Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1101
Napisano 10 czerwca 2013 - 11:43
#1102
Napisano 10 czerwca 2013 - 11:46
#1103
Napisano 10 czerwca 2013 - 11:50
#1104
Napisano 10 czerwca 2013 - 11:56
#1105
Napisano 10 czerwca 2013 - 11:59
#1106
Napisano 10 czerwca 2013 - 12:02
Niestety bardzo dużo firm stosuje taką praktykę, często klienci nawet sobie z tego nie zdają sprawy, bo producent raczej nie chwali się tym. Tak jest np. w przypadku HP, które drukarki wymienia na inny produkt wolny od wad, a że wydawana drukarka jest porysowana lub podniszczona to już nikogo nie interesuje.
Napisałem o tym w poprzednim poście, że takie praktyki nie są jedynie u Apple. Ale ciekawe, bo ja wymieniałem na gwarancji drukarkę (urządzenie wielofunkcyjne) HP i dostałem sztukę nówkę. I jakoś oddana na serwis była bez tuszy, a nowa z całym kompletem nowych tuszy.
Ale jestesmy na Forum o produktach Apple i jako użytkownicy tych produktów, tej marki powinnismy głosno sprzeciwiać się takim praktykom tej firmy.
#1107
Napisano 10 czerwca 2013 - 12:32
#1108
Napisano 10 czerwca 2013 - 13:22
Tyle czasu czekasz za jakim modelem? Będe oddawał 4s wiec wolałbym nie czekać tak dugo.
Nie zacytowałem poprawnie. Jednak czytając ten temat trochę się tego obawiam choć mam nadzieje ze będzie dobrze. Pozdrawiam
Iphone 5
#1109
Napisano 10 czerwca 2013 - 13:31
#1110
Napisano 10 czerwca 2013 - 16:25
#1111
Napisano 11 czerwca 2013 - 09:02
Witam, dostałem informację że regenersis posiada już iphone i je wysyła do klientów. POzdrawiam i życzę miłego oczekiwania.
Nie wiem skąd masz taką informację, ale ja 5 minut temu rozmawiałem z Regenersis i w dalszym ciągu oczekują na dostawę telefonów od producenta. Poziom bezsilności i wk..rwienia sięga zenitu.
#1112
Napisano 11 czerwca 2013 - 14:36
#1113
Napisano 12 czerwca 2013 - 08:07
#1114
Napisano 12 czerwca 2013 - 08:25
#1115
Napisano 12 czerwca 2013 - 09:20
Ja przed chwilą ponownie zadzwoniłem na infolinię i jak się okazało "ktoś zapomniał go spakować i wysłać do mnie" POrażka totalna co za niekompetentne osoby tam siedzą. Pani umówiła się ze mną na kontakt po południu także dam znać jak coś. pozdrawiam
Podbudowany waszymi postami, spróbowałem zadzwonić i po 32 minutach czekanie rzuciłem zastępczym Huawei-em o ścianę. :-x
a na stronie w dalszym ciągu:
Typ: iPhone 5 16GB Black
IMEI: 013414002660***
Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 20-05-2013
Miejsce przyjęcia: P 4 Sp. z o.o. Serwis Play
Warszawa
Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 22-05-2013
Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.
Nr listu przewozowego: --
#1116
Napisano 12 czerwca 2013 - 11:13
#1117
Napisano 12 czerwca 2013 - 11:31
Myślę, że regenersis po prostu "nawija nam makaron na uszy"
po 35 minutach połączyłem się z jakimś gościem, któremu serdecznie podziękowałem za krótki czas oczekiwania na połączenie. Po wymianie uprzejmości, poinformowano mnie że: Planowany termin dostawy Iphone 5 od producenta nie jest znany... HELP!:!::!::!::!:
Play informuje że nic w tej sprawie nie zrobi, bo to nie ich sprawa. Do Apple się człowiek nie dodzwoni. Czas więc napisać pisemko z doświadczenia tylko to jakoś działa.
#1118
Napisano 12 czerwca 2013 - 19:29
#1119
Napisano 12 czerwca 2013 - 20:25
#1120
Napisano 12 czerwca 2013 - 20:50
#1121
Napisano 12 czerwca 2013 - 21:00
#1122
Napisano 12 czerwca 2013 - 21:16
zalceson. Apple nie jest wina, a tylko sam Regenersis. Szkoda w Polsce jeszcze nie ma Apple Store (bo jeśli na wymianę to bez gadania, tylko od razu).
To raczej Apple wina, bo to oni dostarczaja refurby. Regenersis tylko weryfikuje i wysyla dyspozycje wymiany, a apple dostarcza. Maja z tym klopot widac.
#1123
Napisano 12 czerwca 2013 - 21:35
#1124
Napisano 13 czerwca 2013 - 08:42
To raczej Apple wina, bo to oni dostarczaja refurby. Regenersis tylko weryfikuje i wysyla dyspozycje wymiany, a apple dostarcza. Maja z tym klopot widac.
dokładnie tak. To jest całkowita wina apple, który koniecznie chce dawać refuby a nie nowe tel. których ma pod dostatkiem.
#1125
Napisano 13 czerwca 2013 - 08:47
dokładnie tak. To jest całkowita wina apple, który koniecznie chce dawać refuby a nie nowe tel. których ma pod dostatkiem.
Nie rozpłacz się na tym że dostaniesz refuba a nie nówkę, politykę apple każdy zna. Nie podoba ci się to ? Trzeba było nie kupować iP tylko smartfon innego producenta. I dalej się upieraj że to wina apple , a nie serwisu który swojego czasu specjalnie moczył czujniki wilgoci aby anulować gwarancję.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
-
Google (1)