Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1176 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 czerwca 2013 - 20:04

Dobra, tutaj Ci rozwieję parę spraw:

Tutaj pojawiaja sie dwa punkty:
1. W przypadku, gdy 14dni biegnie od daty OTRZYMANIA przez serwis sprzetu, to ja moge czekac 10lat na informacje, bo ktos zapomni wyslac, zgubi, sprzeda... albo przypomni mu sie po roku, kiedy gwarancja juz wygasla, ze wysle.


Tu jest jasne akurat. Skorzystałeś z gwarancji, w związku z tym, czas liczy się od dnia otrzymania sprzętu przez GWARANTA. I teraz małe wyjaśnienie, tym bardziej, że już były identyczne wątki. T-Mobile w tym przypadku jest TYLKO i WYŁĄCZNIE kurierem i powierzasz im tylko i wyłącznie PRZESŁANIE sprzętu do serwisu i jego zadanie oraz odpowiedzialność sprowadza się do tego samego jak gdybyś nadawał iPada Pocztą Polską czy też DHLem. T-Mobile w przypadku wybrania gwarancji nie jest gwarantem, więc nie oni są zobligowani do odpowiedzi i uznania reklamacji bądź nie. Gdybyś oddał z tytułu niezgodności towaru z umową, sprawa wyglądałaby zupełnie inaczej, ale w tym scenariuszu, mimo, że dali ciała a najpewniej punkt partnerski, to jedno, ale niestety infolinia ma rację, 14 dni od dnia otrzymania przez gwaranta, bo to gwarant odpowiada a nie sprzedawca.

2. Sprzet po uplynieciu tego czasu, w ktorym powinien zostac dostarczony, jest juz bez gwarancji, wiec jak to mozliwe, ze 14dni odliczamy od daty otrzymania przez serwis?


Tutaj są dwie opcje, albo uznają datę stepmla (czyli papier od T-Mo kiedy oddałeś) albo policzą od dnia otrzymania, wtedy pozamiatane. Tu się nie będę wypowiadał, bo dość specyficzny problem i nie wiem jakie mają procedury.


Ponadto musze wspomniec o checi zresetowania mi hasel na moje potrale spolecznosciowe, instagram, Skype. Kiedy ze sporej wiekszosci z tych 'dobrodziejstw' korzystam TYLKO na telefonie (ktory mam przy sobie) i iPadzie, ktory pojechal na 'gwarancje' (a raczej chyba na przejazdzke po PL), a zdecydowana wiekszosc mail'i z informacja o checi zresetowania hasel odszukalem i mam zarchiwizowane. O dziwo wszystkie te mail'e przyszly w przeciagu jednego dnia, kiedy iPad znajdowal sie 'w naprawie'. Czy mam prawo twierdzic, ze ktos uzywal mojego sprzetu?


Tu już tylko i wyłącznie się Twoja głupota (bez obrazy trafia) wiedząc, że dajesz do serwisu, do obcych ludzi urządzenie, wiedząc, że nie dostaniesz go z powrotem, nie pomyślałeś żeby zrobić mu restore? No sorry, ale sam jesteś sobie winien i pretensje możesz mieć tylko do siebie.

Jutro moze nie, ale napewno w srode (ew w czwartek cala sprawa, wraz z nazwiskami ludzi z ktorymi rozmawialem, godzinami rozmow, itd) zostanie przekazana do UKE i innych instytucji zajmujacych sie takimi sprawami.


No nie trafiłeś, UKE się takimi rzeczami nie zajmuje, zajmuje się operatorami telekomunikacyjnymi, a od sprzedaży towarów jest Federacja Konsumentów, ew. UOKiK, ale oni tylko w sprawach hurtowych Ci pomogą.

Oznajmiam, ze wiem i to napewno lepiej, niz niejeden tutaj zarejestrowany.


No nie do końca, ale powiedzmy, że to wina emocji.

#1177 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 czerwca 2013 - 20:40

Czyli generalnie jestem w czarnej d. I uwazam, ze ten przepis jest conajmniej nielogiczny, o 14dniach od otrzymania sprzetu przez serwis. Uzyskalem troszke inne informacje od tych, ktore podajesz na ten temat, ale nie bede sie spieral. Czy nie uwazasz, ze w takim wypadku sprzet moze lezec w punkcie, w ktorym oddajesz nawet przez rok, zanim go wysla? Teraz pozostaje czekac? Kolejne trzy tygodnie? ;) Zeby dowiedziec sie potem, ze moj iPad trafil znow nie do tego serwisu, do ktorego powinien? Przeciez to moze trwac i trwac. Jesli chodzi o moja 'glupote', jak to nazwales. To chcialbym Cie poinformowac, ze wszystkie zdjecia i dane zostaly usuniete, a jedyne co zostalo to kilka programow jak np te, o ktorych wspomnialem wyzej. Nie byly na nich zalogowane zadne konta. Nawiazujac do UKE, dziekuje bardzo za informacje. Napewno zglosze to wlasnie tam, gdzie powinno zglosic. Chociaz z kazda chwila zaczynam myslec, ze za kilka dni zostane uswiadomiony, ze NIKOGO nie obchodzi sprawa, jaka zaszla i moje pisma, telefony, itd trafia do kosza.

#1178 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 czerwca 2013 - 20:52

Czyli generalnie jestem w czarnej d. I uwazam, ze ten przepis jest conajmniej nielogiczny, o 14dniach od otrzymania sprzetu przez serwis. Uzyskalem troszke inne informacje od tych, ktore podajesz na ten temat, ale nie bede sie spieral. Czy nie uwazasz, ze w takim wypadku sprzet moze lezec w punkcie, w ktorym oddajesz nawet przez rok, zanim go wysla?


Trudno, żeby gwarant odpowiadał za poczynania poczty. Poczta i Kurierzy też gubią przesyłki, a to nie znaczy, że serwis ma odpowiadać za to, że poczta zgubiła przesyłkę. A do tego się sprowadza rola T-Mobile w tym wypadku.

Teraz pozostaje czekac? Kolejne trzy tygodnie? ;) Zeby dowiedziec sie potem, ze moj iPad trafil znow nie do tego serwisu, do ktorego powinien? Przeciez to moze trwac i trwac.


Możesz opisać sytuację i wysłac pismo adresując je do kierownika salonu. A jeżeli na fakturze jako sprzedawcę masz T-Mobile to możesz wysłać kopię też do Warszawy. Może poczują się do odpowiedzialności za burdel i coś z tym zrobią.

Jesli chodzi o moja 'glupote', jak to nazwales. To chcialbym Cie poinformowac, ze wszystkie zdjecia i dane zostaly usuniete, a jedyne co zostalo to kilka programow jak np te, o ktorych wspomnialem wyzej. Nie byly na nich zalogowane zadne konta.


Przed oddaniem do serwisu najeży zrobić pełne czyszczenie urządzenia, bądź restore, ponieważ kasowanie maili czy wiadomości nie powoduje ich skasowania i wszystkie dane zostają, tak samo jak aplikacje mimo wylogowania pamiętają kto się logował z danego konta, stąd resety haseł. Tylko restore kasuje wszystko.

Nawiazujac do UKE, dziekuje bardzo za informacje. Napewno zglosze to wlasnie tam, gdzie powinno zglosic. Chociaz z kazda chwila zaczynam myslec, ze za kilka dni zostane uswiadomiony, ze NIKOGO nie obchodzi sprawa, jaka zaszla i moje pisma, telefony, itd trafia do kosza.


Jeżeli sprzedawcą był punkt franczyzowy a nie T-Mobile to może tak to być.

#1179 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 17 czerwca 2013 - 20:55

Czyli generalnie jestem w czarnej d. I uwazam, ze ten przepis jest conajmniej nielogiczny, o 14dniach od otrzymania sprzetu przez serwis. Uzyskalem troszke inne informacje od tych, ktore podajesz na ten temat, ale nie bede sie spieral. Czy nie uwazasz, ze w takim wypadku sprzet moze lezec w punkcie, w ktorym oddajesz nawet przez rok, zanim go wysla?
Teraz pozostaje czekac? Kolejne trzy tygodnie? ;) Zeby dowiedziec sie potem, ze moj iPad trafil znow nie do tego serwisu, do ktorego powinien? Przeciez to moze trwac i trwac.
Jesli chodzi o moja 'glupote', jak to nazwales. To chcialbym Cie poinformowac, ze wszystkie zdjecia i dane zostaly usuniete, a jedyne co zostalo to kilka programow jak np te, o ktorych wspomnialem wyzej. Nie byly na nich zalogowane zadne konta.
Nawiazujac do UKE, dziekuje bardzo za informacje. Napewno zglosze to wlasnie tam, gdzie powinno zglosic. Chociaz z kazda chwila zaczynam myslec, ze za kilka dni zostane uswiadomiony, ze NIKOGO nie obchodzi sprawa, jaka zaszla i moje pisma, telefony, itd trafia do kosza.


nie jestes w czarnej dupie, możesz dochodzić z tytułu odpowiedzialności cywilnej oraz domagać się naprawienia szkody przez T-mobile, ich działanie zawinione spowodowało konkretnty usczerbek w Twoim majątku. Pomógłbym ale trochę daleko jestes, wal do adwokata jesli nie unają Ci gwarancji, powinien poprowadzić z nimi wtedy odpowiednią korespondencję i jest szansa że uda się bez sądu. Ja za takie rzeczy nie biorę więcej jak 300 zł, ale da się i taniej.

"Jeżeli sprzedawcą był punkt franczyzowy a nie T-Mobile to może tak to być." - w kwestii odpowiedzialności za mienie powierzone ten fakt jest bez znaczenia, jedna albo druga firma odpowiada.

#1180 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 17 czerwca 2013 - 20:59

Napewno jakies pisma przesle. Szczerze mam juz dosc dzisiejszego dnia i calej tej sytuacji. Na FV mam t-mob, poniewaz zamawiany on byl przez konsultanta BOA - jakis konsultant programu gold? Ze wszystkiego sie wylogowalem, konta AppStore, mail, wszystko. Zapewniam, ze do niczego dostepu nie mieli. W kazdym razie nikt nigdzie sie nie dostal, poniewaz wszystkie maile zostaly przezemnie odebrane. Tak jak wspomnialem wyzej, sprzet ten byl zamawiany przez telefon, przez BOA. Dobra, chyba postaram sie poinformowac Cie o przebiegu sprawy, jesli tylko cos bedzie wiadomo.

#1181 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 18 czerwca 2013 - 10:14

No więc mój nowy telefon, jest z 55 tygodnia produkcji i muszę powiedzieć że czuje różnice jeśli chodzi o wykonanie jest solidniejszy co czuć w codziennym użytkowaniu. Żadnych problemów nie stwierdziłem, soft był od razu wgrany 6.1.3. Musze powiedzieć że mina pracowników salonu Play była bezcenna jak dostali do wymiany całkowicie nowy telefon a nie refuba. Także choć raz jestem szczęściarzem. Co do procesu reklamacji cenną radą jest dopytywać ich na Facebooku a nie czekać 30 minut na słuchawce. Warto też monitować za pośrednictwem salonu w którym oddaliśmy telefon, ale w każdym przypadku obecnie trzeba nastawiać się na min. 3 tygodnie oczekiwania.

#1182 janoszu

janoszu
  • 27 postów

Napisano 18 czerwca 2013 - 10:43

Skąd wiesz że w każdym? Być może mają opóźnienia związane tylko z iPhone 5.

#1183 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 18 czerwca 2013 - 12:30

Skąd wiesz że w każdym? Być może mają opóźnienia związane tylko z iPhone 5.


Chodziło mi oczywiście o iP5

#1184 Marsi

Marsi
  • 75 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 18 czerwca 2013 - 12:55

... obecnie trzeba nastawiać się na min. 3 tygodnie oczekiwania.


Tyaaa... 3... - Ja już czekam 5 tygodni! Dokładnie od 14.05.2013.

#1185 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 czerwca 2013 - 13:25

a ja własnie juz zaniosłem do play'a już 3x iphona 5 , tak 3x już tego samego mi wymieniali oczywiście za kazdym razem nowy refurb. Nowe IME akcesoria z pierwszego zestawu , wada drugi raz taka sama aparat plamy na zdjęciach, więc czekam ....

- - - Połączono posty - - -

to faktycznie cud ponieważ mi cały czas wymieniają na refurb. :}

#1186 wiader

wiader
  • 64 postów
  • SkądGliwice

Napisano 18 czerwca 2013 - 13:37

Tyaaa... 3... - Ja już czekam 5 tygodni! Dokładnie od 14.05.2013.


Ja czekam od 15.05.2013 - i chyba poczekamy :(

#1187 Marsi

Marsi
  • 75 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 18 czerwca 2013 - 14:17

a ja właśnie dostałem od nich e-mail: "Uprzejmie informuję, że obsługa uległa wydłużeniu z powodu braku telefonów iPhone 5 16GB Black do wymiany. Aktualnie oczekujemy na dostawę . Są duże szanse, iż w bieżącym tygodniu otrzyma Pan aparat."

To czekamy...

BTW. Wiecie może czy można zmienić kolor telefonu? Do tej pory miałem BLACK ale strasznie na nim widać ślady użytkowania więc teraz wolał bym WHITE - wiem wiem że to w stosunku do Regerensis to bardzo duże wymagania :))

#1188 janoszu

janoszu
  • 27 postów

Napisano 18 czerwca 2013 - 15:07

Uważasz że jest taka możliwość? Mam białego i jest zbyt szpanerski

#1189 Marsi

Marsi
  • 75 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 18 czerwca 2013 - 15:25

No i dostałem też odpowiedź od Regenersis w sprawie zmiany koloru:

"naprawa poprzez wymianę odbywa się wyłącznie na ten sam model i kolor telefonu, zgodnie z wytycznymi operatora/producent.
Pozdrawiamy"

To by było na tyle.

Uważasz że jest taka możliwość? Mam białego i jest zbyt szpanerski


Chcesz się zamienić? :cool:

#1190 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 18 czerwca 2013 - 21:14

Trochę dziwne to co piszecie, bo mój telefon trafił do regenersis 20.05.2013, 14.06.2013 wymieniony. Chyba musicie ich bardziej atakować ;). Ja wysyłałem i e-mail codziennie, raz napisałem do Apple i raz do Play, nie wiem czy to zaważyło na wymianie na całkowicie nowy telefon ale skutek jest zadowalający :D Może charakter wady decyduje czy otrymujesz refuba czy nie? U mnie wada była poważna odklejał się ekran...

#1191 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 18 czerwca 2013 - 21:21

Ta nowy telefon, każdy dostaje refaby a ty nówkę sztukę… Ciekawe..

#1192 janoszu

janoszu
  • 27 postów

Napisano 18 czerwca 2013 - 21:23

W wywiadzie z prezesem R zostało powiedziane, że nie wiedzą kiedy to jest nowy model a kiedy refub - dostają od apple zafoliowane pudełka i je wydają.

#1193 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 18 czerwca 2013 - 21:25

W wywiadzie z prezesem R zostało powiedziane, że nie wiedzą kiedy to jest nowy model a kiedy refub - dostają od apple zafoliowane pudełka i je wydają.


To nie ma najmniejszego sensu, w tym momencie wiedząc że kolega xxx dostał nówkę nie odbieram refuba tylko też chcę nówkę. Nie wmówisz mi że polityka apple nie działa u nas w kraju, lub też stosowana jest tylko wobec niektórych. Już bardziej wierze w to że kolega nie umie odróżnić refuba od nowego telefonu. Wiadomo przecież że refaby to naprawione telefony które wyglądają jak nowe.

#1194 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 czerwca 2013 - 21:28

Trochę dziwne to co piszecie, bo mój telefon trafił do regenersis 20.05.2013, 14.06.2013 wymieniony. Chyba musicie ich bardziej atakować ;). Ja wysyłałem i e-mail codziennie, raz napisałem do Apple i raz do Play, nie wiem czy to zaważyło na wymianie na całkowicie nowy telefon ale skutek jest zadowalający :D Może charakter wady decyduje czy otrymujesz refuba czy nie? U mnie wada była poważna odklejał się ekran...


Po czym poznałeś, że to nowy telefon ? Jak wyglądał, jak był zapakowany ?
Z czystej ciekawości pytam, bo to dość ciekawe, że Tobie (podobno) się udało.

#1195 zalceson

zalceson
  • 41 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 18 czerwca 2013 - 22:22

Koledzy, dziś stało się coś dziwnego jak na ten serwis. W niedzielę wieczorem oddałem na gwarancję do iSpot, 13.06 Regenersis zarejestrował mojego iPhone 5 w systemie, a dziś odebrałem nową sztukę, zafoliowaną po obu stronach bez najmniejszej ryski ( nie wiem jak odróżnić nówkę od refurba ). Całość trwała 5 dni. Kierownik w iSpot też był zdziwiony, bo sam stwierdził, że niektórzy jego klienci czekają od początku maja na decyzję... Dla nie wierzących mam pełną dokumentację i mogę udostępnić :)

#1196 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 18 czerwca 2013 - 22:54

Ta nowy telefon, każdy dostaje refaby a ty nówkę sztukę… Ciekawe..


Może i ciekawe nie mam interesu w tym żeby kłamać co miedzy słowami mi zarzucasz. Skąd wiem ze to nowy? Refuba nie dostaje się w zafoliowanym pudełku tylko sam telefon ma ma sobie folie. To czy mi wierzysz to Twoja sprawa, fakt jest taki a nie inny pomyślałem ze warto się podzielić tym faktem z innymi forumowiczam. Podejdz kolego do salonu w Plazie przecież jesteś z Lublina i zapytaj czy ostatnio nie było wymiany na fabrycznie nowy jeśli mi nie wierzysz.

#1197 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 18 czerwca 2013 - 22:56

zalceson, Jeśli dostałeś sam telefon, w foliach, bez pudełka to refurb. Jeśli zafoliowane pudełko z akcesoriami to nówka. Do refurba powinieneś dostać również naklejkę z nowym numerem IMEI. A ogólnie to czy to refurb, czy w pudełku, to przeciez tak samo nowy telefon. Ja różnicy nie widzę. Pozostaje się cieszyć ze tak szybko się z wymianą uwinęli, już nie wspominając o tym że przypadkiem nie odkryli że telefon był zalany, co im się nader często zdaża ;)

#1198 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 18 czerwca 2013 - 22:56

Poczytaj trochę postów wcześniej Refuba wydają zafoliowanego pudełko jest stare.

#1199 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 18 czerwca 2013 - 23:02

Czytałem już o tym, i to chyba w tym temacie, że zdażało się iż klient otrzymywał nowy telefon w zafoliowanym pudełku. Jeśli serwis (Regenersis) uznał usterkę, to salon mógł wymienić telefon na nowy. Tyle że w tym przypadku to nie Regenersis dało nówkę w pudełku, a salon. Może Kolega David po prostu nie oddawał na gwarancję a powołał się na niezgodność towaru z umową?

#1200 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 czerwca 2013 - 23:20

Może i ciekawe nie mam interesu w tym żeby kłamać co miedzy słowami mi zarzucasz. Skąd wiem ze to nowy? Refuba nie dostaje się w zafoliowanym pudełku tylko sam telefon ma ma sobie folie. To czy mi wierzysz to Twoja sprawa, fakt jest taki a nie inny pomyślałem ze warto się podzielić tym faktem z innymi forumowiczam. Podejdz kolego do salonu w Plazie przecież jesteś z Lublina i zapytaj czy ostatnio nie było wymiany na fabrycznie nowy jeśli mi nie wierzysz.


Czyli dostałeś oryginalnie zapakowany telefon z nową ładowarką, przewodem USB itd. ? Niesamowite, nie słyszałem jeszcze o takim przypadku.
Reklamowałeś z tytułu niezgodności towaru z umową czy zwyczajnie oddałeś na gwarancję przez salon ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych