Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Air


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1956 odpowiedzi w tym temacie

#501 berger91

berger91
  • 277 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 06 listopada 2013 - 09:12

Cytat

A ja bym ten temat juz zamknął;P


Nie ma przymusu czytania :P Ja, np. chętnie się dowiem jak będzie wyglądała sprawa po licznych wymianach :)

#502 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 09:29

Cytat

A ja mam radę dla Ciebie: zmień forum, po co masz się denerwować...
Sam nie masz nic ciekawego do powiedzenia z tego co widzę.. Przeczytaj sobie tytuł tego tematu- może i teraz trafił mi się dobry egzemplarz, ale dzięki temu, że ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami, wyciągam wnioski i będę bardziej uważny w przyszłości- np. kupując urządzenia tylko z Apple Store, a nie iSpotów itp.
Fajnie, że trafił Ci się dobry egzemplarz i nie życzę Ci żebyś musiał w przyszłości biegać po sklepach i użerać się z dystrybutorami. :)


Ja się nie denerwuję, bo nie mam powodu. Trzeci iPad i trzeci strzał w dziesiątkę. Nowy iPad i wszyscy mają za darmo iWork, iPhoto, iMovie, choćby. A co chcesz jeszcze wiedzieć, chętnie odpowiem, jeżeli będę potrafił, rzecz jasna.

#503 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 09:53

Cytat

Ja się nie denerwuję, bo nie mam powodu. Trzeci iPad i trzeci strzał w dziesiątkę. Nowy iPad i wszyscy mają za darmo iWork, iPhoto, iMovie, choćby. A co chcesz jeszcze wiedzieć, chętnie odpowiem, jeżeli będę potrafił, rzecz jasna.

To znaczy, że co? Że nabywcy żółtego Air'a mają zamknąć jadaczki bo Apple dało za darmo iWork i iLife? Przyznam, że nie bardzo rozumiem Twój wtręt na temat tych pakietów. Rady odnośnie wyboru urządzeń zachowaj kolego dla siebie, jakoś sobie poradzimy. Chwalisz się, że trzeci iPad z kolei i wszystko w porządku, nic straconego, kiedyś prawdopodobnie i Ty trafisz swojego, prywatnego żółtka :D Wyobraź sobie, że to mój 6 iPad i klops, wprawdzie mały bo zażółcenie niewielkie ale 5 iPad'ów do tej pory było idealnych. Pisząc o zdenerwowaniu chyba sam się lekko denerwujesz, stresuje Cię ten wątek, podobnie jak kolegę EMU. Naprawdę ciężko pojąć co Was tak drażni, czyżby Wasze ekrany nie były jednak śnieżnobiałe i chcecie to wyprzeć i zapomnieć a coś w tajemniczy sposób przyciąga Was do tego tematu i cierpicie? :D Kolega BIGPUN opisał swój egzemplarz i wrażenia i nie krzyczy, że chce zamykać wątek bo mu iPad'a obrażają. Bierzcie przykład i dajcie ludziom się wypowiedzieć, to tylko iPad, nie Wasza rodzina, nie musicie bronić honoru.

Cytat

Podaj skąd czerpiesz statystyki do takich stwierdzeń? Bo rzuciłeś bardzo śmiałe twierdzenie.

Zamelduj w prokuraturze, że jakiś gość na forum szkaluje Apple. 10 lat dostanę jak nic, pozdrawiam.

#504 MMAchu

MMAchu
  • 28 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 09:58

Dzwoniłem do redcoon, dostałem informację, że każda reklamacja/sprzęt oddawany na gwarancję jest rozpatrywany przez ich wewnętrzny serwis. Chyba podziękuję im, nie chcę żeby jak mnie pech trafi grzebali sami w iPadzie a czytając komentarze o o sklepie mają cholernie długi okres serwisowania. Chyba poczekam na czarny piątek. Działa on w ten sposób, że nawet jeśli zamówię ze żniżką iPada i nie będzie go na stanie to przyjmą moje zamówienie po obniżonej cenie z racji zamówienia w czarny piątek?

#505 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 06 listopada 2013 - 10:17

Mój właśnie dojechał, choć termin dostawy miałem na jutro. Miła niespodzianka:-)Ekran jak najbardziej ok:-) Wersja 32GB wifi. Super lekki, wykonanie jak zwykle fantastyczne. Choć to dopiero pół godziny to jestem bardzo zadowolony z zakupu.

#506 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 10:22

Cytat

To znaczy, że co? Że nabywcy żółtego Air'a mają zamknąć jadaczki bo Apple dało za darmo iWork i iLife? Przyznam, że nie bardzo rozumiem Twój wtręt na temat tych pakietów. Rady odnośnie wyboru urządzeń zachowaj kolego dla siebie, jakoś sobie poradzimy. Chwalisz się, że trzeci iPad z kolei i wszystko w porządku, nic straconego, kiedyś prawdopodobnie i Ty trafisz swojego, prywatnego żółtka :D Wyobraź sobie, że to mój 6 iPad i klops, wprawdzie mały bo zażółcenie niewielkie ale 5 iPad'ów do tej pory było idealnych. Pisząc o zdenerwowaniu chyba sam się lekko denerwujesz, stresuje Cię ten wątek, podobnie jak kolegę EMU. Naprawdę ciężko pojąć co Was tak drażni, czyżby Wasze ekrany nie były jednak śnieżnobiałe i chcecie to wyprzeć i zapomnieć a coś w tajemniczy sposób przyciąga Was do tego tematu i cierpicie? :D Kolega BIGPUN opisał swój egzemplarz i wrażenia i nie krzyczy, że chce zamykać wątek bo mu iPad'a obrażają. Bierzcie przykład i dajcie ludziom się wypowiedzieć, to tylko iPad, nie Wasza rodzina, nie musicie bronić honoru.

Zamelduj w prokuraturze, że jakiś gość na forum szkaluje Apple. 10 lat dostanę jak nic, pozdrawiam.


Napiszę tak, dla łatwiejszego zrozumienia - mam Samsunga Galaxy III, był kilka razy w serwisie, wniosek na przyszłość - więcej już kolejnego Samsunga nie kupię. Nie będę narzekał, reklamował osiemnaście razy, trzydzieści razy zwracał, bo można - - tylko już więcej nie kupię. Jaśniej wyjaśnić nie potrafię. To była darmowa rada dla pechowców. Mnie ten wątek nie stresuje ani nie denerwuje. Mam jednak wyrobione zdanie na temat tzw. częstych zwrotów, które tylko w części są uzasadnione. A skoro tak to nie dopuszczę aby mnie z takim zachowaniem identyfikowano.

#507 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 06 listopada 2013 - 10:24

Cytat

Zamelduj w prokuraturze, że jakiś gość na forum szkaluje Apple. 10 lat dostanę jak nic, pozdrawiam.


Piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia. Z reguły jest tak, że jak podaje się takie informacje należy podać źródło.

#508 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 11:46

Cytat

Piszesz o czymś o czym nie masz pojęcia. Z reguły jest tak, że jak podaje się takie informacje należy podać źródło.

Oczywiście, że nie znam dokładnych liczb wadliwych urządzeń. Apple się nimi nie pochwali, nigdy tego nie robiło. Przeglądając jednak fora, nie tylko to, w momencie kiedy wychodził The New iPad i teraz można wyciągnąć wnioski, że jest gorzej. I nie rób ze mnie idioty, kolejny raz próbujesz mnie prowokować. Masz problem? Dawaj na priv, postaram się go rozwiązać.

#509 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 06 listopada 2013 - 11:55

Póki co to Ty tu masz największe problemy i nie tylko ze mną. Ty zaczepiasz Ty krytykujesz. A brałeś pod uwagę to że sprzedaż iPad-a AIR jest zdecydowanie większa niż iPad 3 jak wychodził? A to ma ogromny wpływ na ilość wpisów?

#510 szymonb

szymonb
  • 74 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 11:56

JerzyMarian - twoje posty w tym watku sa bezwartosciowe. W watku o ipad air piszesz o samsungu s3 i nawolujesz zeby przestac pisac o air. Sa podejrzewam fora o s3 gdzie kogos to zainteresuje , bo tutaj watpie zeby komus sie przydalo info o awaryjnosci starych telefonow samsunga. Masz tez fajne podejscie. Jesli jestescie zadowoleni piszcie, jesli nie to nie piszcie. Tak bylo kiedys naszczescie po 89 moga pisac i zadowoleni i nie zadowoleni. Watek wedlug mnie bardzo przydatny. Forumowicz ktory jest grafikiem i jest zadowolony z ekranu, podal wazne info. Jesli osoba z pojeciem twierdzi ze ekran jest ok to znaczy ze jest ok. Co z kolei znaczy ze da sie trafic dobra sztuke i warto sie troche pomeczyc i powymieniac i miec gleboko gdzies czy beda nas z takim zachowaniem identyfikowac o co martwil sie JerzyMarian.

#511 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 12:10

Cytat

Póki co to Ty tu masz największe problemy i nie tylko ze mną. Ty zaczepiasz Ty krytykujesz. A brałeś pod uwagę to że sprzedaż iPad-a AIR jest zdecydowanie większa niż iPad 3 jak wychodził? A to ma ogromny wpływ na ilość wpisów?

Nikogo nie zaczepiam a tłumaczę ludziom z cenzorskimi zapędami by ochłonęli i pozwolili ludziom pisać i nie próbowali zamykać tematu. Kolego, PRL się skończył, pisanie o wadach w sprzętach Apple nikogo nie obraża, jeśli jednak ktoś czuje się obrażony to nie jest dobrze, wizyta u lekarza mocno wskazana. Kiedy w końcu ludzie tego pokroju zrozumieją, że w ten sposób działają na szkodę społeczności korzystającej z tych urządzeń a więc i swoją? Chyba, że pracujecie dla Apple, wtedy można to zrozumieć bo mielibyście z tego korzyści. Zamiatanie pod dywan i zbywanie problemu jeszcze nigdy, nikomu nie wyszło na dobre. Skąd w Was się biorą te zapędy? I po co te jałowe dyskusje z ludźmi, którzy problem jednak mają? Cały czas wygląda to tak, że ktoś opisuje tu, że ma żółty ekran i zaraz pojawia się "obrońca" z krzykiem na ustach "u mnie ideał" , "śnieżna biel" , "zamknąć wątek" , "kup Pan Samsunga jak się nie podoba". To naprawdę nie jest normalne.

Jak masz śnieżnobiały ekran to włącz jeden z drugim jakąś aplikację, zrób coś pożytecznego, ewentualnie pograj w gierkę i nie zabraniaj rozmawiać o problemie. Ja dokładnie tak bym zrobił, do głowy nie przyszłoby mi co chwila się z kimś szarpać bo śmiał napisać, że również ma wadliwy wyświetlacz.

Mały OT. W aucie mam np. jeden z najbardziej wadliwych silników ostatnich kilku lat, 1.4 TSI. Wielu ludziom po małym przebiegu wyciąga się łańcuch, zdarzają się pęknięcia tłoków w wersji 160KM, padają turbiny, oczywiście nie we wszystkich egzemplarzach ale na forum poświęconym tej marce nie widziałem tak zakochanych w kawałku żelastwa jak tutaj, by wyskakiwali z krzykiem "zamykać wątek", "milcz, u mnie bezawaryjnie więc problem nie istnieje". U mnie silnik jak dotąd również bez awarii ale nigdy nie próbowałem nikogo uciszać.

#512 szymonb

szymonb
  • 74 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 12:16

Cytat

Nikogo nie zaczepiam a tłumaczę ludziom z cenzorskimi zapędami

:-) bardzo dobry wpis "lubie to".

#513 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 13:13

Cytat

JerzyMarian - twoje posty w tym watku sa bezwartosciowe. W watku o ipad air piszesz o samsungu s3 i nawolujesz zeby przestac pisac o air. Sa podejrzewam fora o s3 gdzie kogos to zainteresuje , bo tutaj watpie zeby komus sie przydalo info o awaryjnosci starych telefonow samsunga. Masz tez fajne podejscie. Jesli jestescie zadowoleni piszcie, jesli nie to nie piszcie. Tak bylo kiedys naszczescie po 89 moga pisac i zadowoleni i nie zadowoleni.

Watek wedlug mnie bardzo przydatny. Forumowicz ktory jest grafikiem i jest zadowolony z ekranu, podal wazne info. Jesli osoba z pojeciem twierdzi ze ekran jest ok to znaczy ze jest ok. Co z kolei znaczy ze da sie trafic dobra sztuke i warto sie troche pomeczyc i powymieniac i miec gleboko gdzies czy beda nas z takim zachowaniem identyfikowac o co martwil sie JerzyMarian.


Szkoda, że nie zrozumiałeś wątku z Samsungiem. Podałem ten przykład na dowód tego, iż skoro jestem niezadowolony to czegoś nie robię albo nie zrobię w przyszłości, czyli więcej nie kupię, a nie narzekam i nie epatuje z dumą, iż właśnie po raz 22 zwróciłem.
Potwierdzam w zupełności opinię Grafika o iPad Air, z tym, że "dobre" sztuki się nie trafiają tylko są. Czyli to co dla was jest wyjątkiem dla mnie regułą, a ponieważ jest to reguła to kupuje właśnie iPady.
Ja znam opinią o Polakach, w zasadzie opinia ta mnie bezpośrednio nie dotyczy, gdyż wyznaję inne wartości, to generalnie nie jest miła. Inne nacje, w tym i te najbliższe, cieszę się większym poważaniem. Tak więc pozostawiam was nieutulonych w żalu i życzę szczerze wreszcie udanej dostawy.

#514 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 06 listopada 2013 - 13:17

Cytat

Nikogo nie zaczepiam a tłumaczę ludziom z cenzorskimi zapędami by ochłonęli i pozwolili ludziom pisać i nie próbowali zamykać tematu. Kolego, PRL się skończył, pisanie o wadach w sprzętach Apple nikogo nie obraża, jeśli jednak ktoś czuje się obrażony to nie jest dobrze, wizyta u lekarza mocno wskazana. Kiedy w końcu ludzie tego pokroju zrozumieją, że w ten sposób działają na szkodę społeczności korzystającej z tych urządzeń a więc i swoją? Chyba, że pracujecie dla Apple, wtedy można to zrozumieć bo mielibyście z tego korzyści. Zamiatanie pod dywan i zbywanie problemu jeszcze nigdy, nikomu nie wyszło na dobre. Skąd w Was się biorą te zapędy? I po co te jałowe dyskusje z ludźmi, którzy problem jednak mają? Cały czas wygląda to tak, że ktoś opisuje tu, że ma żółty ekran i zaraz pojawia się "obrońca" z krzykiem na ustach "u mnie ideał" , "śnieżna biel" , "zamknąć wątek" , "kup Pan Samsunga jak się nie podoba". To naprawdę nie jest normalne.


Problem w tym, że ja nikomu nie zabraniam mówić o wadach iPad AIR, apple i czegokolwiek. I nigdy nie zabraniałem. Ale nienawidzę rzucania słowami bez pokrycia. A Ty takie słowa rzucasz, nie mówię że zawsze i w każdym poście. Problem też jest taki, że jak ktoś mówi że u niego super fajnie wszytko elegancko to podważa się to. I na siłę szuka się dziury w całym. Mimo, że komuś to może nie przeszkadzać i tego nie widzieć. Już nie raz tak było z nie jednym urządzeniem Apple czy też innej firmy że coś było nie tak i często użytkownicy tego nie widzieli i im to nie przeszkadzało a dowiadywali się na forum. Ja nie mówię, że nie wolno, nawet twierdzę, że należy! Ale róbmy to w normalny sposób nie taki nachalny. Często tu w temacie jest że ktoś piszę że ma idealnie biały kolor a inny piszę a co mnie to obchodzi ja mam żółty i to że Ty masz biały nie znaczy że ja nie mogę mieć żółtego. Mimo że ktoś tylko się cieszy z tego, że on ma ok! Skoro ktoś może pisać że ma coś nie tak to inny nie może pisać, że ma OK?

Ja napisałem żeby założyć wątek o wadliwych iPad AIR nie po to żeby komuś dokuczyć ale po to by wszystkie informacje o wadliwych iPad- ach były w jednym miejscu.

#515 MMAchu

MMAchu
  • 28 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 13:25

Myślicie, że możemy liczyć na czarny piątek pod koniec miesiąca? :)

#516 lim12345

lim12345
  • 50 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 06 listopada 2013 - 13:26

Popieram Twoje podejście - masz rację

#517 szymonb

szymonb
  • 74 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 13:52

Cytat

Szkoda, że nie zrozumiałeś wątku z Samsungiem. Podałem ten przykład na dowód tego, iż skoro jestem niezadowolony to czegoś nie robię albo nie zrobię w przyszłości, czyli więcej nie kupię, a nie narzekam i nie epatuje z dumą, iż właśnie po raz 22 zwróciłem.
Potwierdzam w zupełności opinię Grafika o iPad Air, z tym, że "dobre" sztuki się nie trafiają tylko są. Czyli to co dla was jest wyjątkiem dla mnie regułą, a ponieważ jest to reguła to kupuje właśnie iPady.
Ja znam opinią o Polakach, w zasadzie opinia ta mnie bezpośrednio nie dotyczy, gdyż wyznaję inne wartości, to generalnie nie jest miła. Inne nacje, w tym i te najbliższe, cieszę się większym poważaniem. Tak więc pozostawiam was nieutulonych w żalu i życzę szczerze wreszcie udanej dostawy.


Znowu bezwartosciowe brednie. Kto tu epatuje duma ze wymienil 22 razy ? Raczej ludzie sa zdenerwowani ze musza wymieniac zaraz po zakupie cos za co zaplacili nie male pieniadze. Na koniec wjazd na caly narod. Zachowujesz sie jak obrazona dziewczynka.

Kolego BigPun czy moglbys zamiescic foty bialego ekranu twojego egzemplaza. Fajnie jakby wrzucil ktos fotke dobrego ekranu zebysmy mieli punkt odniesienia.
Wydaje mi sie ze w porownaniu z moim ipadem3 ekran w air "czy zlym czy dobrym" jest o wiele cieplejszy.

#518 lim12345

lim12345
  • 50 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 06 listopada 2013 - 14:02

No nareszcie. Dostałem zamówionego 1-go listopada w Apple Store iPada Air 128GB Wi-Fi+Cell Space Gray - czekałem 6 dni :-) PS. Musiałem się pochwalić. 6 dni to była dla mnie wieczność :-)

#519 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 14:16

^^ Ok czy nie ok?

#520 berger91

berger91
  • 277 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 06 listopada 2013 - 14:17

Cytat

No nareszcie. Dostałem zamówionego 1-go listopada w Apple Store
iPada Air 128GB Wi-Fi+Cell Space Gray - czekałem 6 dni :-)

PS. Musiałem się pochwalić. 6 dni to była dla mnie wieczność :-)


I jak wrażenia? :) Mam nadzieję, że masz 100% sprawny egzemplarz i nie masz problemów z ''zażółceniem'' lewej strony :) Jak już się ''pobawisz'' to podziel się spostrzeżeniami :P

#521 okmujm

okmujm
  • 154 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 14:18

Ja na swojego czekam dalej, no i chyba jeszcze poczekam, raczej już dzisiaj nie przyjedzie sądząc po statusie na stronie TNT. Nie mów czy dostałeś, tylko mów kiedy odsyłasz z powodu żółtego ekranu. :P

#522 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 14:23

Cytat

I jak wrażenia? :) Mam nadzieję, że masz 100% sprawny egzemplarz i nie masz problemów z ''zażółceniem'' lewej strony :) Jak już się ''pobawisz'' to podziel się spostrzeżeniami :P

Do tego fajnie by było gdyby każdy kto wypowiadał się o swoim Air w tym wątku edytował swoją wypowiedź dodając początek (4 litery) numeru seryjnego. Ciekawe czy faktycznie jest jakiś związek pomiędzy SN i wadliwymi i w 100% wolnymi od wad iPadami. Dzięki z góry.

Edit:
Swój nr już co prawda podawałem ale jest to DMPL, delikatnie żółty lewy, dolny róg.

#523 szymonb

szymonb
  • 74 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 14:25

DMQL - to moj numer i posiada wadliwy ekran.

#524 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 06 listopada 2013 - 14:37

DMPL - ekran ok.

#525 Tomzik87

Tomzik87
  • 1 016 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 06 listopada 2013 - 14:54

Dmql ekran idealny




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych