Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1551
Napisano 19 listopada 2013 - 13:09
#1552
Napisano 19 listopada 2013 - 13:26
#1553
Napisano 19 listopada 2013 - 13:30
Dzięki extor za wyjaśnienie
Tymczasem w systemie data przyjęcia do serwisu zmieniła się... Na wczorajszą Ostatnia aktualizacja statusu natomiast wciąż 14.11 - jaja jakieś.
U mnie data przyjęcia bez zmian, ale zmieniła się data statusu na 19. Wtf?
#1554
Napisano 19 listopada 2013 - 13:33
Właśnie byłem w autoryzowanym salonie orange, 15 dnia od oddania do nich iphona na niezgodność towaru z umową, żeby dowiedzieć się czy mają zamiar go wymienić i domagać się nowego telefonu w przypadku braku decyzji i dowiedziałem się od nich że: "14 ustawowych dni na rozpatrzenie reklamacji nie dotyczy Orange tylko regenersis, bo to regenersis jest sprzedawcą iphonów" Czy to jest prawda, czy ktoś mnie robi w balona? Dodam, że iphone został wysłany do mnie przez kuriera, podobno to ma jakieś znaczenie.
Bzdura, jeśli telefon został zakupiony w Orange to sprawę masz wygraną - domagaj się nowego telefonu w zafoliowanym pudełku. Nie przyjmuj refurba! Nie powinno Ciebie interesować, co dzieje się na linii Orange Polska a Regenersis Warszawa.
#1555
Napisano 19 listopada 2013 - 18:08
U mnie data przyjęcia bez zmian, ale zmieniła się data statusu na 19. Wtf?
U mnie to samo. Przyjęty 15.11
#1556
Napisano 19 listopada 2013 - 18:50
U mnie to samo. Przyjęty 15.11
U mnie też niby, może poprostu wcześniej czekały w kolejce? a teraz ktoś sie juz nimi zajmuje, niewiem.
#1557
Napisano 19 listopada 2013 - 20:32
#1558
Napisano 19 listopada 2013 - 20:49
#1559
Napisano 20 listopada 2013 - 01:45
#1560
Napisano 20 listopada 2013 - 15:36
#1561
Napisano 20 listopada 2013 - 15:49
#1562
Napisano 20 listopada 2013 - 16:10
A u mnie od 14 bez zmiany statusu. Dziś dzwoniłem i jedyny pozytyw jest taki, że decyzja nie została podjęta, bo telefon jest w trakcie testów. Przynajmniej będzie skrupulatnie sprawdzony, skoro drugą dobę to robią
Powiedz mi pod jaki numer dzowniłeś?
Ja dziś 14 minut czekałem na infolinii i nic .. nikt nie podniósł słuchawki bądź zajęte ..
mój od 8 jest dalej bez zmian.. haha znaczy się jest zmiana..
Przyjęto 8 a dziś zmienili ,ze przyjęto do serwisu 20 a 13 ostatnia zmiana statusu haha,ale jajca
#1563
Napisano 20 listopada 2013 - 17:41
Powiedz mi pod jaki numer dzowniłeś?
Ja dziś 14 minut czekałem na infolinii i nic .. nikt nie podniósł słuchawki bądź zajęte ..
mój od 8 jest dalej bez zmian.. haha znaczy się jest zmiana..
Przyjęto 8 a dziś zmienili ,ze przyjęto do serwisu 20 a 13 ostatnia zmiana statusu haha,ale jajca
Infolinia 22 703 41 00 - na połączenie z konsultantem czekałem, ja wiem, z 10 sekund? Może to był złoty strzał, ale przynajmniej jedna rzecz w tym epizodzie serwisowym całkowicie się im udała
#1564
Napisano 20 listopada 2013 - 20:13
#1565
Napisano 20 listopada 2013 - 21:06
#1566
Napisano 20 listopada 2013 - 22:08
#1567
Napisano 20 listopada 2013 - 22:43
#1568
Napisano 21 listopada 2013 - 00:52
#1569
Napisano 21 listopada 2013 - 01:46
#1570
Napisano 21 listopada 2013 - 09:06
#1571
Napisano 21 listopada 2013 - 09:51
#1572
Napisano 21 listopada 2013 - 09:58
#1573
Napisano 21 listopada 2013 - 11:07
#1574
Napisano 21 listopada 2013 - 13:40
#1575
Napisano 21 listopada 2013 - 14:03
Właśnie byłem w autoryzowanym salonie orange, 15 dnia od oddania do nich iphona na niezgodność towaru z umową, żeby dowiedzieć się czy mają zamiar go wymienić i domagać się nowego telefonu w przypadku braku decyzji i dowiedziałem się od nich że: "14 ustawowych dni na rozpatrzenie reklamacji nie dotyczy Orange tylko regenersis, bo to regenersis jest sprzedawcą iphonów" Czy to jest prawda, czy ktoś mnie robi w balona? Dodam, że iphone został wysłany do mnie przez kuriera, podobno to ma jakieś znaczenie.
Bzdura, jeśli telefon został zakupiony w Orange to sprawę masz wygraną - domagaj się nowego telefonu w zafoliowanym pudełku. Nie przyjmuj refurba! Nie powinno Ciebie interesować, co dzieje się na linii Orange Polska a Regenersis Warszawa.
A czy ktoś już próbował domagac się nowego telefonu w ten sposób? Poprosiłbym o jakiś wzór pisma , jeśli ktoś ma, bo nie bardzo wiem co mam im napisać.
Edit:
Dzisiaj byłem w salonie orange, dowiedziałem się że moja reklamacja została odrzucona i wyceniona została naprawa na 1300 zł . Dowiedziałem się też, że zostało wysłane do mnie pismo 15 listopada przez kuriera, w którym napisali że telefon znajduję się dalej w serwisie i są przeprowadzane ekspertyzy. Kurier był u mnie 18.11 ale nie było mnie w domu i nie mogłem odebrać. Orange twierdzi, że spełniło warunki zawarte w ustawie, nie pomogło żadne przekonywanie ich, że w ciągu 14 dni muszą wysłać decyzje czy reklamacja została przyjęta, a nie pismo że telefon znajduje się w serwisie. Czy da się coś z tym jeszcze zrobić?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych