Na przestrzeni lat wiele firm konkurujących z Apple próbowało promować swoje smartfony reklamami naśmiewającymi się z iPhone'a. Jedną z nich jest Google, które opublikowało niedawno kolejną reklamę tego typu.
Lionsgate Television to wytwórnia odpowiedzialna za takie serialowe hity jak „Mad Men" i „Orange Is the New Black". Jakiś czas temu nawiązała ona współpracę z Apple, w ramach której powstał m.in. serial „Acapulco". Apple zapowiedziało teraz premierę jego finałowego sezonu.
W ofercie Apple między innymi w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii czy we Włoszech pojawiły się odnowione iPhone’y serii 15.
Serial „Warto się starać" był pierwszą brytyjską produkcją, jaka pojawiła się w Apple TV+. Apple ogłosiło teraz, iż doczeka się on kolejnego, piątego już sezonu.
W ubiegłym roku firma Epic Games, korzystając ze zmian w prawie Unii Europejskiej, otworzyła własny sklep z grami na iOS, mający stanowić konkurencję dla App Store. Od niedawna zaczęła organizować tam promocje, w ramach których udostępnia użytkownikom darmowe produkty. Aktualnie można pobrać stamtąd za darmo grę Super Space Club.
A24 to niezależna amerykańska wytwórnia filmowa i telewizyjna, znana m.in. za sprawą takich filmów jak „Moonlight", „The Lighthouse" i „Hereditary". W 2018 roku nawiązała ona współpracę z Apple, w ramach której zaczęła produkować treści na potrzeby Apple TV+. Teraz zapowiedziano premierę kolejnego takiego filmu, zatytułowanego „Highest 2 Lowest".
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami do sprzedaży trafił sportowy pasek z serii Pride Edition. Został on wyceniony na 199 złotych.
Przed Miesiącem Dumy firma Apple wprowadza na rynek nowy pasek sportowy Apple Watch Pride Edition, tarczę zegarka oraz tapetę na iPhone'a i iPada, aby uczcić siłę i piękno społeczności LGBTQ+ na całym świecie. Pasek sportowy Pride Edition można zamawiać już dziś, a dopasowane, dynamicznie zmieniające się tarcza zegarka i tapeta zostaną udostępnione w ramach kolejnej aktualizacji oprogramowania.