Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1526 cyanide_pl

cyanide_pl
  • 59 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 15 listopada 2013 - 12:42

Heh, ja też z jakimś starym badziewnym androidowym Samsungiem chodzę... I co chwilę przypominam sobie dlaczego wolę iOS :D

#1527 scooter10

scooter10
  • 142 postów
  • SkądLublin

Napisano 15 listopada 2013 - 12:54

Ja oddałem iphona 5 do orange 4 listopada, 6 był już w serwisie, a 8 zmienili status na "W trakcie naprawy w centralnym serwisie " i od tej pory żadnych zmian. Nawet do nich dzwoniłem i podobno "technik cały czas go testuje" ale nie wiem co to ma znaczyć bo oddawałem z powodu śladów kleju na wyświetlaczu.

#1528 Keffirro

Keffirro
  • 18 postów

Napisano 15 listopada 2013 - 13:05

scooter, pewnie stałą śpiewka:P Czekają na kontener z refubami jak widać;/

#1529 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 15 listopada 2013 - 13:13

scooter, pewnie stałą śpiewka:P Czekają na kontener z refubami jak widać;/


Zastanawia mnie jak to będzie z 5S, w końcu model nie zdążył się postarzeć. Dobrze byłoby przypiąć zebrane informacje gdzieś, bo nie przeczytam 150 stron żeby dowiedzieć się jak często mają dostawy. Wysłałem maila do regenersis, ale nie spodziewam się szybkiej odpowiedzi.

#1530 Keffirro

Keffirro
  • 18 postów

Napisano 15 listopada 2013 - 13:22

Zawsze można zapytać tutaj: https://www.facebook...149610378562744 z tego co widzę odpowiadają.

#1531 Ponczzek

Ponczzek
  • 6 postów

Napisano 17 listopada 2013 - 14:08

Witam, ja swojego ip 5 oddałem do salonu play 10(niedziela) z powodu takiego, że po niecałych 3 tyg. użytkowania nagle telefon oznajmił, ze mam nieautoryzowany kabel i przestał mi go ładować (telefon od nowości w moich rękach). W piątek 15 status został zmieniony na w trakcie naprawy i teraz czekam tak samo jak wy:) jakby u was coś się zmieniło to piszcie bo również się niecierpliwe... 5!

#1532 szk2000

szk2000
  • 13 postów
  • SkądPerlejewo

Napisano 17 listopada 2013 - 16:36

Ja oddałem swojego ip 5 do t-mobile we środę 13 z niedziałającym aparatem i poluzowanym przyciskiem włączania. W piątek już status się zmienił na "W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.". W salonie podczas oddawania dowiedziałem się, że na telefon poczekam co najmniej dwa tygodnie o ile nic się nie przedłuży :/

#1533 Trigue1

Trigue1
  • 33 postów
  • SkądBrzeg,PL

Napisano 18 listopada 2013 - 09:56

Weź pod uwagę, że telefon wpłynął tam jeden dzień przed długim weekendem. Ale jeśli się dowiesz w Regenersis, to podziel się informacjami, bo mój 5S wszedł do serwisu we wtorek 12 listopada, a 14 zmieniono status na naprawę w centralnym serwisie.


No dziś 18 zmienili status 8 a dalej nic.. Na maila też nie odpisują 'Regenersis'
A jak u was?

#1534 cyanide_pl

cyanide_pl
  • 59 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 18 listopada 2013 - 11:39

U mnie to samo - status bez zmian od 14.11, na maila wysłanego w czwartek rano odpowiedzi brak. Edit: właśnie przesłali maila z prośbą o odłączenie telefonu z Find my Phone, czyli tydzień zajęło im zabranie się za ekspertyzę. Super!

#1535 Trigue1

Trigue1
  • 33 postów
  • SkądBrzeg,PL

Napisano 18 listopada 2013 - 15:09

Właśnie dostałem od nich maila może mi ktoś wytłumaczyć co ja mogę zrobić? Czy mam dzwonić do sklepu gdzie kupiłem IP? Dzień dobry, Uprzejmie informuję, że nie możemy podjąć obsługi serwisowej, dopóki jest włączona blokada Find my Phone. Proszę o wyłączenie i przekazanie informacji o wyłączeniu. Pozdrawiam, Martyna Kondratowicz Specjalista ds. Obsługi Klienta

#1536 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 18 listopada 2013 - 15:16

Właśnie dostałem od nich maila może mi ktoś wytłumaczyć co ja mogę zrobić?
Czy mam dzwonić do sklepu gdzie kupiłem IP?


Przecież napisali Ci co masz zrobić. Masz wyłączyć na koncie do którego jest przypisany ten telefon usługę FMI.

#1537 Trigue1

Trigue1
  • 33 postów
  • SkądBrzeg,PL

Napisano 18 listopada 2013 - 15:18

Gdzie ja mam to niby zrobić na jakim koncie ? na apple ID tak czy jak?

#1538 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 18 listopada 2013 - 15:22

Gdzie ja mam to niby zrobić na jakim koncie ?


Na AppleID, które przypisane jest do FMI

#1539 extor

extor
  • 318 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 18 listopada 2013 - 16:08

Ja telefon oddawalem 29.10 w serwisie wyladowa 31.10 czyli przed dlugim weekendem. W piatek 15.11 zostal wymieniony na nowy i dzis odebrałem go z salony PLAY w którym oddawałem. iPhone 5 jest nowy (nr seryjny zaczyna sie na litere D a nie od 5 jak w przypadku refub). Obecnie pobieram 7.0.4 bo wrócił z softem 6.1.4 a kopie iCloud mialem zrobiona na 7.0.3. Jak wszystko przywroce to dam znać. Przez 3 tygonie musiałem sie przemeczyc z HTC Desire Z. Jak to koledzy pisali wczesniej, uswiadomilem sobie ponownie dlaczego wole iOS od Androida.

#1540 Keffirro

Keffirro
  • 18 postów

Napisano 18 listopada 2013 - 19:02

U mnie to samo - status bez zmian od 14.11, na maila wysłanego w czwartek rano odpowiedzi brak.

Edit: właśnie przesłali maila z prośbą o odłączenie telefonu z Find my Phone, czyli tydzień zajęło im zabranie się za ekspertyzę. Super!


No to eligancko, widać wzięli się za nasze iP :) Mi co prawda nic nie przysłali, ale przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych przed oddaniem na gwarancję. Mam nadzieję, że do końca tygodnia przyślą nowy telefon, bo mnie już coś trafia z HTC Desire.

#1541 extor

extor
  • 318 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 18 listopada 2013 - 20:06

Jak obiecałem wczesniej napisisać odnośnie nowej sztuki. Puki co wszystko OK, nic nie trzeszczy, nie warczy, wyświetlacz OK, wydaje mi się jedynie, że jest głośniejszy od sztuki którą oddawałem na serwis.

#1542 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 18 listopada 2013 - 22:27

Właśnie dostałem od nich maila może mi ktoś wytłumaczyć co ja mogę zrobić?
Czy mam dzwonić do sklepu gdzie kupiłem IP?

Dzień dobry,
Uprzejmie informuję, że nie możemy podjąć obsługi serwisowej, dopóki jest włączona blokada Find my Phone. Proszę o wyłączenie i przekazanie informacji o wyłączeniu.

Pozdrawiam,
Martyna Kondratowicz
Specjalista ds. Obsługi Klienta


U mnie też FMI było włączone, ale widząc wasze posty, usunąłem telefon z iCloud. Oddany 12, do serwisu wszedł 14, więc też niby powinni się za mojego 5S wziąć. Zobaczymy czy podłączą go do sieci zanim najdzie ich chęć pisania do mnie próśb o wyłączenie FMI.

#1543 Radi-83

Radi-83
  • 250 postów

Napisano 19 listopada 2013 - 02:06

Jak obiecałem wczesniej napisisać odnośnie nowej sztuki. Puki co wszystko OK, nic nie trzeszczy, nie warczy, wyświetlacz OK, wydaje mi się jedynie, że jest głośniejszy od sztuki którą oddawałem na serwis.


Może dostałeś sztukę spoza Unii Europejskiej, ponoć z Europy są cichsze aby spełniać jakieś surowsze normy :D
Ja cały czas się waham czy ponownie reklamować czy sprzedawać bo nie wiem czy znów nie dostanę sztuki z ciepłym odcieniem wyświetlacza, a jak tak będę czekał to mi się skończy gwarancja i będę musiał jeszcze bardziej obniżyć cenę :/

#1544 Trigue1

Trigue1
  • 33 postów
  • SkądBrzeg,PL

Napisano 19 listopada 2013 - 10:00

Panowie i Panie wiecie może na jakiej zasadzie Regenersis wysyła nowe telefony bądź 'Odnowione'? Czy to zależy od długości gwarancji i tak dalej ?.. Bo jeśli mój IP miał 6 Dni od Zakupu i został odesłany to również mam szanse trafić na używkę ? odnowioną?

#1545 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 19 listopada 2013 - 10:09

Witam,

Panie Filipie aktualnie Pana urządzenie przechodzi pełne testy sprawności i funcjonaloności.
Nie została podjęta decyzja w sprawie wymiany.

Telefon w serwisie musi być solidnie zweryfikowany pod kątem zgłaszanej usterki.

Szczegóły Pana naprawy najdalej na początku następnego tygodnia powinna być już dla Pana gotowa.



Ciekawe czy to oznacza, że decyzja nie została jeszcze podjęta, czy wręcz przeciwnie. Jeśli niedziałające Touch ID miałoby nie być wystarczającym powodem, to wymieniam z tytułu niezgodności z umową, nawet nie będę bawić się w reklamacje.

#1546 Trigue1

Trigue1
  • 33 postów
  • SkądBrzeg,PL

Napisano 19 listopada 2013 - 10:12

Kręcą lody jak tylko mogą już mnie to irytuje

#1547 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 19 listopada 2013 - 10:32

Kręcą lody jak tylko mogą już mnie to irytuje


Tak długo trzymają sprzęt, że nawet jak go nie naprawią to człowiek się cieszy, że wraca :D

#1548 cyanide_pl

cyanide_pl
  • 59 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 19 listopada 2013 - 10:47

Wilip, z tego co czytalem, to Twój telefon "wszedł" do serwisu tego samego dnia co mój... Ja swój oddawałem w czwartek, 7.11. Generalnie coś mi świta, że gwarant ma 2 tygodnie na ustosunkowanie się do roszczenia, jeśli tego nie zrobi to z automatu jest ono uznane... Tylko nie mogę skojarzyć podstawy prawnej w tej chwili :)

#1549 extor

extor
  • 318 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 19 listopada 2013 - 12:01

14 dni kalenarzowych ma sprzeadwca na ustosunkowanie sie co do roszczen z tytulu niezgodnosci towaru z umowa (24 m-ce) w przypadku klienta indywidualnego lub 10 dni roboczych z tytulu rekojmi (12 m-cy) w przypadku klienta biznesowego. Jezeli chodzi o gwarancje to gwarant/producent okresla w karcie gwarancyjnej czas naprawy. Moze on rowniez nic nie napisac i wtedy ma wolne rece sprzet moze byc naprawiany nawet 2-3 miesiace ale zawsze gwarancja na sprzet przedluza sie o czas pobytu sprzetu w serwisie. W przypadku Apple jezeli mamy jeszcze ich roczna gwarancje lepiej udac sie do Apple Store w Berlinie i od reki wymienia nam na nowy jezeli potwierdza usterke. W polsce natomiast Cortland tez szybko wymienia telefon ale pod warunkiem ze dystrybutorem nie jest operator komorkowy. Jezeli kupilismy iPhone'a w abo w Play/T-Mobile/Orange to tylko pozostaje nam oddac telefon w salonie operatora. W przypadku Plusa jest inaczej gdyz nie jest autoryzowanym dystrybutorem i odkupuje od innego dystrybutora. Jezeli jestesmy po roku gwarancji Apple to tylko przez sprzedawce z tytulu niezgodnosci towaru z umowa ale to tylko klient indywidualny bo rekojmia dla klienta biznesowego jest jedynie przez 12 m-cy od zakupu czyli tyle ile daje Apple swojej gwarancji.

#1550 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 19 listopada 2013 - 13:08

14 dni kalenarzowych ma sprzeadwca na ustosunkowanie sie co do roszczen z tytulu niezgodnosci towaru z umowa (24 m-ce) w przypadku klienta indywidualnego lub 10 dni roboczych z tytulu rekojmi (12 m-cy) w przypadku klienta biznesowego. Jezeli chodzi o gwarancje to gwarant/producent okresla w karcie gwarancyjnej czas naprawy. Moze on rowniez nic nie napisac i wtedy ma wolne rece sprzet moze byc naprawiany nawet 2-3 miesiace ale zawsze gwarancja na sprzet przedluza sie o czas pobytu sprzetu w serwisie. W przypadku Apple jezeli mamy jeszcze ich roczna gwarancje lepiej udac sie do Apple Store w Berlinie i od reki wymienia nam na nowy jezeli potwierdza usterke. W polsce natomiast Cortland tez szybko wymienia telefon ale pod warunkiem ze dystrybutorem nie jest operator komorkowy. Jezeli kupilismy iPhone'a w abo w Play/T-Mobile/Orange to tylko pozostaje nam oddac telefon w salonie operatora. W przypadku Plusa jest inaczej gdyz nie jest autoryzowanym dystrybutorem i odkupuje od innego dystrybutora. Jezeli jestesmy po roku gwarancji Apple to tylko przez sprzedawce z tytulu niezgodnosci towaru z umowa ale to tylko klient indywidualny bo rekojmia dla klienta biznesowego jest jedynie przez 12 m-cy od zakupu czyli tyle ile daje Apple swojej gwarancji.


Czyli w wypadku nieuznania przez Regenersis ewidentnej usterki, udaję się z telefonem do Play i powołuję się na wyżej wspomnianą niezgodność towaru z umową? Czy wtedy oddaję telefon na kolejne dwa tygodnie w celu ekspertyzy, czy jest ona wykonywana zaocznie i o jej wyniku jestem potem informowany?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych