iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%
#76
Napisano 11 listopada 2016 - 14:04
#77
Napisano 11 listopada 2016 - 14:16
- makemymind lubi to
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#78
Napisano 11 listopada 2016 - 14:24
w jednym przypadku informację otrzymałem tego samego dnia, w którym oddałem telefon do serwisu. Innym razem na drugi dzień. Ostatnio jak miałem jeszcze SE, trzy dni.
Pytam bo wysłałem we wtorek, w środę z rana już mieli u siebie (według śledzenia DHL) i jak do tej pory nie dostałem nawet maila że "dotarło" a na liście zleceń moje RMA widniej jako "Brak takiego zlecenia" cóż może przed długim wolnym nie chciało im się już nic robić
7 / Air2 / AW / Nano / Mac Mini / MBA
#79
Napisano 11 listopada 2016 - 14:42
#80
Napisano 11 listopada 2016 - 16:24
Cześć.
Mój iP6s+ wariuje od jakiegoś miesiąca. Wyłącza się przy 40% potem pokazuje, żeby go naładować a po paru minutach włącza się i pokazuje 55%.
Oddałbym, ale czy przyjmą z lekko pobitym ekranem? Przyklejone jest szkło hartowane i tego nie widać w ogóle, ale rozumiem, że jak oddam ze zbitym ekranem (dokładnie brakuje trochę szkła przy TouchID) to zamiast zająć się baterią skoszą ode mnie mamonę za ekran?
#81
Napisano 11 listopada 2016 - 18:57
Cześć.
Mój iP6s+ wariuje od jakiegoś miesiąca. Wyłącza się przy 40% potem pokazuje, żeby go naładować a po paru minutach włącza się i pokazuje 55%.
Oddałbym, ale czy przyjmą z lekko pobitym ekranem? Przyklejone jest szkło hartowane i tego nie widać w ogóle, ale rozumiem, że jak oddam ze zbitym ekranem (dokładnie brakuje trochę szkła przy TouchID) to zamiast zająć się baterią skoszą ode mnie mamonę za ekran?
Nie ma szans z pękniętym ekranem, żeby uznali to w ramach gwarancji.
#82
Napisano 11 listopada 2016 - 19:53
#83
Napisano 11 listopada 2016 - 22:25
Ja oddałem iPhone s6 17.10 na gwarancję, kt mi się już kończyła do salonu Orange... Nie wiem gdzie oni te telefony wysyłają, ale zapewniali że tel będzie do 14 dni tym czasem nadal go nie mam. Tak jak u większości z Was wyłączał mi się niekiedy przy 30-40%! Od Orange udało mi się dowiedzieć, że telefon nadal jest testowany w serwisie... Zastanawiam się jak długo mogą go jeszcze trzymać i czy mam jakieś prawa do tego by ich pośpieszyć?
Macie już jakieś doświadczenie z gwarancją w Orange?
#84
Napisano 11 listopada 2016 - 22:37
#85
Napisano 11 listopada 2016 - 22:37
Ja oddałem iPhone s6 17.10 na gwarancję, kt mi się już kończyła do salonu Orange... Nie wiem gdzie oni te telefony wysyłają, ale zapewniali że tel będzie do 14 dni tym czasem nadal go nie mam. Tak jak u większości z Was wyłączał mi się niekiedy przy 30-40%! Od Orange udało mi się dowiedzieć, że telefon nadal jest testowany w serwisie... Zastanawiam się jak długo mogą go jeszcze trzymać i czy mam jakieś prawa do tego by ich pośpieszyć?
Macie już jakieś doświadczenie z gwarancją w Orange?
a na ch*j oddawales do Orange, a nie do Cortland np?
- Giallorosso lubi to
#86
Napisano 11 listopada 2016 - 22:43
niestety często ludzie kupujący telefon u operatora są nadal przekonani, że właśnie tam powinni reklamować sprzęt.a na ch*j oddawales do Orange, a nie do Cortland np?
#87
Napisano 11 listopada 2016 - 22:43
a na ch*j oddawales do Orange, a nie do Cortland np?
Pytałem w iOpen i Panowie polecili mi że najszybciej będzie u operatora! Już w chwili oddawania telefonu zacząłem żałować bo gościu z Orange w ogóle nie potrzebował pudełka a telefon owinął w papiery i tak przekazał dalej. Sprawy nie odpuszcze a w przyszłym tygodniu uderzę tam do nich osobiście i zrobie burdę. Nie mogę się nigdzie doszukać jakie mam prawa jako osoba oddająca urządzenie do Orange. Czy obowiązują mnie przepisu Orange, Apple czy Kodeks Cywilny?
Nie mogę się doszukać ile mają czasu na naprawę.
#88
Napisano 11 listopada 2016 - 22:44
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#89
Napisano 11 listopada 2016 - 22:46
Zanim tam uderzę to skonsultuje się z rzecznikiem. Co to jest ten serwis regenersis? Sprawdzałem tam po IMEI i nie wyszukuje tam mojego telefonu
#90
Napisano 11 listopada 2016 - 23:01
jesli chodzi o przyjęcie telefonu do serwisu, w zajebistym cortlandzie sprawa wygląda podobnie. Odbierają nawet telefon bez jakielowiek folii. Serwis jest zobowiązany aby ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni, ale nie terminu w jakim usuną usterkęPytałem w iOpen i Panowie polecili mi że najszybciej będzie u operatora! Już w chwili oddawania telefonu zacząłem żałować bo gościu z Orange w ogóle nie potrzebował pudełka a telefon owinął w papiery i tak przekazał dalej. Sprawy nie odpuszcze a w przyszłym tygodniu uderzę tam do nich osobiście i zrobie burdę. Nie mogę się nigdzie doszukać jakie mam prawa jako osoba oddająca urządzenie do Orange. Czy obowiązują mnie przepisu Orange, Apple czy Kodeks Cywilny?
Nie mogę się doszukać ile mają czasu na naprawę.
#91
Napisano 11 listopada 2016 - 23:04
jesli chodzi o przyjęcie telefonu do serwisu, w zajebistym cortlandzie sprawa wygląda podobnie. Odbierają nawet telefon bez jakielowiek folii. Serwis jest zobowiązany aby ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni, ale nie terminu w jakim usuną usterkę
Jak to rozumieć? Czyli tak naprawdę w ciągu 14 dni mają się określić co będą z telefonem robić?
#92
Napisano 11 listopada 2016 - 23:07
- Giallorosso lubi to
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#93
Napisano 11 listopada 2016 - 23:08
Otrzymaleś już odpowiedź od kolegi MC_Jak to rozumieć? Czyli tak naprawdę w ciągu 14 dni mają się określić co będą z telefonem robić?
#94
Napisano 11 listopada 2016 - 23:09
Szkoda słów! Na tym chorym Orange nie mogę się nawet doszukać regulaminu w którym mowa była by o reklamowaniu telefonu
#95
Napisano 11 listopada 2016 - 23:11
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#96
Napisano 11 listopada 2016 - 23:13
Dzięki za pomoc. Na przyszłość będę już mądrzejszy. Poinformuje Was jak sprawa się zakończy.
#97
Napisano 12 listopada 2016 - 13:33
Jak dla mnie sprawa jest oczywista:
Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
Spotkałem się kiedyś z taką sytuacja przy reklamacji innego produktu i sprzedawca musiał uznać moje żądania reklamacji.
Wcześniej skonsultowałem to na infolinii urzędu ochrony praw konsumenta.
Użytkownik lukakowal edytował ten post 12 listopada 2016 - 13:35
#98
Napisano 12 listopada 2016 - 13:40
To są przepisy dotyczące rękojmi, a nie gwarancji.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#99
Napisano 12 listopada 2016 - 14:43
No i znowu: Bateria 22%, spacer po lesie w 2°C, chce zrobić zdjęcie wiewiórce, jedno się robi po czym czarny ekran, chwilę kółko ładowania i ciemność. Próba uruchomienia płacze o podłączeniu do prądu. Apple zbywa tak od 2 miesięcy, że to wina softu, iSpot po diagnostyce nie widzi problemu w sprzęcie.
Czuję już tę walkę przez najbliższe 10 miesięcy z X-Komem by uznali naprawę w ramach rękojmi (ʘ‿ʘ)
#100
Napisano 12 listopada 2016 - 17:42
Mnie aktualizacja do 10.2 beta nie pomogła. Dziś przy ok 50% na dworze wyjąłem telefon by zrobić zdjęcie i przywitał mnie czarny ekran. Najgorsze jest to, że gwarancja skończyła się jakieś 2 tygodnie temu :/
iMac 27" | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych