Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1101 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 10 czerwca 2013 - 11:43

A nie ma info na stronie Apple o gwarancji po numerze seryjnym???

#1102 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 czerwca 2013 - 11:46

@ ar3kb a tak wracając do sedna sprawy czym różni się ten odnowiony od nowego ? Nie bronię Apple, bo osobiście również uważam, że lepiej gdyby dawali nowe telefony w ramach wymiany gwarancyjnej, ale wśród swoich najbliższych znajomych mam kilka osób, które wymieniały różne iPhony i z żadnym pochodzących z wymiany nie było jakichkolwiek problemów.

#1103 janoszu

janoszu
  • 27 postów

Napisano 10 czerwca 2013 - 11:50

To, że był używany a jedynie został odnowiony a nie jest fizycznie nowym egzemplarzem. Więc częsci mogły być używane, bardziej lub mniej zużyte. To przykra sprawa

#1104 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 10 czerwca 2013 - 11:56

Były problemy, czy nie - nie zmienia to niczego. Apple jako producent bierze pieniądze za produkt nowy, nie odnowiony i w ramach gwarancji powinni świadczyć wymianę na produkt nowy w przypadku braku mozliwości naprawy. Nowy, nie odnowiony. Jeśli pojadę na serwis Dodge'a dostanę część nową z fabryki, bo mam auto na gwarancji. Jeśli do pana Janka z garazu, byc może odnowioną. Róznica kolosalna.

#1105 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 czerwca 2013 - 11:59

Niestety bardzo dużo firm stosuje taką praktykę, często klienci nawet sobie z tego nie zdają sprawy, bo producent raczej nie chwali się tym. Tak jest np. w przypadku HP, które drukarki wymienia na inny produkt wolny od wad, a że wydawana drukarka jest porysowana lub podniszczona to już nikogo nie interesuje.

#1106 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 10 czerwca 2013 - 12:02

Niestety bardzo dużo firm stosuje taką praktykę, często klienci nawet sobie z tego nie zdają sprawy, bo producent raczej nie chwali się tym. Tak jest np. w przypadku HP, które drukarki wymienia na inny produkt wolny od wad, a że wydawana drukarka jest porysowana lub podniszczona to już nikogo nie interesuje.


Napisałem o tym w poprzednim poście, że takie praktyki nie są jedynie u Apple. Ale ciekawe, bo ja wymieniałem na gwarancji drukarkę (urządzenie wielofunkcyjne) HP i dostałem sztukę nówkę. I jakoś oddana na serwis była bez tuszy, a nowa z całym kompletem nowych tuszy.
Ale jestesmy na Forum o produktach Apple i jako użytkownicy tych produktów, tej marki powinnismy głosno sprzeciwiać się takim praktykom tej firmy.

#1107 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 czerwca 2013 - 12:32

Akurat z tym HP to nie wiem czy zawsze tak działają, ale ja otrzymałem drukarkę używaną, która była w gorszym stanie niż moja, którą reklamowałem, kiedy zapytałem dlaczego tak jest to zacytowano mi jeden z punktów gwarancji, który taką sytuację dopuszczał, więc nie miałem już nic do gadania. Drukarka działa od kilku lat. Ale wróćmy do tematu Apple.

#1108 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 10 czerwca 2013 - 13:22

Tyle czasu czekasz za jakim modelem? Będe oddawał 4s wiec wolałbym nie czekać tak dugo.

Nie zacytowałem poprawnie. Jednak czytając ten temat trochę się tego obawiam choć mam nadzieje ze będzie dobrze. Pozdrawiam


Iphone 5

#1109 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 10 czerwca 2013 - 13:31

Akurat jeśli chodzi o samochody i części stosowane do ich napraw poprzez autoryzowane serwisy to zapewne nie zdajecie sobie sprawy że też są one ,,refubrished" :) Jest to normalna praktyka. Dla przykładu: alternatory, rozruszniki, turbiny, sprężarki klimatyzacji, skrzynie biegów i wiele innych części trafia jako uszkodzone do fabryk, gdzie zostają poddawane regeneracji, i trafiają jako części NOWE do sprzedaży lub wymiany w ramach usług gwarancyjnych. I zapewniam Was że nie ustępują one niczym częściom nowym, a wręcz śmiem twierdzić że są bardziej restrykcyjnie sprawdzane od tych schodzących bezpośrednio z taśm produkcyjnych. Tyle że o tym się po prostu nie mówi. I nie ma problemu. Co zaś się tyczy produktów Apple, to przecież nie jest tak że trafiają one do jakiejś szopy pana Ździsia, który to je rozbiera i z kilku niesprawnych składa nowego. Każda ponownie użyta część jest równie restrykcyjnie sprawdzana zanim trafi spowrotem do klienta, natomiast baterie, obudowy i inne części które ulegają naturalnemu zużyciu są wymieniane na nowe. Więc nie taki znów diabeł straszny. Nie chcę tutaj bronić firmy Apple, chcę jedynie zwrócić uwagę że to nie jest tylko ich praktyka i ich patent na ,,oszukanie" klienta. A kupując nowy samochód, jesteście pewni że został on wyprodukowany ze stali która to powstała z rudy żelaza czy też ze stopionych innych, zezłomowanych wcześniej, przeżartych przez rdzę, samochodów, lodówek, pralek etc? :-D

#1110 kubaziom8

kubaziom8
  • 18 postów

Napisano 10 czerwca 2013 - 16:25

Witam, dostałem informację że regenersis posiada już iphone i je wysyła do klientów. POzdrawiam i życzę miłego oczekiwania.

#1111 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 11 czerwca 2013 - 09:02

Witam, dostałem informację że regenersis posiada już iphone i je wysyła do klientów. POzdrawiam i życzę miłego oczekiwania.


Nie wiem skąd masz taką informację, ale ja 5 minut temu rozmawiałem z Regenersis i w dalszym ciągu oczekują na dostawę telefonów od producenta. Poziom bezsilności i wk..rwienia sięga zenitu.

#1112 kubaziom8

kubaziom8
  • 18 postów

Napisano 11 czerwca 2013 - 14:36

Też dzwoniłem do nich na infolinię i otrzymałem informację że telefon jest wymieniony i czeka na wysyłkę. Takżę nie ogarniam tego zupełnie albo ich konsultanci lecą w kulki lub igrają z klientami jak chcą.

#1113 shade

shade
  • 48 postów
  • Skąd3city

Napisano 12 czerwca 2013 - 08:07

Ja dostałem z kolei informacje, że mają określony "planowany termin dostawy na ten tydzień". Póki nie zobaczę iPhone w domu, nie uwierzę w żadne brednie podawane przez Regenersis. Pomyśleć, że w przypadku innych producentów - Samsung, HTC, Nokia nie mam z nimi najmniejszego problemu...

#1114 kubaziom8

kubaziom8
  • 18 postów

Napisano 12 czerwca 2013 - 08:25

Ja przed chwilą ponownie zadzwoniłem na infolinię i jak się okazało "ktoś zapomniał go spakować i wysłać do mnie" POrażka totalna co za niekompetentne osoby tam siedzą. Pani umówiła się ze mną na kontakt po południu także dam znać jak coś. :) pozdrawiam

#1115 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 12 czerwca 2013 - 09:20

Ja przed chwilą ponownie zadzwoniłem na infolinię i jak się okazało "ktoś zapomniał go spakować i wysłać do mnie" POrażka totalna co za niekompetentne osoby tam siedzą. Pani umówiła się ze mną na kontakt po południu także dam znać jak coś. :) pozdrawiam


Podbudowany waszymi postami, spróbowałem zadzwonić i po 32 minutach czekanie rzuciłem zastępczym Huawei-em o ścianę. :-x
a na stronie w dalszym ciągu:

Typ: iPhone 5 16GB Black
IMEI: 013414002660***
Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 20-05-2013
Miejsce przyjęcia: P 4 Sp. z o.o. Serwis Play
Warszawa
Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 22-05-2013
Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.
Nr listu przewozowego: --

#1116 shade

shade
  • 48 postów
  • Skąd3city

Napisano 12 czerwca 2013 - 11:13

Myślę, że regenersis po prostu "nawija nam makaron na uszy" :P

#1117 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 12 czerwca 2013 - 11:31

Myślę, że regenersis po prostu "nawija nam makaron na uszy" :P


po 35 minutach połączyłem się z jakimś gościem, któremu serdecznie podziękowałem za krótki czas oczekiwania na połączenie. Po wymianie uprzejmości, poinformowano mnie że: Planowany termin dostawy Iphone 5 od producenta nie jest znany... HELP!:!::!::!::!:
Play informuje że nic w tej sprawie nie zrobi, bo to nie ich sprawa. Do Apple się człowiek nie dodzwoni. Czas więc napisać pisemko z doświadczenia tylko to jakoś działa.

#1118 zalceson

zalceson
  • 41 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 12 czerwca 2013 - 19:29

No i to jest najgorsze. Jesli oddalismy na gwarancje, to mozemy czekac nawet i pol roku na nowego refurba, bo gwarancja jest swiadczeniem dobrowolnym, zgadzamy sie na ich warunki i Apple moze zrobic co tylko zechce. Ogolnie jestesmy w dupie. BTW. to nie fair, ze taki gigant jak Apple nie potrafi nic zrobic. Skoro narzucili Regenersis takie, a nie inne warunki napraw ( wymiana ), to powinni byc jakos zaopatrzeni w refurby, bo w samej gotowce maja kilkadziesiat miliardow dolarow, wiec nie ma tam biedy jak np. w HTC. iPhone kupuja czesto powazni ludzie, dla ktorych czekanie miesiac czasu, az ktos cos zrobi z Regenersis/Apple jest niedopuszczalne.

#1119 Zwickau

Zwickau
  • 817 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 czerwca 2013 - 20:25

zalceson. Apple nie jest wina, a tylko sam Regenersis. Szkoda w Polsce jeszcze nie ma Apple Store (bo jeśli na wymianę to bez gadania, tylko od razu).

#1120 kubaziom8

kubaziom8
  • 18 postów

Napisano 12 czerwca 2013 - 20:50

Witam, wkoncu chyba coś zadziałało ponieważ moje urządzenia zmieniło status na stronie (na dziwny?) ale został dodany nr listu przewozowego nic tylko czekam do jutra aż kurier mi go przywiezie. yp: iPhone 5 16GB Black IMEI: 013420000****** Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 14-05-2013 Miejsce przyjęcia: SALON PLAY Iława Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 12-06-2013 Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O. Nr listu przewozowego: 0000002118311U

#1121 Warcomx

Warcomx
  • 93 postów
  • SkądPoznań

Napisano 12 czerwca 2013 - 21:00

Nie wiem dlaczego ale gdy ja oddałem swojego Iphone'a to nowego odebrałem w przeciągu 10 dni. Regenersis to poważny serwis więc ja bym im wierzył :)

#1122 zalceson

zalceson
  • 41 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 12 czerwca 2013 - 21:16

zalceson. Apple nie jest wina, a tylko sam Regenersis. Szkoda w Polsce jeszcze nie ma Apple Store (bo jeśli na wymianę to bez gadania, tylko od razu).


To raczej Apple wina, bo to oni dostarczaja refurby. Regenersis tylko weryfikuje i wysyla dyspozycje wymiany, a apple dostarcza. Maja z tym klopot widac.

#1123 janoszu

janoszu
  • 27 postów

Napisano 12 czerwca 2013 - 21:35

Dziś wysłałem 4s - liczę że niedługo wróci jeszcze piękniejszy niż wyjechał :)

#1124 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 postów
  • SkądLublin

Napisano 13 czerwca 2013 - 08:42

To raczej Apple wina, bo to oni dostarczaja refurby. Regenersis tylko weryfikuje i wysyla dyspozycje wymiany, a apple dostarcza. Maja z tym klopot widac.


dokładnie tak. To jest całkowita wina apple, który koniecznie chce dawać refuby a nie nowe tel. których ma pod dostatkiem.

#1125 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 08:47

dokładnie tak. To jest całkowita wina apple, który koniecznie chce dawać refuby a nie nowe tel. których ma pod dostatkiem.


Nie rozpłacz się na tym że dostaniesz refuba a nie nówkę, politykę apple każdy zna. Nie podoba ci się to ? Trzeba było nie kupować iP tylko smartfon innego producenta. I dalej się upieraj że to wina apple , a nie serwisu który swojego czasu specjalnie moczył czujniki wilgoci aby anulować gwarancję.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych