Regenersis -pozew zbiorowy do RPK - szukam poszkodowanych
#351
Napisano 18 grudnia 2009 - 14:22
#352
Napisano 19 grudnia 2009 - 16:55
#353
Napisano 20 grudnia 2009 - 01:08
a pewnie serwis sam sobie generuje zdjecia zalanego czujnika wolgotnosci, bo przeciez jakos musi sie rozliczac z Applem. tym samym Apple placi nie sprawdzajac za co....taaaaaa. wierze:)
radzę wrócić do szkoły podstawowej i nauczyć się czytać ze zrozumieniem... albo czytać w ogóle:roll:
#354
Napisano 20 grudnia 2009 - 16:14
a pewnie serwis sam sobie generuje zdjecia zalanego czujnika wolgotnosci, bo przeciez jakos musi sie rozliczac z Applem. tym samym Apple placi nie sprawdzajac za co....taaaaaa. wierze:)
No ja wierzę - sam mam taką sytuację i widzę to na własne oczy, że iPhone nie jest zalany a piszą że zalany jest!
---- Dodano 20-12-2009 o godzinie 16:15 ----
Tony, ile potrzebujesz tych przypadków ?
i ile juz masz?
Jak już pisałem, akcja konczy się w lutym. Mam kilkanaście dokładnie opisanych przypadków.
#355
Napisano 20 grudnia 2009 - 16:38
No jestem ciekaw czy uda się zwalczyć "je banany" RegenersisJak już pisałem, akcja konczy się w lutym. Mam kilkanaście dokładnie opisanych przepadków.
#356
Napisano 20 grudnia 2009 - 17:21
#357
Napisano 20 grudnia 2009 - 17:37
#358
Napisano 20 grudnia 2009 - 18:01
#359
Napisano 20 grudnia 2009 - 18:05
Jak już pisałem, akcja konczy się w lutym. Mam kilkanaście dokładnie opisanych przepadków.
Potrzebujesz więcej? Jak mam opisać swój przypadek?
#360
Napisano 20 grudnia 2009 - 18:13
#361
Napisano 20 grudnia 2009 - 18:32
nie znam tego przypadku, nie widzialem czujnikow, nie widzialem plyty glownej nie odnosze sie do nikogo bezposrednio, mowie ogolnie. Co do innego serwisu .... to podchodze do tego sceptycznie. Gdybym naprawial cos po jakims innym serwisie to tez pewnie bym powiedzial ze spartaczyli robote i bym sie z nich lekko posmial. To jest naturalne i nagminne....trudno mi uwierzyc ze zwrocono Tobie telefon nie wyjasniajac o co chodzi, tylko powiedziane: zalaniec i do widzenia. Jesli opisywales ten przypadek to sorki nie czytalem.
aaaa, jesli sie ktos dziwi ze aple krzyczy sobie za naprawe 900 pln to wyjasniam ze tam sie wymienia plyte glowna, stad taki koszt. Aple ...nie wnikajac w szczegoly, nie pozwala wymieniac elementow lutowancyh....
Oddałem iPhone’a do Regenersis w celu naprawy przełącznika od wyciszania. Wydali mi telefon jako zalany i zażądali zapłaty ok. 1200 zł. Dopiero wtedy oddałem iPhone’a do innego serwisu, tym razem w celu sprawdzenia czujników kontaktu z cieczą. Serwis ten potwierdził fakt, że telefon nigdy nie był zalany. Regenersis jednak dalej twierdzi swoje. Opisywałem to bardzo dokładnie (każdą swoją wizytę w punkcie Regenersis jak i każdy inny kontakt z nimi). Uwierz - tu nie chodzi o niewiedzę klienta. Po prostu zrobili mnie w [
#362
Napisano 20 grudnia 2009 - 19:25
#363
Napisano 20 grudnia 2009 - 20:06
#364
Napisano 20 grudnia 2009 - 20:13
#365
Napisano 20 grudnia 2009 - 21:17
Podobnie sytuacja dotyczy iPhonów 3G które bardzo często pękają w okolicach złącza dock i przy szufladce na kartę SIM - tylko, że wtedy piszą że jest to uszkodzenie mechaniczne.
a wina jest czyja, serwisu czy producenta? tak czy siak dostanie sie serwisowi, tak jak wspomnianej wczesniej przeze mnie pani na kasie....
#366
Napisano 20 grudnia 2009 - 23:04
#367
Napisano 21 grudnia 2009 - 07:47
A jak ktoś*ma kartę gwarancyjną od iPhona niech ją zeskanuje i wkleju tu na forum.
---- Dodano 21-12-2009 o godzinie 08:04 ----
Dla zainteresowanych wyciąg z KC: Kodeks cywilny
#368
Napisano 21 grudnia 2009 - 11:56
Jak już kilka razy pisałem na Iphona nie ma gwarancji - jest tylko roczna rękojmia !!!
A jak ktoś*ma kartę gwarancyjną od iPhona niech ją zeskanuje i wkleju tu na forum.
---- Dodano 21-12-2009 o godzinie 08:04 ----
Dla zainteresowanych wyciąg z KC: Kodeks cywilny
Jezu, ale gadasz głupoty. Weź zrób sobie herbatke, usiądź i od początku przeczytaj ten wątek.
#369
Napisano 21 grudnia 2009 - 11:58
#370
Napisano 22 grudnia 2009 - 14:22
Podobnie sytuacja dotyczy iPhonów 3G które bardzo często pękają w okolicach złącza dock i przy szufladce na kartę SIM - tylko, że wtedy piszą że jest to uszkodzenie mechaniczne.
Nie prawda! Mi napisali, że telefon jest poprostu zalany!
#371
Napisano 22 grudnia 2009 - 16:28
#372
Napisano 22 grudnia 2009 - 17:55
Jak już kilka razy pisałem na Iphona nie ma gwarancji - jest tylko roczna rękojmia !!!
A jak ktoś*ma kartę gwarancyjną od iPhona niech ją zeskanuje i wkleju tu na forum.
---- Dodano 21-12-2009 o godzinie 08:04 ----
Dla zainteresowanych wyciąg z KC: [url=http://www.um.warszawa.pl/v_syrenka/konsumenci/kodeks-3.htm]Kodeks cywilny[/url]
Co ty gadasz za glupty ??
1 .To się już nawet nie nazywa rękojmia tylko niezgodność towaru z umową
2 .Niezgodność towaru z umową wystepuje,ale przy zawieraniu umowy kupna sprzedazy że sprzedawca, co w tym przypadku odpowiednio ( ERA lub ORANGE) a nie producentem jakim jest apple. Apple daje 12 miesieczna gwarancje a Era i Orange zgodnie z polskim prawem 24 miesieczna
3. Klient ma wieksze prawa zglaszajac niezgodność towaru z umową niz zglaszajac telefon na gwarancje ( sam okres trwania ) gwarancja 12 miesiecy bo jest od producenta ( apple, przy zakupie sie na nia zgadzasz)
a niezgodność towaru z umową zgaszasz u sprzedawcy i trwa 24 miesiace i jest to uregulowane w polskim prawie.
4 .POLECAM kazdemu jeśli cos sie stanie zgłaszać wlasnie niezgodnosc towaru z umowa poniewaz nawet sam fakt ze sprzedawca ma 14 dni na odpowiedz co do roszczen klienta, jesli nie odpowie w tym czasie to uznaje sie roszczenia za przyjete. ( w tym wypatku Orange czy Era dostaje od kogos telefon musi wyslac do regenesis i oni to sprawdzaja i ile im to czasu zajmie to juz inna sprawa a dla was bylo by lepiej ze wiecej niz 14 dni po tym czasie macie sprawe wygrana i chcecie nowy telefon)
[url=http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=140]Federacja Konsumentów - poznaj swoje prawa[/url]
tu macie linka i poczytajcie o tym naprawde warto
Z tego co wyczytałem z tych 37 stron to to ze duzo ludzi mowi ze ich oszukana, dla mnie pod wzgledem prawnym sprawa wyglada jasno, jeśli czujnik został zalany ( nawet w tym serwisie, na co oczywiscie nie ma zadnych dowodow) to nie macie zadnych, ale to zadnych szans na cokolwiek, a to ze lapiecie sie gwarancji wktorej mowi sie o nie naprawianiu wad spodowowanych zalaniem naprawde malo co zmienia, w tym wypadku jedynie dobry prawnik i dluga batalia w sadze.Natomiast wyczytałem o przypadkach że niby telefon został uznany za zalany a tak nie bylo to juz inna sprawa o ktora powinniscie walczyc, dla mnie wogole tych dwoch spraw bym nie laczyl i wnioskow z nich rowniez bo dotycza czegos innego.
#373
Napisano 22 grudnia 2009 - 20:01
#374
Napisano 22 grudnia 2009 - 22:44
Wybaczcie, ale nie chce mi się czytać 37 stron. Czy udało się stworzyć jakieś pismo?
Jestem jedną osób, może nie tyle oszuykanych przez Regenersis, ale reczej olanych ciepłym moczem.
Gdy po raz pierwszy zareklamowałem mojego pękającego iP 3G, wymienili mi go od ręki. Miałem go wtedy jakieś 9 miesięcy.
Po miesiącu, nowy aparat zaczął pękać. Zgłosiłem kolejną reklamację, na jakiś miesiąc przed końcem gwarancji. Tym razem ją odrzucono. Regenersis stwierdził, że telefon został zalany. Na znaczniku faktycznie była czerwona kropka. Dopiero wtedy przypomniałem sobie, że faktycznie podczas jakiejś imprezy
ktoś wywrócił sok. ALE zalanie nie ma nic wspólnego z pękaniem obudowy! :| Co jednak nie obchodziło Regenersis. "Bo oni wymieniają telefony, nie naprawiają"!
Jakieś 2 miesiące temu napisałem do nich pismo... nie raczyli odpisać.
Więc, jeśli mogę się do czegoś przydać, to dajcie znać.
jesli na czujniku jest kropka to regenersis nawet nie rozkreca takiego telefonu, nie musza! Zgodnie z zaleceniami klienta (APPLE) fon jest uznawany za zalanego i juz. zazalenia powinienes zlozyc do Appla a nie do serwisu. moja naiwnosc ze ktos to zrozumie jest zatrwazajaca:)
#375
Napisano 22 grudnia 2009 - 22:57
Wybaczcie, ale nie chce mi się czytać 37 stron. Czy udało się stworzyć jakieś pismo?
Jestem jedną osób, może nie tyle oszuykanych przez Regenersis, ale reczej olanych ciepłym moczem.
Gdy po raz pierwszy zareklamowałem mojego pękającego iP 3G, wymienili mi go od ręki. Miałem go wtedy jakieś 9 miesięcy.
Po miesiącu, nowy aparat zaczął pękać. Zgłosiłem kolejną reklamację, na jakiś miesiąc przed końcem gwarancji. Tym razem ją odrzucono. Regenersis stwierdził, że telefon został zalany. Na znaczniku faktycznie była czerwona kropka. Dopiero wtedy przypomniałem sobie, że faktycznie podczas jakiejś imprezy
ktoś wywrócił sok. ALE zalanie nie ma nic wspólnego z pękaniem obudowy! :| Co jednak nie obchodziło Regenersis. "Bo oni wymieniają telefony, nie naprawiają"!
Jakieś 2 miesiące temu napisałem do nich pismo... nie raczyli odpisać.
Więc, jeśli mogę się do czegoś przydać, to dajcie znać.
a czemu ma ich to obchodzic ? maja swoje zalecenia z APPLE i sie do nich stosuja nie widze tutaj nic dziwnego o.O jak telefon jest zalany czy tez znaczniki sa zaczerwienione to maja prawo do stwierdzenia zalania i nie ma takiej sily zeby naprawiali "zalańce" raczej skarzylbym sie tutaj na Apple nie na serwis. Apple jest tutaj zleceniodawca napraw gwarancyjnych i to Apple ustala wszystkie warunki a serwis nie moze zrobic nic innego jak sie do nich zastosowac
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych



Temat jest zamknięty











