Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1426
Napisano 02 października 2013 - 13:24
#1427
Napisano 02 października 2013 - 13:36
#1428
Napisano 02 października 2013 - 13:44
Jeżeli oddałeś na gwarancję, to nie otrzymasz nowego "nowego" bo byś musiał oddać z tytułu rękojmi a nie gwarancji. Co do dostawy, to nie za bardzo wiem skąd mieliby tę dostawę dostać, jeżeli Apple ściągnęło z rynku wszystkie iPhone i na pewno nie robią już dostaw iP5, chyba, że w centralnym magazynie Tmobile ma jeszcze jakieś sztuki.
Na kwitku gwarancyjnym z t-mobile mam napisane "rekojmia roszczenie naprawy" wiec powinno być ok?
#1429
Napisano 02 października 2013 - 14:06
Na kwitku gwarancyjnym z t-mobile mam napisane "rekojmia roszczenie naprawy" wiec powinno być ok?
I tak i nie, tak, bo użyta jest rękojmia, ale wyraźnie napisane, że roszczenie naprawy a nie wymiany, więc zafoliowanego pudełka nie dostaniesz, tylko refurba. Gdyby było roszczenie wymiany, to co innego.
#1430
Napisano 02 października 2013 - 14:25
Jeżeli oddałeś na gwarancję, to nie otrzymasz nowego "nowego" bo byś musiał oddać z tytułu rękojmi a nie gwarancji. Co do dostawy, to nie za bardzo wiem skąd mieliby tę dostawę dostać, jeżeli Apple ściągnęło z rynku wszystkie iPhone i na pewno nie robią już dostaw iP5, chyba, że w centralnym magazynie Tmobile ma jeszcze jakieś sztuki.
No to może rzuca nam iphoniki 5S. Wcale a wcale bym się nie obraził.
#1431
Napisano 02 października 2013 - 14:26
#1432
Napisano 02 października 2013 - 14:29
#1433
Napisano 02 października 2013 - 14:56
#1434
Napisano 02 października 2013 - 15:55
#1435
Napisano 02 października 2013 - 20:53
No to może rzuca nam iphoniki 5S. Wcale a wcale bym się nie obraził.
Dobrze, że za marzenia nie zamykają. Spokojnie, będą mieli refurby do czasu aż ostatniemu iPhone 5 nie skończy się gwarancja. Tak samo jak było z 2G, 3G, 3GS i 4.
#1436
Napisano 03 października 2013 - 18:28
#1437
Napisano 03 października 2013 - 18:47
#1438
Napisano 03 października 2013 - 18:58
Dlatego czasami nie warto sobie zawracać głowę gwarancja bo to oznacza diagnozę i pewna dowolność w ocenie "nieprawidłowego" użytkowania.
Regeneris w tym sie specjalizuje i od wielu lat są z nimi problemy, większość użytkowników traktują jako potencjalnych oszustów i wyludzaczy.
Z tego co pamietam to powinno sie zwrócić do miejsca gdzie sie towar nabylo i na zasadzie rekojmi powołać sie na niezgodność towaru z umowa oraz zażądać wymiany ( jeszcze zależy ile czasu minęło od zakupu)
W Polsce przepisy gwarancyjne są mniej przyjazne dla klienta niż rekojmia.
Tak go oddałem, bo to 4s który ma rok i 8 msc, więc innej opcji nie było. TMobile wysłało do regenerisów i zadzwonili, że zalane kosztorys 900 zł za styki , de facto chyba nie ma innej opcji w tej chwili jak jeszcze pisać reklamację do TMobile, próbować coś tak działać. Inaczej to już tylko rzeczoznawca i zabawa w kotka i myszkę w sądzie. Chyba, że jeszcze im pisemko z kancelarii puszczę, którego się przestraszą i załatwią sprawę.
#1439
Napisano 03 października 2013 - 19:15
#1440
Napisano 03 października 2013 - 20:29
de facto chyba nie ma innej opcji w tej chwili jak jeszcze pisać reklamację do TMobile, próbować coś tak działać. Inaczej to już tylko rzeczoznawca i zabawa w kotka i myszkę w sądzie.
Nadal płaczesz teraz po innych wątkach, a tak byłeś pewny swego i tak się ze mną kłóciłeś: http://myapple.pl/ip...-z-danymi_.html
Jeżeli myślisz, że pisemko cokolwiek zmieni, to chyba nigdy nie widziałeś działu prawnego takiego giganta jakim jest T-Mobile...
#1441
Napisano 04 października 2013 - 10:19
#1442
Napisano 04 października 2013 - 20:28
Ja wczoraj oddałem swojego ipka 5 na gwarancje do T-mobile z powodu dziwnie działającego przycisku homme button ,raz działał 3 razy nie.Zobaczymy jak rozpatrza gwarancje.
Oj to sobie poczekasz. Bo nie maja wogole iphonow. Ja juz ponad 3 tygodnie czekam
#1443
Napisano 04 października 2013 - 21:34
#1444
Napisano 04 października 2013 - 21:35
#1445
Napisano 05 października 2013 - 14:53
#1446
Napisano 05 października 2013 - 16:07
kupiłem nowego IP4 , podczas rozmowy slychac jak charczy glosnik , sprawdzalem na skype -troche mniej ale dalej jest. Mial ktos podobny problem?Odeslal do regenrsis czy sam znalazl solucje do tego?
To nie jest dział pomocy technicznej a bynajmniej nie ten temat. Odeślij do regenersis na gwarancję i wtedy podziel się swoja opinią na ich temat.
#1447
Napisano 08 października 2013 - 17:38
#1448
Napisano 08 października 2013 - 17:58
#1449
Napisano 10 października 2013 - 11:20
#1450
Napisano 10 października 2013 - 15:52
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych