Apple was po prostu oszukało i zwodziło - żadne oprogramowanie itp itd. nie pomoże trzeba było oddać telefon do naprawy bo teraz zostaje albo dać zarobić dla macsupport lub innego serwisu nieautoryzowanego albo do apple za 350zł wymienić.
iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%
#151
Napisano 14 listopada 2016 - 15:58
- Kuba2000 lubi to
#152
Napisano 14 listopada 2016 - 17:10
Byłem w serwisie, kazali dzwonić na infolinię aby przeprowadzili test diagnostyczny przez Wifi i zapytać czy wyrażą zgodę na wyjątek serwisowy i przyjmą do serwisu na sprawdzenie tego wyłączania się z tym brakiem szkiełka przy TouchID. Chyba się zdziwili na infolinii, że serwis mi powiedział o wyjątkach serwisowych. Ale po teście mają dać znać, czy wyrażą zgodę na diagnostykę bez uprzedniej wymiany ekranu.
#153
Napisano 14 listopada 2016 - 17:55
@up
Mam dokładnie to samo 6s chwile po gwarancji i te same problemy, raz się wyłączy przy 40%, raz przy 60%, najczęściej poniżej 20%. Apple też mi diagnozował niby wszystko ok, ale jednak nie działa jak powinno. Tłumaczą się, że trzeba czekać bo spawa znana... Obecnie mam 10.1.1, ale sprawdzałem na 10.2b2 i problem też występuje. Mam też 6s Plusa i takich problemów nie ma. Czy ktoś może potwierdzić, że po wymianie baterii problem zniknął?
Mi wymienili na nową sztukę 9.11 i jak na razie jest wszystko ok. A co do gwarancji to zależy gdzie kupiłeś, bo jeżeli w normalnym sklepie a nie na żadnych aukcjach itp. to masz jeszcze dodatkowe 12 miesięcy w prawie konsumenckim czy jakoś tak tłumaczył mi gościu w iSpot. Ja swojego 6s oddałem miesiąc po gwarancji apple i wymienili mi za darmo w iSpot, tylko że wtedy już trzeba mieć dowód zakupu z danego sklepu.
#154
Napisano 14 listopada 2016 - 17:59
iPhone 14 PRO Max
#155
Napisano 14 listopada 2016 - 18:35
Uwaga! Dobre wieści sprzed chwili. Napisałem dzisiaj zirytowany maila do przemiłej Pani z infolinii Apple'a u której zgłaszałem usterkę miesiąc temu, krótko przed upływem gwarancji. Wtedy przeprowadzone przez nią testy niczego nie wykrywały. Ale też nie miałem problemów z temperaturą tylko dziwnie szybko leciały procenty poniżej 20% oraz nie szło go włączyć po wyłączeniu w tym zakresie %. Pani do mnie oddzwoniła i ponownie uruchomiono zdalny test. Konsultantka poinformowała mnie, że w logach faktycznie widać, że jest "bardzo słabo". Co ciekawe wyłączenie na dworze przy 40% miałem w sobotę. Tego nie widziała, natomiast wykres baterii sugerował jej, że w środę i czwartek było słabo. Pani mnie poinformowała, że mam się udać do autoryzowanego serwisu w celu dalszej szczegółowej diagnozy baterii. Prawdopodobnie zostanie wymieniona. Gwarancją mam się nie przejmować, tylko podać serwisowi w razie potrzeby numer zgłoszenia.
Zatem jeśli jesteście już po gwarancji, a zgłaszaliście problem jeszcze podczas jej trwania to nie powinno być problemu z naprawą.
Zastanawiam się tylko ile taka wymiana baterii w Polsce potrwa. Wyczytałem na forum, że w PL tego nie robią, tylko wysyłają do NL. Zainwestowałem trochę w szkło ochronne na ekran i skin na tył - dlatego wymiana całego urządzenia jest dla mnie bardzo niekorzystna. Wolę samą baterię.
Na początku grudnia będę w Berlinie, więc chyba przemęczę się do tego czasu i pójdę do Apple Store. Ekran w iP6 mi kiedyś wymienili w 2h.
Skala problemu wydaję mi się jednak olbrzymia. Znam dokładnie 6 osób z iPhonem 6s. Tylko 2 nie mają problemu z baterią. 4/6 wadliwe! Koszmar i szybko powinni uruchomić program naprawczy. Może starsze też miały z tym problem, lecz z pewnością nie w takiej skali.
Użytkownik Jojox edytował ten post 14 listopada 2016 - 19:07
MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB iPhone 12 Pro Apple Watch S6
#156
Napisano 14 listopada 2016 - 18:42
A skala problemu będzie tylko rosła ze względu na zbliżające się miesiące zimowe.
#157
Napisano 14 listopada 2016 - 18:44
Ale jak mają wprowadzić program naprawczy skoro temat znany jest od roku i przez rok nie znaleźli rozwiązana.
#158
Napisano 14 listopada 2016 - 19:29
Ja swojego 6s oddałem miesiąc po gwarancji apple i wymienili mi za darmo w iSpot, tylko że wtedy już trzeba mieć dowód zakupu z danego sklepu.
Kupowałeś w iSpot czy gdzie indziej? Można oddać do iSpotu sprzęt zakupiony w innej sieci?
iMac 27" | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular
#159
Napisano 14 listopada 2016 - 19:55
@UP
Kupowałem w iSpot. Co do drugiego pytania, to wydaje mi się że nie można, ale moge sie mylić.
#160
Napisano 14 listopada 2016 - 19:58
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#161
Napisano 14 listopada 2016 - 20:11
Można, ale pod warunkiem że urządzenie jeszcze jest objęte 12 miesięczną gwarancją apple, a jeżeli chodzi o gwarancje konsumencką to trzeba oddać do sklepu w którym się kupiło.
#162
Napisano 14 listopada 2016 - 20:48
Uwaga! Dobre wieści sprzed chwili. Napisałem dzisiaj zirytowany maila do przemiłej Pani z infolinii Apple'a u której zgłaszałem usterkę miesiąc temu, krótko przed upływem gwarancji. Wtedy przeprowadzone przez nią testy niczego nie wykrywały. Ale też nie miałem problemów z temperaturą tylko dziwnie szybko leciały procenty poniżej 20% oraz nie szło go włączyć po wyłączeniu w tym zakresie %. Pani do mnie oddzwoniła i ponownie uruchomiono zdalny test. Konsultantka poinformowała mnie, że w logach faktycznie widać, że jest "bardzo słabo". Co ciekawe wyłączenie na dworze przy 40% miałem w sobotę. Tego nie widziała, natomiast wykres baterii sugerował jej, że w środę i czwartek było słabo. Pani mnie poinformowała, że mam się udać do autoryzowanego serwisu w celu dalszej szczegółowej diagnozy baterii. Prawdopodobnie zostanie wymieniona. Gwarancją mam się nie przejmować, tylko podać serwisowi w razie potrzeby numer zgłoszenia.
Zatem jeśli jesteście już po gwarancji, a zgłaszaliście problem jeszcze podczas jej trwania to nie powinno być problemu z naprawą.
Zastanawiam się tylko ile taka wymiana baterii w Polsce potrwa. Wyczytałem na forum, że w PL tego nie robią, tylko wysyłają do NL. Zainwestowałem trochę w szkło ochronne na ekran i skin na tył - dlatego wymiana całego urządzenia jest dla mnie bardzo niekorzystna. Wolę samą baterię.
Na początku grudnia będę w Berlinie, więc chyba przemęczę się do tego czasu i pójdę do Apple Store. Ekran w iP6 mi kiedyś wymienili w 2h.
Skala problemu wydaję mi się jednak olbrzymia. Znam dokładnie 6 osób z iPhonem 6s. Tylko 2 nie mają problemu z baterią. 4/6 wadliwe! Koszmar i szybko powinni uruchomić program naprawczy. Może starsze też miały z tym problem, lecz z pewnością nie w takiej skali.
Możesz powiedzieć z jaką Panią dokładnie rozmawiałeś? Ja wcześniej wysyłałem co chwile logi Pani Edycie. Przekonywała, że iOS 10.1 naprawi problem a jak nic to nie da to mam jej napisać maila. Do dzisiaj nie dostałem od niej odpowiedzi A jakiś inny Pan z infolinii dzisiaj mnie poinformował że "oni nigdy nie wiedzieli i nie wiedzą która aktualizacja to naprawi" także...
#163
Napisano 14 listopada 2016 - 21:40
Możesz powiedzieć z jaką Panią dokładnie rozmawiałeś? Ja wcześniej wysyłałem co chwile logi Pani Edycie. Przekonywała, że iOS 10.1 naprawi problem a jak nic to nie da to mam jej napisać maila. Do dzisiaj nie dostałem od niej odpowiedzi A jakiś inny Pan z infolinii dzisiaj mnie poinformował że "oni nigdy nie wiedzieli i nie wiedzą która aktualizacja to naprawi" także...
Moim zgłoszeniem zajmuje się Pani Ania. Nazwiska nie będę podawał. Bardzo starała się pomóc już za pierwszym razem. 3 razy wtedy odpalała zdalnie test i nic nie wychodziło. Miałem około 160 cykli i 93% pojemności. Wysłałem jej wtedy film na którym widać jak wyłączam telefon który ma 18% i już się nie włącza. Również prosiła abym czekał na aktualizacje i dał znać gdyby problemy nie ustały. Dzisiejszy test już coś wykazał. Sam jestem ciekaw czy ten soft 10.2 ma szanse coś poprawić. Szczerze w to wątpię. Dwójce znajomych wymienili w cortland z tego powodu całe telefony. Trochę mnie to martwi, bo wolałbym mieć wymienioną jedynie baterię. Za markowe szkło na ekran nikt mi nie odda, a przełożyć też nie da rady. Dlatego chyba poczekam do wizyty w Apple Store. Przy dłuższych spacerach trzeba mieć w pogotowiu powerbank. Jeden ze znajomych ma iP6 który używany od nowości w etui, w idealnym stanie ma uszkodzoną płytę główna od jakiegoś niewidzialnego mikrowygięcia. (wariuje dotyk) Naprawa nieopłacalna, gwarancji brak (jakieś 2 miesiące po jej skończeniu pojawiła się ta usterka.) I telefon który by można sprzedać za ponad tysiąc złotych robi za źródło spotify do wzmacniacza... Gdzie się podziała ta jakość Apple którą do dzisiaj widzę w swoich starych już nieużywanych urządzeniach. iPhone 4, iPad 2, iPody Classic - wszystko działa do dzisiaj idealnie. Dla przykładu 5 letni iPad 2 w stanie spoczynku z wyłączonym wifi wytrzymuje mi około 4 miesięcy.
MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB iPhone 12 Pro Apple Watch S6
#164
Napisano 14 listopada 2016 - 21:52
Od paru dni mam ten sam problem z moim iPhonem 6. Telefon na dworzu wyłącza się. Dodatkowo podczas ładowania bateria potrafi z 10% przeskoczyć na 20% itp. Mam iOS 10.2 więc zostaje tylko serwis. I tutaj moje pytanie, lepiej odnieść telefon do sklepu w którym został kupiony (Saturn) czy zgłosić usterkę bezpośrednio u Apple? Czy przy oddawaniu telefonu trzeba dołączyć wszystkie akcesoria? Nie mam już EarPods'ów.
Pozdrawiam.
#165
Napisano 14 listopada 2016 - 22:01
@Jojox Ja oddając iPhone na gwarancji w ESPO nie zdejmowałem szybki bo kobieta powiedziała, że jeśli wymienią baterię to podczas otwierania ją i tak zdejmą, a jeśli wymienią na całkowicie nowy model to wiadomo, że Ci jej nie przełożą. Moim zdaniem nie ma co płakać, bo szybka droga nie jest.
#166
Napisano 14 listopada 2016 - 23:26
Hmm 71% i cały czas żółty kolor
iPhone 14 PRO Max
#167
Napisano 15 listopada 2016 - 00:16
U mnie dzisiaj bateria oszalała całkowicie. Dotychczas miałem typowe objawy- wyłączanie się w losowych momentach przy spadku poniżej 50% energii. Ale w dniu dzisiejszym mój iPhone oszalał na całego. Rano w pracy w 2 godziny skokowo zjechał z 100% na 80%, po czym po wykonaniu kliku zdjeć zjechał nagle na 20%, po czym wyłączył się. Po podłączeniu do ładowania wstał i pokazuje 40%. Potem dalsza część cyrku- podczas ładowania spadały mu procenty, a jak odłączyłem to potrafiły urosnąć W kolejne 3 godziny podładowałem go ale spadł na 12%, więc potem znowu go ładowałem w samochodzie, ale w ramach niespodzianki podczas ładowania procenty spadały z 12 na 8, żeby potem w kilka minut skoczyć na ponad 30 Nawet nie trzeba było go wystawiać na zimne powietrze.
Oczywiście na teście zdalnym nic nie wykazało. Oddałem go dzisiaj do Cortlandu bo telefon był już nieużywalny. Powinna być jakaś akcja naprawcza, bo to negatywnie wpłynie na wizerunek firmy. Pan na infolinii powiedział, że problem jest znany i pracują nad nim. Może coś poprawią w tych bateriach bo to absurd, żeby po roku bateria szalała. Dotychczasowe iPhone'y nie miały z tym problemu przez co najmniej 3 lata użytkowania.
#168
Napisano 15 listopada 2016 - 00:26
Dociągnęłam do 1%, ale będę obserwować. Tło w baterii do końca żółte, już dawno nie widziałam tego. Robiło się czerwone od 20%. I dziś się w ogóle nie zgrzał. Ciekawy skąd te problemy tak naprawdę się pojawiają.
Hmm 71% i cały czas żółty kolor
Żółty kolor na ikonie baterii oznacza włączony "tryb oszczędzania baterii" To zupełnie normalne. Telefon pyta się czy go włączyć przy 20 i 10%. Wyłącza się kiedy ładowanie przekroczy 80%.
MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB iPhone 12 Pro Apple Watch S6
#169
Napisano 15 listopada 2016 - 00:41
Masz rację, wyłączenie trybu usunęłl natychmiast kolor. Dziękuję jeszcze raz.
iPhone 14 PRO Max
#170
Napisano 15 listopada 2016 - 07:18
Można, ale pod warunkiem że urządzenie jeszcze jest objęte 12 miesięczną gwarancją apple, a jeżeli chodzi o gwarancje konsumencką to trzeba oddać do sklepu w którym się kupiło.
iMad twierdzi, że nie musi to być realizowane przez sklep, w którym się dokonało zakupu. Oni jako autoryzowany serwis Premium przyjmują telefon na diagnostykę, jeśli wykaże ona problemy kierują do Apple zapytanie o koszty części i jeśli telefon jest w okresie 24 miesięcy od zakupu na terenie RP i przedstawiony jest dokument zakupu, Apple uznaje takie wymiany części (całego telefonu) w ramach praw konsumenckich i nie pobiera opłaty.
Jeśli diagnostyka nic nie wykaże, koszt "badania" wynosi 60 zł.
#171
Napisano 15 listopada 2016 - 08:42
No i znowu. Tym razem przy 50% i w kilku stopniach na plusie.
iMac 27" | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular
#172
Napisano 15 listopada 2016 - 15:59
Wracając do mojej historii - na szczęście telefon został wymieniony na nowy. Życzę wszystkiem powodzenia!
#173
Napisano 15 listopada 2016 - 19:20
Oddajecie do serwisu cały komplet (pudełko, słuchawki, przewód, ładowarka) czy sam telefon?
iMac 27" | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular
#174
Napisano 15 listopada 2016 - 19:39
Ja wziąłem wszystko na wszelki wypadek, ale wzieli sam telefon.
#175
Napisano 15 listopada 2016 - 19:44
Czyli jakbym wysłał sam telefon w pudełku to nie powinni marudzić? Pytam, bo serwis Canona podczas reklamacji akumulatora zarządał cały komplet z lustrzanką włącznie (i trzymali to wszystko 3 tygodnie żeby wymienić sam akumulator)
Edit:
I jeszcze jedno pytanie. Mam 10.2 beta2, chyba nie jest to problem?
Użytkownik DoMiNiQuE edytował ten post 15 listopada 2016 - 19:45
iMac 27" | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular
Użytkownicy przeglądający ten temat: 7
0 użytkowników, 7 gości, 0 anonimowych