
Regenersis -pozew zbiorowy do RPK - szukam poszkodowanych
#251
Napisano 18 listopada 2009 - 11:37
#252
Napisano 18 listopada 2009 - 11:49
Co tam wydevelopowałeś na telefon ?
Coś co znajde na AppStorze ?
Czy raczej hobbystycznie
Na razie to co wystawilem to drobiazgi darmowe (w ramach nauki), plus Autobuser Warszawa. Szukaj w appstore "tg.pl"

---- Dodano 18-11-2009 o godzinie 14:11 ----
I kogo tu winic - serwis poslugujacy sie wytycznymi od Apple, czy tez firme Apple, ktora wrzucila nie do konca dzialajace jak trzeba indykatory wilgoci do swojego produktu ?
Raczej Apple. Regenersis trzyma się wytycznych: nie mogą zapewne naprawiać urządzeń "zalanych", bo im apple nie zapłaci za to...
#253
Napisano 18 listopada 2009 - 13:03
#254
Napisano 18 listopada 2009 - 13:56
#255
Napisano 18 listopada 2009 - 13:59

Apple - Support - iPhone - Service FAQs
#256
Napisano 18 listopada 2009 - 15:06
To nie jest dział Giełda.
#257
Napisano 18 listopada 2009 - 20:17
#258
Napisano 18 listopada 2009 - 22:35
#259
Napisano 20 listopada 2009 - 09:54
#260
Napisano 20 listopada 2009 - 11:49
#261
Napisano 20 listopada 2009 - 11:56
#262
Napisano 20 listopada 2009 - 12:05
A reszta Ci działa? Oprócz złącza słuchawki?
Wszystko działa...
Oddałem z powodu niedziałającego przycisku home - poza tym wszystko działało bez zarzutu. Odrzucili, bo "ciecz w gnieździe słuchawkowym" - na pytanie jak ciecz w gnieździe słuchawkowym mogła popsuć przycisk, dostałem standardową odpowiedź, że przebarwienie wskaźnika jest podstawą do odrzucenia roszczeń gwarancyjnych. Odebrałem, nie zgodziłem się na naprawę za ponad 900 zł i nie widzę żadnych przebarwień wskaźnika! Podobno widać je pod "odpowiednim kątem"

W międzyczasie przycisk "home" się automagicznie samonaprawił - no ale on tak miał, że przez chwilę działał, potem przestał, potem znowu zaczynał działać.
Pani z regenersis poradziła mi złożyć reklamację na infolinii apple.
#263
Napisano 20 listopada 2009 - 15:01
Bo te zapisy są i owszem w Apple, ale inne serwisy (niepolskie) nie odrzucają naprawy przycisku z powodu zawilogcenia telefonu od góry. Owszem jeśli przestaną Ci działać sluchawki i do tego była tam wilgoć to odrzucą - ale to wskazuje na związek zawilgocenia z faktycznym uszkodzeniem.
U nas niestety odrzucają wszystko co się da nawet jak nie ma związku ze sprawą.
Jak już parorktonie w tym wątku podkreślaliśmy zgodnie z tym:
iPhone i iPod: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zalaniem wodą
"iPhone i iPod: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zalaniem wodą".
uszkodzeń SPOWODOWANYCH zalaniem wody. A jesli nawet było zalanie, a nie ma to związku z faktycznym uszkodzeniem, to nie jest tam napisane, że można odrzucić naprawę gwarancyjną. Więc walcz

#264
Napisano 23 listopada 2009 - 18:58
[url=http://pclab.pl/news39813.html]Klienci Apple uznani za szkodliwych dla polityki firmy :: PCLab.pl[/url]
Lubie ifona(co nie zmiania faktu ze innych applowych zabawek posiadać nie zamierzam) ale na szczęscie nie muszę lubieć Apple przy tym:)
#265
Napisano 23 listopada 2009 - 19:15
#266
Napisano 23 listopada 2009 - 22:48
Apple Tech Support Tips: 4 Steps to Bend Apple to Your Will
Artykuł dotyczy obsługi klienta w Stanach, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zgłosić się do nich w sprawie naszego serwisu. Osobiście nie miałem do czynienia z Regenersisem, mogę jednak pomóc przy tłumaczeniu dokumentów lub kontakcie z helpdeskiem Apple.
#267
Napisano 24 listopada 2009 - 13:55
#268
Napisano 24 listopada 2009 - 18:31
#269
Napisano 24 listopada 2009 - 18:44
#270
Napisano 25 listopada 2009 - 13:51
#271
Napisano 25 listopada 2009 - 15:36
#272
Napisano 26 listopada 2009 - 01:39
#273
Napisano 26 listopada 2009 - 16:08



#274
Napisano 27 listopada 2009 - 06:37

#275
Napisano 27 listopada 2009 - 07:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych