Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1476 Dares

Dares
  • 407 postów
  • SkądKatowice

Napisano 16 października 2013 - 20:34

Witam, dziś odebrałam mojego iphone 4s. Telefon który otrzymałam w stanie wizualnym bez zastrzeżeń ale... wibracja działa bardzo dziwnie. Właściwie wibracja działa jak traktor (skrzeczy) z połączeniem jakiegoś pisku. Wydaje mi się że część która odpowiada za wibracje ociera o coś i stąd ten defekt. Jestem trochę podłamana, mozna to zareklamować?
Czy mogę domagać się nowego telefonu?


Zapewne tak, ja bym reklamował.

#1477 JaN008

JaN008
  • 284 postów

Napisano 18 października 2013 - 16:49

Jeśli sprzęt jest z Orange i nie mam faktury zakupu można wysyłać bezpośrednio do nich ?

#1478 TomeKamel

TomeKamel
  • 5 postów

Napisano 18 października 2013 - 17:52

Witam! Mam problem z 4s mianowicie zasięg wcięło i tyle, wibracja charczy jak młot pneumatyczny i czasem problem z ładowaniem. W poniedziałek 14.10 został wysłany do R. Wczoraj 17.10 zobaczyłem na ich stronce komunikat: "Status naprawy W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O. '' Mam pytanie dostane ''nowego'' co myślicie? Pozdrawiam.

#1479 MarKoBerlin

MarKoBerlin
  • 332 postów
  • SkądWarszawa/Berlin

Napisano 19 października 2013 - 00:48

@JaN008 - Jeżeli jesteś klientem Orange to mają sprzedaż odnotowaną w systemie i lepiej zwrócić się do nich. Natomiast sprzęt Apple w okresie gwarancji nie potrzebuje dowodu zakupu, a gwarancja sprawdzana jest po nr. @TomeKamel - najprawdopodobniej dostaniesz sprzęt odświeżony tzw.Refub (wszystko opisane jest na forum pare stron wcześniej, wystarczy poszukać)

#1480 TomeKamel

TomeKamel
  • 5 postów

Napisano 19 października 2013 - 12:15

@MarKoBerlin - dzięki za info. Czytałem ostatnie 30 stron... ;) Mam nadzieje ze faktycznie dostane ''odświeżonego'' bo tak naprawdę telefon śmigał jak ta lala poza tymi wadami i był naprawdę dobrym stanie z foliami od nowości ''fabrycznymi''. Pozdrawiam

#1481 Radi-83

Radi-83
  • 250 postów

Napisano 22 października 2013 - 01:23

Witam, otrzymałem nowy telefon w ramach gwarancji (sama słuchawka) czy jest możliwe, że naprawdę jest nowy a nie refurbished ? Oglądałem filmiki na YouTube unboxing Iphon 5 refurbished i zauważyłem, że miały one inna folię niż ta fabryczna i na tylnej folii był naklejony nowy nr imei. U mnie były folie jak w nówce a nowy nr imei był wydrukowany na dokumencie od Regenersis. Proszę napiszcie jak było w waszym przypadku przy wymianie telefonu. Pozdrawiam.

#1482 DanielF

DanielF
  • 5 744 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 22 października 2013 - 07:16

Było wałkowane milion razy: jeśli numer seryjny zaczyna się od 5 to masz refurb

#1483 aguskaq

aguskaq
  • 14 postów

Napisano 23 października 2013 - 16:52

Było wałkowane milion razy: jeśli numer seryjny zaczyna się od 5 to masz refurb

Ja otrzymałam iphone 4s numer imei zaczynający się od 01.... a jestem 100% przekonana, że to był refurb, na dodatek wadliwy więc znów jest w serwisie.

#1484 DanielF

DanielF
  • 5 744 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 23 października 2013 - 18:33

IMEI to nie numer seryjny! 5 szukaj w numerze seryjnym a nie 01 w IMEI, bo to bez sensu.

#1485 Dares

Dares
  • 407 postów
  • SkądKatowice

Napisano 24 października 2013 - 07:24

Czyli numer seryjny to ten numer na klapce z tyłu Iphone pod IC ?

#1486 DanielF

DanielF
  • 5 744 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 24 października 2013 - 21:30

Ustawienia > Ogólne > To urządzenie

#1487 Dares

Dares
  • 407 postów
  • SkądKatowice

Napisano 25 października 2013 - 12:36

racja ale gafa:P dzięki

#1488 TomeKamel

TomeKamel
  • 5 postów

Napisano 26 października 2013 - 11:52

Witam! I dostałem po tygodniu Ipka z R iii jest problem o którym sam nie wiedziałem mianowicie: ""Telefon pochodzi z rynku zagranicznego.Przypominamy, iż serwis Regenersis zajmuje się telefonami iPhone 3G ,3GS, 4 ,4S lub 5 (wraz z akcesoriami dołączonymi do zestawów sprzedażnych tych modeli) zakupionymi w Polsce w sieci ORANGE, T-MOBILE lub PLAY. W związku z powyższym odsyłamy urządzenie bez naprawy."" Pomóżcie, doradzcie co dalej mogę działać z góry dzięki.Pozdrawiam

#1489 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 26 października 2013 - 12:46

Jeżeli pochodzi z Europy to Cortland, jak z USA to serwis w USA.

#1490 aguskaq

aguskaq
  • 14 postów

Napisano 27 października 2013 - 17:34

PROSZĘ, PROSZĘ POMÓŻCIE !! Dnia 11.10 oddałam iphone4s, gdyż przestał działać przycisk Sleep/Wake. Gwarancja uznano odesłano mi "nowy telefon". Odebrałam go 17.10 i stwierdziłam usterkę związaną z piskiem telefonu przy wibracji, oraz z niewłaściwą wibracją (trzeszczenie i stukanie). W piątek 25.10 otrzymałam drugi egzemplarz "nowy" i co? To samo ! Uszkodzona wibracja, trzeszczy wariuje, czasem wibruje prawidłowo, czasem szaleje. Już nie mam sił do tego serwisu. Odsyłam im już trzeci telefon obawiam się, że czwarty również przyjdzie wadliwy. Pisałam do nich reklamację ale odesłali mi ją razem z tym modelem. Co mogę jeszcze zrobić żeby dostać produkt właściwy, niewadliwy?

#1491 Dares

Dares
  • 407 postów
  • SkądKatowice

Napisano 28 października 2013 - 08:17

PROSZĘ, PROSZĘ POMÓŻCIE !!
Dnia 11.10 oddałam iphone4s, gdyż przestał działać przycisk Sleep/Wake. Gwarancja uznano odesłano mi "nowy telefon". Odebrałam go 17.10 i stwierdziłam usterkę związaną z piskiem telefonu przy wibracji, oraz z niewłaściwą wibracją (trzeszczenie i stukanie). W piątek 25.10 otrzymałam drugi egzemplarz "nowy" i co? To samo ! Uszkodzona wibracja, trzeszczy wariuje, czasem wibruje prawidłowo, czasem szaleje. Już nie mam sił do tego serwisu. Odsyłam im już trzeci telefon obawiam się, że czwarty również przyjdzie wadliwy. Pisałam do nich reklamację ale odesłali mi ją razem z tym modelem. Co mogę jeszcze zrobić żeby dostać produkt właściwy, niewadliwy?


Liczyć na to że kolejny model będzie już ok. Trzymam za Ciebie kciuki

#1492 Fixx

Fixx
  • 194 postów
  • Skąd84200

Napisano 28 października 2013 - 16:00

Witajcie Nie wiem czy ktoś z firmy Regenersis czyta wpisy użytkowników w tym wątku. Chce się dziś z wami podzielić moją historią z w/w firmą . Przeszło tydzień temu wysłałem swoje urządzenie iP5 na gwarancję , miałem istotny problem z baterią telefon wyłączał się gdy poziom baterii był w granicach 30-10%, najlepiej usterka objawiała się przy używaniu aparatu. Bardzo się cieszyłem ze Regenersis tak szybko naprawił"wymienił" mój telefon , co wynikało z statusu zmienionego na WYDANE . Jednak po odbiorze paczki jak i jej otwarcia , zostałem zaskoczony pismem , że serwis nie stwierdził usterki ;O A usterka występuje nadal Osobiście jestem osobą wyrozumiałą , ale takie przypadki nie powinny mieć miejsca jutro wysyłam sprzęt ponownie wraz z zamieszczonym materiałem wideo .

#1493 Damixs74

Damixs74
  • 252 postów
  • SkądPoznań/Cieszyn

Napisano 29 października 2013 - 17:08

Wysyłał ktoś ostatnio do nich iPhone 5 ? Wymieniają jeszcze na egzemplarze z iOS 6 ?

#1494 gosu001

gosu001
  • 81 postów

Napisano 30 października 2013 - 21:40

Ja oddawałem w niedzielę iP 5 do T-Mobile (zepsuty przycisk blokady on/off). Jak zwrócą to dam znać co i jak :)

#1495 Radi-83

Radi-83
  • 250 postów

Napisano 01 listopada 2013 - 02:24

Sprawdziłem w końcu swój nr seryjny i zaczyna się na C7 więc niby nie ma piątki na początku ale dodatkowo odkryłem, że na tacce sim nie ma numeru seryjnego i imei a chyba powinien być ? Szczerze, to nie zwróciłem uwagi na ten szczegół i nie wiem jak było w mojej pierwszej sztuce z pudełka którą wymieniłem.

#1496 Kuba-12

Kuba-12
  • 29 postów
  • SkądRzeszów, PL

Napisano 03 listopada 2013 - 22:25

mój ip 4 jest też po wymianie serwisowej i numer seryjny zaczyna się na C7 edit. sprawdziłem swoją tackę sim, i mam na niej wybity numer seryjny i IMEI

#1497 Damixs74

Damixs74
  • 252 postów
  • SkądPoznań/Cieszyn

Napisano 03 listopada 2013 - 22:34

Z jakim iOS dostałeś czwórkę po wymianie ?

#1498 extor

extor
  • 318 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 04 listopada 2013 - 00:26

ja we wtorek oddawalem w salonie play iPhone 5 na niezgodnosc (kupiony 29.09.2012) przyjeli bez problemu i w czwartek telefon wyladowal juz w serwisie regenersis w warszawie tak wiec zobaczymy jak dlugo bede musial czekac. ostatnio slyszalem ze regenersis wyrabia sie w tydzien z wymiana. przyczyna jak u wiekszosci wysiadl przycisk sleep/wake/on/off ale momentami jeszcze dzialal. w styczniu kumple kupowal tez iP5 w Play i po miesiacu przestał sie włączać, nie reagowal na ladowarke, reset (home button+on/off) tez nic nie dawalo i czekal wlasnie miesiac. co do samej wymiany jest dziwne ze miesiac czeka sie na wymiane gdzie oddajac telefon w Cortlandzie Apple wysyła im nowa sztuke nastepnego dnia kurierem

#1499 Radi-83

Radi-83
  • 250 postów

Napisano 04 listopada 2013 - 01:06

He he, czyli mam kolejny powód na listę wad telefonu :P ale i tak powiedzą, że sam wymieniłem na jakąś nieoryginalną tackę.

#1500 gosu001

gosu001
  • 81 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 17:35

Wysyłał ktoś ostatnio do nich iPhone 5 ? Wymieniają jeszcze na egzemplarze z iOS 6 ?


Ja dzisiaj odebrałem iP 5 oddany do T-Mobile 29.10. Wgrany system to 6.1.4.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych