Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2018 odpowiedzi w tym temacie

#1 tasmaniec

tasmaniec
  • 583 postów

Napisano 29 kwietnia 2009 - 11:31

Witam,

Chciałbym się z Wami podzielić jak mnie obsłużono przez serwis, bo wiem, że z tym bywało różnie... niedawno zacząłem mieć problemy z iP, a konkretniej przestał działać moduł wifi oraz od czasu do czasu pojawiał się problem "głuchej słuchawki"... dodam, że telefon posiadam w Orange... gdy go chciałem oddać do salonu Orange usłyszałem, że mogę jedynie go oddać w salonie, w którym go zakupiłem (co okazało się nieprawdą, gdyż obowiązek przyjęcia ma go każdym salon firmowy) i na tym zaprzestałem walki z "pomarańczą". Zamówiłem kuriera z DHL - na infolinii Regenersis otrzymałem nr płatnika, który miałem podać przy oddawaniu przesyłki, żeby za nią nie płacić, lecz na stronce zaznaczyłem tylko, że płaci za przesyłkę odbiorca i posłałem telefon bezpośrednio do Regenersis po wcześniejszym wypełnieniu formularza. Dzisiaj minął 6 dzień od kiedy wysłałem iP i do drzwi zapukał kurier z moim telefonem... w raporcie naprawy można przeczytać, że stwierdzono zgłaszaną usterkę i telefon wymieniono na nowy...
Ogólnie to napiszę, że jestem b. zadowolony z działania serwisu na płaszczyźnie szybkości wykonania usługi oraz na całej logistyce związanej z dostarczeniem aparatu do serwisu... wydaję mi się, że nie ma sensu użerać się z pracownikami salonówi niepotrzebnie tracić nerwy...

Pozdrawiam
  • 0

#2 krakers

krakers
  • 8 131 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 29 kwietnia 2009 - 12:34

Kryptoreklama? Bo po co inaczej zakładać osobny temat żeby pochwalić ten serwis skoro jest już temat z opiniami o tym "serwisie".
  • 0

#3 loretoo

loretoo
  • 51 postów

Napisano 29 kwietnia 2009 - 13:02

ee a serio mozna tak przesłąc do nich bezposrednio bez zabawy w ere i orange?
  • 0

#4 fan

fan
  • 43 postów
  • Skądten swąd?

Napisano 29 kwietnia 2009 - 13:22

Nawet nie wspominajcie mi o Regenersis - mam iPhone'a 3g w ktorym co chwila zrywa zasieg - czasem dziala czasem nie - wyslalem opisalem usterke a oni odeslali mi telefon twierdzac ze wszystko dziala - i teraz sie bujam z nokia za 80 zl bo ipohne jest bardziej iPodem touch niz iPhone'em. Ale to nie koniec Regeneris... Jeszcze sie upomne o swoje tylko potrzebuje troche czasu...
  • 0

#5 tasmaniec

tasmaniec
  • 583 postów

Napisano 29 kwietnia 2009 - 18:07

nie jest to kryptoreklama... poprostu napisałem jak cały proces przebiegał u mnie... i zapewne nie wszyscy wiedzą, że można reklamować telefon bez odwiedzania salonu Ery badź też Orange dlatego też napisałem ten post... mnie na tym nie zależy, ale przeszukując wcześniej forum nie spotkałem się z informacją w żadnym poście, że można wysłać nieodpłatnie telefon do serwisu i oni go naprawią... spotkałem się tylko z postem, w którym ktoś się żalił, że wysłanie telefonu do serwisu jest płatne... na własnej skórze przekonałem się, że jest bezpłatne oraz że wcale nie trzeba się użerać z pracownikami obu salonów, którzy albo o niczym nie wiedzą, albo robią wszystko z wielką łaską...
  • 0

#6 michael.belfast

michael.belfast
  • 203 postów
  • SkądNY /Belfast/ W-wa

Napisano 02 maja 2009 - 15:29

Ja oddalem do regenersis iphona we wtorek tj 28/4 a odebralem 30/4 bylem bardzo zaskoczony poniewaz macbooka w isource trzymali ok 7-8 dni. iPhone zostal wymienony na nowy a usterki jakie zglaszalem to peknieta obudowa przy wejsciu od sluchawek i wyciszeniu od roku :) ale czekalem az sie troche zniszczy z wymiana i dwa hot pixsele ktore zapalja sie od czasu do czasu. Takze cala reklamacja troche patykiem po wodziw pisana a jednak uznali wiec dla mnie na plus aczkolwiek kazdy ma swoje wlasne doswiadczenia kiedys jak wyslalem asusa do naprawy czekalem 3 tyg best M.
  • 0

#7 loretoo

loretoo
  • 51 postów

Napisano 02 maja 2009 - 15:40

nie jest to kryptoreklama... poprostu napisałem jak cały proces przebiegał u mnie... i zapewne nie wszyscy wiedzą, że można reklamować telefon bez odwiedzania salonu Ery badź też Orange dlatego też napisałem ten post... mnie na tym nie zależy, ale przeszukując wcześniej forum nie spotkałem się z informacją w żadnym poście, że można wysłać nieodpłatnie telefon do serwisu i oni go naprawią... spotkałem się tylko z postem, w którym ktoś się żalił, że wysłanie telefonu do serwisu jest płatne... na własnej skórze przekonałem się, że jest bezpłatne oraz że wcale nie trzeba się użerać z pracownikami obu salonów, którzy albo o niczym nie wiedzą, albo robią wszystko z wielką łaską...


to jest jedna wielka zena jak oni sie zachowuja w salonach i jakie problemy robia. czyli co samemu podjechac do regenersis? czy da sie jakos tym kurierem przeslac?
  • 0

#8 insekt

insekt
  • 362 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 maja 2009 - 15:42

A czy w Regeneris też wymagają dowodu zakupu z salonu? Czy wystarczy ten dokument rękojmi?
  • 0

#9 tasmaniec

tasmaniec
  • 583 postów

Napisano 02 maja 2009 - 22:18

@loretoo tak jak pisałem na samym początku zamawiasz kuriera dhl i wysyłasz to przez nich... nie musisz tam jechać... @insekt odpisałem Ci na pw... ja wysłałem, bo kobieta na infolinii z serwsiu powiedziała, żebym dowód dołączył do formularza... inaczej nie próbowałem... ale można popytać na infolinii... może coś ciekawego się usłyszy z ich strony... pozdrawiam
  • 0

#10 Qper

Qper
  • 189 postów

Napisano 21 maja 2009 - 14:33

Ja oddałem iPhona z pękającą obudową i uznali reklamację wymieniając na nowy tel. Problem w tym, że nowy jest z 2 defektami (nieszczelna uszczelka przy przyciskach gł. tak że prześwituje światło z wnętrza tel.) ale tego serwis już nie uznaje i uważa, że jest sprawny a to że będę mieć tonę kurzu w środku to nie problem) Szkoda gadać, Pracują tak jacyś dziwni ludzie...
  • 0

#11 soczekpl

soczekpl
  • 1 846 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 21 maja 2009 - 22:45

Ja toczyłem boje z Renenersis, iPhone po upadku. Szkoda gadać...
  • 0

#12 Canibal

Canibal
  • 155 postów

Napisano 24 maja 2009 - 21:28

A czy ktos moze powiedziec gdzie Orange serwisuje Iphony sprzedawane przez nich ?
  • 0

#13 KuboX

KuboX
  • 2 117 postów
  • SkądPolandia

Napisano 24 maja 2009 - 21:38

W Regenersis - jest to jedyny w Polsce oficjalny serwis iPhone'ów.
  • 0

#14 Canibal

Canibal
  • 155 postów

Napisano 24 maja 2009 - 21:39

czyli jednym słowem lipa :-/ bo oddałem swojego Ipka na gwarancje więc jak go dostane spowrotem będę musiał go porzadnie sprawdzic Poza tym oddalem telefon na gwarancje we wtorek zeszły a sprawdzalem na stronie regenersis i nie maja telefonu o takim imei w bazie danych :-/ ciekawe
  • 0

#15 RiQ

RiQ

  • 2 523 postów
  • SkądWrocław

Napisano 24 maja 2009 - 21:55

To ja też się podzielę spostrzeżeniami

Ogólnie rzecz biorąc OK, ale...

Pierwszego iPka (Era) oddałem do reklamacji w salonie Ery. Powód - hotpixel. Po tygodniu otrzymałem "nowy". Czy nowy to ja do końca nie jestem pewny, bo nie dostałem go w zafoliowanym pudełku, tylko w folijce, a folijkę, wystawcie sobie, to można sobie nalepić. Jeżeli takie są nowe egzemplarze, to coś nie tak z applem.

No i co sie okazało - ryska na dolnym sreberku przy USB i z tyłu przy jabcu, szczelina z lewej strony między sreberkiem a szybką przez którą prześwieca światło, krzywo zamontowana matryca, oznaczenie iPka (MB489B) wskazujące na pochodzenie z sieci o2 (GB/Irlandia) albo Malta (??? WTF), nieco inny odcień świecenia matrycy (żółtawy)

Poprzedni nie miał tych wad (MB489PL/A) i świecił ładniej - niebieskawym odcieniem. I powiem, że wolałbym tamten "stary" z hotpixelem.

Oddałem ponownie z całym kompletem - tym razem z pismem przewodnim i prośbą o wymianę na egz.zafoliowany, pudełkowy.

Zobaczymy za parę dni...

---- Dodano 25-05-2009 o godzinie 17:28 ----
OK dzisiaj dostałem SMSa z Ery, że iPek jest do odbioru. SMS był ta ogólny, że nie wiedziałem, czy dostanę starego, czy nowego, czy nowego zafoliowanego. Cały dzień byłem poddenerwowany, bo SMS rano a trzeba do 15.00 w pracy siedzieć.

Okazało się, że dostałem to samo pudełko, ale nowego, zafoliowanego iPka.

Oznaczenie to samo MB489B, na szczęście brak bad/hot pixeli, prosta matryca, szczelinka sporo mniejsza, ledwo ją widać, więc na razie OK. Okazało się też, że iP nie był rejestrowany w iTunes (za poprzednim razem był :o). Co do koloru matrycy to się nie wypowiem, bo zapomniałem jak tamta wyglądała (musiałbym porównać z jakimś innym)

Miałem nadzieję, że dostanę zafoliowanego - sprzedałbym za 2000 i kupiłbym iPoda i Nokię E66 :P

No ale cóż - pozostaje mizianie :)
  • 0

#16 Ferbi

Ferbi
  • 117 postów

Napisano 25 maja 2009 - 21:34

A jaki jest w ogóle okres gwarancji na iphone? Dodam, że kupiłem go od kogoś, kto kupił go w salonie Ery i posiadam tylko Fakturę VAT oryginał. Czy słuchawki też można reklamować? hehe zepsuł się przełącznik :(
  • 0

#17 Canibal

Canibal
  • 155 postów

Napisano 25 maja 2009 - 22:16

Ja po dniu dziesiejszym mam dość Regenersis , sklep w którym oddałem Ipka nie wysyłał dowodu zakupu a mówili ze wszystko jest załatwione.Dzwoniłem dziś do Regenersis i dla nich to wielki problem aby cokolwiek sprawdzić jedna osoba mi mówiła że potrzebny jest Imei aby sprawdzić status telefonu dzwoniłem po chwili rozmawiałem z kimś innym i osoba mi mówiła aby sprawdzic status tlefonu potrzebny jest numer seryjny, no to podałem a ona do mnie ze to nie to i twierdziła ze nr iemi i nr seryjny to jest to samo.No ale do sedna wysłałem dziś faksem paragon (dowód zakupu) a oni mimo tego wysłali Ipka spowrotem do sklepu bez naprawy/wymiany.I teraz zas będę musiał czekać aż ipek dojdzie do sklepu i reklamować go jeszcze raz co za tym idzie znowu będę musiał czekać.Już mam ich dość ;]

---- Dodano 25-05-2009 o godzinie 23:57 ----
i takie pytanie co i jak sprawdzic przed odbiorem ipka od serwisu ?
  • 0

#18 RiQ

RiQ

  • 2 523 postów
  • SkądWrocław

Napisano 26 maja 2009 - 07:11

@canibal - jeżeli dostaniesz "nowego" to raczej go nie sprawdzisz na miejscu, chyba, że mają itunes, podepniesz sie kablem USB i aktywujesz. Wtedy możesz sprawdzić jaki masz model.

Na tej stronie https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do możesz sprawdzić do kiedy obowiązuje Cię gwarancja AppleCare roczna. Jeżeli po wpisaniu numeru seryjnego i wyborze kraju nie pokaże Ci się żadna data, to masz większą niż zerową pewność, że jest nietykany (???) chociaż i to nie jest w 100% pewne.

Poza tym obejrzyj go sobie dokładnie (po aktywowaniu) zaświeć na maxa i sprawdź czy nie ma szczelinki z lewej strony między ramką a szybką mniej więcej na środku. Poza tym sprawdź czy szara ramka matrycy jest równa z każdej strony oraz zwróć uwagę na to, czy wszystkie elementy są dobrze spasowane. No i oczywiście sprawdź czy nie ma bad/hot pixeli. hoty i pół hoty (czyli kolorowe kropki) sprawdzisz robiąc np zdjęcie czegoś czarnego (np zatkaj otwór obiektywu palcem) i popatrz czy oprócz czarnego masz jakieś białe/kolorowe na ekranie. bada (czyli nieświecący pixel) sprawdzisz robiąc zdjęcie czegoś bardzo jasnego i jak zobaczysz czarną kropę no to raczej masz.

U mnie po powrocie do domu wyszło to, że szybka z lewej strony wystaje ponad ramkę, a z prawej jest OK, no i jak przejeżdżam palcem od lewej strony to zahaczam :( ale pewnie się przyzwyczaję, bo reszta jest dobra.

@Ferbi - gwarancja zwyczajowo jest 12 miesięczna - krajowa na podstawie faktury np z ery i międzynarodowa (tzw AppleCare), którą sprawdzasz tu (wcześniej należy zarejestrować iPka w itunes) - https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do No i wątpie, aby słuchawki były na gwarancji, ale mogę się mylić
  • 0

#19 dliwski

dliwski


  • 14 849 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 maja 2009 - 15:28

Poza tym obejrzyj go sobie dokładnie (po aktywowaniu) zaświeć na maxa i sprawdź czy nie ma szczelinki z lewej strony między ramką a szybką mniej więcej na środku. Poza tym sprawdź czy szara ramka matrycy jest równa z każdej strony oraz zwróć uwagę na to, czy wszystkie elementy są dobrze spasowane


No to mam powód do domagania się nowego iPhone'a. Jutro do nich podjadę.
  • 0

#20 RiQ

RiQ

  • 2 523 postów
  • SkądWrocław

Napisano 26 maja 2009 - 19:48

niestety do białego na matrycy MB489B daleko. To raczej biały z domieszką żółtego (pergamin) No cóż - chyba pozostanie się przyzwyczaić. Zastanawiam się, z czego wynika ta różnica kolorystyczna. Może Regenersis wymienia na refurby :o i np wstawiają matryce z iphonów 1 generacji. Tak jak pisałem wcześniej, mój pierwszy, nowy zafoliowany świecił czystym niebieskawym światłem a biały był biały, jak po praniu w Vizirze :P ehhh... a tak poza tym OK, nie narzekam.
  • 0

#21 dliwski

dliwski


  • 14 849 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 26 maja 2009 - 19:51

iPhone 2G ("pierwsza generacja") ma właściwie zbyt niebieski odcień, z pewnością o wiele bardziej niebieski niż iPhone 3G. Jeśli u Ciebie jest żółto, to świadczy to o tym, że ekran właśnie z 2G nie pochodzi.
  • 0

#22 RiQ

RiQ

  • 2 523 postów
  • SkądWrocław

Napisano 26 maja 2009 - 20:03

a to nie wiedziałem, sorry, ale myślałem, że usprawnienie 3G powinno polegać również na poprawieniu WB (white balance), aby biały był jak najbardziej zbliżony do prawdziwej bieli. Może kiedyś, za dwa-trzy lata wymienię po prostu matrycę na egz. z poprawną kolorystyką, o ile będzie dostępny. Wydaje mi się, że żółtawa kolorystyka bieli to spory krok wstecz i nieźle drażni.
  • 0

#23 fakcior

fakcior
  • 53 postów
  • SkądPodolsze / Kraków, PL

Napisano 26 maja 2009 - 20:12

Hej, czy jeśli Regenersis informuje mnie, że: Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O. to znaczy, że dostanę nowy telefon czy oni każdy przyjęty telefon tak oznaczają?
  • 0

#24 Canibal

Canibal
  • 155 postów

Napisano 26 maja 2009 - 22:26

Kazdy telefon tak oznaczaja. Poza tym ja mam zamiar tak długoreklamowac telefon jesli zn im bedzie cos nie tak i z kazdym kolejnym dopoki nie dostane fabrycznie nowego telefonu . ;) Dzieki za porady co i jak sprawdzic ;)
  • 0

#25 dtox

dtox
  • 45 postów

Napisano 27 maja 2009 - 10:30

polecam rzecznika praw konsumenta... mnie to czeka w najblizszym czasie. Oddalem iPka bo pekla mi obudowa i mialem zapadniety gorny przycisk. Nie otrzymalem zadnej ekspertyzy ani nic, tylko jakis kosztorys podpisany przez nie wiadomo kogo... Odeslalem jeszcze raz i jak teraz nie dostane nowego, to ide do rzecznika i biore ich do sadu. Nie poto wydalem tyle kasy na telefon, zeby mnie teraz robili w balona i naciagali na 1000zl za naprawe... Tym bardziej, ze nie potrafia udowodnic, ze uszkodzenie jest z mojej winy. A nie jest, bo obchodze sie z tym jak z jajkiem... zal.pl
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych