Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Air


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1956 odpowiedzi w tym temacie

#401 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 05 listopada 2013 - 16:31

Opisze Wam sytuacje mojego przyjaciela. Jak został potraktowany przez AOS Polska:
A to jak go potraktowali to jest żenujące.


Bo przy płatnościach przelewem, procesowanie zamówienia odbywa się dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na ich koncie. Dlatego lepiej płacić kartą, wtedy od razu czas leci.

#402 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 listopada 2013 - 16:49

Opisze Wam sytuacje mojego przyjaciela. Jak został potraktowany przez AOS Polska:

Po godzinie 8:00 1listopada odbieram umówiony wcześniej telefon od konsultantki apple. Składam zamowienie przed godz 9:00 przed uruchomieniem lini telefonicznej dla klientów. Pieniądze wplacam w sobotę w banku. Dostępność iPadów air 1 list. Była "gotowe do wysyłki". Dziś czyli 4 listopada dostaje powiadomienie o przetworzeniu zamówienia mówiące iż mój iPad zostanie mi dostarczony pomiędzy 19 a 26 listopada!

Kupiłem iPada 128gb razem z nowym casem. Telefonicznie, praktycznie byłem jedna z pierwszych osób i teraz mam czekać ponad 2tyg? Śmiech.. Gdybym wiedział to w poniedziałek pojechał bym do ispotu i tam kupił tablet.



Wg mnie jest to śmiech na sali. Sam dwa ipady kupiłem w iSpot i nie żałuje. A to jak go potraktowali to jest żenujące.


Co w tym żenującego?

#403 Bartek88k

Bartek88k
  • 241 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 16:55

Nie każdy ma kartę kredytowa. Po to specjalnie zamówił telefonicznie żeby mieć go jak najwcześniej. Ten iPad powinien czekać na jego wpłatę i być zarezerwowany. Tym bardziej, że wpłata została dokonana niezwłocznie (wiem co to znaczy księgowanie wpłat wiec nie mędrkujcie, że musi minąć jakiś czas).

Jesteśmy zażenowani tą sytuacją. Klienta mają gdzieś. Po AOS spodziewał bym sie więcej.. To tak jakbyś zamówił np na Allegro przedmiot i chciał go jutro odebrać osobiście w sklepie płacąc gotówka a na miejscu sprzedawca powiedział by Ci, że 5min temu już go sprzedał komuś innemu..


Co w tym żenującego?


Wszystko. Nie zycze Ci żebyś kiedyś został tak potraktowany jak mój kolega. To nie jest bazar, że kto pierwszy przyleci z gotówka na stragan to zgarnia wszystko nawet to co było już wcześniej zarezerwowane.

#404 arekm

arekm
  • 18 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 16:57

Bo przy płatnościach przelewem, procesowanie zamówienia odbywa się dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na ich koncie. Dlatego lepiej płacić kartą, wtedy od razu czas leci.


Co z tego, że leci skoro AOS sobie przestawia daty dostawy bez uprzedzenia, bez smsa czy maila nawet przy płatności kartą?

Było w mailu z zamówienia np.
Dostawa: 13 Lis, 2013 - 20 Lis, 2013 — Wysyłka ekspresowa
a teraz online status jest:
Dostawa: 18 Nov, 2013 - 25 Nov, 2013 przez Wysyłka ekspresowa

Infolinia twierdzi, że po prostu nadal nie ma Aira (w wybranej wersji) i stąd okres dostawy się przesuwa.

#405 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 16:57

Mam dokładnie taki sam ekran :P Tzn. bez plam itp, bo na zdjęciu widzę, ze ekran ma cieplejszy odcień niż w rzeczywistości, prawda?


Na żywo jest bialutki i wyraźny, na foto cieplejszy :D. Prawda ;)

#406 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 listopada 2013 - 17:00

IMO nic w tym żenującego, towar gorący szybko schodzi. Nie będą czekać na przelew, trzymając iPada pod ladą dla Ciebie. Bez przesady.

#407 Bartek88k

Bartek88k
  • 241 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 17:02

Infolinia twierdzi, że po prostu nadal nie ma Aira (w wybranej wersji) i stąd okres dostawy się przesuwa.


Gdyby informacja w czasu zakupu na stronie mówiła, że czas dostawy to np 20 dni roboczych to mój przyjaciel wybrał by sie do najbliższego ispotu. Teraz jedynie może czekać, pieniądze ma zamrożone i pokornie musi czekać. Ważne, że kasa sie zgadza u nich na koncie nie?

IMO nic w tym żenującego, towar gorący szybko schodzi. Nie będą czekać na przelew, trzymając iPada pod ladą dla Ciebie. Bez przesady.

Nie dla mnie, tylko znajomego :-) Słuchaj, ja rozumiem gdyby on zamówił a pieniądze wysłał po 2tyg. Ale on zamówił i wysłał pieniądze od razu w sobotę. Jeszcze tego nie widzisz? Tak jak napisałem, zachowali jak jak Paździoch na bazarze i tyle. Zdania nie zmienię.

#408 arekm

arekm
  • 18 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 17:07

Jak płacisz kartą też mają to w tyłku więc akurat porada z kartą jest taka sobie.

#409 Bartek88k

Bartek88k
  • 241 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 17:15

Nie będę Wam już zawracać siedzeń tym problemem. Chciałem tylko opisać jak AOS traktuje klientów, którzy płaca za te urządzenia wysokie kwoty. Mam pytanie do posiadaczy nowego iPada. Czy z włączonymi wszystkimi bajerami (przezroczystość i ruch ikon) klikając w aplikacji kalendarza w lupę (prawy górny róg) lista zapisanych terminów podczas przewijania klatkuje lub tnie sie? Na iPadzie 4 tak mam, ciekawi mnie jak sprawa wyglada w nowy urządzeniu.

#410 mkamelg

mkamelg
  • 166 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 17:15

Opisze Wam sytuacje mojego przyjaciela. Jak został potraktowany przez AOS Polska:

Po godzinie 8:00 1listopada odbieram umówiony wcześniej telefon od konsultantki apple. Składam zamowienie przed godz 9:00 przed uruchomieniem lini telefonicznej dla klientów. Pieniądze wplacam w sobotę w banku. Dostępność iPadów air 1 list. Była "gotowe do wysyłki". Dziś czyli 4 listopada dostaje powiadomienie o przetworzeniu zamówienia mówiące iż mój iPad zostanie mi dostarczony pomiędzy 19 a 26 listopada!

Kupiłem iPada 128gb razem z nowym casem. Telefonicznie, praktycznie byłem jedna z pierwszych osób i teraz mam czekać ponad 2tyg? Śmiech.. Gdybym wiedział to w poniedziałek pojechał bym do ispotu i tam kupił tablet.


Wersja 128GB 1 listopada czyli w piątek była dostępna do wysyłki w terminie 5–10 dni robocze. Ja nie chciałem tyle czekać, bo wiedziałem jakie są terminy dostawy do klienta przy tej opcji oczekiwania na samą wysyłkę, i zamówiłem sobie wersję 64GB, która tego dnia była najwyższą wersją dostępną do wysyłki w terminie 24 godzin. Płaciłem przelewem, bo brałem jeszcze kilka dodatkowych akcesoriów (nie do iPada), i przekroczyłbym swój limit na kredytówce.

Wczoraj czyli w poniedziałek wersja 64GB dostała na stronie AOS status dostępnej do wysyłki w terminie 5–10 dni robocze. Oho, czyli zaczynają coś mieszać. No i na potwierdzenie tej tezy dostałem dzisiaj maila od AOS z terminem dostawy "Dostawa: 25 Lis, 2013 - 02 Gru, 2013 przez Wysyłka standardowa". No tak, i jeszcze wysyłka z ekspresowej zmieniła się na standardową, co za pech.

Czyli w sumie mógłbym powiedzieć, że Apple też mnie w dupę zrobił. No i co, mam się powiesić z tego tytułu? Będę czekał. Może wraz z nową dostawą dotrze do Europy jakaś bardziej udana seria iPad Air, niż te z którymi niektórzy ludzie mają problemy. Więc na miejscu Twojego przyjaciela bym się tak nie spinał, bo dłuższy czas oczekiwania może mu wyjść tylko na dobre. A zwłaszcza gdyby nie daj Boże trafił mu się jakiś wadliwy egzemplarz - w AOS nie będzie miał problemów z natychmiastową wymianą, co nie jest takie oczywiste w przypadku nawet oficjalnych resellerów Apple w Polsce.

#411 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 listopada 2013 - 17:18

Gdyby informacja w czasu zakupu na stronie mówiła, że czas dostawy to np 20 dni roboczych to mój przyjaciel wybrał by sie do najbliższego ispotu. Teraz jedynie może czekać, pieniądze ma zamrożone i pokornie musi czekać. Ważne, że kasa sie zgadza u nich na koncie nie?


Nie dla mnie, tylko znajomego :-) Słuchaj, ja rozumiem gdyby on zamówił a pieniądze wysłał po 2tyg. Ale on zamówił i wysłał pieniądze od razu w sobotę. Jeszcze tego nie widzisz? Tak jak napisałem, zachowali jak jak Paździoch na bazarze i tyle. Zdania nie zmienię.


Słuchaj, ale on kasę dostaną najwcześniej (przy dobrych wiatrach) w czwartek. Więc to, że poleciał od razu zapłacić na nie ma znaczenia.

#412 cassinipl

cassinipl
  • 121 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 17:23

Dzisiaj zeby rozwiac wszelkie watpliwosci zadzwonilem do apple jak i odwiedzilem serwis autoryzowany by wypytac o kwestie gwarancji bo ludzie wprowadzaja tutaj sie nawzajem w blad. A wiec apple daje roczna gwarancje na ipada od siebie, a sklep w ktorym zakupilismy daje 2 letnia gwarancje. Jak to rozumiec? Otoz naprawy gwarancyjnej mozemy dokonywac na gwarancji apple i wtedy otrzymujemy nowy sprzet bo apple nie naprawia, badz jezeli nie pozwala na to stan magazynowy to dostajemy sprzet odnowiony, refabrykowany. Zamawianie przez AOS daje nam jedynie 14 dni na wymiane sprzetu na nowy zafoliowany. Sprzet z gwarancji po tym okresie owszem jest nowy ale jego jakosc przed wyslaniem do klienta jest sprawdzana by nie doszlo do kolejnej wymiany sprzetu, czyli tzw. loteria, dlatego wtedy nie jest on zafoliowany. Albo trafisz albo nie. Po gwarancji apple ktora trwa jeden rok, jezeli ipad sie zepsuje to mamy prawo zglosic sie do miejsca zakupu sprzetu i zostsnie on nam albo naprawiony albo wymieniony na nowy. Tak wiec gwarancja wymuszona przez Europejskie prawo daje nam 2 letni okres ochronny. Gwarancja apple ktora trwa rok jest jedynie dodatkiem do normalnej gwarancji.

#413 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 17:31

Kolejny Air chory na żółtaczkę, lewa dolna część ekranu. Ech Apple, iPad kupiony wysyłkowo w iSpot więc pewnie nie będzie łatwo z szybką wymianą.

#414 grzes1213

grzes1213
  • 72 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 17:33

Bo przy płatnościach przelewem, procesowanie zamówienia odbywa się dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na ich koncie. Dlatego lepiej płacić kartą, wtedy od razu czas leci.

przy wyborze formy zapłaty mamy do wyboru przelew lub płatność kartą? zwykłą kartą do rachunku bankowego? i wtedy drogą internetową do nich leci i jest kasa odrazu na ich koncie?
i podaje im przy zakupie dane karty , numer , kod ?

#415 okmujm

okmujm
  • 154 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 17:47

No kartą taką co dają do konta, przecież nie będziesz płacił kartą biblioteczną. W Polsce generalnie na wszelkiego rodzaju karty nazywa się kredytowymi, nawet jeśli są to karty debetowe. Po zapłacie kartą pieniądze najpierw są blokowane i po wysyłce ściągane z konta.

#416 tmb

tmb
  • 119 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 17:51

iPad Air - dziś przyszedł z AOS

iPad Air przyszedł dziś z AOS (64 GB Cell Space Grey).
I jutro wraca.
Zażółcona lewa strona. Przeszkadza w czytaniu, rzucia się w oczy na szarej i białej kalwiaturze. A już myślałem, że opanowali problem.

Na razie wymiana na nowy. Jeśli też będzie żółty, zwrot gotówki.
Trudno by mi było się przyzwyczaić po idealnym iPadzie 3...
Poza tym Air też się trochę przycina - np. Spotlight Search też się załącza z małym skokiem. A myślałem, że tylko na iPad 3.

Ogólnie wielki plus za wymiary i wagę. Ale reszta trochę rozczarowuje (ekran i jednak niezoptymalizowany - nawet dla tak silnego iPada - iOS7).

Niestety, co do zażółcenia, to nie jestem optymistą: https://discussions....tart=0&tstart=0

#417 cassinipl

cassinipl
  • 121 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 17:53

U mnie też śnieżna biel :) Przy pochyleniu pod ostrym kątem widać jakąś poziomą pręgę ale to pewnie normalne przez szkło i załamanie swiatla czy cos :)

#418 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 18:07

Ciekawe których wiecej, zasikanych czy sprawnych :) Narazie chyba zasikanych ;)

#419 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 18:12

Ciekawe których wiecej, zasikanych czy sprawnych :)

Narazie chyba zasikanych ;)


Część ludzi pewnie nawet nie zauważy, że ma delikatnie żółte jak u mnie a część nawet jeśli ma felerny egzemplarz po prostu się nie przyzna. Do tej pory o zasikanych iPadach poprzednich generacji tylko czytałem, zawsze trafiałem na idealne egzemplarze, teraz mam już własnego iPada z żółtym ekranem, YEAH :D

Brawo Apple !!

#420 konio124

konio124
  • 670 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 18:15

Proponuje pobrać zamieszczoną przeze mnie grafikę i otworzyć ją jako full screen na iPadzie w orientacji poziomej.
Następnie należy porównać górny jasnoszary pasek z dolnym.
http://pa3x.ehost.pl/test.png

#421 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 18:24

Dostałem i ja swojego, wad narazie nie stwierdzam, ekran bialutki jak śnieg :D

Foto.
https://www.dropbox...., 15 34 22.jpg

To w lewym dolnym rogu to reszta folii.



Sorry Wuja, jak włączę stronę google i trzymam iPada pod takim kątem jak na tej focie to niby też jakby było ok, ale nie jest. Przyjrzyj się dobrze bo ten dolny pasek z lewej strony wygląda u Ciebie jakoś żółtawo.

Zastanawiam się czy oddawać iPada na wymianę do iSpot bo może się trafić gorszy, z tego co widać po fotkach na innych forach.

#422 Mr.P.

Mr.P.
  • 191 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 18:30

Z racji tego, że znalazłem się niedaleko iSpotu, postanowiłem przyjrzeć się nowemu iPadowi. Dostępny tylko jeden demonstracyjny iPad Air. W pierwszej chwili oczywiście sprawdziłem wyświetlacz. Po odpaleniu białego tła i ustawieniu jasności na maksymalną wartość, byłem miło zaskoczony. Ekran bez żadnych zabarwień, problemów z podświetleniem czy jakimikolwiek innymi defektami. Oczywiście należy wziąć poprawkę na warunki w jakich ten iPad się znajduję. Jeżeli chodzi o powstawanie efektu kropli wody po przyciśnięciu ekranu. Oczywiście po mocnym przyciśnięciu owy efekt występuje, ale to naprawdę trzeba mocno docisnąć. Wydaje się to akurat normalne. Identyczna sytuacja występowała z każdym iPadem w salonie (nawet iPad 2). Inna sprawa, że dla mnie specjalnej różnicy między iPad 4, a iPad Air nie ma. Różnica w wadzę nie jest dla mnie jakoś specjalnie odczuwalna. Choć trzeba przyznać, że jest to przyjemny sprzęt. Myślę, że spokojnie można zakupić w Apple Online Store i ewentualnie, jak się trafi na wadliwą sztukę, od razu bezproblemowo wymienić.

#423 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 18:34

Sorry Wuja, jak włączę stronę google i trzymam iPada pod takim kątem jak na tej focie to niby też jakby było ok, ale nie jest. Przyjrzyj się dobrze bo ten dolny pasek z lewej strony wygląda u Ciebie jakoś żółtawo.


Oglądałem ja, plus dwie inne osoby pod różnymi kątami nie tylko na googlach.
Śnieżna biel ;)

#424 eviltomek

eviltomek
  • 780 postów
  • SkądDębica

Napisano 05 listopada 2013 - 18:34

Sorry Wuja, jak włączę stronę google i trzymam iPada pod takim kątem jak na tej focie to niby też jakby było ok, ale nie jest. Przyjrzyj się dobrze bo ten dolny pasek z lewej strony wygląda u Ciebie jakoś żółtawo.

Zastanawiam się czy oddawać iPada na wymianę do iSpot bo może się trafić gorszy, z tego co widać po fotkach na innych forach.

Tez mi sie wydawal ze on cos zoltawy na dole jest a gosc cieszy ze bielutki, mam watpliwosci :P


Jeżeli chodzi o powstawanie efektu kropli wody po przyciśnięciu ekranu. Oczywiście po mocnym przyciśnięciu owy efekt występuje, ale to naprawdę trzeba mocno docisnąć. Wydaje się to akurat normalne. Identyczna sytuacja występowała z każdym iPadem w salonie (nawet iPad 2).

No sorry ale ja wlasnie wciskam z calej sily ipada 2 i nie ma zanego efektu plamy

#425 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 18:43

Tez mi sie wydawal ze on cos zoltawy na dole jest a gosc cieszy ze bielutki, mam watpliwosci :P


No to teraz zacznijcie mi wmawiać, że jest żółty na dole :D

Wiem co widzę w realu i nie mam wątpliwości ;)

Tak cieszę się, że mam ipada ze śnieżnobiałym wyświetlaczem :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych