Nie zgodze się z tym. Dostałam iphone gdzie numer seryjny zaczynał się od D i był to 100% refurb.@Shilton oznacza to ze telefon zostal odnowiony czyli ktos kiedys go oddal na serwis zostal mu wymieniony na nowy a ten wrocil do fabryki, zostala usunieta usterka wymieniona obudowa i szybka. Taki telefon jest pozniej wykorzystywany jako wymiana serwisowa. Jak koledzy pisali numer seryjny zaczynajacy sie od 5 oznacza refurb inna czyli C lub D wskazuje na nowke sztuke w 100% z lini produkcyjnej.
Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1576
Napisano 21 listopada 2013 - 17:27
#1577
Napisano 21 listopada 2013 - 17:29
A czy ktoś już próbował domagac się nowego telefonu w ten sposób? Poprosiłbym o jakiś wzór pisma , jeśli ktoś ma, bo nie bardzo wiem co mam im napisać.
Edit:
Dzisiaj byłem w salonie orange, dowiedziałem się że moja reklamacja została odrzucona i wyceniona została naprawa na 1300 zł . Dowiedziałem się też, że zostało wysłane do mnie pismo 15 listopada przez kuriera, w którym napisali że telefon znajduję się dalej w serwisie i są przeprowadzane ekspertyzy. Kurier był u mnie 18.11 ale nie było mnie w domu i nie mogłem odebrać. Orange twierdzi, że spełniło warunki zawarte w ustawie, nie pomogło żadne przekonywanie ich, że w ciągu 14 dni muszą wysłać decyzje czy reklamacja została przyjęta, a nie pismo że telefon znajduje się w serwisie. Czy da się coś z tym jeszcze zrobić?
Na twoim miejscu udał bym się do rzecznika praw konsumenta - mają 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do twoich żądań - negatywnie lub pozytywnie.
Jeśli przekroczyli ten termin a nie dali Ci znać jaka jest decyzja oznacza to, że ustosunkowali się do żądań podanych w piśmie.
#1578
Napisano 21 listopada 2013 - 17:31
#1579
Napisano 21 listopada 2013 - 18:32
#1580
Napisano 21 listopada 2013 - 19:22
#1581
Napisano 21 listopada 2013 - 20:28
#1582
Napisano 21 listopada 2013 - 20:32
#1583
Napisano 21 listopada 2013 - 22:34
#1584
Napisano 22 listopada 2013 - 09:08
#1585
Napisano 22 listopada 2013 - 13:13
#1586
Napisano 22 listopada 2013 - 14:19
#1587
Napisano 22 listopada 2013 - 15:44
#1588
Napisano 23 listopada 2013 - 09:42
#1589
Napisano 23 listopada 2013 - 10:21
#1590
Napisano 23 listopada 2013 - 10:26
#1591
Napisano 23 listopada 2013 - 10:27
Do dwóch ostatnich panów: co się stało z waszymi iphonami, że wylądowały na gwarancji? Mój utknął tam od 10 (!!!) listopada i kurde NIC się nie dzieje! Na ich stronie dalej to samo, a mnie szlag jasny trafia, bo po pierwsze jestem tyle bez telefonu, a dwa - widzę tutaj inni później oddają i już mają nowe z powrotem! Pisałam do nich na fejsie, dzwonię prawie codziennie na infolinię i nic to nie daje...
no i na fejsie dostałam tylko odpowiedź, że w ciągu 48h JAKAKOLWIEK informacja pojawi się tam u nich na stronie odnośnie mojego telefonu.. I wiecie co? Minęły 3 dni i NIC! ....
@Trique1 gdzie pisałeś do nich? na fejsie? Czy przez stronę?
No to jest nas dwoje, choć mi powiedziano, że najpóźniej na początku przyszłego tygodnia będzie zrobione - ale drugi tydzień właśnie mija.
#1592
Napisano 23 listopada 2013 - 11:12
#1593
Napisano 23 listopada 2013 - 11:47
#1594
Napisano 23 listopada 2013 - 12:05
#1595
Napisano 23 listopada 2013 - 12:36
#1596
Napisano 24 listopada 2013 - 03:25
#1597
Napisano 24 listopada 2013 - 10:15
#1598
Napisano 24 listopada 2013 - 10:30
#1599
Napisano 24 listopada 2013 - 13:49
#1600
Napisano 24 listopada 2013 - 13:57
Regenersis przysyła IP w zafoliowanych pudełkach? Czy jak to jest?
Ja swój IP odbieram w Pon ..
w końcu od 8 tam leży ..
Dokładnie, dostajesz sam telefon owinięty folią bąbelkową, który na ekranie ma naklejkę z nr IMEI.@Trigue1
Nie, otrzymujesz odświeżone urządzenie (refurbished).
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)