Naprawa gwarancyjna - Regenersis
#1051
Napisano 08 maja 2013 - 22:38
#1052
Napisano 08 maja 2013 - 22:56
Sprzedawca twierdzi艂 uparcie, 偶e takie sprawy s膮 rozwi膮zywane po roku gwarancji w spos贸b pozytywny, chod藕 wiem 偶e to bajka tu nie chodzi o gwarancj臋 konkretnie Apple a gwarancj臋 og贸ln膮. Zawsze FV daje rok czasu, a zwyk艂y paragon dwa lata.
Nie ma czego艣 takiego jak gwarancja og贸lna, sk膮d Ty to bierzesz? I co ma faktura do gwarancji? Jako艣 zawsze niezale偶nie czy bior臋 na firm臋 czy na siebie dostaj臋 faktur臋 VAT. Ciekawe nie? Paragon czy FV zawsze daj膮 rok gwarancji, Apple nie daje ani dnia wi臋cej, gwarancja jest taka sama dla wszystkich. Nie siej zamieszania jak nie masz zielonego poj臋cia, poza tym ten w膮tek nie jest o tym ile trwa gwarancja. Jutro go posprz膮tam z ca艂ego OT.
#1053
Napisano 09 maja 2013 - 09:37
#1054
Napisano 09 maja 2013 - 14:09
#1055
Napisano 09 maja 2013 - 21:04
Nie ma czego艣 takiego jak gwarancja og贸lna, sk膮d Ty to bierzesz? I co ma faktura do gwarancji? Jako艣 zawsze niezale偶nie czy bior臋 na firm臋 czy na siebie dostaj臋 faktur臋 VAT. Ciekawe nie? Paragon czy FV zawsze daj膮 rok gwarancji, Apple nie daje ani dnia wi臋cej, gwarancja jest taka sama dla wszystkich. Nie siej zamieszania jak nie masz zielonego poj臋cia, poza tym ten w膮tek nie jest o tym ile trwa gwarancja. Jutro go posprz膮tam z ca艂ego OT.
Mistrzu, zauwa偶 偶e pisz臋 o produktach og贸lnych, nie Apple. Apple daje rok gwarancje ze wzgl臋du, czy to jest FV, czy paragon. A og贸lnie jest tak (nie ma tu mowy akurat o produktach z Apple) 偶e gwarancja obejmuje po wzi臋ciu na faktur臋 VAT rok czasu, a na paragon dwa lata. Mowa tu o sprz臋cie elektronicznym. Poj臋cia to Ty nie masz, skoro mam firm臋 todoskonale wiem co ksi臋gowa mi odlicza a czego nie, jakie s膮 korzy艣ci z brania na wszystko faktur臋, a jakie wady. Dlatego nast臋pnym razem poczytaj dok艂adnie co jest napisane wy偶ej.
#1056
Napisano 09 maja 2013 - 21:15
Mam pytanko.
Odda艂em w poniedzia艂ek mojego IP do serwisu apple poniewa偶 pojawi艂y si臋 martwe piksele podczas robienia zdj臋膰 apartem.
Sprzedawaca w serwisie powiedzia艂 偶e sprz臋t zostanie wymieniony na NOWY i 偶e refurbed to nie b臋dzie na pewno. M贸wi艂 偶e Refurbed s膮 tylko w USA...
Jak b臋dzie w moim przypadku i jak pozna膰 czy to refurbed czy nie?
Tutaj masz stronke na kt贸rej b臋dziesz m贸g艂 to sprawdzi膰 Klantenservice: Serienummers
W twoim przypadku do ko艅ca nie wiadomo czy dadz膮 refuba czy n贸wk臋
#1057
Napisano 09 maja 2013 - 21:27
Mistrzu, zauwa偶 偶e pisz臋 o produktach og贸lnych, nie Apple. Apple daje rok gwarancje ze wzgl臋du, czy to jest FV, czy paragon. A og贸lnie jest tak (nie ma tu mowy akurat o produktach z Apple) 偶e gwarancja obejmuje po wzi臋ciu na faktur臋 VAT rok czasu, a na paragon dwa lata. Mowa tu o sprz臋cie elektronicznym. Poj臋cia to Ty nie masz, skoro mam firm臋 todoskonale wiem co ksi臋gowa mi odlicza a czego nie, jakie s膮 korzy艣ci z brania na wszystko faktur臋, a jakie wady. Dlatego nast臋pnym razem poczytaj dok艂adnie co jest napisane wy偶ej.
Nie pisz bzdur i nie myl gwarancji z odpowiedzialno艣ci膮 sprzedawcy na podstawie Ustawy. Gwarancja og贸lna? Produkty og贸lne? Co to jest? Gwarancja to gwarancja, dobrowolna, bezp艂atna i niezale偶na od rodzaju dokumentu sprzeda偶y.
#1058
Napisano 09 maja 2013 - 21:43
Nie pisz bzdur i nie myl gwarancji z odpowiedzialno艣ci膮 sprzedawcy na podstawie Ustawy. Gwarancja og贸lna? Produkty og贸lne? Co to jest? Gwarancja to gwarancja, dobrowolna, bezp艂atna i niezale偶na od rodzaju dokumentu sprzeda偶y.
Id藕 kup komputer ASusa do MediaMarkt, we藕 faktur臋 VAT, zanie艣 po roku i miesi膮cu u偶ytkowania. Us艂yszysz, 偶e gwarancja si臋 sko艅czy艂a bo produkt by艂 brany na faktur臋. Bynajmniej ja spotka艂em si臋 z tak膮 sytuacj膮 osobi艣cie, jak mi wysiad艂 laptop, znajomi te偶 tak mieli, ale tylko Ci kt贸rzy brali na faktur臋. Chodzi艂o mi o produkty nie applowskie, bo wiadomo 偶e one maj膮 ze wzgl臋du na rodzaj dokumentu gwarancj臋 roczn膮.
#1059
Napisano 09 maja 2013 - 22:29
#1060
Napisano 09 maja 2013 - 22:37
#1061
Napisano 09 maja 2013 - 22:46
#1062
Napisano 09 maja 2013 - 23:02
Mo偶e dlatego, 偶e oddawa艂e艣 do punktu sprzeda偶y, a nie serwisu? Czyli na podstawie Ustawy na osob臋 prywatn膮 i na podstawie Kodeksu, na firm臋? Uwierz mi, 偶e zar贸wno Ty, jak i wielu sprzedawc贸w nie rozr贸偶nia obu spraw.
Przychodzi mi do g艂owy jeszcze jedna opcja, ale ona wyst臋puje w narz臋dziach i sprz臋cie z natury "zu偶ywaj膮cym si臋" czyli u偶ycie do cel贸w profesjonalnych. W贸wczas gwarant mo偶e ograniczy膰 czas trwania 艣wiadczenia, je艣li u偶ywamy przedmiotu w intensywny spos贸b zawodowo (na przyk艂ad wiertarki). Nie powinno to jednak dotyczy膰 komputer贸w popularnych przy u偶ywaniu w punkcie us艂ugowym. Tam raczej nie b臋dziesz na jakim艣 kalkulatorze przygotowywa艂 materia艂贸w wideo dla agencji reklamowej.
Mo偶liwe, 偶e masz racj臋, nie m贸wi臋 偶e nie. Nie potrzebne tylko starci艂em przez to gwarancj臋 nankomputer, ale na przysz艂o艣膰 b臋d臋 oczywi艣cie m膮drzejszy. Dzi臋kuje bardzo za po艣wi臋cony czas i wyt艂umaczenie kilku rzeczy! Pozdrawiam
#1063
Napisano 11 maja 2013 - 17:23
#1064
Napisano 11 maja 2013 - 18:27
Tutaj masz stronke na kt贸rej b臋dziesz m贸g艂 to sprawdzi膰 Klantenservice: Serienummers
W twoim przypadku do ko艅ca nie wiadomo czy dadz膮 refuba czy n贸wk臋
Pokaza艂o mi tak:
Machine Model: iPhone5,1
Name: iPhone 5
ModelCode: iphone_5
Family name: A1429
Model Number: MD298
Group1: iPhone
Group2:
Generation: 7
CPU speed: 1.3GHz
Screen size: 4 inch
Screen resolution: 1136x640 pixels
Colour: White
Production year: 2013
Production week: 18 (May)
Model introduced: 2012
Wi臋c refub czy n贸wka?
#1065
Napisano 11 maja 2013 - 20:50
#1066
Napisano 14 maja 2013 - 08:46
#1067
Napisano 14 maja 2013 - 09:04
Niestety m贸j prawie roczny 4S z Play wczoraj nabawi艂 si臋 usterki. Nieaktywne WIFI (szary pasek). 呕adne restore etc nie pomog艂y.
Czy mog臋 ustrzec si臋 przed wysy艂k膮 telefonu z Play do Regenersis? Mam jeszcze miesi膮c gwarancji.
Rozumiem, 偶e po tych prawie 11 miesi臋cach powo艂anie si臋 na niezgodno艣膰 towaru z umow膮 i 偶膮danie nowego telefonu ju偶 nie ma racji bytu? Tylko serwis i ewentualnie wymiana na refurba przez ja艣nie pa艅stwa Regenersis? O ile mi z艂omu nie ode艣l膮..
Na niezgodno艣膰 towaru z umow膮 mo偶esz si臋 powo艂a膰, ale w贸wczas to w Twojej gestii le偶y udowodnienie sprzedaj膮cemu, 偶e usterka by艂a z chwil膮 sprzeda偶y. W tym przypadku niedzia艂aj膮ce wi-fi jest oczywistym, 偶e Play spu艣ci艂by Ci臋 na drzewo. Zatem niestety zostaje tylko Regenersis ( z tego powodu nie op艂aca si臋 w PL nabywa膰 ip inaczej ni偶 przez AOS).
#1068
Napisano 16 maja 2013 - 21:07
Czy mog臋 ustrzec si臋 przed wysy艂k膮 telefonu z Play do Regenersis? Mam jeszcze miesi膮c gwarancji.
Zr贸b komisyjny protok贸艂 stanu telefonu:
-okre艣lenie koloru czujnik贸w wody,
-okre艣lenie stanu obudowy,
-okre艣lenie stanu 艣rubek na dole obudowy,
Za艂膮cz to do wysy艂anego telefonu.
Wtedy mog膮 mie膰 obawy co do ewentualnego oszustwa.
- - - Po艂膮czono posty - - -
Ju偶 nie pierwszy raz mam problem z gwarancja w regenersis.
Ot贸偶 tym razem sprawa ma si臋 5-tki. Wys艂a艂em do nich ajfona (model kupiony w play'u) z wad膮 aparatu (fioletowe anomalia, brak wibracji oraz ruszaj膮ce si臋 z艂膮cze systemowe). Telefon wraz z kserem dowodu zakupu (Nie wiem po co im, ale kazali) wys艂a艂em w poniedzia艂ek rankiem tj. 6 maj br. Telefon dotar艂 do nich we wtorek 7 maj br. Dzisiaj dosta艂em mail'a w kt贸rym umieszczony zosta艂a informacja na temat p臋kni臋tego przedniego panelu. Oczywi艣cie telefon wysy艂a艂em do nich w stanie nienagannym wizualnie, zosta艂o napisane r贸wnie偶, 偶e gwarancja nie zostanie uznana oraz zaproponowali mi wymian臋 na nowy egzemplarz (na 99% refub...) za kwot臋 1250z艂.
Co teraz zrobi膰? Albo oni rozbili telefon, albo zawini艂 kurier. Na co si臋 powo艂a膰 ?
Nie zamawia艂em osobi艣ci kuriera, to oni wys艂ali go do mnie.
Any ideas ? Nie widzi mi si臋 p艂aci膰 1250z艂 za co艣, co jest spowodowane nie moj膮 win膮.
Wys艂a艂em im mail'a 偶膮daj膮c zdj臋cia uszkodzonego telefonu wraz z wyra藕nie widniej膮cym numerem imei, bym mia艂 potwierdzenie 偶e to na pewno m贸j telefon (nie licz臋 ju偶 tego, 偶e zamieni膮 modu艂y czy w og贸le m贸j telefon nie jest p臋kni臋ty a pr贸buj膮 naci膮gn膮膰.).
Ja bym im napisa艂 偶e prosisz o zdj臋cia uszkodzenia obudowy twojego telefonu.
Sam wysy艂a艂e艣 telefon nieuszkodzony ,na co posiadasz odpowiedni materia艂 dowodowy (dokumentacj臋).
W zwi膮zku z tym, skierujesz spraw臋 z tytu艂u 286 搂 1 k.k. na kwot臋.... z艂 (tyle ile zap艂aci艂e艣).
Patrz膮c na ten przyk艂ad to telefon z dokumentacj膮 trzeba przez kancelari臋 radcowsk膮 lub adwokack膮 wysy艂a膰...
- - - Po艂膮czono posty - - -
Artyku艂 w Gazecie wyborczej.
Masz rys臋 na iPhonie? Nie skorzystasz z gwarancji [HISTORIA CZYTELNICZKI]
Serwis R. nie ma co wymy艣la膰.
#1069
Napisano 22 maja 2013 - 10:05
#1070
Napisano 02 czerwca 2013 - 20:19
#1071
Napisano 03 czerwca 2013 - 08:40
#1072
Napisano 04 czerwca 2013 - 11:35
#1073
Napisano 04 czerwca 2013 - 15:46
#1074
Napisano 05 czerwca 2013 - 09:09
#1075
Napisano 05 czerwca 2013 - 09:29
W艂a艣nie rozmawia艂em z Regenersis, wci膮偶 czekaj膮 na dostaw臋 od Apple. Czeka du偶o Ip5, sytuacja dla mnie jest kompletnie absurdalna, skoro Apple nie nad膮偶a z robieniem Refub-贸w to niech do jasnej cholery wy艣l膮 nowe telefony. To jest jaki艣 kompletny dramat z dostarczaniem tych telefon贸w, najlepsze jest to 偶e oczywi艣cie nie ma jak si臋 skontaktowa膰 z Apple w takiej sprawie...mo偶na si臋 tylko denerwowa膰.
A co ci maj膮 powiedzie膰 ? 呕e s膮 tak 偶a艂osn膮 instytucj膮 i nie daj膮 sobie rady ? Jak zwykle zwalaj膮 win臋 na innych I jak sam napisa艂e艣 nie da si臋 tego potwierdzi膰
U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0
0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych