z rękojmią) nie ma terminu "na ustosunkowanie się".
Ja oddałem iPhone s6 17.10 na gwarancję, kt mi się już kończyła do salonu Orange... Nie wiem gdzie oni te telefony wysyłają, ale zapewniali że tel będzie do 14 dni tym czasem nadal go nie mam. Tak jak u większości z Was wyłączał mi się niekiedy przy 30-40%! Od Orange udało mi się dowiedzieć, że telefon nadal jest testowany w serwisie... Zastanawiam się jak długo mogą go jeszcze trzymać i czy mam jakieś prawa do tego by ich pośpieszyć?
Macie już jakieś doświadczenie z gwarancją w Orange?
Nie wiesz gdzie serwisują operatorzy ? Serio ?
No to czytaj:
http://myapple.pl/fo...jna-regenersis/
Pomogłem ? - Lubię to
#107
Napisano 12 listopada 2016 - 21:35
Na dworze całe 10minut (do sklepu), chciałem zadzwonić % baterii - 64%. Nagle buch. Włączył się i komunikat, ze baterii 0%..
#108
Napisano 12 listopada 2016 - 21:55
#109
Napisano 12 listopada 2016 - 22:01
No to masz 2 opcje - oddajesz na wymiane ekranu i ci naprawia albo naprawiasz w serwisie nieautoryzowanym beterie za 150zl.
Tylko po wymianie baterii za 150zł. o wymianie ekranu w autoryzowanym serwisie bedzie mógł już zapomnieć.
Pomogłem ? - Lubię to
#110
Napisano 12 listopada 2016 - 22:11
Dla niektorych przeciez peknieta "szybka" to nie pekniety ekran i w niczym nie przeszkadza.
#111
Napisano 12 listopada 2016 - 22:12
Przy reklamacji z tytułu gwarancji (nie mylić z rękojmią) nie ma terminu "na ustosunkowanie się".
Nie wiesz gdzie serwisują operatorzy ? Serio ?
No to czytaj:
http://myapple.pl/fo...jna-regenersis/
No tutaj popełniłem błąd... mam nadzieję, że uda mi się odzyskać telefon:(
#112
Napisano 12 listopada 2016 - 23:13
Oczywiscie ale jesli ktos nie zrobil tego od razu za 650zl to nie sadze zeby mial zamiar robic to w przyszlosci kiedy ten telefon z kadym miesiacem tanieje i wymiana w autoryzowanym serwisie jest coraz mniej oplacalna.
Dla niektorych przeciez peknieta "szybka" to nie pekniety ekran i w niczym nie przeszkadza.
Wiele osób przy niewielkim uszkodzeniu (delikatnym pęknięciu, wyszczerbieniu) ekranu nie decyduje się natychmiast na naprawę, podobnie jak wielu kierowców przy niedużym uszczerbku karoserii (zadrapanie, lekkie wgniecenie) nie jedzie od razu do lakiernika czy blacharza. Rysę można zamaskować - w tym przypadku pęknięcie przykryć szkłem i używamy dalej np. do następnego wypadku. Jak już zostaniemy zmuszeni do wymiany ekranu to w przypadku iPhone 6s wymiana na oryginalny ekran w ASA kosztuje 650-700zł. (taniej niż w niektórych serwisach nieautoryzowanych), ale wtedy może nas spotkać odmowa jakiejkolwiek naprawy (nawet za pieniądze) bo mamy wstawioną baterię za 150zł.
Pomogłem ? - Lubię to
#113
Napisano 12 listopada 2016 - 23:15
Jasne - można też i poczekać do wiosny i po problemie nie wydamy ani 150zł ani 650zł
- bee3 lubi to
#114
Napisano 12 listopada 2016 - 23:17
Jasne - można też i poczekać do wiosny i po problemie nie wydamy ani 150zł ani 650zł
Zdarzało się, że w cenie wymiany ekranu wymieniali całe telefony na nowe.
Pomogłem ? - Lubię to
#115
Napisano 12 listopada 2016 - 23:30
#116
Napisano 12 listopada 2016 - 23:45
Niby tak, ale chyba nikt nie oddaje telefonu na naprawę ekranu, licząc, że mu wymienią telefon na nowy. To są raczej wyjątkowe sytuacje.
No raczej.
Chciałem tylko zauważyć, że jeżeli ktoś nie biegnie do serwisu pozbyć się kilkuset pln, natychmiast po wystąpieniu lekkiego uszczerbku w przedmiocie - to jeszcze nie oznacza, że nie zdecydowałby się na to w przyszłości (bliższej lub dalszej).
Użytkownik bee3 edytował ten post 12 listopada 2016 - 23:46
Pomogłem ? - Lubię to
#117
Napisano 12 listopada 2016 - 23:47
Będę się modlił żeby przestał się wyłączać Szczerze właśnie zobacyzłem że jak ostatnio naprawa w iSpot była 689 czy ileś to teraz 799zł to dziękuję bardzo. Rozbiłem już raz go w wakacje tak, że nie dało się używać bo kaleczył palce i naprawiłem w iMadzie, teraz upadł mi na schody i się wyszczerbił więc nie mam ochoty drugi raz płacić. Myślicie że jak będzie mu ciepło to będzie radośnie działał?
#118
Napisano 13 listopada 2016 - 00:19
... Myślicie że jak będzie mu ciepło to będzie radośnie działał?
Są różne hipotezy odnośnie przyczyny takiego zachowania się telefonów. Ostatnio słyszałem, ze może mieć to związek ze słynną (choć nieco już zapomnianą) chipgate w iP6s (TSMC vs Samsung) i oprogramowaniem.
Pomogłem ? - Lubię to
#119
Napisano 13 listopada 2016 - 00:29
#120
Napisano 13 listopada 2016 - 00:36
Z moich obserwacji wynika, że wraz ze wzrostem stopnia zużycia baterii iPhone wyłacza się w coraz wyższych temperaturach, tj. 10-15 stopni. A więc radośnie działać będzie dopiero latem.
Problem z wyłączającymi się iP6s przy wskazaniu 30% naładowania był raportowany przez forumowiczów już w ubiegłym roku, więc nie mogło być mowy o jakimkolwiek zużyciu baterii w niemal nowych telefonach.
Pomogłem ? - Lubię to
#121
Napisano 13 listopada 2016 - 02:34
#122
Napisano 13 listopada 2016 - 10:00
Problem z wyłączającymi się iP6s przy wskazaniu 30% naładowania był raportowany przez forumowiczów już w ubiegłym roku, więc nie mogło być mowy o jakimkolwiek zużyciu baterii w niemal nowych telefonach.
Piszę o własnych obserwacjach;) Rok temu iPhone wyłączał mi się na przy niższych temperaturach i niższym procencie baterii. Teraz na początku października sytuacja zaczęła się powtarzać, ale przy wyższych temperaturach i wyższym także naładowaniu. Podejrzewam po prostu, że przy bardziej zużytej baterii łatwiej o pojawienie się tej sytuacji.
A tutaj link do fajnego artykułu o tym, co robić w przypadku stwierdzenia tego problemu:
http://thinkapple.pl/2016/11/13/iphone-wylacza-sie-na-zimnie-co-zrobic/
#123
Napisano 13 listopada 2016 - 10:59
A tutaj link do fajnego artykułu o tym, co robić w przypadku stwierdzenia tego problemu:
http://thinkapple.pl/2016/11/13/iphone-wylacza-sie-na-zimnie-co-zrobic/
Pod sam koniec napisali, że można ubiegać się o naprawę/wymianę z tytułu rękojmi. Tak się składa, że mój 6S jest juz po gwarancji. Sprzęt zakupiłem w X-Kom. Przerabiał już ktoś taką procedurę w tym sklepie? Imo rękojmia powinna być zasadna, skoro producent deklaruje, że telefon można używać od 0-35stC a iP wyłącza się przy 7st. i 50% baterii, to jest on niezgodny ze specyfikacją. Dobrze myślę? Czy olać temat, kupić baterię za stówkę i wymienić?
iMac 27" | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular
#124
Napisano 13 listopada 2016 - 11:39
Problem z wyłączającymi się iP6s przy wskazaniu 30% naładowania był raportowany przez forumowiczów już w ubiegłym roku, więc nie mogło być mowy o jakimkolwiek zużyciu baterii w niemal nowych telefonach.
Są różne hipotezy odnośnie przyczyny takiego zachowania się telefonów. Ostatnio słyszałem, ze może mieć to związek ze słynną (choć nieco już zapomnianą) chipgate w iP6s (TSMC vs Samsung) i oprogramowaniem.
Ja myślę, że można jeszcze wziąć pod uwagę promieniowanie słoneczne, oddziaływanie Księżyca i zachodni wiatr. Zrozum, że Apple włożyło marne baterie do tych iPhonów i stąd problemy. Zwodzą ludzi oddających telefony na gwarancję, bo tak im wygodniej i taniej. Nie ma jednoznacznej procedury dla serwisów jak rozpatrywać takie przypadki, więc serwis odrzuca reklamację, bo nie będzie brał na siebie kosztu wymiany baterii lub telefonu jeśli Apple odpowie, że było to nieuzasadnione.
A odnośnie wymiany całego telefonu w przypadku wysłania go na wymianę samego ekranu to nie jest to takie oczywiste jak ciągle piszesz, tylko jest to przypadek jeden na kilka tysięcy i tylko w momencie kiedy nie da się odkleić baterii, bo np. urwały się jej tasiemki mocujące albo bateria puchnie. Zapytaj kolegów z serwisu to Ci opowiedzą jakie są wytyczne. Ja nie mogę.
Wracając do tematu to takich przypadków wyłączającymi się iPhonami teraz będzie baaardzo dużo. Zima idzie, a na chłodzie wychodzą wszelkie niedomagania baterii. Gdyby dało się to rozwiązać oprogramowaniem to już kilka lat temu by to wprowadzili przy okazji gdzieś tak pewnie iOS 6, bo w iPhonach 4 i 4S działo się to samo, potem w 5 i 5S, a teraz w 6 i 6S. Choć teraz to już bardzo częste przypadki. A ktoś pytał o to czy w iPhonach 7 też to będzie to uprzejmie informuję, że tak.
- North i Giallorosso lubią to
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#125
Napisano 13 listopada 2016 - 11:53
Mam 5S-ke i "testowałem" ostatnio czy beta 10.2 coś daje, efekt telefon przy około 3-4 stopniach C wyłączył się w okolicach 12%.
iPhone 15 Pro Max 512GB
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych