Regenersis -pozew zbiorowy do RPK - szukam poszkodowanych
#401
Napisano 08 stycznia 2010 - 15:28
#402
Napisano 08 stycznia 2010 - 19:09
Apple Reportedly Addressing Fraud by Third-Party Service Centers - Mac Rumors
Sprawa z polskimi iPhonami może wyglądać dokładnie tak samo: serwis pobiera od klienta opłatę za naprawę pogwarancyjną i jednocześnie zgłasza do Apple naprawę w ramach gwarancji - pobierając opłatę od obydwu.
@grych, skoro udało Ci się już zwrócić uwagę Customer Relations na ten problem, mógłbyś podsunąć im ten wątek. Myślę, że nie zaszkodzi spróbować.
#403
Napisano 08 stycznia 2010 - 21:23
#404
Napisano 10 stycznia 2010 - 01:51
#405
Napisano 11 stycznia 2010 - 04:35
#406
Napisano 11 stycznia 2010 - 14:46
Można by zwrócić uwagę Apple na Regenersis w kontekście tego artykułu:
Apple Reportedly Addressing Fraud by Third-Party Service Centers - Mac Rumors
Sprawa z polskimi iPhonami może wyglądać dokładnie tak samo: serwis pobiera od klienta opłatę za naprawę pogwarancyjną i jednocześnie zgłasza do Apple naprawę w ramach gwarancji - pobierając opłatę od obydwu.
@grych, skoro udało Ci się już zwrócić uwagę Customer Relations na ten problem, mógłbyś podsunąć im ten wątek. Myślę, że nie zaszkodzi spróbować.
Tak, oczywiście, już im to powiedziałem. Na razie poproszono mnie o zrobienie zdjęcia gniazda ładowania (a wg. regenersis "zalane" było gniazdo słuchawkowe).
Warto napisać do Customer Relations. Naprawdę interesują się tematem, dzwonią codziennie żeby zapewnić że trzymają rękę na pulsie Dlatego namawiam każdego pokrzywdzonego przez regenersis, zgłoście swój problem do Apple, może coś zrobią jak będzie nas więcej?
1. Zadzwońcie na infolinię 00800-4411875 (darmowa, mówią po polsku) - tam można zgłosić problem, oni powiedzą, że niewiele mogą zrobić, ale przekażą to wyżej
2. Maila do contactus@apple.com - po angielsku. Ja załączyłem skany wszystkich dokumentów, opisałem dokładnie co się działo, załączyłem zdjęcie "zalanego" gniazda. Napisałem grzecznie że kontakt z Apple traktuje jako ostatni krok przed procesem sądowym.
3. To samo co w mailu w punkcie 2. listownie na adres
Apple Customer Relations
Hollyhill Industrial Estate
Hollyhill, Cork
Republic of Ireland
znaczek za 3,50 zł
4. Jeżeli nie odpowiedzą w przeciągu jakiś 3-4 tygodni, sjobs@apple.com. Ja napisałem po tym mailu odpowiedzieli, nie wiem czy to był przypadek, czy naprawdę ktoś to czyta i kogoś pogonił...
#407
Napisano 12 stycznia 2010 - 20:56
#408
Napisano 12 stycznia 2010 - 21:16
#409
Napisano 12 stycznia 2010 - 21:38
#410
Napisano 12 stycznia 2010 - 22:11
#411
Napisano 12 stycznia 2010 - 22:55
Rada od Seriwsu , nie odbierajcie swoich iphone jezeli twierdza ze wskazniki sa przebarwione , poproscie aby serwisanci wam to udowodnili czy faktycznie sa zabarwione bo w 99% pisza ze sa zabarwione a oddaje znaczniki biale ( czyli niezabarwione ) albo poproscie aby w obecnosci waszej udowonili zaistnialy fakt ze sa ( bedzie zdziwienie jak opinia bedzie ze sa zabarwione a faktycznie nie sa )
Może lepiej nie, bo jeszcze naprawdę je pomoczą.
#412
Napisano 13 stycznia 2010 - 10:30
Witam,
Ja reklamowałem swojego iPhona 32GB w salonie Ery. Był problem z niedziałającym głośnikiem wewnętrznym. Istniała możliwość odbierania połączeń tylko poprzez HF zewnętrzny lub zestaw słuchawkowy, podczas rozmowy rozmówca mnie słyszał lecz ja nic nie słyszałem za to ja w głośniku wewnętrznym.
Telefon po ok 12 dniach został wymieniony na nowy. Firma Regenersis anie operator ERA nie poczuwaja się za to to wyjaśnienia problemu z implikacjami płatnymi jakie były w iPhone. Niestety nikt nie jest mi w stanie powiedzieć czy po podłączeniu do iTunes nowego iPhone(otrzymanego jako naprawa za zepsuty, w którym posiadałem wgrane aplikacje płatne) czy aplikacje zostaną pobrane bez problemu i nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami a jak się wiąże to kto za za wcześniej pobrane aplikacje na zepsutego iPhone mi zapłaci.
Na telefonie, który został tez wymioniony była umieszcona zabezpuieczajaca folia za ok 100 PLN, aplikacje płatne to koszt ok 300 EURO
W zgłoszeniu do firmy Regenersis w monecie przesyłania zepsutego telefonu była informacja o płatnych aplikacjach i foli zabezpieczającej lecz nikt nie raczył się ustosunkowywać do tej kwestii.
Czy ktoś mi może pomóc?
Raz sciągnięte/kupione aplikacje są zapisywane na Twoim koncie app store z którego korzystasz a nie urzadzeniu. Możesz bez problemów dodać swoje programy do nowego iPhone'a gdy go już zsychronizujesz z iTunes ;-)
#413
Napisano 13 stycznia 2010 - 10:37
ze strony Regenersis zniknelo logo jabłuszka, forumowicze więc powinni poczekać teraz chyba na inny serwis
Chyba nie ma się co cieszyć, w Aktualnościach na stronie Regenersis jest taka informacja:
"Porozumienie z APPLE
Chcielibyśmy Państwa poinformować, że nasze Autoryzowane Centrum Serwisowe Regenersis (Warsaw) będzie prowadziło obsługę serwisową iPodów i komputerów Mac firmy APPLE do 31 grudnia 2009 roku.
Natomiast od 1 stycznia 2010 roku prowadzimy tak jak dotychczas obsługę serwisową IPhonów firmy APPLE na mocy umów z operatorami na rynku polskim."
#414 Gość_soyerski_*
Napisano 13 stycznia 2010 - 10:53
#415
Napisano 13 stycznia 2010 - 10:57
Chyba nie ma się co cieszyć, w Aktualnościach na stronie Regenersis jest taka informacja:
"Porozumienie z APPLE
Chcielibyśmy Państwa poinformować, że nasze Autoryzowane Centrum Serwisowe Regenersis (Warsaw) będzie prowadziło obsługę serwisową iPodów i komputerów Mac firmy APPLE do 31 grudnia 2009 roku.
Natomiast od 1 stycznia 2010 roku prowadzimy tak jak dotychczas obsługę serwisową IPhonów firmy APPLE na mocy umów z operatorami na rynku polskim."
Zabrano im iPody i Maczki, to i na iPhone'y przyjdzie czas :grin:
#416
Napisano 14 stycznia 2010 - 00:33
Zabrano im iPody i Maczki, to i na iPhone'y przyjdzie czas :grin:
A skąd kolega ma informacje że im zabrano ?
#417
Napisano 14 stycznia 2010 - 19:32
#418
Napisano 14 stycznia 2010 - 21:56
Zabrano im iPody i Maczki, to i na iPhone'y przyjdzie czas :grin:
Nie zabrano....
zrezygnowali bo sie nie oplacalo...
ale Kolega jakto czesto bywa palnal od razu zamiast pomyslec:)
#419
Napisano 21 stycznia 2010 - 10:07
#420
Napisano 22 stycznia 2010 - 16:32
"Our engineers have revired your case and they have determined that the iPhone with serial number: XXX IMEI number: XXX does not seem to have the LCI (Liquid Contact Indicator) activated and it therefore should be covered under the Limited Warranty.
As from photos included we cannot see liquid damage."
Przypominam: regenersis odmówiło mi naprawy ze względu na zalany LCI w gnieździe słuchawkowym. Ten LCI nie ma śladu przebarwienia na czerwono (wcześniej w tym wątku zamieściłem fotkę).
A więc teraz czeka mnie ponowna rozprawa z Orange. Plus jest taki, że mam numer i nazwisko konkretnej osoby, która podobno zna moją sprawę. Na razie nie udało mi się do niego dodzwonić, ale będę twardy :-) Oczywiście skan tego pisma wysyłam też do regenersis, ciekawe czy coś odpowiedzą.
#421
Napisano 22 stycznia 2010 - 18:38
Ostatnio oddałem głośniki firmy Lo...ech po 2-ch miesiącach od zakupu i wróciły do mnie po 2-ch tygodniach...z uszkodzeniem mechanicznym w postaci wygiętej wtyczki, które kończy gwarancję. Jak widać każdy (serwis) orze jak może, nie tylko Regenersis. Złożyłem reklamację na działanie serwisu i uszkodzenie mojej własności u przedstawiciela na Polskę
Może rozpocznę jakiś offtopic ale w Logitechu sprzętu nie odsyła się na gwarancję.
W moich głośnikach spaliła mi się*konsola sterująca (nie przyjmowała żadnego dźwięku czy to po analogu czy cyfrze). Szybki kontakt telefoniczny i poprosili o maila na który wyślą instrukcję gwarancyjną. Następnie wysyłka zdjęć zestawu w stanie aktualnym. Później prośba o destrukcję zestawu i znowu wysłanie zdjęć (pocięte głośniki, rozwalona młotkiem stacja sterująca). Po kilku dniach kurier był w drzwiach z fabrycznie nowymi głośnikami. Następnie przyszedł mail od Logitecha z pytaniem czy wszystko jest ok i czy jestem zadowolony z nowego zestawu + prośba aby stary zestaw oddać*zgodnie z prawem (nie wyrzucać razem z innymi odpadami).
#422
Napisano 27 stycznia 2010 - 11:39
#423
Napisano 27 stycznia 2010 - 12:59
Nie wiem czy moja sprawa przyda się do opisywanego pozwu zbiorowego, ale gdyby tak, to kontakt: ksjet@wp.pl
Oddałem im do naprawy (wlaściwie Plus oddał, ale na mnie spadło handryczenie się z serwisem) modem huawei e180. W gwarancji stało że mają na to 14 dni roboczych. W tym czasie serwis stwierdził że sprzęt jest nienaprawialny i ze zostanie przyslany nowy.
Ale kiedy?
Babsko przebrzydle stwierdzilo ze nie wie, i nie ma pojęcia czy za tydzien czy za trzy miesiące. Bo to producent przysyła i niewiadomo kiedy będzie dostawa.
Widać kontaktuja się przez gołębie pocztowe a sprzęt wysylają kajakiem. albo mają klienta w d...
Nie wiem ile jeszcze bede czekac, na razie planuję skrobnąć skargę do inspekcji handlowej.
gdyby sie okazalo że mozecie wlączyć moją sprawę do pozwu zbiorowego, proszę o kontakt na maila
Mija własnie ponad póltora miesiąca, prawie miesiąc po terminie
#424
Napisano 27 stycznia 2010 - 13:23
witam, nie jestem posiadaczem iPhona ale trafilem na wasze forum przez tych złodziei z regenersis.
Nie wiem czy moja sprawa przyda się do opisywanego pozwu zbiorowego, ale gdyby tak, to kontakt: ksjet@wp.pl
Oddałem im do naprawy (wlaściwie Plus oddał, ale na mnie spadło handryczenie się z serwisem) modem huawei e180. W gwarancji stało że mają na to 14 dni roboczych. W tym czasie serwis stwierdził że sprzęt jest nienaprawialny i ze zostanie przyslany nowy.
Ale kiedy?
Babsko przebrzydle stwierdzilo ze nie wie, i nie ma pojęcia czy za tydzien czy za trzy miesiące. Bo to producent przysyła i niewiadomo kiedy będzie dostawa.
Widać kontaktuja się przez gołębie pocztowe a sprzęt wysylają kajakiem. albo mają klienta w d...
Nie wiem ile jeszcze bede czekac, na razie planuję skrobnąć skargę do inspekcji handlowej.
gdyby sie okazalo że mozecie wlączyć moją sprawę do pozwu zbiorowego, proszę o kontakt na maila
Mija własnie ponad póltora miesiąca, prawie miesiąc po terminie
na jakiej podstawie kogos nazywasz zlodziejem ? cos Ci ukradli ? modemow huawei nie produkuja w Polsce tylko wyłącznie w Korei wiec nie dziw sie czlowieku ze te "babsko" moglo nie miec pojecia nie zalezy od niej ani od regenersis pewnie kiedy te modemy przyjda tylko od kogos z Huawei zobacz jaka jest pogoda od miesiaca, wszystkie transporty miedzynarodowe maja opoznienia przez to co sie dzieje - moze nie golebie ale samoloty tez maja problem z ladowaniem - a Ty placzesz ze Ci modemu nie przysylaja i od zlodziei wyzywasz ludzi, troche wyrozumienia z Twojej strony mysle ze by sie przydalo....
#425
Napisano 27 stycznia 2010 - 15:08
bardzo dobra inicjatywa !!
Opiszę moją sprawę :
Dnia 22.12.2009 roku oddałem do naprawy telefon Samsung SGH-U700 B. Telefon drogi. Nie działały w nim żadne klawisze, ani naciskowe, ani dotykowe. Telefon już od około 3 miesięcy przerywał rozmowy i "zacinały" się (nie wybierały) klawisze. Wreszcie 22.12.09 oddałem do naprawy gwarancyjnej w Punkcie Plus GSM we Wrocławiu. Po ok. tygodniu otrzymałem telefon nie naprawiony z anulowaną gwarancją i informacją, że nie podlega naprawie gwarancyjnej, bo został zalany. Ten telefon nigdy nie został zalany, był chroniony przed każdą wilgocią w etui i w kieszeni. To wierutna bzdura i manipulacja serwisanta - cwaniaka. Jestem inżynierem elektronikiem z długoletnim doświadczeniem w pracy na obwodach drukowanych. Wiem jak jest zbudowany telefon i jak go trzeba chronić, aby dobrze służył. Otrzymałem również zdjęcie zalanego miejsca i elementów. Zalanie pod naklejoną zieloną folią ochronną. Po rozebraniu telefonu wyczyściłem to miejsce i stwierdziłem, że żadne elementy, ani ścieżki nie zostały uszkodzone. Zalanie było omszałe i skrystalizowane, więc nie mogła to być zwykła woda. Prawdopodobnie w serwisie polano to miejsce jakąś zasadą. Serwisantowi leniowi i nieukowi nie chciało się wymontować płytki i znaleźć przyczynę uszkodzenia. Mnie się chciało i stwierdziłem, że na drugiej stronie płyty jest zniszczona wskutek wypływu elektrolitu bateryjka 1,5 V. Niestety serwisant-tuman pewnie nie wyjął płyty z telefonu, bo nie umiał, albo mu się nie chciało. Tyle o mojej sprawie. Pozdrawiam i życzę sukcesu w wyeliminowaniu tego partacza z rynku. Jestem do dyspozycji. Bardzo proszę o informację na ten temat. Leszek z Wrocławia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych