Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1526
Napisano 15 listopada 2013 - 12:42
#1527
Napisano 15 listopada 2013 - 12:54
#1528
Napisano 15 listopada 2013 - 13:05
#1529
Napisano 15 listopada 2013 - 13:13
scooter, pewnie stałą śpiewka:P Czekają na kontener z refubami jak widać;/
Zastanawia mnie jak to będzie z 5S, w końcu model nie zdążył się postarzeć. Dobrze byłoby przypiąć zebrane informacje gdzieś, bo nie przeczytam 150 stron żeby dowiedzieć się jak często mają dostawy. Wysłałem maila do regenersis, ale nie spodziewam się szybkiej odpowiedzi.
#1530
Napisano 15 listopada 2013 - 13:22
#1531
Napisano 17 listopada 2013 - 14:08
#1532
Napisano 17 listopada 2013 - 16:36
#1533
Napisano 18 listopada 2013 - 09:56
Weź pod uwagę, że telefon wpłynął tam jeden dzień przed długim weekendem. Ale jeśli się dowiesz w Regenersis, to podziel się informacjami, bo mój 5S wszedł do serwisu we wtorek 12 listopada, a 14 zmieniono status na naprawę w centralnym serwisie.
No dziś 18 zmienili status 8 a dalej nic.. Na maila też nie odpisują 'Regenersis'
A jak u was?
#1534
Napisano 18 listopada 2013 - 11:39
#1535
Napisano 18 listopada 2013 - 15:09
#1536
Napisano 18 listopada 2013 - 15:16
Właśnie dostałem od nich maila może mi ktoś wytłumaczyć co ja mogę zrobić?
Czy mam dzwonić do sklepu gdzie kupiłem IP?
Przecież napisali Ci co masz zrobić. Masz wyłączyć na koncie do którego jest przypisany ten telefon usługę FMI.
#1537
Napisano 18 listopada 2013 - 15:18
#1538
Napisano 18 listopada 2013 - 15:22
Gdzie ja mam to niby zrobić na jakim koncie ?
Na AppleID, które przypisane jest do FMI
#1539
Napisano 18 listopada 2013 - 16:08
#1540
Napisano 18 listopada 2013 - 19:02
U mnie to samo - status bez zmian od 14.11, na maila wysłanego w czwartek rano odpowiedzi brak.
Edit: właśnie przesłali maila z prośbą o odłączenie telefonu z Find my Phone, czyli tydzień zajęło im zabranie się za ekspertyzę. Super!
No to eligancko, widać wzięli się za nasze iP Mi co prawda nic nie przysłali, ale przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych przed oddaniem na gwarancję. Mam nadzieję, że do końca tygodnia przyślą nowy telefon, bo mnie już coś trafia z HTC Desire.
#1541
Napisano 18 listopada 2013 - 20:06
#1542
Napisano 18 listopada 2013 - 22:27
Właśnie dostałem od nich maila może mi ktoś wytłumaczyć co ja mogę zrobić?
Czy mam dzwonić do sklepu gdzie kupiłem IP?
Dzień dobry,
Uprzejmie informuję, że nie możemy podjąć obsługi serwisowej, dopóki jest włączona blokada Find my Phone. Proszę o wyłączenie i przekazanie informacji o wyłączeniu.
Pozdrawiam,
Martyna Kondratowicz
Specjalista ds. Obsługi Klienta
U mnie też FMI było włączone, ale widząc wasze posty, usunąłem telefon z iCloud. Oddany 12, do serwisu wszedł 14, więc też niby powinni się za mojego 5S wziąć. Zobaczymy czy podłączą go do sieci zanim najdzie ich chęć pisania do mnie próśb o wyłączenie FMI.
#1543
Napisano 19 listopada 2013 - 02:06
Jak obiecałem wczesniej napisisać odnośnie nowej sztuki. Puki co wszystko OK, nic nie trzeszczy, nie warczy, wyświetlacz OK, wydaje mi się jedynie, że jest głośniejszy od sztuki którą oddawałem na serwis.
Może dostałeś sztukę spoza Unii Europejskiej, ponoć z Europy są cichsze aby spełniać jakieś surowsze normy
Ja cały czas się waham czy ponownie reklamować czy sprzedawać bo nie wiem czy znów nie dostanę sztuki z ciepłym odcieniem wyświetlacza, a jak tak będę czekał to mi się skończy gwarancja i będę musiał jeszcze bardziej obniżyć cenę :/
#1544
Napisano 19 listopada 2013 - 10:00
#1545
Napisano 19 listopada 2013 - 10:09
Panie Filipie aktualnie Pana urządzenie przechodzi pełne testy sprawności i funcjonaloności.
Nie została podjęta decyzja w sprawie wymiany.
Telefon w serwisie musi być solidnie zweryfikowany pod kątem zgłaszanej usterki.
Szczegóły Pana naprawy najdalej na początku następnego tygodnia powinna być już dla Pana gotowa.
Ciekawe czy to oznacza, że decyzja nie została jeszcze podjęta, czy wręcz przeciwnie. Jeśli niedziałające Touch ID miałoby nie być wystarczającym powodem, to wymieniam z tytułu niezgodności z umową, nawet nie będę bawić się w reklamacje.
#1546
Napisano 19 listopada 2013 - 10:12
#1547
Napisano 19 listopada 2013 - 10:32
Kręcą lody jak tylko mogą już mnie to irytuje
Tak długo trzymają sprzęt, że nawet jak go nie naprawią to człowiek się cieszy, że wraca
#1548
Napisano 19 listopada 2013 - 10:47
#1549
Napisano 19 listopada 2013 - 12:01
#1550
Napisano 19 listopada 2013 - 13:08
14 dni kalenarzowych ma sprzeadwca na ustosunkowanie sie co do roszczen z tytulu niezgodnosci towaru z umowa (24 m-ce) w przypadku klienta indywidualnego lub 10 dni roboczych z tytulu rekojmi (12 m-cy) w przypadku klienta biznesowego. Jezeli chodzi o gwarancje to gwarant/producent okresla w karcie gwarancyjnej czas naprawy. Moze on rowniez nic nie napisac i wtedy ma wolne rece sprzet moze byc naprawiany nawet 2-3 miesiace ale zawsze gwarancja na sprzet przedluza sie o czas pobytu sprzetu w serwisie. W przypadku Apple jezeli mamy jeszcze ich roczna gwarancje lepiej udac sie do Apple Store w Berlinie i od reki wymienia nam na nowy jezeli potwierdza usterke. W polsce natomiast Cortland tez szybko wymienia telefon ale pod warunkiem ze dystrybutorem nie jest operator komorkowy. Jezeli kupilismy iPhone'a w abo w Play/T-Mobile/Orange to tylko pozostaje nam oddac telefon w salonie operatora. W przypadku Plusa jest inaczej gdyz nie jest autoryzowanym dystrybutorem i odkupuje od innego dystrybutora. Jezeli jestesmy po roku gwarancji Apple to tylko przez sprzedawce z tytulu niezgodnosci towaru z umowa ale to tylko klient indywidualny bo rekojmia dla klienta biznesowego jest jedynie przez 12 m-cy od zakupu czyli tyle ile daje Apple swojej gwarancji.
Czyli w wypadku nieuznania przez Regenersis ewidentnej usterki, udaję się z telefonem do Play i powołuję się na wyżej wspomnianą niezgodność towaru z umową? Czy wtedy oddaję telefon na kolejne dwa tygodnie w celu ekspertyzy, czy jest ona wykonywana zaocznie i o jej wyniku jestem potem informowany?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych