Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Regenersis -pozew zbiorowy do RPK - szukam poszkodowanych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
477 odpowiedzi w tym temacie

#426 pientus

pientus
  • 5 postów

Napisano 27 stycznia 2010 - 15:16

ja też mam problem z tym serwisem. stwierdzili że gniazdo ładowania zostało zalane... a ustrka telefonu pojawila sie (nie moge wykonać polączenia , reszta 100%ok) jak rozmawiałem na dużym nrozie no i na 100 % wtedy telefon jest narażony na wilgoć ( fizyka ) różnica temperatur para z ust itd poza tym telefon nie został na 100% zalany a gniazdo nie jest zabezpieczone przed wilgocią... do jakiego serwisu można odesłać telefon żeby nie były takie drakońskie ceny i żeby to naprawili a nie migali sie? pozdrawiam.

#427 pisara2

pisara2
  • 131 postów

Napisano 29 stycznia 2010 - 18:11

witam, telefon w drodze do Wrocławia z diagnozą: ingerencja cieczy w gnieździe ładowania- nie dziala WIFI tel. ma miesiac, czujników wczesniej nie ogladałam, wyslany z salonu orange ale na pewno nie mial kontaktu z woda :) nie wiem, czy mam tyle sily i czasu na walkez regeneris i pewnie zdecyduje sie naprawic wifi na wlasna reke za 250zl- szybciej i bezbolesniej ale jesli mam cos zrobic podczas odbierania telefonu z salonu w przyszlym tygodniu aby pomoc w sprawie to piszcie, jak widze walka z wiatrakami a z nas robia idiotów!!!

#428 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 29 stycznia 2010 - 21:50

A powiedzcie mi. Czy to prawda, ze Era zrezygnowala z uslug Regenersis? Cos mi sie ostatnio w salonie Era, obilo o uszy, ze juz nie odsylaja do RR, tylko gdzies indziej.

#429 feva

feva
  • 9 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 stycznia 2010 - 16:52

nie nie prawda, poztym RR to nie regersis a serwis w radomiu ( ktory juz nie istnieje) brak pzd. F.

#430 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 31 stycznia 2010 - 21:40

Mozliwe, tak jak mowilem tylko obilo mi sie o uszy. A w salonach Ery na Regenersis mowia RR. Wiec tez uzylem takiego skrotu. Bo z tego co widze, to RR z Radomia nie zajmuje/zajmowal sie naprawa Apple. Wiec Era nie mogla miec z nimi nic wspolnego w sprawie napraw iPhone. A na 101% mowili na Regenersis - RR, gdy odsylami mojego iP.

#431 errah

errah
  • 106 postów

Napisano 01 lutego 2010 - 00:19

Ja oddałem w zeszły wtorek iPhone do wymiany z powodu problemów z akcelerometrem i według tego co sprawdzałem na ich stronie iPhone został już wydany. Na stronie DHL - paczka leży w sortowni. Zobaczymy co tam zdziałali. @kuba06 Może nie RR, a CRC?

#432 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 01 lutego 2010 - 08:27

Nie, nie. Napewno byla mowa o RR. Z reszta nie ma sie co rozwodzic nad skrotem. Rownie dobrze na Regenersis, my na myapple mozemy zaczas mowic RNS. Kwestia przyzwyczajenia.

#433 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 lutego 2010 - 08:45

No i mamy luty, zapowiadany koniec akcji. Jak tam wnioski

#434 pisara2

pisara2
  • 131 postów

Napisano 01 lutego 2010 - 19:45

Ja oddałem w zeszły wtorek iPhone do wymiany z powodu problemów z akcelerometrem i według tego co sprawdzałem na ich stronie iPhone został już wydany. Na stronie DHL - paczka leży w sortowni. Zobaczymy co tam zdziałali.
@kuba06
Może nie RR, a CRC?




a jak sprawdziles status naprawy? Ja nie mogę sobie z tym poradzic, co, gdzie, jak?

#435 errah

errah
  • 106 postów

Napisano 01 lutego 2010 - 22:40

1. Wchodzisz na ich stronę - http://www.crc-polska.com/Job.aspx
2. Wpisujesz nr IMEI swojego telefonu i wyświetli Ci się co aktualnie dzieje się z Twoim telefonem.

#436 Steve_Jobs

Steve_Jobs
  • 46 postów

Napisano 03 lutego 2010 - 21:33

Panie tony, jest luty. Powiedz nam co teraz, jakie dokumenty udało się zebrać? Kiedy pozew zostanie złożony?

#437 kamil1114

kamil1114
  • 596 postów

Napisano 03 lutego 2010 - 21:42

Również czekam na jakieś informację. Czy już wszyscy zapomnieli jak regenersis robi z nas idiotów , mówiąc że sprzęt był zalany ? Trzeba coś z tym zrobić !

#438 morfik_7

morfik_7
  • 2 postów
  • SkądGorzów wlkp

Napisano 04 lutego 2010 - 14:10

pewnie te czujniki same zmieniaja jakos kolor! u mnie np jest czerwona kropka w gnieździe słuchawkowym i w gnieździe ładowania,lecz telefon nie byl zalany! ja nie mam zamiaru wysylac nigdzie swego ipka,zreszta nie mam gwary juz!

#439 waszgosc

waszgosc
  • 86 postów

Napisano 04 lutego 2010 - 23:22

@ Tony , rozpoczales watek poprosiles o pomoc w zbieraniu dokumentow, pomoc takową otrzymales wiec teraz gdy Twoi pomocnicy proszą Cie o jakies uaktualnienie sprawy to wypada napisac cokolwiek ;p

#440 feva

feva
  • 9 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 lutego 2010 - 02:33

Moze tony pogadał z prawnikiem i okazało sie ze jego "burza" prowadzi do zrobienia z siebie pośmiewiska i przestał sie odzywac;) a moze jest na urlopie...a moze kupił sobie Sagema i teraz tam sie udziela. :) Pzd. F.

#441 Steve_Jobs

Steve_Jobs
  • 46 postów

Napisano 12 lutego 2010 - 07:42

Panie założycielu, mógłbyś się chociaż wypowiedzieć w temacie, który zacząłeś i prowadzisz. Przez te kilka miesięcy miałeś jedną odpowiedź na wszystkie pytania: "zbieram dokumenty do lutego", a teraz co?

#442 Steve_Jobs

Steve_Jobs
  • 46 postów

Napisano 15 lutego 2010 - 23:23

Twórca wątku milczy, ale na szczęście ktoś inny zajął się sprawą: [url]http://mojejabluszko.pl/2010/02/15/ingerencja-cieczy/[/url]

#443 ja86

ja86
  • 1 postów

Napisano 18 lutego 2010 - 01:41

regenersis

"Kurcze właśnie dostałem telefon z ERY o tym że serwis - wspomniana firma REGENERSIS - wyceniła naprawę mojego iPhone 3G 16GB na coś koło 970 zł, ponieważ problemy jakie miałem powstały wg nich na skutek zalania... Ocena na podstawie tego paska co to się niby zaczerwieniał... Bzdura totalna - nigdy mój telefon nie był zalany a ten durny pasek to pewnie może się zmienić od trzymania iPhone w kieszeni w lato i od wilgoci idącej ze spoconych pośladków... Więc to gó... nie wskaźnik."

Radze poczytać warunki gwarancji.
" Nijniejsza ograniczona Gwarancjia nie będzie wykonalna,jeśli Produkt NARŻONY BYŁ NA DZIAŁANIE WILGOCI ,ekstremalnych warunków termicznych lub środowiskowych bądź gwałtownej zmiany takich warunków,korozje, utlenienia, zanieczyszczenie płynami lub produktami żywnościowymi, lub wpływ produktów chemicznych"

---- Dodano 18-02-2010 o godzinie 01:44 ----
"Jak już napisałem inicjatywa nie ma na celu kogośc oskarżać czy znieważać - zbieramy dokumenty i chcemy pokazać, że nie nawet jeśli 90% klientów jest zadowolonych, to nie można tych 10% po prostu prowadzić w kozi róg. Mój iPhone był w serwisie 2 razy z tym samym problemem. Pierwszy raz odesłano mi i uznano że jest sprawny. Gdy odesłałem drugi raz (bo nie działał tak samo jak przedtem) napisano że jest zalany. Z całym szacunkiem, ale nawet jeśli większość jest zadowolona, to takich numerów robić nie można. Dlatego ta inicjatywa może chociaż pokazać, albo zmotywować serwis, że to że są jedynym serwisem Apple od iPhone nie czyni ich totalnie bezkarnymi.
Sam prowadzę serwis iPhone i komisyjnie przy całej ekipie serwisowców GSM rozkręcając telefon nie znaleźliśmy żadnych śladów zalania. Nie ma tygodnia, żby nie dzownił ktoś do mnie i nie mówił, że serwis uznał telefon za zalany, a po diagnozie okazuje się odwrotnie. Są pewne granice, ale my tu nie robimy puczu - chcemy przedstawić nasze argumenty i tyle."

To czemu nie oddałeś iPhona do swojego serwisu skoro go prowadzisz?

#444 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 18 lutego 2010 - 11:02

"

To czemu nie oddałeś iPhona do swojego serwisu skoro go prowadzisz?


Bo w swoim serwisie musze zaplacic za czesci, a w ramach gwarancji powinienem je miec za darmo? Co to za pytanie?

Przyszedl luty wiec czas na koniec akcji - niebawem napisze ile tego przyszlo i co dalej z tym robimy.



Oczywiscie bzdura jest fakt, ze to Apple jest winne sytuacji. Winne jest Regenersis i ktos musi byc bardzo naiwnym zeby sadzic inaczej.

#445 Kazek-ff49ee234d

Kazek-ff49ee234d
  • 527 postów

Napisano 19 lutego 2010 - 02:34

Czytam i nie wierze w to co czytam! jak takie rzeczy moga miec miejsce?? kupuje telefona za ponad 3000zl (oficjalna dystrybucja) i praktycznie nie mam gwarancji! bo strach iphone wogole wyslac na gwarancje ! nie bedzie im sie chialo naprawiac i mi napisza ze telefon zalany! albo co gorsza sami go zamocza i dupa zbita! zastanawiam sie powaznie nad wystwieniem mojego ip na allegro ! ale na co go wymienic? jak nokia . samsung htc tez tam sa chyba naprwiane? tak ? masakra!! Powodzenia chlopaki!

#446 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 19 lutego 2010 - 12:51

Prawda jest taka, ze Regenersis nie powinien miec zadnych praw do napraw gwarancyjnych iPhone'a. Oni nawet nie potrafia poprawnie zdiagnozowac problemu z telefonem.

#447 kleskus

kleskus
  • 821 postów

Napisano 19 lutego 2010 - 18:07

Ja za niedługo będę wysyłał swojego iPhone'a do naprawy - przestał mi działać głośnik. Jak mi nie uznają gwarancji to się wkurzę, przez tę akcję z Regenesis, to sam się waham czy wysyłać w ogóle... Będę miesiąc bez telefonu po czym dostanę informację że jest zalany. Tak nie może po prostu być! To jest SKANDAL!

#448 Kielbik

Kielbik
  • 14 postów

Napisano 20 lutego 2010 - 22:05

Prawda jest taka, ze Regenersis nie powinien miec zadnych praw do napraw gwarancyjnych iPhone'a. Oni nawet nie potrafia poprawnie zdiagnozowac problemu z telefonem.



czekam zniecierpliwoscia co z tego bedzie:))). a tak swoja droga to raczej do Ery powinniscie pukac bo Regenersis z era ma umowe (czy innym plusem), jako operatorem, jesli si enie myle...
duzo krzyku jak narazie, pozniej to podsumuje, pewnie jednym zdaniem. Wiec czekam na final

#449 waszgosc

waszgosc
  • 86 postów

Napisano 21 lutego 2010 - 22:37

Prawda jest taka, ze Regenersis nie powinien miec zadnych praw do napraw gwarancyjnych iPhone'a. Oni nawet nie potrafia poprawnie zdiagnozowac problemu z telefonem.


Na szczęście nie tacy ludzie jak Ty decydują o tym czy beda to robic czy tez nie , skoro Twoj serwis tak znakomicie diagnozuje i naprawia to prosze wystap o autoryzacje do apple :)

#450 koniu

koniu
  • 362 postów
  • SkądSe

Napisano 21 lutego 2010 - 22:40

Na szczęście nie tacy ludzie jak Ty decydują o tym czy beda to robic czy tez nie , skoro Twoj serwis tak znakomicie diagnozuje i naprawia to prosze wystap o autoryzacje do apple :)


a ty pracujesz w regenersis ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych