Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
505 odpowiedzi w tym temacie

#76 andegawen

andegawen
  • 40 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 14:04

Kiedyś miałem 10-11h w użyciu, więc...

#77 madhunt3r

madhunt3r
  • 2 530 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 14:16

A świstak siedzi i zawija je w te sreberka...
  • makemymind lubi to

iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13


#78 Mardok

Mardok
  • 252 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 14:24

w jednym przypadku informację otrzymałem tego samego dnia, w którym oddałem telefon do serwisu. Innym razem na drugi dzień. Ostatnio jak miałem jeszcze SE, trzy dni.

 

Pytam bo wysłałem we wtorek, w środę z rana już mieli u siebie (według śledzenia DHL) i jak do tej pory nie dostałem nawet maila że "dotarło" a na liście zleceń moje RMA widniej jako "Brak takiego zlecenia" cóż może przed długim wolnym nie chciało im się już nic robić :P


7 / Air2 / AW / Nano / Mac Mini / MBA


#79 andegawen

andegawen
  • 40 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 14:42

Tylko nie wiem jak z tą gwarancja jest teraz, myślałem, że jak dają nowy telefon to gwarancja leci od nowa, a jak sprawdzam to pokazuje expired

#80 mateusxzz

mateusxzz
  • 242 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 11 listopada 2016 - 16:24

Cześć.

Mój iP6s+ wariuje od jakiegoś miesiąca. Wyłącza się przy 40% potem pokazuje, żeby go naładować a po paru minutach włącza się i pokazuje 55%.

Oddałbym, ale czy przyjmą z lekko pobitym ekranem? Przyklejone jest szkło hartowane i tego nie widać w ogóle, ale rozumiem, że jak oddam ze zbitym ekranem (dokładnie brakuje trochę szkła przy TouchID) to zamiast zająć się baterią skoszą ode mnie mamonę za ekran?



#81 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 11 listopada 2016 - 18:57

Cześć.

Mój iP6s+ wariuje od jakiegoś miesiąca. Wyłącza się przy 40% potem pokazuje, żeby go naładować a po paru minutach włącza się i pokazuje 55%.

Oddałbym, ale czy przyjmą z lekko pobitym ekranem? Przyklejone jest szkło hartowane i tego nie widać w ogóle, ale rozumiem, że jak oddam ze zbitym ekranem (dokładnie brakuje trochę szkła przy TouchID) to zamiast zająć się baterią skoszą ode mnie mamonę za ekran?

Nie ma szans z pękniętym ekranem, żeby uznali to w ramach gwarancji.


<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#82 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 19:53

A co w tym dziwnego jak masz uszkodzony ekran ?

#83 ksiusiu

ksiusiu
  • 19 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 22:25

Ja oddałem iPhone s6 17.10 na gwarancję, kt mi się już kończyła do salonu Orange... Nie wiem gdzie oni te telefony wysyłają, ale zapewniali że tel będzie do 14 dni tym czasem nadal go nie mam. Tak jak u większości z Was wyłączał mi się niekiedy przy 30-40%! Od Orange udało mi się dowiedzieć, że telefon nadal jest testowany w serwisie... Zastanawiam się jak długo mogą go jeszcze trzymać i czy mam jakieś prawa do tego by ich pośpieszyć?

Macie już jakieś doświadczenie z gwarancją w Orange?



#84 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 11 listopada 2016 - 22:37

Skoro oddawałeś do operatora, telefon zapewne powędrował do regenersis. Orange powinno w ciągu 14 dni odpowiedzieć co i jak.
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#85 makemymind

makemymind
  • 706 postów
  • SkądPoznań

Napisano 11 listopada 2016 - 22:37

Ja oddałem iPhone s6 17.10 na gwarancję, kt mi się już kończyła do salonu Orange... Nie wiem gdzie oni te telefony wysyłają, ale zapewniali że tel będzie do 14 dni tym czasem nadal go nie mam. Tak jak u większości z Was wyłączał mi się niekiedy przy 30-40%! Od Orange udało mi się dowiedzieć, że telefon nadal jest testowany w serwisie... Zastanawiam się jak długo mogą go jeszcze trzymać i czy mam jakieś prawa do tego by ich pośpieszyć?
Macie już jakieś doświadczenie z gwarancją w Orange?


a na ch*j oddawales do Orange, a nie do Cortland np?
  • Giallorosso lubi to

#86 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 11 listopada 2016 - 22:43

a na ch*j oddawales do Orange, a nie do Cortland np?

niestety często ludzie kupujący telefon u operatora są nadal przekonani, że właśnie tam powinni reklamować sprzęt.
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#87 ksiusiu

ksiusiu
  • 19 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 22:43

a na ch*j oddawales do Orange, a nie do Cortland np?

Pytałem w iOpen i Panowie polecili mi że najszybciej będzie u operatora! Już w chwili oddawania telefonu zacząłem żałować bo gościu z Orange w ogóle nie potrzebował pudełka a telefon owinął w papiery i tak przekazał dalej. Sprawy nie odpuszcze a w przyszłym tygodniu uderzę tam do nich osobiście i zrobie burdę. Nie mogę się nigdzie doszukać jakie mam prawa jako osoba oddająca urządzenie do Orange. Czy obowiązują mnie przepisu Orange, Apple czy Kodeks Cywilny?

Nie mogę się doszukać ile mają czasu na naprawę.



#88 MC_

MC_
  • 6 914 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 22:44

Maja 14 dni na ustosunkowanie sie.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#89 ksiusiu

ksiusiu
  • 19 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 22:46

Zanim tam uderzę to skonsultuje się z rzecznikiem. Co to jest ten serwis regenersis? Sprawdzałem tam po IMEI i nie wyszukuje tam mojego telefonu



#90 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 11 listopada 2016 - 23:01

Pytałem w iOpen i Panowie polecili mi że najszybciej będzie u operatora! Już w chwili oddawania telefonu zacząłem żałować bo gościu z Orange w ogóle nie potrzebował pudełka a telefon owinął w papiery i tak przekazał dalej. Sprawy nie odpuszcze a w przyszłym tygodniu uderzę tam do nich osobiście i zrobie burdę. Nie mogę się nigdzie doszukać jakie mam prawa jako osoba oddająca urządzenie do Orange. Czy obowiązują mnie przepisu Orange, Apple czy Kodeks Cywilny?
Nie mogę się doszukać ile mają czasu na naprawę.

jesli chodzi o przyjęcie telefonu do serwisu, w zajebistym cortlandzie sprawa wygląda podobnie. Odbierają nawet telefon bez jakielowiek folii. Serwis jest zobowiązany aby ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni, ale nie terminu w jakim usuną usterkę
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#91 ksiusiu

ksiusiu
  • 19 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 23:04

jesli chodzi o przyjęcie telefonu do serwisu, w zajebistym cortlandzie sprawa wygląda podobnie. Odbierają nawet telefon bez jakielowiek folii. Serwis jest zobowiązany aby ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni, ale nie terminu w jakim usuną usterkę

 

Jak to rozumieć? Czyli tak naprawdę w ciągu 14 dni mają się określić co będą z telefonem robić?



#92 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 11 listopada 2016 - 23:07

Maj 14 dni na napisanie co się z nim będzie działo w sensie czy naprawiają itp. Mogą tak miesiącami ci naprawiać powołując się np na brak części zamiennych. Albo odrzucić reklamacje
  • Giallorosso lubi to

Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#93 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 11 listopada 2016 - 23:08

Jak to rozumieć? Czyli tak naprawdę w ciągu 14 dni mają się określić co będą z telefonem robić?

Otrzymaleś już odpowiedź od kolegi MC_
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#94 ksiusiu

ksiusiu
  • 19 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 23:09

Szkoda słów! Na tym chorym Orange nie mogę się nawet doszukać regulaminu w którym mowa była by o reklamowaniu telefonu



#95 MC_

MC_
  • 6 914 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 23:11

Trzeba bylo myslec przed oddaniem. Poza tym nie ma obowiazku tworzenia regulaminu.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#96 ksiusiu

ksiusiu
  • 19 postów

Napisano 11 listopada 2016 - 23:13

 Dzięki za pomoc. Na przyszłość będę już mądrzejszy. Poinformuje Was jak sprawa się zakończy. 



#97 lukakowal

lukakowal
  • 65 postów

Napisano 12 listopada 2016 - 13:33

Jak dla mnie sprawa jest oczywista:

 

Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu  dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

 

 

Spotkałem się kiedyś z taką sytuacja przy reklamacji innego produktu i sprzedawca musiał uznać moje żądania reklamacji.

Wcześniej skonsultowałem to na infolinii urzędu ochrony praw konsumenta.


Użytkownik lukakowal edytował ten post 12 listopada 2016 - 13:35


#98 MC_

MC_
  • 6 914 postów

Napisano 12 listopada 2016 - 13:40

To są przepisy dotyczące rękojmi, a nie gwarancji.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#99 TheMan

TheMan
  • 191 postów

Napisano 12 listopada 2016 - 14:43

No i znowu: Bateria 22%, spacer po lesie w 2°C, chce zrobić zdjęcie wiewiórce, jedno się robi po czym czarny ekran, chwilę kółko ładowania i ciemność. Próba uruchomienia płacze o podłączeniu do prądu. Apple zbywa tak od 2 miesięcy, że to wina softu, iSpot po diagnostyce nie widzi problemu w sprzęcie.

 

Czuję już tę walkę przez najbliższe 10 miesięcy z X-Komem by uznali naprawę w ramach rękojmi (ʘ‿ʘ)



#100 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 12 listopada 2016 - 17:42

Mnie aktualizacja do 10.2 beta nie pomogła. Dziś przy ok 50% na dworze wyjąłem telefon by zrobić zdjęcie i przywitał mnie czarny ekran. Najgorsze jest to, że gwarancja skończyła się jakieś 2 tygodnie temu :/ 


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular





Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych