Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1451
Napisano 10 października 2013 - 19:20
#1452
Napisano 10 października 2013 - 19:42
#1453
Napisano 10 października 2013 - 19:46
#1454
Napisano 10 października 2013 - 20:51
Rozumiem, że gwarancja 90 dni u firmy Regenersis + rok gwarancji u operatora (bo mam z dwóch lat jeszcze rok)? A co z gwarancją u Apple? Jeśli mój telefon ma 11 miesięcy to teoretycznie ma jeszcze miesiąc gwarancji u Apple. Ten "nowy" co dostanę to on już nie ma gwarancji u Apple?Oddadzą akcesoria i 4s refuba, będzie wyglądał jak nówka. Gwarancja 90 dni.
#1456
Napisano 10 października 2013 - 21:27
#1457
Napisano 10 października 2013 - 21:57
Dziękuję za linka. Rozumiem, że mam 90 dni u Apple Store i 2 letnia nową gwarancję u orange. Przy czym muszę dopilnować aby orange wystawiło mi papiery od orange a nie od regenersis tak aby ich odpowiedzialność nie wygasła?
Jaką gwarancję u Orange. Odpowiedzialnośc z tytułu niezgodności towaru z umową. To nie gwarancja.
#1458
Napisano 10 października 2013 - 22:17
#1459
Napisano 10 października 2013 - 22:48
_iPatryk_ Jaki iOS jest wgrany na tym wymienionym iPhonie , mi również przestał działać przycisk Power
i też planuje wysłać na gwarancje , tylko obawiam się zwrotu tel z iOS 7 i braku możliwości zrobienia Jailbreaka.
Na razie z problemem poradziłem sobie Activatorem z Cydii.
iOS 7 ( cukierkowy ) zupełnie nie przypadł mi do gustu ( po 1 dniowym użytkowaniu iP 4s brata ).
I tu miłe zaskoczenie miałem iOS 6.1.4:) wreszcie pozbylem sie tej 7:)
#1460
Napisano 10 października 2013 - 23:16
#1461
Napisano 10 października 2013 - 23:43
#1462
Napisano 11 października 2013 - 23:18
#1463
Napisano 12 października 2013 - 09:03
Oddawał ktoś iPhone po roku czasu (odkupiony) na gwarancje do Play? Normalnie przyjmują czy robią problemy, że jest z drugiej ręki? Różne opinie chodzą, nawet w salonach Play'owskich..
Po roku już nie ma gwarancji, więc nie ma co oddawać.
#1464
Napisano 12 października 2013 - 12:07
#1465
Napisano 12 października 2013 - 12:23
No właśnie, że Play niby daję dwa lata stąd też moje pytanie. Wystarczy się przejść i spytać, mówią że oddaje się telefon i oni wysyłają. Tylko nasuwa się tu pytanie, co jeżeli telefon jest odkupiony, robią problemy?
A masz to na papierze, że masz 2 lata gwarancji od Play? Bo gwarancję daje producent i jest ona roczna. Jak wyślą do Regenersis to i tak oni zrobią wycenę płatnej naprawy, bo produkt po gwarancji.
#1466
Napisano 12 października 2013 - 15:49
W Polsce konsumenci mają prawo do bezpłatnej naprawy, wymiany, rabatu lub zwrotu zapłaconej kwoty przez sprzedawcę, jeśli w momencie dostawy towar nie był zgodny z zawartą umową sprzedaży. Zgodnie z polskim Kodeksem Cywilnym konsument może zgłaszać roszczenia z tego tytułu przez dwa lata od dostawy towaru. Większość produktów firmy Apple jest ponadto objęta 90-dniowym gratisowym wsparciem telefonicznym oraz roczną ograniczoną gwarancją. Przed skontaktowaniem się z firmą Apple zalecamy sprawdzenie zakresu objęcia gwarancją.
Więcej informacji
#1467
Napisano 12 października 2013 - 18:25
#1468
Napisano 14 października 2013 - 19:10
#1469
Napisano 14 października 2013 - 20:03
#1470
Napisano 14 października 2013 - 20:44
#1471
Napisano 14 października 2013 - 22:00
Dzięki za odpowiedź. Dodam, ze wady - kurz w aparacie i ciezko chodzący przycisk power były od wyjęcia telefonu z pudełka. Czy w związku z tym mogę w dowolnym punkcie t-mobile oddać telefon powołując się na niezgodność towaru z umową, w celu otrzymania nowego kompletu ?
Po pierwsze to nie jest pytanie na ten wątek, po drugie odpowiedź na to pytanie padła na forum z pięćset razy.
#1472
Napisano 14 października 2013 - 22:15
#1473
Napisano 15 października 2013 - 17:49
#1474
Napisano 16 października 2013 - 00:40
#1475
Napisano 16 października 2013 - 17:43
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych