Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1451 aguskaq

aguskaq
  • 14 postów

Napisano 10 października 2013 - 19:20

Witam, mam 11 miesięcznego iphone 4s. Przestał działać przycisk blokady, włączania/wyłączania telefonu. Poszłam do Apple we Wrocławiu i tam powiedziano mi, że oddac na gwarancję musze u operatora w którym został kupiony telefon. Poszłam do orange tam powiedziano mi, że to jest rękojmia i musze się udać do salonu Tell SA orange np w Poznaniu. Udałam się do tego salonu Tell SA w innym mieście i oddałam od nowości "ofoliowanego" iphone 4s z niedziałającym przyciskiem + pudełko słuchawki, ładowarka cały komplet. Teraz jak czytam forum zastanawiam się czy ja odzyskam swój telefon z naprawionym przyciskiem czy otrzymam refurba? Obawiam się, że dostanę porysowanego refurba, mój iphone miał folie od nowości.. Rozumiem, że nowego iphone 4s mi nie dadzą? I jak jest później z gwaranacją? i po co był im mój cały zestaw?

#1452 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 10 października 2013 - 19:42

Oddadzą akcesoria i 4s refuba, będzie wyglądał jak nówka. Gwarancja 90 dni.

#1453 dario13d

dario13d
  • 530 postów
  • Płeć:
  • SkądHOLLYŁÓDŹ

Napisano 10 października 2013 - 19:46

_iPatryk_ Jaki iOS jest wgrany na tym wymienionym iPhonie , mi również przestał działać przycisk Power i też planuje wysłać na gwarancje , tylko obawiam się zwrotu tel z iOS 7 i braku możliwości zrobienia Jailbreaka. Na razie z problemem poradziłem sobie Activatorem z Cydii. iOS 7 ( cukierkowy ) zupełnie nie przypadł mi do gustu ( po 1 dniowym użytkowaniu iP 4s brata ).

#1454 aguskaq

aguskaq
  • 14 postów

Napisano 10 października 2013 - 20:51

Oddadzą akcesoria i 4s refuba, będzie wyglądał jak nówka. Gwarancja 90 dni.

Rozumiem, że gwarancja 90 dni u firmy Regenersis + rok gwarancji u operatora (bo mam z dwóch lat jeszcze rok)? A co z gwarancją u Apple? Jeśli mój telefon ma 11 miesięcy to teoretycznie ma jeszcze miesiąc gwarancji u Apple. Ten "nowy" co dostanę to on już nie ma gwarancji u Apple?

#1455 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 10 października 2013 - 20:54

http://myapple.pl/ip...przedwacy_.html

#1456 aguskaq

aguskaq
  • 14 postów

Napisano 10 października 2013 - 21:27

Dziękuję za linka. Rozumiem, że mam 90 dni u Apple Store i 2 letnia nową gwarancję u orange. Przy czym muszę dopilnować aby orange wystawiło mi papiery od orange a nie od regenersis tak aby ich odpowiedzialność nie wygasła?

#1457 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 października 2013 - 21:57

Dziękuję za linka. Rozumiem, że mam 90 dni u Apple Store i 2 letnia nową gwarancję u orange. Przy czym muszę dopilnować aby orange wystawiło mi papiery od orange a nie od regenersis tak aby ich odpowiedzialność nie wygasła?


Jaką gwarancję u Orange. Odpowiedzialnośc z tytułu niezgodności towaru z umową. To nie gwarancja.

#1458 aguskaq

aguskaq
  • 14 postów

Napisano 10 października 2013 - 22:17

Racja, czyli mam dopilnować aby widniała adnotacja wymiana z tyt. niezgodności towaru z umową, a nie wymiana przez Regenersis? W sensie papiery od Orange a nie od Regenersis

#1459 _iPatryk_

_iPatryk_
  • 205 postów
  • SkądCzęstochowa, Poland

Napisano 10 października 2013 - 22:48

_iPatryk_ Jaki iOS jest wgrany na tym wymienionym iPhonie , mi również przestał działać przycisk Power
i też planuje wysłać na gwarancje , tylko obawiam się zwrotu tel z iOS 7 i braku możliwości zrobienia Jailbreaka.
Na razie z problemem poradziłem sobie Activatorem z Cydii.
iOS 7 ( cukierkowy ) zupełnie nie przypadł mi do gustu ( po 1 dniowym użytkowaniu iP 4s brata ).


I tu miłe zaskoczenie miałem iOS 6.1.4:) wreszcie pozbylem sie tej 7:)

#1460 dario13d

dario13d
  • 530 postów
  • Płeć:
  • SkądHOLLYŁÓDŹ

Napisano 10 października 2013 - 23:16

_iPatryk_ Dzięki za info w poniedziałek wysyłam na gwarancję swojego iP 5 , fajnie by było żebym miał tyle szczęścia co ty i wymienili mi też na takiego z iOS 6.1.4 Trzeba będzie na razie się przyzwyczaić do braku JB , ale lepsze to niż cukierkowy iOS 7 :)

#1461 _iPatryk_

_iPatryk_
  • 205 postów
  • SkądCzęstochowa, Poland

Napisano 10 października 2013 - 23:43

Jestemtego samego zdania :) wysyłają jak najszybciej dopóki maja dostawę Iphone 'ów z ta wersja softu :) powodzenia

#1462 mati_as

mati_as
  • 475 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 października 2013 - 23:18

Oddawał ktoś iPhone po roku czasu (odkupiony) na gwarancje do Play? Normalnie przyjmują czy robią problemy, że jest z drugiej ręki? Różne opinie chodzą, nawet w salonach Play'owskich..

#1463 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 października 2013 - 09:03

Oddawał ktoś iPhone po roku czasu (odkupiony) na gwarancje do Play? Normalnie przyjmują czy robią problemy, że jest z drugiej ręki? Różne opinie chodzą, nawet w salonach Play'owskich..


Po roku już nie ma gwarancji, więc nie ma co oddawać.

#1464 mati_as

mati_as
  • 475 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 października 2013 - 12:07

No właśnie, że Play niby daję dwa lata stąd też moje pytanie. Wystarczy się przejść i spytać, mówią że oddaje się telefon i oni wysyłają. Tylko nasuwa się tu pytanie, co jeżeli telefon jest odkupiony, robią problemy? Przy zdejmowaniu simlocka mimo, że telefon był na kogo innego zdjęli bez problemu.

#1465 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 października 2013 - 12:23

No właśnie, że Play niby daję dwa lata stąd też moje pytanie. Wystarczy się przejść i spytać, mówią że oddaje się telefon i oni wysyłają. Tylko nasuwa się tu pytanie, co jeżeli telefon jest odkupiony, robią problemy?


A masz to na papierze, że masz 2 lata gwarancji od Play? Bo gwarancję daje producent i jest ona roczna. Jak wyślą do Regenersis to i tak oni zrobią wycenę płatnej naprawy, bo produkt po gwarancji.

#1466 MarKoBerlin

MarKoBerlin
  • 332 postów
  • SkądWarszawa/Berlin

Napisano 12 października 2013 - 15:49

Do zainteresowanych, informacja ze strony Apple

W Polsce konsumenci mają prawo do bezpłatnej naprawy, wymiany, rabatu lub zwrotu zapłaconej kwoty przez sprzedawcę, jeśli w momencie dostawy towar nie był zgodny z zawartą umową sprzedaży. Zgodnie z polskim Kodeksem Cywilnym konsument może zgłaszać roszczenia z tego tytułu przez dwa lata od dostawy towaru. Większość produktów firmy Apple jest ponadto objęta 90-dniowym gratisowym wsparciem telefonicznym oraz roczną ograniczoną gwarancją. Przed skontaktowaniem się z firmą Apple zalecamy sprawdzenie zakresu objęcia gwarancją.
Więcej informacji

#1467 velvet514

velvet514
  • 6 postów

Napisano 12 października 2013 - 18:25

A ja nadal czekam na swojego iphona 5.Oddałem do regenersis 25.09 i nadal jest w trakcie naprawy mimo że od 27.09 piszą mi emaile że zakwalifikowął sie do wymiany tylko czekają na dostawe nowych iphonów. I wczoraj też jak do nich zadzwoniłem to dostałem taka odpowiedz ze w przyszłym tygodniu spodziewają sie dostawy. Wszyscy ktorzy oddali poźniej niż ja juz odebrali a ja nadal czekam. Ciekawe o co chodzi.

#1468 Damixs74

Damixs74
  • 252 postów
  • SkądPoznań/Cieszyn

Napisano 14 października 2013 - 19:10

Witam ! Zamierzam oddać swojego iPhone 5 16GB na gwarancje z powodu kurzu pod szkiełkiem aparatu, który był tam od wyjęcia telefonu z pudełka, oraz z powodu cieżko chodzącego przycisku power. W zwiazku z tym nasuwa mi sie kilka pytań.: 1. Telefon kupiłem w T-mobile w kwietniu. Czy jak teraz go oddam na gwarancje to przedłuży mi sie o 30 dni ? 2. Czy jeżeli oddam telefon w Regenersis, to otrzymam jakis telefon zastępczy ? Czy moze muszę jakoś zgłosić to do operatora i oni mi wyślą jakis telefon zastępczy ( tylko jak im to zgłosić i jak mi to wyślą ?) 3. Czy jeżeli napisze o niepasującym mi i zacinajacym "nowym oprogramowaniu", to dostanę iPhone z iOS 6 ? 4. Jak rozpoznać, ze dostałem refuba, bądź nówkę ? 5. W jakim stanie są refuby ? Nie mają żadnych mikro-rysek ? Pytam, bo mojego iPhone od nowości noszę w foliach, bumperze i wsuwce - jest w stanie idealnym, wiec tego tez oczekuję od refuba. Z góry dzięki za odpowiedzi :)

#1469 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 października 2013 - 20:03

1. nie 2. nie, operator może Ci dać jakiś inny telefon, nie musi. 3. nie 4. wystarczy poczytać kilka ostatnich stron tego wątku 5. jak wyżej.

#1470 Damixs74

Damixs74
  • 252 postów
  • SkądPoznań/Cieszyn

Napisano 14 października 2013 - 20:44

Dzięki za odpowiedź. Dodam, ze wady - kurz w aparacie i ciezko chodzący przycisk power były od wyjęcia telefonu z pudełka. Czy w związku z tym mogę w dowolnym punkcie t-mobile oddać telefon powołując się na niezgodność towaru z umową, w celu otrzymania nowego kompletu ?

#1471 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 października 2013 - 22:00

Dzięki za odpowiedź. Dodam, ze wady - kurz w aparacie i ciezko chodzący przycisk power były od wyjęcia telefonu z pudełka. Czy w związku z tym mogę w dowolnym punkcie t-mobile oddać telefon powołując się na niezgodność towaru z umową, w celu otrzymania nowego kompletu ?


Po pierwsze to nie jest pytanie na ten wątek, po drugie odpowiedź na to pytanie padła na forum z pięćset razy.

#1472 Damixs74

Damixs74
  • 252 postów
  • SkądPoznań/Cieszyn

Napisano 14 października 2013 - 22:15

Możliwe, za co z góry przepraszam, ale jest jeszcze jeden szczegół, otóż telefon brany był na firmę przez faceta z baltimpex - czy to coś zmienia ?

#1473 MarKoBerlin

MarKoBerlin
  • 332 postów
  • SkądWarszawa/Berlin

Napisano 15 października 2013 - 17:49

A dlaczego to ma coś zmienić ? Czy pisząc "otóż telefon brany był na firmę przez faceta z baltimpex..." chcesz nam zasugerować jakie masz znajomości, bo nie wiem ? Baltimpex lub inne firmy telekomunikacyjne mogą mieć jakieś swoje kontakty serwisowe i w takim wypadku powinieneś zapytać tego "faceta z baltimpexu".

#1474 skosu

skosu
  • 260 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 16 października 2013 - 00:40

Dzisiaj dotarł do mnie po małej batalii z serwisem R nowy iPhone 5 z softem 6.1.4. Raz wysłany z powodu wady wyświetlacza, miał wyciek światłą przy lewej krawędzi. Po odesłaniu mi tego samego telefonu (wgrali iOS 7), napisałem do R na facebooku i miła Pani odpisała mi, żebym wysłał zdjęcia. Wysłałem, trafiły one do kierownika serwisu. Na następny dzień był już u mnie kurier po telefon, odebrał paczkę we wtorek 8.10, a już w poniedziałek 14.10 dostałem informację, że telefon został naprawiony poprzez wymianę. iPhone wysłałem z odpryskami czarnej farby, dostałem nowego w foliach, jakbym dopiero z pudełka wyciągnął :) Jednak pracują tam normalni ludzie i da się z nimi komunikować.

#1475 aguskaq

aguskaq
  • 14 postów

Napisano 16 października 2013 - 17:43

Witam, dziś odebrałam mojego iphone 4s. Telefon który otrzymałam w stanie wizualnym bez zastrzeżeń ale... wibracja działa bardzo dziwnie. Właściwie wibracja działa jak traktor (skrzeczy) z połączeniem jakiegoś pisku. Wydaje mi się że część która odpowiada za wibracje ociera o coś i stąd ten defekt. Jestem trochę podłamana, mozna to zareklamować? Czy mogę domagać się nowego telefonu?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych