Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Air


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1956 odpowiedzi w tym temacie

#451 MMAchu

MMAchu
  • 28 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 20:31

A ja może się powtórzę ale może ktoś mi w końcu odpowie na temat jakości zakupów w redcoonie. Myślicie, że warto?

#452 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 20:40

Apple nigdzie nie gwarantuje że wyśle ci sztukę nową zafoliowaną, to tylko ich dobra wola i nie mają takiego obowiązku.

W ciągu 14 dni kalendarzowych Apple daje ci możliwość zwrotu towaru lub wymiany na nowy (przy zakupie on line). Jeżeli jest to pierwsza wymiana w zasadzie nie zadają pytań (mówisz, że coś Ci nie odpowiada) . Jeżeli kolejna proszą o np. zdjęcie wady. Nigdy stosując tą procedurę nie dostaniesz produktu odnowionego, tylko zawsze zafoliowany w pudełku z całym osprzętem. Ja wolę nie odnawiany. Po upływie 14 dni zostaje serwis w kraju. Nie tylko ja, ale i inni z tego forum mieli problemy z różnymi sprzętami Apple (tablety czy telefony, komputery) i wymianą w serwisach w Polsce. W Polsce nie masz Genius Bar, bo nie ma sklepów Apple, natomiast walka np. z Regenersis to droga przez mękę. Dlatego powszechnie doceniamy możliwość zakupu on line i w przypadku trafienia na wadliwą sztukę mamy możliwość bez stresu szukania tego modelu który jest akceptowalny.

#453 neo2006a

neo2006a
  • 90 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 20:41

Jak kupiłem rok temu 4-kę to też byłem bardzo niezadowolony z kolorków ale co ciekawe i w co nigdy nie mogłem uwierzyć ... po jakimś czasie ekran się "wygrzał" i kolorki są idealne bez przebrawień. Także zanim oddacie swojego ipada dajcie mu kilka tygodni popracować i wtedy zdecydujcie...

#454 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 20:44

A ja może się powtórzę ale może ktoś mi w końcu odpowie na temat jakości zakupów w redcoonie. Myślicie, że warto?


Kupowałem w tym sklepie w tym roku kamerę wideo Sony i aparat Nikon. Produkty były nowe, dobrze zapakowane. Przesłane terminowo i sprawne. Ceny były konkurencyjne. Jestem zadowolony.

#455 szymonb

szymonb
  • 74 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 20:53

Cudowne sa wypowiedzi o histeri i panice. Moj ekran jest dobry , albo jeszcze lepiej nie mam ale widzialem w ispocie. Dzielimy sie na forum spostrzezeniem ze apple sprzedaje mase gownianych airow. Jakos dziwnym trafem tylko w tym watku 4-5 osob ma problem a nastepne 4-5 nie ma. Na tym forum wyglada to na 50%. Jest juz cala masa anglojezycznych wpisow na ten sam temat. Podejrzewam ze gdybys sprawdzil czeskie, dunskie , norweskie itp. zebral bys tego cala mase. Kwestja ze malo osob szuka w tych jezykach. Wedlug mnie problem jest duzy. Nie spina mnie to zbytnio bo albo dostane nowy naprawiony albo kupie cos od konkurencji dla mnie zaden problem. Forum pomaga czesto w podjeciu decyzji przed zakupem. Dlatego uwazam ze jesli sprzedano mi gowniany egzemplarz wypadalo by o tym poinformowac, zeby sprawdzic czy jest to jednostkowy przypadek czy ogolny problem. Jesli bym trafil na ten watek przed zakupem na pewno nie dal bym sobie w ispocie sprzedac aira z gownianym wyswietlaczem. I wlasnie dlatego forum to taka fajna rzecz. Wiec jesli trafiles dobry egzemplarz to good for you ale za przeproszeniem nie pier**l ze inni przesadzaja bo nie widziales tych z wada wiec nie masz zadnej wiedzy na ten temat. Ta wypowiedz nie jest skierowana do nikogo konkretnego. Jej adesatem sa "oni" jak mawia Pan prezes Jaroslaw :-).

#456 mihauu1983

mihauu1983
  • 124 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 05 listopada 2013 - 20:54

W ciągu 14 dni kalendarzowych Apple daje ci możliwość zwrotu towaru lub wymiany na nowy (przy zakupie on line). Jeżeli jest to pierwsza wymiana w zasadzie nie zadają pytań (mówisz, że coś Ci nie odpowiada) . Jeżeli kolejna proszą o np. zdjęcie wady. Nigdy stosując tą procedurę nie dostaniesz produktu odnowionego, tylko zawsze zafoliowany w pudełku z całym osprzętem. Ja wolę nie odnawiany. Po upływie 14 dni zostaje serwis w kraju. Nie tylko ja, ale i inni z tego forum mieli problemy z różnymi sprzętami Apple (tablety czy telefony, komputery) i wymianą w serwisach w Polsce. W Polsce nie masz Genius Bar, bo nie ma sklepów Apple, natomiast walka np. z Regenersis to droga przez mękę. Dlatego powszechnie doceniamy możliwość zakupu on line i w przypadku trafienia na wadliwą sztukę mamy możliwość bez stresu szukania tego modelu który jest akceptowalny.


Też kupiłem w AOS. Oczywiście jak każdy trochę się obawiam tego żółtego ekranu. Wiem, że przysługuje mi zwrot lub wymiana w ciągu 14 dni. Mam jednak inne pytania. Powiedzmy, że zdecyduję się na wymianę. Otrzymam innego, nowego iPada. Czy ten okres 14-sto dniowy biegnie wtedy od nowa (czyli od momentu otrzymania wymienionego urządzenia), czy też trwa od momentu otrzymania tej pierwszej, wadliwej sztuki?

#457 MMAchu

MMAchu
  • 28 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 20:54

Dzięki crisco, jeszcze się dopytam na infolinii u nich jak wygląda u kwestia reklamacji wadliwego ekranu, jeśli wszystko będzie ok będę miał 64GB za 2700zł. Czad!

#458 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 21:00

Czy ten okres 14-sto dniowy biegnie wtedy od nowa (czyli od momentu otrzymania wymienionego urządzenia), czy też trwa od momentu otrzymania tej pierwszej, wadliwej sztuki?


Tak okres biegnie na nowo. Kiedy kupowałem iPada 3 ekran był albo żółty, albo z hot pixelami, lub bez uszczelki. Po 4 wymianie, poprosiłem o zwrot kasy. Zakupiłem ponownie i znowu 4 wymiany. Po 8 wadliwej sztuce podziękowałem i iPada 3 nie miałem. Sprzęt dostajesz nowy, zafoliowany. Przywozi go kurier. Stary też zabiera kurier. Wszystko na koszt Apple. Wysyłają z centrum dystrybucji w Czechach lub Holandii.

#459 okmujm

okmujm
  • 154 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 21:05

Ale w sensie tej wymiany to dzwonisz i po prostu mówisz że masz żółty ekran i prosisz o wymianę?

#460 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 21:08

Ale w sensie tej wymiany to dzwonisz i po prostu mówisz że masz żółty ekran i prosisz o wymianę?


Dokładnie tak jest w czasie pierwszej wymiany. Jeżeli dotyczy to kolejnej sztuki mogą poprosić o przesłanie fotki z wadą i w ciągu kilku chwil masz decyzje o kolejnej wymianie. Zawsze możesz też żądać zwrotu kasy i możesz zakupić ponownie lub nie. Pełen profesjonalizm i zrozumienie dla klienta i przeprosiny, że nie jesteś zadowolony.

#461 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 21:11

Od tego czasu się trochę oczytałem i nie ulegam masowym trendom tylko sam wyciągam wnioski, a wiedzy o wymianach szukam u źródła. Dowiedziałem się wszystkiego na infolinii i w serwisie co wiecej dyskutować. Apple nigdzie nie gwarantuje że wyśle ci sztukę nową zafoliowaną, to tylko ich dobra wola i nie mają takiego obowiązku.


Masz 10 dni roboczych na wysłanie pisma o odstąpieniu od umowy i określoną liczbę dni na wysłanie tego sprzętu ( które razem mają być prawdopodobnie wydłużone do prawie miesiąca ). Sprzedawca musi Ci zwrócić pieniądze lub wymienić na nowy. Jeśli ktoś zaproponowałby sprzęt odnowiony, możesz się nie zgodzić i wziąć pieniądze, a potem np. znowu kupić. I to dotyczy także innych sklepów, gdzie kupujesz przez internet- nie Apple, bo ma taką wolę. Ma taki obowiązek. Dotyczy to też zakupu przez internet, a odbioru w sklepie.

#462 MMAchu

MMAchu
  • 28 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 21:13

Dobra, powiedzmy, że mam możliwość oddania sprzętu w ciągu 10 dni. Ale czy dotyczy to również już rozpakowanego sprzętu? Mogę zamówić sobie iPada, pobawić się nim kilka dni i oddać? Wiem, że wymagają wszystkich akcesorii, oryginalnego opakowania... ale co jesli przedmiot został już użyty?

#463 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 21:14

Ale czy dotyczy to również już rozpakowanego sprzętu? Mogę zamówić sobie iPada, pobawić się nim kilka dni i oddać?


Tak. I powiedzieć, że spodziewałeś się innych doznań:)

#464 Erykos

Erykos
  • 2 847 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 21:15

Możesz. Masz prawo do namysłu, bo m.in. nie mogłeś go pomacać fizycznie przed zakupem.

#465 okmujm

okmujm
  • 154 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 21:24

To może jednak dobrze że zamówiłem z AOS. Po przeczytaniu tego tematu włosy mi się jeżą na głowie. Jutro mam otrzymać swój egzemplarz i mam nadzieję że będzie on wolny od wad (odpukać w niemalowane, splunąć za lewe ramię czy jakoś tak). A ten kurier powrotny to jak wygląda? Przywozi on ze sobą powrotny list przewozowy? Ale że wymieniałeś aż 8 razy to musiałeś mieć niezwykłego pecha.

#466 berger91

berger91
  • 277 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 05 listopada 2013 - 21:27

Możesz. Masz prawo do namysłu, bo nie mogłeś go pomacać fizycznie przed zakupem.


Powiem szczerze, że już trochę tych urządzeń kupiłem, ale nawet nie zdawałem sobie sprawy, że Apple Store jest aż tak "przyjazne" klientowi w kwestii wymian, zwrotów "używanych" urządzeń itp :P
Od dzisiaj w wizyty w iSpot'ach, iDream'ach itp będę ograniczał do zakupów co najwyżej akcesoriów. Co prawda jeszcze (odpukać) problemów nie miałem jednak lepiej dmuchać na zimne i spać spokojnie, a nie póżniej użerać się z serwisami.... :)

#467 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 21:30

A ten kurier powrotny to jak wygląda? Przywozi on ze sobą powrotny list przewozowy?
Ale że wymieniałeś aż 8 razy to musiałeś mieć niezwykłego pecha.

List przewozowy dostajesz mailem od Apple i dzwonisz do np. UPS i zamawiasz kuriera mówiąc, iż masz już list. Na forum spotkałem się z informacją iż ktoś dokonał 30 wymian. Ale nie przejmuj się. Będzie ok:)

- - - Połączono posty - - -

Od dzisiaj w wizyty w iSpot'ach, iDream'ach itp będę ograniczał do zakupów co najwyżej akcesoriów


Ja już tak robię od dawna np. kabelek czy etui tam mogę kupić.

#468 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 21:50

Moja trójka była dobra dopiero za 9 razem. Dziś przyszedł iPad Air z AOS. Jutro wraca. Żółty.

#469 djdom

djdom
  • 210 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 21:52

No i dostałem.... 64+4g .... Kur.a obiecałem sobie ze się poddam z wymianami, ale żeby aż tak żółty był po lewej stronie :(. Najszczęście kupiłem w Apple store. Tak poza tym super sprzęt.

#470 maciek1422

maciek1422
  • 170 postów
  • SkądGdynia

Napisano 05 listopada 2013 - 22:00

Jak ktoś ma żółty ekran to niech najlepiej daje zdjęcia w miarę możliwości :)

#471 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 22:04

moze do wiosny poprawia cos


Szkoda czekać. Lepiej kupić i skorzystać z prawa wymiany jak coś nie gra. Zawsze można poprosić o zwrot kasy.

#472 cassinipl

cassinipl
  • 121 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 22:08

Czy takie dwa paski widoczne pod pewnym katem na wyswietlaczu jeden jakies 3 cm od gornej a drugi od dolnej krawedzi sa normalne? Nie przeszkadzaja mi ale przypadkiem je zauwazylem. Pochylcie ekran na max jasnosci na bialym tle powiedzcie czy cos macie.

#473 maciek1422

maciek1422
  • 170 postów
  • SkądGdynia

Napisano 05 listopada 2013 - 22:16

Już bez przesady, w jakich sytuacjach będziesz pochylał ekran na max jasności patrząc czy przypadkiem nie ma pasków, żółci, różu czy czegoś jeszcze. Myślę, że nie będzie Ci to przeszkadzało w użytkowaniu iPada. Podejrzewam, że w każdym iPadzie można by wypatrzeć jakąś niedoskonałość, ale jedni to widzą inni nie i tyle :) I nie piszcie, żebym się nie wypowiadał, bo pewnie nie mam wady. Tak mam lekko żółtawy ekran w lewym dolnym rogu, ale jakoś z tym żyję, nie przeszkadza mi to za bardzo, może z czasem przejdzie...

#474 cassinipl

cassinipl
  • 121 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 22:19

Nie no spoko nie czepiam sie, wydaje mi sie jedynie ze lewa krawedz jest ciemniejsza niz prawa. Moze to kwestia oswietlenia, na ipadzie mini nie ma problemu ale w koncu jest mniejszy mniej swiatla trzeba. Zadnych zoltych plam nie mam to najwazniejsze :) chyba ze chce mi sie znecac nad applem badz media markt bo tu mam dowolnosc u kogo chce reklamowac xd

#475 eviltomek

eviltomek
  • 780 postów
  • SkądDębica

Napisano 05 listopada 2013 - 22:25

Jak ci zacznieto przeszkadzac to wtedy sobie oddaj, jesli cie nie razi to po co? A z tymi zoltymi plamami tO nie bylo w ipadzie 3 cos takiego ze po jakims czasie to sie jakos wygrzewalo i problem znikal?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 18

0 użytkowników, 18 gości, 0 anonimowych