Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1501
Napisano 05 listopada 2013 - 18:05
#1502
Napisano 05 listopada 2013 - 18:31
Ja dzisiaj odebrałem iP 5 oddany do T-Mobile 29.10. Wgrany system to 6.1.4.
Może mi kolega napisać jaki ma odcień ekranu w nowym IP5, ciepły czy zimny ? ponieważ ja chyba będę na to odsyłał swoja drugą sztukę. Napisz też jeśli możesz jak wygląda u Ciebie sprawa z luźnymi przyciskami, "grzechotką" i czy masz numer seryjny oraz imei na tacce sim, aha i jak zaczyna się nr seryjny ?
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
#1503
Napisano 06 listopada 2013 - 08:36
ja we wtorek oddawalem w salonie play iPhone 5 na niezgodnosc (kupiony 29.09.2012) przyjeli bez problemu i w czwartek telefon wyladowal juz w serwisie regenersis w warszawie tak wiec zobaczymy jak dlugo bede musial czekac. ostatnio slyszalem ze regenersis wyrabia sie w tydzien z wymiana. przyczyna jak u wiekszosci wysiadl przycisk sleep/wake/on/off ale momentami jeszcze dzialal. w styczniu kumple kupowal tez iP5 w Play i po miesiacu przestał sie włączać, nie reagowal na ladowarke, reset (home button+on/off) tez nic nie dawalo i czekal wlasnie miesiac. co do samej wymiany jest dziwne ze miesiac czeka sie na wymiane gdzie oddajac telefon w Cortlandzie Apple wysyła im nowa sztuke nastepnego dnia kurierem
Witaj
Co do czasu oczekiwania na wymianę to bywa różnie , na moim przykładzie telefon oddałem do serwisu 22 października ,23 był przyjęty dziś mamy 6 listopada , a telefonu jak nie ma tak nie było.
#1504
Napisano 06 listopada 2013 - 08:58
#1505
Napisano 06 listopada 2013 - 09:58
#1506
Napisano 06 listopada 2013 - 10:43
Ja miałam zaczynający się od C i to był refurb na dodatek wadliwy.Co do wymiany to rozumiem ze jezeli numer seryjny zaczyna sie na C to jest nowka a jak na 5 to refub?
#1507
Napisano 06 listopada 2013 - 12:34
Witam,
ja właśnie otrzymałem mojego iPhone z Regersis, usterki nie stwierdzono. Problem jest taki, że na ekranie pojawiła się żółta ramka dookoła wyświetlacza widoczna bardzo dobrze na białym tle.
Czy ktoś z Was miał tego typu usterkę? Zastanawiam się nad odwołaniem od ich decyzji i tego w jaki sposób to zrobić z maksymalną skutecznością.
Pozdrawiam!
Mam dokładnie ten sam problem. Telefon oddałem do serwisu 25.10, dziś wrócił - nie stwierdzono usterki. Regenersis wykonał zdjęcie (iPhonem 4S ) mojego ekranu, na którym wada jest ledwo widoczna: [url]http://www.regenersis.pl/openfile_APPRO,45D0DC6A-9A2B-40EB-8F02-72C1B8792B28.html[/url]. Zaznaczyłem im na zdjęciu wadę, zwiększyłem kontrast i odesłałem mailem, reklamując usługę.
#1508
Napisano 06 listopada 2013 - 12:39
Witam,
ja właśnie otrzymałem mojego iPhone z Regersis, usterki nie stwierdzono. Problem jest taki, że na ekranie pojawiła się żółta ramka dookoła wyświetlacza widoczna bardzo dobrze na białym tle.
Czy ktoś z Was miał tego typu usterkę? Zastanawiam się nad odwołaniem od ich decyzji i tego w jaki sposób to zrobić z maksymalną skutecznością.
Pozdrawiam!
Narzeczona miała identyczny problem w swojej białej 5. Opisałem treściwie problem, dodając, że jest to wada fabryczna i dostała nowego, z wymiany od regenersisa. Atakuj ich ostro, bo to jest ewidentna wada sprzętu. "Osikane" brzegi ekranu, żółte na białym tle, najbardziej widoczne przy jasności na max.
Dodatkowo, zawieszał się jej home button więc możliwe, że to było dominującą usterką na której podstawie wymienili sprzęt.
#1509
Napisano 06 listopada 2013 - 16:21
W otrzymanym z Regenersis iP 5 mam zimny odcień ekranu, na pewno zimniejszy niż w tym, który oddałem, a który też był dosyć zimny, bo porównywałem go z kilkoma innymi sztukami. Żaden przycisk nie lata (w poprzednim sleep/wake był trochę luźny). Grzechotka jest, ale do tego zdążyłem się już przyzwyczaić, bo chyba nie ma na to rady. Na tacce sim nie ma ani IMEI ani SN. Nr seryjny zaczyna się na DQG...Może mi kolega napisać jaki ma odcień ekranu w nowym IP5, ciepły czy zimny ? ponieważ ja chyba będę na to odsyłał swoja drugą sztukę. Napisz też jeśli możesz jak wygląda u Ciebie sprawa z luźnymi przyciskami, "grzechotką" i czy masz numer seryjny oraz imei na tacce sim, aha i jak zaczyna się nr seryjny ?
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
Ogólnie jestem baardzo zadowolony, że wymiana poszła szybko i bez przeszkód, tym bardziej znając różne opinie o tym szanownym serwisie. iP nie ma żadnych rys czy przetarć (posiadam model white), jedynie na krawędzi przy tacce sim jest maleńki odprysk na 0,5 mm. W porównaniu do poprzedniego modelu, gdzie to miałem kilka niewielkich rys na krawędziach już po otwarciu z pudełka, oprócz tego malutką skazę - plamkę na aluminiowych pleckach, wspomniany trochę luźny sleep/wake, a także dosyć głęboko osadzony przycisk home, który był trochę głośny to jestem mega zadowolony
#1510
Napisano 06 listopada 2013 - 18:17
#1511
Napisano 06 listopada 2013 - 20:33
Tak, mam taki odprysk, który tak jak napisałem jest mały i prawie niezauważalny. Tak, teoretycznie wszystkie nowe iPhone'y czy refurby powinny być bez rys i skaz, jednak jak to w praktyce wychodzi najlepiej było widać zaraz po premierze "5" (szczególnie dotyczy to modelu black & slate). Jeśli zdarzały się modele, które prosto z Apple Store, z zafoliowanego pudelka miały porysowaną obudowę, to po wymianie w Regenersis wolę już taki odprysk niż jakieś inne problemy z ekranem, wibracją itp., które również się zdarzająW wymienionym telefonie (teoretycznie nowym) masz odprysk na 0,5mm, dobrze rozumiem? Refurby nie powinny mieć nowych obudów, bez rys i skaz?
#1512
Napisano 07 listopada 2013 - 00:04
W otrzymanym z Regenersis iP 5 mam zimny odcień ekranu, na pewno zimniejszy niż w tym, który oddałem, a który też był dosyć zimny, bo porównywałem go z kilkoma innymi sztukami. Żaden przycisk nie lata (w poprzednim sleep/wake był trochę luźny). Grzechotka jest, ale do tego zdążyłem się już przyzwyczaić, bo chyba nie ma na to rady. Na tacce sim nie ma ani IMEI ani SN. Nr seryjny zaczyna się na DQG...
Ogólnie jestem baardzo zadowolony, że wymiana poszła szybko i bez przeszkód, tym bardziej znając różne opinie o tym szanownym serwisie. iP nie ma żadnych rys czy przetarć (posiadam model white), jedynie na krawędzi przy tacce sim jest maleńki odprysk na 0,5 mm. W porównaniu do poprzedniego modelu, gdzie to miałem kilka niewielkich rys na krawędziach już po otwarciu z pudełka, oprócz tego malutką skazę - plamkę na aluminiowych pleckach, wspomniany trochę luźny sleep/wake, a także dosyć głęboko osadzony przycisk home, który był trochę głośny to jestem mega zadowolony
Moja wymieniona sztuka niestety ma tak jak pierwszy ciepły odcień mógłbym to jeszcze przeboleć gdyby był równy po całej długości ekranu ale mój ma np. wchodząc w ustawienia to od początku trybu samolot do połowy przycisku operator mam zauważalnie ciemniejszy ten żółty odcień i moim zdaniem nie powinno tak być (w pierwszym miałem identycznie) i to jest to co mnie najbardziej skłania ku kolejnej wymianie. W obecnej sztuce mam luźne przyciski może poza trybem cichym, grzechotkę taką jak tu od 19 sekundy Help - iphone 5 makes noise - YouTube Jeśli chodzi o stan wizualny to zliczając wszystkie usterki jest ciut lepszy od tego co miałem z pudełka ale ma 3 małe odpryski na ramce i kilka odprysków na samej krawędzi otworów przycisków i wejścia sim, dodatkowo dziurka do wyjęcia sim jest delikatnie wyszczerbiona. Stan wizualny mógłbym jeszcze zaakceptować bo wszystkie odpryski są dyskretne i nie rzucają się w oczy ale już ekran, głośna grzechotka i luźne przyciski nie bardzo. Zastanawiam się tylko czy którąś z tych wad mi uznają bo w poprzednim po 9 miesiącach wyskoczył mi 1 sub piksel więc był mocniejszy argument do wymiany. Jak sądzisz, sądzicie ?
#1513
Napisano 07 listopada 2013 - 10:22
Moja wymieniona sztuka niestety ma tak jak pierwszy ciepły odcień mógłbym to jeszcze przeboleć gdyby był równy po całej długości ekranu ale mój ma np. wchodząc w ustawienia to od początku trybu samolot do połowy przycisku operator mam zauważalnie ciemniejszy ten żółty odcień i moim zdaniem nie powinno tak być (w pierwszym miałem identycznie) i to jest to co mnie najbardziej skłania ku kolejnej wymianie. W obecnej sztuce mam luźne przyciski może poza trybem cichym, grzechotkę taką jak tu od 19 sekundy Help - iphone 5 makes noise - YouTube Jeśli chodzi o stan wizualny to zliczając wszystkie usterki jest ciut lepszy od tego co miałem z pudełka ale ma 3 małe odpryski na ramce i kilka odprysków na samej krawędzi otworów przycisków i wejścia sim, dodatkowo dziurka do wyjęcia sim jest delikatnie wyszczerbiona. Stan wizualny mógłbym jeszcze zaakceptować bo wszystkie odpryski są dyskretne i nie rzucają się w oczy ale już ekran, głośna grzechotka i luźne przyciski nie bardzo. Zastanawiam się tylko czy którąś z tych wad mi uznają bo w poprzednim po 9 miesiącach wyskoczył mi 1 sub piksel więc był mocniejszy argument do wymiany. Jak sądzisz, sądzicie ?
Reklamuj, ja bym im nie darował takiego olewania klientów. Tym bardziej, że jest to nagminne.
#1514
Napisano 07 listopada 2013 - 12:39
Narzeczona miała identyczny problem w swojej białej 5. Opisałem treściwie problem, dodając, że jest to wada fabryczna i dostała nowego, z wymiany od regenersisa. Atakuj ich ostro, bo to jest ewidentna wada sprzętu. "Osikane" brzegi ekranu, żółte na białym tle, najbardziej widoczne przy jasności na max.
Dodatkowo, zawieszał się jej home button więc możliwe, że to było dominującą usterką na której podstawie wymienili sprzęt.
Dziś dostałem odpowiedź z Regenersis:
Zgłoszony przez Pana problem, konsultowaliśmy z Apple. Producent stwierdził, że zgłaszana niedogodność, nie kwalifikuje urządzenia do wymiany.
Zdaniem producenta aparat jest zgodny ze specyfikacją.
Czy komuś udało się wymienić telefon w związku z powyższą wadą (jaśniejsza ramka wokół ekranu)?
#1515
Napisano 07 listopada 2013 - 17:03
Dziś dostałem odpowiedź z Regenersis:
Zgłoszony przez Pana problem, konsultowaliśmy z Apple. Producent stwierdził, że zgłaszana niedogodność, nie kwalifikuje urządzenia do wymiany.
Zdaniem producenta aparat jest zgodny ze specyfikacją.
Czy komuś udało się wymienić telefon w związku z powyższą wadą (jaśniejsza ramka wokół ekranu)?
Mój znajomy z serwisu powtarza- dla jednej drobnostki nikt ci telefonu nie będzie wymieniał/naprawiał, ale jak jest ich kilka, to co innego. Znalazłeś tylko jedną? Wymyśl resztę, ale z głową. Pewne rzeczy można zweryfikować, innych nie...
Polak potrafi.
#1516
Napisano 08 listopada 2013 - 00:07
Reklamuj, ja bym im nie darował takiego olewania klientów. Tym bardziej, że jest to nagminne.
Myślisz, że powinny wystarczyć te usterki które opisałem czy powiedzą, że wszystko w normie ? Zastanawiam się jeszcze jak opisać problem ekranu osobie w salonie czy mówić że mam żółty odcień, ciemniejszą górną część ekranu czy ogólnie, że ekran jest ciemniejszy w porównaniu z innymi sztukami, bo faktycznie to nie tylko jest różnica w tonacji kolorów tylko te zimne jakby jaśniej świecą.
#1517
Napisano 08 listopada 2013 - 12:22
Witajcie
Nie wiem czy ktoś z firmy Regenersis czyta wpisy użytkowników w tym wątku.
Chce się dziś z wami podzielić moją historią z w/w firmą .
Przeszło tydzień temu wysłałem swoje urządzenie iP5 na gwarancję , miałem istotny problem z baterią telefon wyłączał się gdy poziom baterii był w granicach 30-10%, najlepiej usterka objawiała się przy używaniu aparatu.
Bardzo się cieszyłem ze Regenersis tak szybko naprawił"wymienił" mój telefon , co wynikało z statusu zmienionego na WYDANE .
Jednak po odbiorze paczki jak i jej otwarcia , zostałem zaskoczony pismem , że serwis nie stwierdził usterki ;O
A usterka występuje nadal
http://www.youtube.com/watch?v=ZoA68Pi6xYQ
Osobiście jestem osobą wyrozumiałą , ale takie przypadki nie powinny mieć miejsca jutro wysyłam sprzęt ponownie wraz z zamieszczonym materiałem wideo .
Witam was ,
Ostatecznie telefon przy 2 próbie stwierdzenia usterki , został wymieniony na nowy model wolny od wad.
iPhone'a dostałem z softem 6.1.4 nie stwierdziłem uszkodzeń na telefonie.
#1518
Napisano 12 listopada 2013 - 20:24
Dostałam telefon z powrotem, gdyż nie stwierdzili usterki. Jeżeli ktoś myśli nad oddaniem im telefonu to niech się zastanowi 100 razy. Dwa miesiące bez telefonu, oczywiście od decyzji się odwołuje. Pewnie będę mieć kolejnych 10 sztuk wadliwych aż się skończy gwarancja.PROSZĘ, PROSZĘ POMÓŻCIE !!
Dnia 11.10 oddałam iphone4s, gdyż przestał działać przycisk Sleep/Wake. Gwarancja uznano odesłano mi "nowy telefon". Odebrałam go 17.10 i stwierdziłam usterkę związaną z piskiem telefonu przy wibracji, oraz z niewłaściwą wibracją (trzeszczenie i stukanie). W piątek 25.10 otrzymałam drugi egzemplarz "nowy" i co? To samo ! Uszkodzona wibracja, trzeszczy wariuje, czasem wibruje prawidłowo, czasem szaleje. Już nie mam sił do tego serwisu. Odsyłam im już trzeci telefon obawiam się, że czwarty również przyjdzie wadliwy. Pisałam do nich reklamację ale odesłali mi ją razem z tym modelem. Co mogę jeszcze zrobić żeby dostać produkt właściwy, niewadliwy?
#1519
Napisano 13 listopada 2013 - 01:55
#1520
Napisano 14 listopada 2013 - 12:26
#1521
Napisano 14 listopada 2013 - 13:04
#1522
Napisano 15 listopada 2013 - 12:19
Ile będę czekał na IP od regeneris data przyjęcia 2013-11-08 Ostatania zmiana statusu 2013-11-13
Status naprawy W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O
Weź pod uwagę, że telefon wpłynął tam jeden dzień przed długim weekendem. Ale jeśli się dowiesz w Regenersis, to podziel się informacjami, bo mój 5S wszedł do serwisu we wtorek 12 listopada, a 14 zmieniono status na naprawę w centralnym serwisie.
#1523
Napisano 15 listopada 2013 - 12:22
#1524
Napisano 15 listopada 2013 - 12:34
#1525
Napisano 15 listopada 2013 - 12:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych