
iPad Air
#451
Napisano 05 listopada 2013 - 20:31
#452
Napisano 05 listopada 2013 - 20:40
W ciągu 14 dni kalendarzowych Apple daje ci możliwość zwrotu towaru lub wymiany na nowy (przy zakupie on line). Jeżeli jest to pierwsza wymiana w zasadzie nie zadają pytań (mówisz, że coś Ci nie odpowiada) . Jeżeli kolejna proszą o np. zdjęcie wady. Nigdy stosując tą procedurę nie dostaniesz produktu odnowionego, tylko zawsze zafoliowany w pudełku z całym osprzętem. Ja wolę nie odnawiany. Po upływie 14 dni zostaje serwis w kraju. Nie tylko ja, ale i inni z tego forum mieli problemy z różnymi sprzętami Apple (tablety czy telefony, komputery) i wymianą w serwisach w Polsce. W Polsce nie masz Genius Bar, bo nie ma sklepów Apple, natomiast walka np. z Regenersis to droga przez mękę. Dlatego powszechnie doceniamy możliwość zakupu on line i w przypadku trafienia na wadliwą sztukę mamy możliwość bez stresu szukania tego modelu który jest akceptowalny.Apple nigdzie nie gwarantuje że wyśle ci sztukę nową zafoliowaną, to tylko ich dobra wola i nie mają takiego obowiązku.
#453
Napisano 05 listopada 2013 - 20:41
#454
Napisano 05 listopada 2013 - 20:44
A ja może się powtórzę ale może ktoś mi w końcu odpowie na temat jakości zakupów w redcoonie. Myślicie, że warto?
Kupowałem w tym sklepie w tym roku kamerę wideo Sony i aparat Nikon. Produkty były nowe, dobrze zapakowane. Przesłane terminowo i sprawne. Ceny były konkurencyjne. Jestem zadowolony.
#455
Napisano 05 listopada 2013 - 20:53
#456
Napisano 05 listopada 2013 - 20:54
W ciągu 14 dni kalendarzowych Apple daje ci możliwość zwrotu towaru lub wymiany na nowy (przy zakupie on line). Jeżeli jest to pierwsza wymiana w zasadzie nie zadają pytań (mówisz, że coś Ci nie odpowiada) . Jeżeli kolejna proszą o np. zdjęcie wady. Nigdy stosując tą procedurę nie dostaniesz produktu odnowionego, tylko zawsze zafoliowany w pudełku z całym osprzętem. Ja wolę nie odnawiany. Po upływie 14 dni zostaje serwis w kraju. Nie tylko ja, ale i inni z tego forum mieli problemy z różnymi sprzętami Apple (tablety czy telefony, komputery) i wymianą w serwisach w Polsce. W Polsce nie masz Genius Bar, bo nie ma sklepów Apple, natomiast walka np. z Regenersis to droga przez mękę. Dlatego powszechnie doceniamy możliwość zakupu on line i w przypadku trafienia na wadliwą sztukę mamy możliwość bez stresu szukania tego modelu który jest akceptowalny.
Też kupiłem w AOS. Oczywiście jak każdy trochę się obawiam tego żółtego ekranu. Wiem, że przysługuje mi zwrot lub wymiana w ciągu 14 dni. Mam jednak inne pytania. Powiedzmy, że zdecyduję się na wymianę. Otrzymam innego, nowego iPada. Czy ten okres 14-sto dniowy biegnie wtedy od nowa (czyli od momentu otrzymania wymienionego urządzenia), czy też trwa od momentu otrzymania tej pierwszej, wadliwej sztuki?
#457
Napisano 05 listopada 2013 - 20:54
#458
Napisano 05 listopada 2013 - 21:00
Czy ten okres 14-sto dniowy biegnie wtedy od nowa (czyli od momentu otrzymania wymienionego urządzenia), czy też trwa od momentu otrzymania tej pierwszej, wadliwej sztuki?
Tak okres biegnie na nowo. Kiedy kupowałem iPada 3 ekran był albo żółty, albo z hot pixelami, lub bez uszczelki. Po 4 wymianie, poprosiłem o zwrot kasy. Zakupiłem ponownie i znowu 4 wymiany. Po 8 wadliwej sztuce podziękowałem i iPada 3 nie miałem. Sprzęt dostajesz nowy, zafoliowany. Przywozi go kurier. Stary też zabiera kurier. Wszystko na koszt Apple. Wysyłają z centrum dystrybucji w Czechach lub Holandii.
#459
Napisano 05 listopada 2013 - 21:05
#460
Napisano 05 listopada 2013 - 21:08
Ale w sensie tej wymiany to dzwonisz i po prostu mówisz że masz żółty ekran i prosisz o wymianę?
Dokładnie tak jest w czasie pierwszej wymiany. Jeżeli dotyczy to kolejnej sztuki mogą poprosić o przesłanie fotki z wadą i w ciągu kilku chwil masz decyzje o kolejnej wymianie. Zawsze możesz też żądać zwrotu kasy i możesz zakupić ponownie lub nie. Pełen profesjonalizm i zrozumienie dla klienta i przeprosiny, że nie jesteś zadowolony.
#461
Napisano 05 listopada 2013 - 21:11
Od tego czasu się trochę oczytałem i nie ulegam masowym trendom tylko sam wyciągam wnioski, a wiedzy o wymianach szukam u źródła. Dowiedziałem się wszystkiego na infolinii i w serwisie co wiecej dyskutować. Apple nigdzie nie gwarantuje że wyśle ci sztukę nową zafoliowaną, to tylko ich dobra wola i nie mają takiego obowiązku.
Masz 10 dni roboczych na wysłanie pisma o odstąpieniu od umowy i określoną liczbę dni na wysłanie tego sprzętu ( które razem mają być prawdopodobnie wydłużone do prawie miesiąca ). Sprzedawca musi Ci zwrócić pieniądze lub wymienić na nowy. Jeśli ktoś zaproponowałby sprzęt odnowiony, możesz się nie zgodzić i wziąć pieniądze, a potem np. znowu kupić. I to dotyczy także innych sklepów, gdzie kupujesz przez internet- nie Apple, bo ma taką wolę. Ma taki obowiązek. Dotyczy to też zakupu przez internet, a odbioru w sklepie.
#462
Napisano 05 listopada 2013 - 21:13
#463
Napisano 05 listopada 2013 - 21:14
Ale czy dotyczy to również już rozpakowanego sprzętu? Mogę zamówić sobie iPada, pobawić się nim kilka dni i oddać?
Tak. I powiedzieć, że spodziewałeś się innych doznań

#464
Napisano 05 listopada 2013 - 21:15
#465
Napisano 05 listopada 2013 - 21:24
#466
Napisano 05 listopada 2013 - 21:27
Możesz. Masz prawo do namysłu, bo nie mogłeś go pomacać fizycznie przed zakupem.
Powiem szczerze, że już trochę tych urządzeń kupiłem, ale nawet nie zdawałem sobie sprawy, że Apple Store jest aż tak "przyjazne" klientowi w kwestii wymian, zwrotów "używanych" urządzeń itp

Od dzisiaj w wizyty w iSpot'ach, iDream'ach itp będę ograniczał do zakupów co najwyżej akcesoriów. Co prawda jeszcze (odpukać) problemów nie miałem jednak lepiej dmuchać na zimne i spać spokojnie, a nie póżniej użerać się z serwisami....

#467
Napisano 05 listopada 2013 - 21:30
List przewozowy dostajesz mailem od Apple i dzwonisz do np. UPS i zamawiasz kuriera mówiąc, iż masz już list. Na forum spotkałem się z informacją iż ktoś dokonał 30 wymian. Ale nie przejmuj się. Będzie ok:)A ten kurier powrotny to jak wygląda? Przywozi on ze sobą powrotny list przewozowy?
Ale że wymieniałeś aż 8 razy to musiałeś mieć niezwykłego pecha.
- - - Połączono posty - - -
Od dzisiaj w wizyty w iSpot'ach, iDream'ach itp będę ograniczał do zakupów co najwyżej akcesoriów
Ja już tak robię od dawna np. kabelek czy etui tam mogę kupić.
#468
Napisano 05 listopada 2013 - 21:50
#469
Napisano 05 listopada 2013 - 21:52

#470
Napisano 05 listopada 2013 - 22:00

#471
Napisano 05 listopada 2013 - 22:04
moze do wiosny poprawia cos
Szkoda czekać. Lepiej kupić i skorzystać z prawa wymiany jak coś nie gra. Zawsze można poprosić o zwrot kasy.
#472
Napisano 05 listopada 2013 - 22:08
#473
Napisano 05 listopada 2013 - 22:16

#474
Napisano 05 listopada 2013 - 22:19

#475
Napisano 05 listopada 2013 - 22:25
Użytkownicy przeglądający ten temat: 18
0 użytkowników, 18 gości, 0 anonimowych