
Regenersis -pozew zbiorowy do RPK - szukam poszkodowanych
#201
Napisano 18 października 2009 - 19:03
#202
Napisano 22 października 2009 - 11:04
#203
Napisano 22 października 2009 - 13:02
#204
Napisano 22 października 2009 - 14:03
Mi tam wymienili ale i tak mam wrazenie ze brzydko piszac ciulneli mnie na gwarancji. Davvido, albo ktos z szanownych forumowiczow orientuje sie bardziej w sprawach gwarancyjnych to podpowie mi co i jak. A sprawa wygladala nastepujaco:
- w sierpniu 2008 kupilem iphona (gwarancja na stronie apple po podaniu numeru seryjnego do siepnia 2009)
- w kwietniu 2009 oddaje iphona do reklamacji
- wymiana na nowy. dostaje nowego zafoliowanego w starym pudelku i z nalepka nowego numeru seryjnego
- wklepalem nowy numer seryjny od nowego iphona i wyswietlilo ze gwaracncja do kwietnia 2010.
- po jakims czasie wklepalem nowy numer jeszcze raz i pokazalo ze gwarancja niewazna i minela w sierpniu 2009.
- wklepujac stary numer wyswietlil sie komunikat ze numer zostal zastapiony przez nowy.
Czy jest to dozwolona praktyka (czyt. walek?) Skoro otrzymalem calkiem nowe urzadzenie w ramach reklamacji one takze powinno podlegac nowej rocznej gwarancji apple. Narazie sprawe olalem gdyz wiem ze w erze i tak 2 lata jak sie upre ale chodzi mi o to czy Regenersis nie zrobil sobie ze mnie glupa jesli chodzi o gwarancje. Jak to jest. Prosze o informacje od osob ktore maja podobny (badz mialy ale jakos go rozwiazaly) przypadek z serwisem Regenersis. Czy moga oni ingerowac w terminy gwarancji w bazie Apple?
powiem ci ze znam cos takiego...tyczy sie to gwarancji na czesci komputerowe czy czesci samochodowe
(tylko tu to zaobserowalem)
komputery:
jezeli zepsuje ci sie jakas czesc (nie z twojej winy) oddajesz ja na gwarancje i w wypadku gdy dostajesz nowa , gwarancja nie przedluza sie;] (pomysl jakie bo to bylo "oplacalne" dla producenta)
samochody:
masz gwarancje na auto powiedzmy 5 letnia
po 4 latach pada ci jakas czesc...wymieniaja ci na nowa
po 6 latach znowu ta sama czesc...niestety teraz bedziesz musial juz zaplacic
bo "gwarancja" na cale auto skonczyla ci sie po 5 roku
(nowa czesc nie miala jakiejs swojej osobnej gwarancji)
#205
Napisano 28 października 2009 - 00:31
powiem ci ze znam cos takiego...tyczy sie to gwarancji na czesci komputerowe czy czesci samochodowe
(tylko tu to zaobserowalem)
komputery:
jezeli zepsuje ci sie jakas czesc (nie z twojej winy) oddajesz ja na gwarancje i w wypadku gdy dostajesz nowa , gwarancja nie przedluza sie;] (pomysl jakie bo to bylo "oplacalne" dla producenta)
samochody:
masz gwarancje na auto powiedzmy 5 letnia
po 4 latach pada ci jakas czesc...wymieniaja ci na nowa
po 6 latach znowu ta sama czesc...niestety teraz bedziesz musial juz zaplacic
bo "gwarancja" na cale auto skonczyla ci sie po 5 roku
(nowa czesc nie miala jakiejs swojej osobnej gwarancji)
Oczywiscie rozumiem to co napisales i znam powyzsze zasady. Jednak w moim przypadku nie wymieniono mi jakies tam czesci (przez co gwarancja moglaby "leciec" sobie dalej) tylko wymieniono mi telefon na calkiem nowy egzemplarz.
Nadal podtrzymuje pytanie. Jesli ktos mial podobny przypadek z gwaracja niech naskrobie cos na tym forum jak to bylo w jego przypadku

#206
Napisano 28 października 2009 - 08:45
CapsLock się zaciął?
#207
Napisano 28 października 2009 - 14:30
Oczywiscie rozumiem to co napisales i znam powyzsze zasady. Jednak w moim przypadku nie wymieniono mi jakies tam czesci (przez co gwarancja moglaby "leciec" sobie dalej) tylko wymieniono mi telefon na calkiem nowy egzemplarz.
Nadal podtrzymuje pytanie. Jesli ktos mial podobny przypadek z gwaracja niech naskrobie cos na tym forum jak to bylo w jego przypadku
napisze ci jeszcze raz nie stosujac slowa "Część"
kupilem nagrywarke...2 lata gwarancji..po roku sie zepsula oddalem ja spowrotem do sklepu
po 2 tyg wymienili na nowa...gwarancja ktora mi zostala : 1 rok... nie dwa lata;]
zreszta to jest chyba logiczine....kto pozwoli sobie na dobrowolne wydawanie $$$ ;]
#208
Napisano 28 października 2009 - 15:36
#209
Napisano 28 października 2009 - 19:23
#210
Napisano 28 października 2009 - 21:03
napisze ci jeszcze raz nie stosujac slowa "Część"
kupilem nagrywarke...2 lata gwarancji..po roku sie zepsula oddalem ja spowrotem do sklepu
po 2 tyg wymienili na nowa...gwarancja ktora mi zostala : 1 rok... nie dwa lata;]
zreszta to jest chyba logiczine....kto pozwoli sobie na dobrowolne wydawanie $$$ ;]
Dla mnie jest oczywiste: jeśli otrzymuję nowy sprzęt dostaję również nową gwarancję. Aczkolwiek wszystko zależy od zapisów w warunkach gwarancji. Jeśli chodzi o rękojmię to wynika to z k.c.
#211
Napisano 29 października 2009 - 02:55
Dla mnie jest oczywiste: jeśli otrzymuję nowy sprzęt dostaję również nową gwarancję. Aczkolwiek wszystko zależy od zapisów w warunkach gwarancji. Jeśli chodzi o rękojmię to wynika to z k.c.
0_o? masz jakies fakty? gdzie tak bylo...opisz sytuacje
piszesz o swoich doswiadczeniach...czy o tym jak wedlug ciebie powinno byc?
#212
Napisano 29 października 2009 - 08:18
#213
Napisano 29 października 2009 - 08:47
#214
Napisano 29 października 2009 - 09:32
#215
Napisano 29 października 2009 - 11:05
0_o? masz jakies fakty? gdzie tak bylo...opisz sytuacje
piszesz o swoich doswiadczeniach...czy o tym jak wedlug ciebie powinno byc?
Piszę jak jest, sam pracuję w dystrybucji IT i w przypadku gdy wydaję nowe urządzenie, wydaję również nową gwarancję.
Jak już pisałem wcześniej: wszystko zależy od warunków gwarancji producenta. Jeśli Apple zastrzegło, że gwarancja biegnie od daty zakupu, mimo wymiany telefonu/komputera na nowy, to jest to zgodne z prawem.
Inaczej ma się reklamacja z k.c., mówi o tym art. 581 - gwarancja biegnie od nowa jeśli dostaniemy wymienione urządzenie lub nową gwarancją objęta jest wymieniona część.
Nie wiem jak jest w przypadku reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową.
#216
Napisano 04 listopada 2009 - 21:22
Przykład może mało elektroniczny - kurtka Campus, 2 lata gwarancji. Po prawie 2 latach zaczęła "przeciekać" (a to kurtka z tych, co nie powinny). Oddałem do reklamacji. Po tygodniu otrzymałem nową z gwarancją na kolejne 2 lata. I tak właśnie powinno być, bo gwarancja dotyczy konkretnego "urządzenia", a nie człowieka. To, że miało się*przez jakiś czas produkt X, który się zepsuł, nie powinno sprawiać, że otrzymany produkt X' ma krótszą gwarancję.
Wlasnie o to mi chodzilo o czym pisze Mordimer. Tak wlasnie powinno to sie odbywac. Ja oczywiscie nie zarzucam ze cos jest niezgodne z prawem. Jesli Apple sobie ustalilo takie warunki to oki. Poprostu nie bylem pewny i liczylem ze sytacja bedzie wygladala jak powyzej. Spodziewalem sie tez pewnych niescislosci w respektowaniu tych warunkow przez serwis czyli jednemu tna a innemu nie.
Przy wymianie produktu na nowy powinna byc nowa gwarancja bo przeciez to juz nie jest produkt X tylko produkt Y. Produkt Y nie jest przeciez produktem uzywanym bardziej wyeksploatowanym i narazonym na usterki tylko nowym dlatego powinna obowiazywac na niego calkiem nowa gwarancja.
Ktos napisal "jaki apple by mialo w tym interes". byc moze zaden ale tutaj chodzi takze o zadowolenie i satysfakcje klienta. Tutaj mozna troche pomarudzic: tylko rok gwarancji to jeszcze przy wymianie kontynuacja. Ktos zaraz mnie sprostuje zebym sobie w takim razie kupil co innego z dwu lub dluzsza gwarancja i lepsza obsluga serwisowa. A ja powiem tak - sprzet mi odpowiada ale podjac debate odnoscie tego co nam nie pasuje zawsze mozna.
#217
Napisano 05 listopada 2009 - 15:39
#218
Napisano 05 listopada 2009 - 15:56
#219
Napisano 05 listopada 2009 - 19:46
#220
Napisano 06 listopada 2009 - 11:01
Ja pierd.... Panowie, potencje tracę jak czytam Wasze posty. Naprawdę nie ma rady na te firmę...
Matacze to delikatnie powiedziane. Żeby trafiło na jakiegos prawnika, który bedzie chciał dociec swego
i dobierze im sie do śmierdzacego wora....
Hehe, otoz to! Zupelnie jak sprawa z platnym przejazdem przez autostrade A4 Katowice-Krakow. Przejechal prawnik, uparl sie i nie zaplacil. Sprawa miala final w sadzie kazdy pamieta. Teram pomaga innym wygrywac takie sprawy. Moze i w przypadku tej firmy trafi ktos obtrzaskany w przepisy i wygarnie im porzadnego sierpowego

Najbardziej w tym watku rozbroil mnie tekst ze "kropelka cieczy jest dobra na wszystko". Co na to Regenersis??? Moze tak ktos kompetentny z tej firmy pofatygowalby sie do odparcia takich zarzutow, badz udzielenia jakiegos wyjasnienia w sprawie juz bardzo dlugo rozwijanego watku na tym forum.
Z tego co udaje sie przeczytac kwestia nie dotyczy wcale malej ilosci osob. Wszystkie zostaly potraktowane w dosc podobny sposob. Czy to nie jest dziwne?
#221
Napisano 09 listopada 2009 - 15:16
#222
Napisano 11 listopada 2009 - 05:27
#223
Napisano 13 listopada 2009 - 16:28
#224
Napisano 13 listopada 2009 - 17:30
#225
Napisano 13 listopada 2009 - 17:46
- Poproś pana w erze żeby dopisał do reklamacji "absolutnie nie był zalany"
- Postrasz UOKiK`iem
Powyzsze to chyba tak w formie dobrego zartu mozesz napisac. Ja sadze ze tak naprawde jako jednostka niczego nie wskurasz i nie zalatwisz. W wiekszej grupie moze byc to dosyc ciekawa konfrontacja pomiedzy uzytkownikami a regenersisem.
Autor tego watku dobrze mysli jak rozwiazac ten problem - chce zebrac grupe ludzi ktorzy, jak twierdza, zostali nieslusznie potraktowani (czyt. nieprofesjonalnie obsluzeni) przez regenersis.
Problemem w tym calym zamieszaniu jest fakt iz regenersis jest na rynku autoryzowanego serwisowania iphonow monopolista (jesli sie myle niech mnie ktos poprawi). Podkreslam autoryzowanego gdyz innych serwisow pogwarancyjnych jest jak to niektorzy mowia od zajeb..... i jeszcze troche.
W kazdym razie zycze wszystkim pozytywnego kontaktu z w/w serwisem oraz jak najmniej przykrosci zwiazanych z niewlasciwa obsluga, ekspertyza i traktowaniem Was jako klientow. A klient jest najwazniejszy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych