Regenersis -pozew zbiorowy do RPK - szukam poszkodowanych
#426
Napisano 27 stycznia 2010 - 15:16
#427
Napisano 29 stycznia 2010 - 18:11
#428
Napisano 29 stycznia 2010 - 21:50
#429
Napisano 31 stycznia 2010 - 16:52
#430
Napisano 31 stycznia 2010 - 21:40
#431
Napisano 01 lutego 2010 - 00:19
#432
Napisano 01 lutego 2010 - 08:27
#433
Napisano 01 lutego 2010 - 08:45
#434
Napisano 01 lutego 2010 - 19:45
Ja oddałem w zeszły wtorek iPhone do wymiany z powodu problemów z akcelerometrem i według tego co sprawdzałem na ich stronie iPhone został już wydany. Na stronie DHL - paczka leży w sortowni. Zobaczymy co tam zdziałali.
@kuba06
Może nie RR, a CRC?
a jak sprawdziles status naprawy? Ja nie mogę sobie z tym poradzic, co, gdzie, jak?
#435
Napisano 01 lutego 2010 - 22:40
2. Wpisujesz nr IMEI swojego telefonu i wyświetli Ci się co aktualnie dzieje się z Twoim telefonem.
#436
Napisano 03 lutego 2010 - 21:33
#437
Napisano 03 lutego 2010 - 21:42
#438
Napisano 04 lutego 2010 - 14:10
#439
Napisano 04 lutego 2010 - 23:22
#440
Napisano 05 lutego 2010 - 02:33
#441
Napisano 12 lutego 2010 - 07:42
#442
Napisano 15 lutego 2010 - 23:23
#443
Napisano 18 lutego 2010 - 01:41
"Kurcze właśnie dostałem telefon z ERY o tym że serwis - wspomniana firma REGENERSIS - wyceniła naprawę mojego iPhone 3G 16GB na coś koło 970 zł, ponieważ problemy jakie miałem powstały wg nich na skutek zalania... Ocena na podstawie tego paska co to się niby zaczerwieniał... Bzdura totalna - nigdy mój telefon nie był zalany a ten durny pasek to pewnie może się zmienić od trzymania iPhone w kieszeni w lato i od wilgoci idącej ze spoconych pośladków... Więc to gó... nie wskaźnik."
Radze poczytać warunki gwarancji.
" Nijniejsza ograniczona Gwarancjia nie będzie wykonalna,jeśli Produkt NARŻONY BYŁ NA DZIAŁANIE WILGOCI ,ekstremalnych warunków termicznych lub środowiskowych bądź gwałtownej zmiany takich warunków,korozje, utlenienia, zanieczyszczenie płynami lub produktami żywnościowymi, lub wpływ produktów chemicznych"
---- Dodano 18-02-2010 o godzinie 01:44 ----
"Jak już napisałem inicjatywa nie ma na celu kogośc oskarżać czy znieważać - zbieramy dokumenty i chcemy pokazać, że nie nawet jeśli 90% klientów jest zadowolonych, to nie można tych 10% po prostu prowadzić w kozi róg. Mój iPhone był w serwisie 2 razy z tym samym problemem. Pierwszy raz odesłano mi i uznano że jest sprawny. Gdy odesłałem drugi raz (bo nie działał tak samo jak przedtem) napisano że jest zalany. Z całym szacunkiem, ale nawet jeśli większość jest zadowolona, to takich numerów robić nie można. Dlatego ta inicjatywa może chociaż pokazać, albo zmotywować serwis, że to że są jedynym serwisem Apple od iPhone nie czyni ich totalnie bezkarnymi.
Sam prowadzę serwis iPhone i komisyjnie przy całej ekipie serwisowców GSM rozkręcając telefon nie znaleźliśmy żadnych śladów zalania. Nie ma tygodnia, żby nie dzownił ktoś do mnie i nie mówił, że serwis uznał telefon za zalany, a po diagnozie okazuje się odwrotnie. Są pewne granice, ale my tu nie robimy puczu - chcemy przedstawić nasze argumenty i tyle."
To czemu nie oddałeś iPhona do swojego serwisu skoro go prowadzisz?
#444
Napisano 18 lutego 2010 - 11:02
"
To czemu nie oddałeś iPhona do swojego serwisu skoro go prowadzisz?
Bo w swoim serwisie musze zaplacic za czesci, a w ramach gwarancji powinienem je miec za darmo? Co to za pytanie?
Przyszedl luty wiec czas na koniec akcji - niebawem napisze ile tego przyszlo i co dalej z tym robimy.
Oczywiscie bzdura jest fakt, ze to Apple jest winne sytuacji. Winne jest Regenersis i ktos musi byc bardzo naiwnym zeby sadzic inaczej.
#445
Napisano 19 lutego 2010 - 02:34
#446
Napisano 19 lutego 2010 - 12:51
#447
Napisano 19 lutego 2010 - 18:07
#448
Napisano 20 lutego 2010 - 22:05
Prawda jest taka, ze Regenersis nie powinien miec zadnych praw do napraw gwarancyjnych iPhone'a. Oni nawet nie potrafia poprawnie zdiagnozowac problemu z telefonem.
czekam zniecierpliwoscia co z tego bedzie:))). a tak swoja droga to raczej do Ery powinniscie pukac bo Regenersis z era ma umowe (czy innym plusem), jako operatorem, jesli si enie myle...
duzo krzyku jak narazie, pozniej to podsumuje, pewnie jednym zdaniem. Wiec czekam na final
#449
Napisano 21 lutego 2010 - 22:37
Prawda jest taka, ze Regenersis nie powinien miec zadnych praw do napraw gwarancyjnych iPhone'a. Oni nawet nie potrafia poprawnie zdiagnozowac problemu z telefonem.
Na szczęście nie tacy ludzie jak Ty decydują o tym czy beda to robic czy tez nie , skoro Twoj serwis tak znakomicie diagnozuje i naprawia to prosze wystap o autoryzacje do apple
#450
Napisano 21 lutego 2010 - 22:40
Na szczęście nie tacy ludzie jak Ty decydują o tym czy beda to robic czy tez nie , skoro Twoj serwis tak znakomicie diagnozuje i naprawia to prosze wystap o autoryzacje do apple
a ty pracujesz w regenersis ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych