Skocz do zawarto艣ci

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj si臋 aby uzyska膰 pe艂ny dost臋p do forum.

Zdj臋cie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1051 przemny

przemny
  • 25 post贸w
  • Sk膮dSzczecin

Napisano 08 maja 2013 - 22:38

Te偶 oddawa艂em na gwarancj臋 i dosta艂em refuba. Te偶 sprzedawca twierdzi艂, 偶e dostan臋 nowego, nawet nie wiedzia艂 co to refub jak go spyta艂em :)

#1052 OleYek

OleYek

  • 17聽478 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dPozna艅

Napisano 08 maja 2013 - 22:56

Sprzedawca twierdzi艂 uparcie, 偶e takie sprawy s膮 rozwi膮zywane po roku gwarancji w spos贸b pozytywny, chod藕 wiem 偶e to bajka :) tu nie chodzi o gwarancj臋 konkretnie Apple a gwarancj臋 og贸ln膮. Zawsze FV daje rok czasu, a zwyk艂y paragon dwa lata.


Nie ma czego艣 takiego jak gwarancja og贸lna, sk膮d Ty to bierzesz? I co ma faktura do gwarancji? Jako艣 zawsze niezale偶nie czy bior臋 na firm臋 czy na siebie dostaj臋 faktur臋 VAT. Ciekawe nie? Paragon czy FV zawsze daj膮 rok gwarancji, Apple nie daje ani dnia wi臋cej, gwarancja jest taka sama dla wszystkich. Nie siej zamieszania jak nie masz zielonego poj臋cia, poza tym ten w膮tek nie jest o tym ile trwa gwarancja. Jutro go posprz膮tam z ca艂ego OT.

#1053 ktmracing

ktmracing
  • 635 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dSilesia / Rbk

Napisano 09 maja 2013 - 09:37

Ok ok. A jaka szansa 偶e ja dostan臋 refuba (sprzedawaca zapewnia艂 mnie 偶e to nie b臋dzie refub). Albo te偶 po czym refuba pozna膰?

#1054 OleYek

OleYek

  • 17聽478 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dPozna艅

Napisano 09 maja 2013 - 14:09

Refurb b臋dzie na 100% Nowy b臋dzie jak dostaniesz zapakowane fabrycznie ca艂e pude艂ko w folii. Dostaniesz na 100% refurba.

#1055 przemny

przemny
  • 25 post贸w
  • Sk膮dSzczecin

Napisano 09 maja 2013 - 21:04

Nie ma czego艣 takiego jak gwarancja og贸lna, sk膮d Ty to bierzesz? I co ma faktura do gwarancji? Jako艣 zawsze niezale偶nie czy bior臋 na firm臋 czy na siebie dostaj臋 faktur臋 VAT. Ciekawe nie? Paragon czy FV zawsze daj膮 rok gwarancji, Apple nie daje ani dnia wi臋cej, gwarancja jest taka sama dla wszystkich. Nie siej zamieszania jak nie masz zielonego poj臋cia, poza tym ten w膮tek nie jest o tym ile trwa gwarancja. Jutro go posprz膮tam z ca艂ego OT.


Mistrzu, zauwa偶 偶e pisz臋 o produktach og贸lnych, nie Apple. Apple daje rok gwarancje ze wzgl臋du, czy to jest FV, czy paragon. A og贸lnie jest tak (nie ma tu mowy akurat o produktach z Apple) 偶e gwarancja obejmuje po wzi臋ciu na faktur臋 VAT rok czasu, a na paragon dwa lata. Mowa tu o sprz臋cie elektronicznym. Poj臋cia to Ty nie masz, skoro mam firm臋 todoskonale wiem co ksi臋gowa mi odlicza a czego nie, jakie s膮 korzy艣ci z brania na wszystko faktur臋, a jakie wady. Dlatego nast臋pnym razem poczytaj dok艂adnie co jest napisane wy偶ej.

#1056 szela_512

szela_512
  • 450 post贸w
  • Sk膮dChoszczno , PL

Napisano 09 maja 2013 - 21:15

Mam pytanko.
Odda艂em w poniedzia艂ek mojego IP do serwisu apple poniewa偶 pojawi艂y si臋 martwe piksele podczas robienia zdj臋膰 apartem.
Sprzedawaca w serwisie powiedzia艂 偶e sprz臋t zostanie wymieniony na NOWY i 偶e refurbed to nie b臋dzie na pewno. M贸wi艂 偶e Refurbed s膮 tylko w USA...

Jak b臋dzie w moim przypadku i jak pozna膰 czy to refurbed czy nie?


Tutaj masz stronke na kt贸rej b臋dziesz m贸g艂 to sprawdzi膰 Klantenservice: Serienummers
W twoim przypadku do ko艅ca nie wiadomo czy dadz膮 refuba czy n贸wk臋 :)

#1057 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20聽740 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dWarszawa

Napisano 09 maja 2013 - 21:27

Mistrzu, zauwa偶 偶e pisz臋 o produktach og贸lnych, nie Apple. Apple daje rok gwarancje ze wzgl臋du, czy to jest FV, czy paragon. A og贸lnie jest tak (nie ma tu mowy akurat o produktach z Apple) 偶e gwarancja obejmuje po wzi臋ciu na faktur臋 VAT rok czasu, a na paragon dwa lata. Mowa tu o sprz臋cie elektronicznym. Poj臋cia to Ty nie masz, skoro mam firm臋 todoskonale wiem co ksi臋gowa mi odlicza a czego nie, jakie s膮 korzy艣ci z brania na wszystko faktur臋, a jakie wady. Dlatego nast臋pnym razem poczytaj dok艂adnie co jest napisane wy偶ej.


Nie pisz bzdur i nie myl gwarancji z odpowiedzialno艣ci膮 sprzedawcy na podstawie Ustawy. Gwarancja og贸lna? Produkty og贸lne? Co to jest? Gwarancja to gwarancja, dobrowolna, bezp艂atna i niezale偶na od rodzaju dokumentu sprzeda偶y.

#1058 przemny

przemny
  • 25 post贸w
  • Sk膮dSzczecin

Napisano 09 maja 2013 - 21:43

Nie pisz bzdur i nie myl gwarancji z odpowiedzialno艣ci膮 sprzedawcy na podstawie Ustawy. Gwarancja og贸lna? Produkty og贸lne? Co to jest? Gwarancja to gwarancja, dobrowolna, bezp艂atna i niezale偶na od rodzaju dokumentu sprzeda偶y.


Id藕 kup komputer ASusa do MediaMarkt, we藕 faktur臋 VAT, zanie艣 po roku i miesi膮cu u偶ytkowania. Us艂yszysz, 偶e gwarancja si臋 sko艅czy艂a bo produkt by艂 brany na faktur臋. Bynajmniej ja spotka艂em si臋 z tak膮 sytuacj膮 osobi艣cie, jak mi wysiad艂 laptop, znajomi te偶 tak mieli, ale tylko Ci kt贸rzy brali na faktur臋. Chodzi艂o mi o produkty nie applowskie, bo wiadomo 偶e one maj膮 ze wzgl臋du na rodzaj dokumentu gwarancj臋 roczn膮.

#1059 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20聽740 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dWarszawa

Napisano 09 maja 2013 - 22:29

Kupi艂em na FV czajnik w Saturnie, po ponad p贸艂tora roku pad艂, odda艂em do serwisu i... naprawili. Cuda panie, cuda.

#1060 przemny

przemny
  • 25 post贸w
  • Sk膮dSzczecin

Napisano 09 maja 2013 - 22:37

Tak mi powiedziano: je偶eli komputer by艂 brany na faktur臋 VAT, na zak艂ad us艂ugowy, gwarancja automatycznie skracana jest do roku czasu. Tak by艂o, zabrak艂o grata, rzucilem do szafy i tak le偶y i le偶y :)

#1061 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20聽740 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dWarszawa

Napisano 09 maja 2013 - 22:46

Mo偶e dlatego, 偶e oddawa艂e艣 do punktu sprzeda偶y, a nie serwisu? Czyli na podstawie Ustawy na osob臋 prywatn膮 i na podstawie Kodeksu, na firm臋? Uwierz mi, 偶e zar贸wno Ty, jak i wielu sprzedawc贸w nie rozr贸偶nia obu spraw. Przychodzi mi do g艂owy jeszcze jedna opcja, ale ona wyst臋puje w narz臋dziach i sprz臋cie z natury "zu偶ywaj膮cym si臋" czyli u偶ycie do cel贸w profesjonalnych. W贸wczas gwarant mo偶e ograniczy膰 czas trwania 艣wiadczenia, je艣li u偶ywamy przedmiotu w intensywny spos贸b zawodowo (na przyk艂ad wiertarki). Nie powinno to jednak dotyczy膰 komputer贸w popularnych przy u偶ywaniu w punkcie us艂ugowym. Tam raczej nie b臋dziesz na jakim艣 kalkulatorze przygotowywa艂 materia艂贸w wideo dla agencji reklamowej.

#1062 przemny

przemny
  • 25 post贸w
  • Sk膮dSzczecin

Napisano 09 maja 2013 - 23:02

Mo偶e dlatego, 偶e oddawa艂e艣 do punktu sprzeda偶y, a nie serwisu? Czyli na podstawie Ustawy na osob臋 prywatn膮 i na podstawie Kodeksu, na firm臋? Uwierz mi, 偶e zar贸wno Ty, jak i wielu sprzedawc贸w nie rozr贸偶nia obu spraw.

Przychodzi mi do g艂owy jeszcze jedna opcja, ale ona wyst臋puje w narz臋dziach i sprz臋cie z natury "zu偶ywaj膮cym si臋" czyli u偶ycie do cel贸w profesjonalnych. W贸wczas gwarant mo偶e ograniczy膰 czas trwania 艣wiadczenia, je艣li u偶ywamy przedmiotu w intensywny spos贸b zawodowo (na przyk艂ad wiertarki). Nie powinno to jednak dotyczy膰 komputer贸w popularnych przy u偶ywaniu w punkcie us艂ugowym. Tam raczej nie b臋dziesz na jakim艣 kalkulatorze przygotowywa艂 materia艂贸w wideo dla agencji reklamowej.


Mo偶liwe, 偶e masz racj臋, nie m贸wi臋 偶e nie. Nie potrzebne tylko starci艂em przez to gwarancj臋 nankomputer, ale na przysz艂o艣膰 b臋d臋 oczywi艣cie m膮drzejszy. Dzi臋kuje bardzo za po艣wi臋cony czas i wyt艂umaczenie kilku rzeczy! Pozdrawiam :)

#1063 chudek

chudek
  • 34 post贸w

Napisano 11 maja 2013 - 17:23

S艂uchajcie w膮tek jest d艂ugi i zanim dotre do odpowiedniej informacji troche mi zajmie, a telefon chce odda膰 jak najszybciej. A wi臋c chce odda膰 swojego iphona 4s do Regenersis bo kupuj膮c telefon w komisie i nie maj膮c dowodu zakupu osoby kt贸ra sprzeda艂a telefon komisowi, tylko tam mi przys艂uguje gwarancja, a m贸j afjon posiada wad臋 g艂o艣nej wibracji + do tego rozmowy s膮 bardzo zniekszta艂cone. A wi臋c mam kilka pyta艅 Czy Regenersis mo偶e otwiera膰 iphony i sprawdza膰 co jest nie tak? czy nie maja takiego prawa? Czy mo偶na sie jako艣 zabezpieczyc przy oddawaniu ajfona przed uniewa偶nieniem gwarancji przez zalanie, jak np kazanie wpisac w adnotacjach czy komentarzach ze przyjmuj膮cy sprawdzi艂 czujniki i nie ma oznak zalania/zawilgocenia, poniewa偶 nie chce straci膰 gwarancji bo m贸j telefon nigdy nie by艂 zalany. I Ile mniej wi臋cej trwa naprawa jak bym oddawa艂 bezpo艣rednio w regenersis?

#1064 ktmracing

ktmracing
  • 635 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dSilesia / Rbk

Napisano 11 maja 2013 - 18:27

Tutaj masz stronke na kt贸rej b臋dziesz m贸g艂 to sprawdzi膰 Klantenservice: Serienummers
W twoim przypadku do ko艅ca nie wiadomo czy dadz膮 refuba czy n贸wk臋 :)



Pokaza艂o mi tak:

Machine Model: iPhone5,1
Name: iPhone 5
ModelCode: iphone_5
Family name: A1429
Model Number: MD298
Group1: iPhone
Group2:
Generation: 7
CPU speed: 1.3GHz
Screen size: 4 inch
Screen resolution: 1136x640 pixels
Colour: White
Production year: 2013
Production week: 18 (May)
Model introduced: 2012

Wi臋c refub czy n贸wka?

#1065 diesel2117

diesel2117
  • 1聽743 post贸w
  • Sk膮dKatowice PL

Napisano 11 maja 2013 - 20:50

Ju偶 nie pierwszy raz mam problem z gwarancja w regenersis. Ot贸偶 tym razem sprawa ma si臋 5-tki. Wys艂a艂em do nich ajfona (model kupiony w play'u) z wad膮 aparatu (fioletowe anomalia, brak wibracji oraz ruszaj膮ce si臋 z艂膮cze systemowe). Telefon wraz z kserem dowodu zakupu (Nie wiem po co im, ale kazali) wys艂a艂em w poniedzia艂ek rankiem tj. 6 maj br. Telefon dotar艂 do nich we wtorek 7 maj br. Dzisiaj dosta艂em mail'a w kt贸rym umieszczony zosta艂a informacja na temat p臋kni臋tego przedniego panelu. Oczywi艣cie telefon wysy艂a艂em do nich w stanie nienagannym wizualnie, zosta艂o napisane r贸wnie偶, 偶e gwarancja nie zostanie uznana oraz zaproponowali mi wymian臋 na nowy egzemplarz (na 99% refub...) za kwot臋 1250z艂. Co teraz zrobi膰? Albo oni rozbili telefon, albo zawini艂 kurier. Na co si臋 powo艂a膰 ? Nie zamawia艂em osobi艣ci kuriera, to oni wys艂ali go do mnie. Any ideas ? Nie widzi mi si臋 p艂aci膰 1250z艂 za co艣, co jest spowodowane nie moj膮 win膮. Wys艂a艂em im mail'a 偶膮daj膮c zdj臋cia uszkodzonego telefonu wraz z wyra藕nie widniej膮cym numerem imei, bym mia艂 potwierdzenie 偶e to na pewno m贸j telefon (nie licz臋 ju偶 tego, 偶e zamieni膮 modu艂y czy w og贸le m贸j telefon nie jest p臋kni臋ty a pr贸buj膮 naci膮gn膮膰.).

#1066 makemymind

makemymind
  • 706 post贸w
  • Sk膮dPozna艅

Napisano 14 maja 2013 - 08:46

Czy mog臋 ustrzec si臋 przed wysy艂k膮 telefonu z Play do Regenersis? Mam jeszcze miesi膮c gwarancji.

#1067 rain86

rain86
  • 619 post贸w
  • Sk膮dSzczecin

Napisano 14 maja 2013 - 09:04

Niestety m贸j prawie roczny 4S z Play wczoraj nabawi艂 si臋 usterki. Nieaktywne WIFI (szary pasek). 呕adne restore etc nie pomog艂y.

Czy mog臋 ustrzec si臋 przed wysy艂k膮 telefonu z Play do Regenersis? Mam jeszcze miesi膮c gwarancji.

Rozumiem, 偶e po tych prawie 11 miesi臋cach powo艂anie si臋 na niezgodno艣膰 towaru z umow膮 i 偶膮danie nowego telefonu ju偶 nie ma racji bytu? Tylko serwis i ewentualnie wymiana na refurba przez ja艣nie pa艅stwa Regenersis? O ile mi z艂omu nie ode艣l膮..


Na niezgodno艣膰 towaru z umow膮 mo偶esz si臋 powo艂a膰, ale w贸wczas to w Twojej gestii le偶y udowodnienie sprzedaj膮cemu, 偶e usterka by艂a z chwil膮 sprzeda偶y. W tym przypadku niedzia艂aj膮ce wi-fi jest oczywistym, 偶e Play spu艣ci艂by Ci臋 na drzewo. Zatem niestety zostaje tylko Regenersis ( z tego powodu nie op艂aca si臋 w PL nabywa膰 ip inaczej ni偶 przez AOS).

#1068 Clevland

Clevland
  • 416 post贸w

Napisano 16 maja 2013 - 21:07

Czy mog臋 ustrzec si臋 przed wysy艂k膮 telefonu z Play do Regenersis? Mam jeszcze miesi膮c gwarancji.


Zr贸b komisyjny protok贸艂 stanu telefonu:
-okre艣lenie koloru czujnik贸w wody,
-okre艣lenie stanu obudowy,
-okre艣lenie stanu 艣rubek na dole obudowy,

Za艂膮cz to do wysy艂anego telefonu.
Wtedy mog膮 mie膰 obawy co do ewentualnego oszustwa.

- - - Po艂膮czono posty - - -

Ju偶 nie pierwszy raz mam problem z gwarancja w regenersis.
Ot贸偶 tym razem sprawa ma si臋 5-tki. Wys艂a艂em do nich ajfona (model kupiony w play'u) z wad膮 aparatu (fioletowe anomalia, brak wibracji oraz ruszaj膮ce si臋 z艂膮cze systemowe). Telefon wraz z kserem dowodu zakupu (Nie wiem po co im, ale kazali) wys艂a艂em w poniedzia艂ek rankiem tj. 6 maj br. Telefon dotar艂 do nich we wtorek 7 maj br. Dzisiaj dosta艂em mail'a w kt贸rym umieszczony zosta艂a informacja na temat p臋kni臋tego przedniego panelu. Oczywi艣cie telefon wysy艂a艂em do nich w stanie nienagannym wizualnie, zosta艂o napisane r贸wnie偶, 偶e gwarancja nie zostanie uznana oraz zaproponowali mi wymian臋 na nowy egzemplarz (na 99% refub...) za kwot臋 1250z艂.
Co teraz zrobi膰? Albo oni rozbili telefon, albo zawini艂 kurier. Na co si臋 powo艂a膰 ?
Nie zamawia艂em osobi艣ci kuriera, to oni wys艂ali go do mnie.
Any ideas ? Nie widzi mi si臋 p艂aci膰 1250z艂 za co艣, co jest spowodowane nie moj膮 win膮.
Wys艂a艂em im mail'a 偶膮daj膮c zdj臋cia uszkodzonego telefonu wraz z wyra藕nie widniej膮cym numerem imei, bym mia艂 potwierdzenie 偶e to na pewno m贸j telefon (nie licz臋 ju偶 tego, 偶e zamieni膮 modu艂y czy w og贸le m贸j telefon nie jest p臋kni臋ty a pr贸buj膮 naci膮gn膮膰.).


Ja bym im napisa艂 偶e prosisz o zdj臋cia uszkodzenia obudowy twojego telefonu.
Sam wysy艂a艂e艣 telefon nieuszkodzony ,na co posiadasz odpowiedni materia艂 dowodowy (dokumentacj臋).
W zwi膮zku z tym, skierujesz spraw臋 z tytu艂u 286 搂 1 k.k. na kwot臋.... z艂 (tyle ile zap艂aci艂e艣).


Patrz膮c na ten przyk艂ad to telefon z dokumentacj膮 trzeba przez kancelari臋 radcowsk膮 lub adwokack膮 wysy艂a膰...

- - - Po艂膮czono posty - - -

Artyku艂 w Gazecie wyborczej.
Masz rys臋 na iPhonie? Nie skorzystasz z gwarancji [HISTORIA CZYTELNICZKI]

Serwis R. nie ma co wymy艣la膰.

#1069 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 post贸w
  • Sk膮dLublin

Napisano 22 maja 2013 - 10:05

Regenrsis Witam, ja odda艂em iP5 tydzie艅 temu (odkleja艂 si臋 ekran z prawej strony + zielona po艣wiata przy wybudzeniu ekranu od nowo艣ci), mia艂em rys臋 na ekranie i oczywi艣cie odpryski (czarny), telefon zakwalifikowany do wymiany, Regenrsis m贸wi 偶e nie wie czy dostane n贸wk臋 czy refuba bo mo偶e by膰 i tak i tak, wi臋c ju偶 ca艂kiem nie rozumiem od czego to zale偶y czy dostajesz n贸wk臋 czy refuba. I wa偶na rzecz, rozumiem 偶e jak dostan臋 refuba to mam tylko 90 dni gwarancji na niego a nie od nowa rok? (telefon kupiny na firm臋). Je艣li tak jest to jaka艣 偶enada, gdyby si臋 nie zepsu艂 mia艂bym gwarancj臋 do 02.2014.

#1070 Grasshopper

Grasshopper
  • 4 post贸w

Napisano 02 czerwca 2013 - 20:19

To ja si臋 do艂膮cz臋 do potoku ciep艂ych s艂贸w o Regenersis... iP5 oddany 20.04 w salonie Play do reklamacji. Do dzi艣 nie dosta艂em nowego telefonu. Pow贸d? Brak egzemplarzy na wymian臋 w serwisie. Oczywi艣cie gdybym chcia艂 kupi膰 nowy aparat w Play'u w abonamencie to pewnie sekundy nie musia艂bym czeka膰, 偶eby zosta膰 z艂upionym z kasy. Kilkukrotnie dzwoni艂em do Playa i Regenersis i nic z tego nie wynika. Nie potrafi膮 nawet poda膰 terminu wymiany. Oto kolejny przyk艂ad na to jak g艂臋boko w d..... mo偶na mie膰 klienta, kt贸ry na telefon wydaje 3k z艂 :/

#1071 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 post贸w
  • Sk膮dLublin

Napisano 03 czerwca 2013 - 08:40

W艂a艣ciwie to nie jest zarzut do Regenersis tylko do Apple, musimy czeka膰 ku...a a偶 wy艣l膮 refuba, a terminu na to w gwarancji nie ma 偶adnego. M贸j zam贸wiony przez Regenersis 22.05.2013 i nawet nie ma przewidzianej daty dostawy. W艂a艣nie dlatego jak tylko mi go przy艣l膮 (czyli pewnie w okolicach sierpnia), od razu sprzedaje. Apple ma najwidoczniej klient贸w w g艂臋bokim powa偶aniu.

#1072 Dares

Dares
  • 407 post贸w
  • Sk膮dKatowice

Napisano 04 czerwca 2013 - 11:35

Jak si臋 tak czyta te wasze problemy to r臋ce opadaj膮.. nie do艣膰 偶e wydajecie kup臋 kasy na telefon to jeszcze takie problemy.. a potem udawadnianie nie wiadomo czego jakby艣cie to wy byli z艂odziejami i chcieli co艣 wyci膮gn膮膰 od firmy.

#1073 shade

shade
  • 48 post贸w
  • Sk膮d3city

Napisano 04 czerwca 2013 - 15:46

R贸wnie偶 wys艂a艂em swoj膮 pi膮tke do R. Czekam ju偶 miesi膮c. W mi臋dzyczasie wysy艂a艂em innego iphone 5 do isource, po 3 dniach mia艂em nowego. Krew mnie zalewa je艣li chodzi o Regenersis. Na Infolinii nic nie wiedz膮. Jest to dla mnie po prostu 艣mieszne. Zastanawiam si臋 czy jest sens pisania jakiego艣 pisma do apple w sprawie czasu oczekiwania w R.

#1074 david_lbl_pl

david_lbl_pl
  • 53 post贸w
  • Sk膮dLublin

Napisano 05 czerwca 2013 - 09:09

oczekiwanie na dostawe W艂a艣nie rozmawia艂em z Regenersis, wci膮偶 czekaj膮 na dostaw臋 od Apple. Czeka du偶o Ip5, sytuacja dla mnie jest kompletnie absurdalna, skoro Apple nie nad膮偶a z robieniem Refub-贸w to niech do jasnej cholery wy艣l膮 nowe telefony. To jest jaki艣 kompletny dramat z dostarczaniem tych telefon贸w, najlepsze jest to 偶e oczywi艣cie nie ma jak si臋 skontaktowa膰 z Apple w takiej sprawie...mo偶na si臋 tylko denerwowa膰.

#1075 Paf

Paf
  • 8聽094 post贸w

Napisano 05 czerwca 2013 - 09:29

W艂a艣nie rozmawia艂em z Regenersis, wci膮偶 czekaj膮 na dostaw臋 od Apple. Czeka du偶o Ip5, sytuacja dla mnie jest kompletnie absurdalna, skoro Apple nie nad膮偶a z robieniem Refub-贸w to niech do jasnej cholery wy艣l膮 nowe telefony. To jest jaki艣 kompletny dramat z dostarczaniem tych telefon贸w, najlepsze jest to 偶e oczywi艣cie nie ma jak si臋 skontaktowa膰 z Apple w takiej sprawie...mo偶na si臋 tylko denerwowa膰.


A co ci maj膮 powiedzie膰 ? 呕e s膮 tak 偶a艂osn膮 instytucj膮 i nie daj膮 sobie rady ? Jak zwykle zwalaj膮 win臋 na innych ;) I jak sam napisa艂e艣 nie da si臋 tego potwierdzi膰 ;)




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 1

0 u偶ytkownik贸w, 1 go艣ci, 0 anonimowych