Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1126
Napisano 13 czerwca 2013 - 09:01
#1127
Napisano 13 czerwca 2013 - 09:05
Ależ ja wcale nie płacze nad tym że dostanę refuba, tylko nad tym że dostawa trwa tak długo. I owszem jest to wina Apple telefon zamówiony 22.05.2013, przez tyle czasu taka firma nie powinna mieć problemów z dostawą telefonu. To że Regenersis jest okryte złą sławą w tym przypadku akurat nie ma nic do rzeczy, bez problemu zakwalifikowali telefon do wymiany.
To co mówią w serwisie to jedno, a jak jest naprawdę to drugie. Czemu np, Cortland (czy jak tam ten drugi serwis się nazywa) działa dużo szybciej i sprawniej ? Skoro telefony etc. dostają z tego samego miejsca ? Pomyśl tylko
Poza tym uwielbiam argument "trzeba było nie kupować Ip" Rozumiem że od Apple nie można nic wymagać jeśli się kupiło ich tak drogi sprzęt i ponoć tak fantastycznie wykonany ?!
Drogi sprzęt ? Tyle samo kosztują nowsze androidy. Tyle że ich producenci mają inną politykę.
Kupując Apple godzisz się na ich warunki i tyle w temacie. Każdy producent ma swoje wpadki, a ty jako użytkownik oczywiście masz prawo wymagać aby sprzęt za jaki płacisz było wolny od tych wpadek.
#1128
Napisano 13 czerwca 2013 - 10:18
#1129
Napisano 13 czerwca 2013 - 10:22
Części ? To oni w końcu dostają cześć czy refuby ?Napisałem na FP Regenersis na facebooku. Dostałem od nich PW,
Wczoraj dostarczono części, na które były potrzebne do serwisu Twojego telefonu. Obecnie telefon jest w naprawie.
Pozdrawiamy.
#1130
Napisano 13 czerwca 2013 - 10:26
#1131
Napisano 13 czerwca 2013 - 10:51
#1132
Napisano 13 czerwca 2013 - 11:22
#1133
Napisano 13 czerwca 2013 - 11:24
#1134
Napisano 13 czerwca 2013 - 12:45
#1135
Napisano 13 czerwca 2013 - 12:50
Jak myslicie mogę go wysłać do cortlandu i bez problemu naprawią mi go z fakturą zakupu? Pozdrawiam.
Jeżeli telefon był zakupiony u któregoś z polskich operatorów, to nie możesz.
#1136
Napisano 13 czerwca 2013 - 12:59
Witam, tak jak wcześniej mówiłem moj iphone wrócił z "naprawy" co śmieszne wrócił ten sam egzemplarz, który oddawałem miesiąc temu do naprawy! Nie zrobili z nim zupełnie nic. Także porażka totalna. Jak myslicie mogę go wysłać do cortlandu i bez problemu naprawią mi go z fakturą zakupu? Pozdrawiam.
Jak to ten sam?! usterki też nadal występują? Musisz niestety reklamować raz jeszcze u operatora, opisz całą sprawę i żądaj wymiany na całkowicie nowy egzemplarz po numerach IMEI wykaż, że naprawa nie została w ogóle przeprowadzona.
A dostałeś ekspertyzę z naprawy? Co tam jest napisane?
#1137
Napisano 13 czerwca 2013 - 13:47
Witam, tak jak wcześniej mówiłem moj iphone wrócił z "naprawy" co śmieszne wrócił ten sam egzemplarz, który oddawałem miesiąc temu do naprawy! Nie zrobili z nim zupełnie nic. Także porażka totalna. Jak myslicie mogę go wysłać do cortlandu i bez problemu naprawią mi go z fakturą zakupu? Pozdrawiam.
Okleili go chociaż foliami, czy wrócił tak jak wysłałeś?
#1138
Napisano 13 czerwca 2013 - 14:21
#1139
Napisano 13 czerwca 2013 - 14:36
#1140
Napisano 13 czerwca 2013 - 14:41
#1141
Napisano 13 czerwca 2013 - 15:52
#1142
Napisano 13 czerwca 2013 - 16:41
Jak to ten sam?! usterki też nadal występują? Musisz niestety reklamować raz jeszcze u operatora, opisz całą sprawę i żądaj wymiany na całkowicie nowy egzemplarz po numerach IMEI wykaż, że naprawa nie została w ogóle przeprowadzona.
A dostałeś ekspertyzę z naprawy? Co tam jest napisane?
Nie ma żadnej ekspertyzy jest po prostu zwykła kartka. Nawet nie przywrócili ustawień fabrycznych. Tak usterki dalej występują. Jeśli chodzi o procedurę dokładnie wiem jak to wygląda. Na razie nie będe go reklamował, skoro nie ma telefonów to nie będę czekał drugi miesiąc skoro "jakoś" da radę z tego telefonu korzystać. Tak się zastanawiam czy nie wystosować jakiegoś pisemka nie do regenersis, tyllko bezpośrednio do apple pokrótce przedstawiając całą sytuację.
#1143
Napisano 13 czerwca 2013 - 17:01
#1144
Napisano 13 czerwca 2013 - 17:50
#1145
Napisano 13 czerwca 2013 - 22:59
Mam jeszcze jedno pytanie, jeśli chcę oddać na GW do Play iphonea to muszę mieć samego iphone + f-vat? czy pudełko z wszystkim?
Wystarczy sam tel. + faktura.
#1146
Napisano 14 czerwca 2013 - 14:14
#1147
Napisano 14 czerwca 2013 - 14:28
#1148
Napisano 14 czerwca 2013 - 14:39
Dostałem dziś wymieniony telefon, czy jest sposób aby sprawdzić czy to refub, czy nówka?
Osobą które mają problem z odzyskaniem telefonu z regenersis proponuje atakować ich FP na facebooku.
Nie wiem od ilu stron wałkowane jest że zawsze dostajesz refaba...
#1149
Napisano 14 czerwca 2013 - 15:39
Nie wiem od ilu stron wałkowane jest że zawsze dostajesz refaba...
nie prawda, zdarzają się całe nowe komplety sprzedażowe. 1/100 ale sie zdarza
- - - Połączono posty - - -
Jesli dostales nowe pudelko zafoliowane to jest nowy, jesli sam tel. to jest refub
- - - Połączono posty - - -
status mojej naprawy:
Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 20-05-2013
Miejsce przyjęcia: P 4 Sp. z o.o. Serwis Play
Warszawa
Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 14-06-2013
Status naprawy: Wydany
Nr listu przewozowego: --
ciekawe komu wydany bo nie mnie, PLAY?
#1150
Napisano 14 czerwca 2013 - 16:13
nie prawda, zdarzają się całe nowe komplety sprzedażowe. 1/100 ale sie zdarza
Tak ci napisali ci specjaliści z rege ^^?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych