Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1126 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 13 czerwca 2013 - 09:01

Ależ ja wcale nie płacze nad tym że dostanę refuba, tylko nad tym że dostawa trwa tak długo. I owszem jest to wina Apple telefon zamówiony 22.05.2013, przez tyle czasu taka firma nie powinna mieć problemów z dostawą telefonu. To że Regenersis jest okryte złą sławą w tym przypadku akurat nie ma nic do rzeczy, bez problemu zakwalifikowali telefon do wymiany. Poza tym uwielbiam argument "trzeba było nie kupować Ip" Rozumiem że od Apple nie można nic wymagać jeśli się kupiło ich tak drogi sprzęt i ponoć tak fantastycznie wykonany ?!

#1127 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 09:05

Ależ ja wcale nie płacze nad tym że dostanę refuba, tylko nad tym że dostawa trwa tak długo. I owszem jest to wina Apple telefon zamówiony 22.05.2013, przez tyle czasu taka firma nie powinna mieć problemów z dostawą telefonu. To że Regenersis jest okryte złą sławą w tym przypadku akurat nie ma nic do rzeczy, bez problemu zakwalifikowali telefon do wymiany.


To co mówią w serwisie to jedno, a jak jest naprawdę to drugie. Czemu np, Cortland (czy jak tam ten drugi serwis się nazywa) działa dużo szybciej i sprawniej ? Skoro telefony etc. dostają z tego samego miejsca ?:) Pomyśl tylko ;)


Poza tym uwielbiam argument "trzeba było nie kupować Ip" Rozumiem że od Apple nie można nic wymagać jeśli się kupiło ich tak drogi sprzęt i ponoć tak fantastycznie wykonany ?!


Drogi sprzęt ? Tyle samo kosztują nowsze androidy. Tyle że ich producenci mają inną politykę.
Kupując Apple godzisz się na ich warunki i tyle w temacie. Każdy producent ma swoje wpadki, a ty jako użytkownik oczywiście masz prawo wymagać aby sprzęt za jaki płacisz było wolny od tych wpadek.

#1128 shade

shade
  • 48 postów
  • Skąd3city

Napisano 13 czerwca 2013 - 10:18

Napisałem na FP Regenersis na facebooku. Dostałem od nich PW, Wczoraj dostarczono części, na które były potrzebne do serwisu Twojego telefonu. Obecnie telefon jest w naprawie. Pozdrawiamy.

#1129 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 10:22

Napisałem na FP Regenersis na facebooku. Dostałem od nich PW,
Wczoraj dostarczono części, na które były potrzebne do serwisu Twojego telefonu. Obecnie telefon jest w naprawie.

Pozdrawiamy.

Części ? To oni w końcu dostają cześć czy refuby ?

#1130 shade

shade
  • 48 postów
  • Skąd3city

Napisano 13 czerwca 2013 - 10:26

Sam się zastanawiam o co chodzi, powoli przestaje mi się to podobać, ale poczekam, aż dostane telefon do rąk. Tak swoją drogą, dalej się zastanawiam nad sensem tego co mi napisali, hehe "na które były potrzebne do serwisu Twojego telefonu". EDIT: Dostałem kolejne PW: właśnie otrzymaliśmy informację, że w ramach gwarancji Twój telefon został wymieniony na nowy - obecnie trwa przygotowanie wysyłki. Pozdrawiamy. Jeśli to prawda jutro powinienem mieć aparat.

#1131 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 13 czerwca 2013 - 10:51

A mnie odpisali na e-mail z zeszłego piątku: "Uprzejmie informuję, że telefon został zakwalifikowany do wymiany. Z powodu braku urządzeń iPhone 5 16GB Black na stanie magazynu, obsługa uległa wydłużeniu. Termin dostawy nie został potwierdzony. W imieniu własnym oraz producenta chcielibyśmy przeprosić za zaistniałą sytuację i niedogodności związane z przedłużonym czasem oczekiwania na zakończenie serwisu gwarancyjnego." Całe moje zdenerwowanie potęguje telefon zastępczy HUWAEI (ludzie naprawdę coś takiego sobie kupują???!!!) czas reakcji na dotyk liczony jest w minutach....

#1132 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 11:22

Sami się mieszają w tym co piszą. I tak to na 100% wina producenta a nie pseudo serwisu ;)

#1133 shade

shade
  • 48 postów
  • Skąd3city

Napisano 13 czerwca 2013 - 11:24

Chyba jednak nie do końca, wymieniałam iphone w isource w połowie maja, całość zamknęła się w 4 dniach

#1134 kubaziom8

kubaziom8
  • 18 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 12:45

Witam, tak jak wcześniej mówiłem moj iphone wrócił z "naprawy" co śmieszne wrócił ten sam egzemplarz, który oddawałem miesiąc temu do naprawy! Nie zrobili z nim zupełnie nic. Także porażka totalna. Jak myslicie mogę go wysłać do cortlandu i bez problemu naprawią mi go z fakturą zakupu? Pozdrawiam.

#1135 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 czerwca 2013 - 12:50

Jak myslicie mogę go wysłać do cortlandu i bez problemu naprawią mi go z fakturą zakupu? Pozdrawiam.


Jeżeli telefon był zakupiony u któregoś z polskich operatorów, to nie możesz.

#1136 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 13 czerwca 2013 - 12:59

Witam, tak jak wcześniej mówiłem moj iphone wrócił z "naprawy" co śmieszne wrócił ten sam egzemplarz, który oddawałem miesiąc temu do naprawy! Nie zrobili z nim zupełnie nic. Także porażka totalna. Jak myslicie mogę go wysłać do cortlandu i bez problemu naprawią mi go z fakturą zakupu? Pozdrawiam.


Jak to ten sam?! usterki też nadal występują? Musisz niestety reklamować raz jeszcze u operatora, opisz całą sprawę i żądaj wymiany na całkowicie nowy egzemplarz po numerach IMEI wykaż, że naprawa nie została w ogóle przeprowadzona.

A dostałeś ekspertyzę z naprawy? Co tam jest napisane?

#1137 shade

shade
  • 48 postów
  • Skąd3city

Napisano 13 czerwca 2013 - 13:47

Witam, tak jak wcześniej mówiłem moj iphone wrócił z "naprawy" co śmieszne wrócił ten sam egzemplarz, który oddawałem miesiąc temu do naprawy! Nie zrobili z nim zupełnie nic. Także porażka totalna. Jak myslicie mogę go wysłać do cortlandu i bez problemu naprawią mi go z fakturą zakupu? Pozdrawiam.


Okleili go chociaż foliami, czy wrócił tak jak wysłałeś?

#1138 zyzol84

zyzol84
  • 2 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 14:21

Regenersis to niepoważna firma - zmywają klienta jak się da. Rozbiłem wyświetlacz i przyjąłem opcję wymiany na nowy za jedyne 1047 zł :) - oczywiście moja wina więc nie ma co się dziwić ale czas oczekiwania to po prostu porażka. Działają bez jakichkolwiek zasad. Typ: iPhone 5 16GB Black IMEI: 01355..... Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 09-05-2013 Miejsce przyjęcia: salon play Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 28-05-2013 Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O. Do tej pory dzwoniąc na infolinię dostaję tą samą gadkę "Czekamy na urządzenie od producenta" - można dostać kur...cy serca.

#1139 karol88888

karol88888
  • 50 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 14:36

Mam pytanie, w moim iPhone 5 ostatnio coś się popsuło w aparacie, a dokładnie w aparacie zepsuł się autofocus... mogę tylko zrobić zdjęcie na odległość max 10cm, jeśli chce zrobić zdj jakiegoś przedmiotu dalej, np domu stojącego 100m odemnie, to obraz się nie wyostrza i dodatkowo w momencie automatycznego ustawiania ostrości czuć wibracje i takie "chrupanie" soczewki aparatu ... Jak myślicie, przyjmą to na gwarancję? Tel mam od 31maja, jestem drugim właścielem. iPhone jest z Play (mam kopię F-VAT) Jeśli pójdę do Playa to muszę tam opisać całą wadę o którą mi chodzi?

#1140 zyzol84

zyzol84
  • 2 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 14:41

Możesz oddać telefon jednak licz się z tym że Regenersis może stwierdzić że telefon jest zalany (bo przecież nosząc telefon w kieszeni pocisz się i zalewasz telefon - śmiechu warte). W samym Play musisz opisać co jest nie tak z telefonem.

#1141 karol88888

karol88888
  • 50 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 15:52

to mnie pocieszyłeś...... cóż, muszę zrobić update do 6.1.4 przez co stracić JB i zanieść na GW :( jak nie przyjmą to będzie dopiero lipa

#1142 kubaziom8

kubaziom8
  • 18 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 16:41

Jak to ten sam?! usterki też nadal występują? Musisz niestety reklamować raz jeszcze u operatora, opisz całą sprawę i żądaj wymiany na całkowicie nowy egzemplarz po numerach IMEI wykaż, że naprawa nie została w ogóle przeprowadzona.

A dostałeś ekspertyzę z naprawy? Co tam jest napisane?


Nie ma żadnej ekspertyzy jest po prostu zwykła kartka. Nawet nie przywrócili ustawień fabrycznych. Tak usterki dalej występują. Jeśli chodzi o procedurę dokładnie wiem jak to wygląda. Na razie nie będe go reklamował, skoro nie ma telefonów to nie będę czekał drugi miesiąc skoro "jakoś" da radę z tego telefonu korzystać. Tak się zastanawiam czy nie wystosować jakiegoś pisemka nie do regenersis, tyllko bezpośrednio do apple pokrótce przedstawiając całą sytuację.

#1143 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 czerwca 2013 - 17:01

Wystosuj. Ja sie pod nim podpisze obiema rekami. Btw. Ile czasu operator, czy Regenersis ma na poinformowanie mnie o decyzji w sprawie naprawy gwarancyjnej? 14dni roboczych, czy kalendarzowych? Dzisiaj mija 14 dzien kalendarzowy kiedy oddalem sprzet na gwarancje i zero informacji. Nawet na stronie regenersis.pl w "sprawdz stan naprawy", po wpisaniu IMEI zadnej informacji, poza tym, ze moj telefon nie znajduje sie w ich bazie.

#1144 karol88888

karol88888
  • 50 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 17:50

Mam jeszcze jedno pytanie, jeśli chcę oddać na GW do Play iphonea to muszę mieć samego iphone + f-vat? czy pudełko z wszystkim?

#1145 sowalski

sowalski
  • 299 postów
  • SkądLegnica, PL

Napisano 13 czerwca 2013 - 22:59

Mam jeszcze jedno pytanie, jeśli chcę oddać na GW do Play iphonea to muszę mieć samego iphone + f-vat? czy pudełko z wszystkim?


Wystarczy sam tel. + faktura.

#1146 shade

shade
  • 48 postów
  • Skąd3city

Napisano 14 czerwca 2013 - 14:14

Dostałem dziś wymieniony telefon, czy jest sposób aby sprawdzić czy to refub, czy nówka? Osobą które mają problem z odzyskaniem telefonu z regenersis proponuje atakować ich FP na facebooku.

#1147 zalceson

zalceson
  • 41 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 14 czerwca 2013 - 14:28

Apple daje zawsze refurba.

#1148 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 14 czerwca 2013 - 14:39

Dostałem dziś wymieniony telefon, czy jest sposób aby sprawdzić czy to refub, czy nówka?
Osobą które mają problem z odzyskaniem telefonu z regenersis proponuje atakować ich FP na facebooku.


Nie wiem od ilu stron wałkowane jest że zawsze dostajesz refaba...

#1149 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 14 czerwca 2013 - 15:39

Nie wiem od ilu stron wałkowane jest że zawsze dostajesz refaba...


nie prawda, zdarzają się całe nowe komplety sprzedażowe. 1/100 ale sie zdarza

- - - Połączono posty - - -

Jesli dostales nowe pudelko zafoliowane to jest nowy, jesli sam tel. to jest refub

- - - Połączono posty - - -

status mojej naprawy:
Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 20-05-2013
Miejsce przyjęcia: P 4 Sp. z o.o. Serwis Play
Warszawa
Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 14-06-2013
Status naprawy: Wydany
Nr listu przewozowego: --

ciekawe komu wydany bo nie mnie, PLAY?

#1150 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 14 czerwca 2013 - 16:13

nie prawda, zdarzają się całe nowe komplety sprzedażowe. 1/100 ale sie zdarza


Tak ci napisali ci specjaliści z rege ^^?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych