Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1026 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 30 listopada 2012 - 12:46


Napiszę jeszcze raz:
Czyli unieważnienie gwarancji niezgodne z prawem.
Ponadto:

Koszt naprawy niewspółmierny do uszkodzenia (niezgodności towaru z umową).
Ty masz prawo żądać naprawy a nie wymiany telefonu na nowy/używany.
Skoro tego nie mogą zrobić bo albo wymiana albo utrata gwarancji to jest to niezgodne z prawami konsumenta.


Człowieku, co ty tworzysz? GWARANCJA jest DOBROWOLNYM świadczeniem producenta i klient korzystając z gwarancji DOBROWOLNIE ZGADZA się na jej warunki, jakiekolwiek by one nie były.

Niezgodność towaru z umową, to zupełnie inna rzecz, a Ty mieszasz obie. Albo się daje na gwarancji albo z tytułu niezgodności. Nie można prawa z tytułu niezgodności stosować do gwarancji!

#1027 Clevland

Clevland
  • 416 postów

Napisano 30 listopada 2012 - 15:52

Człowieku, co ty tworzysz? GWARANCJA jest DOBROWOLNYM świadczeniem producenta i klient korzystając z gwarancji DOBROWOLNIE ZGADZA się na jej warunki, jakiekolwiek by one nie były.

Niezgodność towaru z umową, to zupełnie inna rzecz, a Ty mieszasz obie. Albo się daje na gwarancji albo z tytułu niezgodności. Nie można prawa z tytułu niezgodności stosować do gwarancji!


Masz rację, niezgodność towaru z umową pojawiła się błędnie w tym sformułowaniu, dotyczącym gwarancji.

#1028 proxx

proxx
  • 1 264 postów

Napisano 04 grudnia 2012 - 18:36

Mam pytanie Jak to jest z telefonem z orange czy innej sieci komórkowej Można oddać do regenersis bez dowodu zakupu ? tylko po imei ? oczywiscie gwarancja ważna-do sprawdzenia na stronie apple

#1029 dww

dww
  • 6 postów

Napisano 24 grudnia 2012 - 01:09

naprawa... - opiszcie swoje przypadki Wszyscy, którzy zostali oszukani, anulowano im gwarancję lub mieli jakieś inne nie miłe przypadki z firmą Regenersis i mieli telefon na gwarancji i w abonamencie, proszę opiszcie swoje przypadki na tym forum jak najszybciej :)

#1030 mdziennik

mdziennik
  • 10 postów

Napisano 03 lutego 2013 - 23:11

Witam, Na moje nieszczęście, muszę dołączyć się do wątku. Na początek krótki opis usterki: 7 stycznia mój iPhone 4S przestał się ładować. Dzień wcześniej (wieczorem) podpiąłem go do ładowania (zostało mu ok. 15%), rano miał 1%, po odłączeniu wyłączył się. Przy którejś próbie udało mi się go włączyć i zrobić backup, reset, restore itp. Po przeleżeniu ok. 12h, w drodze do salonu, włączyłem go ponownie, 100% baterii, ale po 10 minutach już tylko 90%. Dodam, że ładowanie sprawdzane zarówno z MBP, jak i ładowarki sieciowej, na 2 oryginalnych kablach od Apple. Oddany do salonu PLAY (gdzie był zakupiony) 8 stycznia - dostałem jako zastępczy jakiś tragiczny Huawei. Jako, że byłem za granicą, dopiero dziś odebrałem go z salonu. Telefon rozładowany, po podłączeniu po paru minutach włączył się i pokazał 100%. I tu pierwsze (jeszcze małe) czerwone światełko pt. "wtf?" Restore, upgrade do 6.1. Pół godziny później - bateria spada do 90%. W raporcie czytam - usterki nie wystąpiły, przywrócono ustawienia fabryczne, telefon sprawny. Coś mnie tknęło i wygooglałem nazwę serwisu - Regenersis. I im więcej czytałem, tym oczy miałem szerzej otwarte... W tej chwili, iPhone jest podpięty cały czas do lapka, od 2.5h, bateria spadła ze 100% do 31%. Ewidentnie nie jest to objaw "sprawnego" telefonu. Telefon zakupiony 20 lipca 2012, salon Play, ani razu nigdzie nie spadł, nie był zalany (wskaźniki białe), żadne śrubki nie wypadły itp. Jeszcze. Jutro zamierzam oddać go raz jeszcze - czytając powyższe komentarze widzę, że jest szansa na "zalanie" czy "brakujące śrubki"... Ok, wyżaliłem się, teraz do sedna: 1. Dać im jeszcze "szansę" i próbować szczęścia w gwarancji, reklamować serwis czy od razu uderzać z tytułu niezgodności towaru z umową? 2. Jak "niezgodność towaru z umową" ma się do takiego faktu, że płace miesięcznie za tego iPhone niemałe pieniądze, na kolejne 2 tygodnie (jeśli będę miał fart) dostanę znów jakieś badziewne Huawei, które ogranicza moje możliwości - za które płace (ot, FaceTime, iMessage itp). Wchodzi w grę zerwanie umowy z operatorem? Wyłącznie płacenia rat za iPhone z umowy i pozbycie się samego telefonu? 3. Czy ktoś z Was robił ostatnimi czasy jakąś ekspertyzę w serwisach typu Cortland? Chciałbym mieć papierków jak najwięcej na udowodnienie swoich racji. 4. Czy dobrze wyczytałem powyżej, że Regenersis nie ma prawa "otwierać" iPhone, więc z zewnątrz mogą stwierdzić tyle co ja (brak pęknieć, rys nawet, zero śladów zalania itp)? 5. Komu jeszcze opowiedzieć o tym? Powstał jakiś pozew zbiorowy w końcu? Póki co przychodzi mi na myśl tylko Rzecznik Praw Konsumentów, rzecznik Play via social media, skarga pisemna na serwis do samego Play złożona w salonie... czy jest na sali prawnik? 6. Side note - z jakiego kuriera oni korzystają/jakie mają procedury? Telefon oddany 8 stycznia rano, 15 stycznia przyjęty w serwisie, trasa Gdańsk-Wawa w 7 dni? przy odrobinie szczęścia i dobrej pogody na piechotę bym szybciej zaniósł... Nie odpuszczę takiej akcji - bardzo chciałbym wierzyć, że to głupia pomyłka serwisanta, ale po przejrzeniu dziesiątek postów jakoś to chyba mało realne. Nie chodzi mi nawet o kwestie finansowe, bo to mogę jakoś przeboleć. Ale nie zniosę faktu, że jakiś pajac zza biurka "gdzieśtam" będzie próbował ze mnie idiotę robić - i jak widać, nie tylko ze mnie.

#1031 filipo

filipo
  • 56 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 marca 2013 - 18:53

Regenersis nadal oszukuje

Dołączam do osób poszkodowanych przez serwis Regenersis. Mam iPhone 5 kupiony w Play, posiadam go od 29 września 2012, czyli 5 miesięcy. W połowie lutego przestał się ładować i "umierał" na moich oczach. Przekonany że po prostu mam pecha i dostanę nowy albo mi go naprawią, oddałem do serwisu.

Wczoraj otrzymałem wiadomość z salonu Play, iż Regenersis odmawia naprawy gwarancyjnej argumentując - cytuję - "Ingerencja cieczy wewnątrz urządzenia". Naprawę wyceniono na 1054,90 zł brutto. W razie odmowy jeszcze mnie chcą obciążyć kosztami transportu i ekspertyzy.

Dla jasności dodam, że telefon NIGDY nie był zalany, nie upadł, nie złapał mnie deszcz gdy go miałem. Od początku noszony w plastikowo-gumowym etui ochronnym, z folijką na ekranie, pieszczony jak własna dziewczyna.

Ja tego na pewno nie odpuszczę. Wzywam wszystkich podobnie poszkodowanych przez ten serwis o kontakt: fjurzyk@gmail.com, nr telefonu: 602 432 742 - złożymy zbiorową skargę do rzecznika praw konsumentów a jak trzeba to i do sądu.

#1032 dameon

dameon
  • 1 353 postów
  • SkądLublin

Napisano 11 marca 2013 - 14:50

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Ja miałem niemałą żółtą plamę na ekranie i ze względu na obicie (powstałe od metalowej, zatrzaskowej ramki kupionej w iSpot), nie przyjęto mi na gwarancję, bo przecież później nie mieli by co zrobić z takim telefonem - nie dadzą go jako Refurbished, więc nie opłacało im się dać mi nowego

#1033 filipo

filipo
  • 56 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 kwietnia 2013 - 09:55

Kręcimy film o Regenersis

Zaczynam prace nad filmem obnażającym praktyki serwisu REGENERSIS. Wykorzystam przy tym własny sprzęt filmowy i doświadczenie zawodowe, by nasz głos był donośny i zauważony. Wszystkich pragnących wyrazić opinię na temat obsługi REGENERSIS zachęcam do wysyłania zgłoszeń z krótkim opisem sprawy pod adres: filip@servimedia.pl .

Opinie pozytywne - jeśli takie są - także mile widziane. Im więcej zgłoszeń, tym mocniejszy zbierzemy materiał, więc proszę o zaangażowanie. Przyjmuję tylko osoby, które nie boją się pod nazwiskiem publicznie opowiedzieć swoją historię. Jestem m.in. producentem programów w TVP 1, co daje pewność profesjonalnego podejścia do zadania. Skończony film opublikuję w internecie z nadzieją, że obejrzą go tysiące ludzi.

#1034 Danio02

Danio02
  • 366 postów

Napisano 16 kwietnia 2013 - 18:53

Potrzebuję Waszej pomocy: W zeszłym roku oddałem iPhone 4S na naprawę gwarancyjną do Regenersis (poprzez salon firmowy T-Mobile). Po tygodniu miałem już refurba (nie miałem czasu na bawienie się w kolejne odsyłanie i żądanie nowego w folii). Telefon był brany na firmę, także obowiązuje rękojmia, zamiast niezgodności towaru z umową. Niestety jakiś tydzień temu zauważyłem mnóstwo uszkodzonych pikseli na matrycy aparatu w urządzeniu. Dzisiaj udałem się do salonu T-Mobile w celu oddania sprzętu z tytułu rękojmi. Miła Pani stwierdziła, że poprzednio iPhone został naprawiony poprzez wymianę i okres rękojmi nie przedłuża się o kolejny rok - na raporcie z Regenersis urządzenie traktowane jest jako część zamienna. Jak to w końcu jest? I na przyszłość: czy rękojmia jest lepszym rozwiązaniem niż niezgodność towaru z umową? Wiem, że rękojmia obowiązuje w przypadku ofert biznesowych, jednak nie mamy całego podziału na 6 miesięcy, w których to sprzedawca musi udowadniać, iż wada istniała w dniu zakupu? PS: Zostałem odesłany z kwitkiem, jutro ma się ze mną kontaktować, czy można coś zrobić. Jeśli nie można to mam nauczkę na przyszłość i zawsze będę żądał wymiany na nowy, w zafoliowanym pudełku.

#1035 matmil

matmil
  • 56 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 kwietnia 2013 - 19:30

Oddawałem w Grudniu telefon, dokładniej model 4s. Problemy z zasięgiem, notoryczne gubienie 'kresek' nawet w środku miasta na otwartym terenie. Oczywiście, byłoby za dużo przy tym roboty. Badać, sprawdzać? Za dużo z tym roboty. Tak więc dostałem odpowiedź: Telefon miał kontakt z cieczą, koszt naprawy: 1000 zł. Zgody na dalszą współpracę oczywiście nie było z mojej strony. Co zabawniejsze, wcześniej sprawdzałem czujniki wilgoci. Ani czujnik w docku, ani w gnieździe słuchawkowym nie był nawet lekko zabarwiony. A więc jakim cudem ciecz dostała się do środka? Oczywiście po odbiorze telefonu okazało się że czujników już nie ma. Zostały usunięte na wypadek gdyby trafiło na kogoś kto wie o istnieniu tychże czujników i miałby ochotę złościć się i drążyć to, że ktoś ewidentnie robi go w wała. Na potwierdzenie słów "fachowców" R. znalazlem na ich stronie zdjęcie, które ukazywało otwarty telefon, który w dolnym lewym rogu (gdzie znajduje się kawałek plastiku) miał małą smugę. Jakby ktoś przejechał w tym miejscu tłustym palcem. Szkoda było mi czasu na wykłócanie się i walkę która i tak by nic nie przyniosła gdyż jak pisali poprzednicy. Serwis ma dużą przewagę w ewentualnych sporach z klientem. To zakrawa o komedię że ten, pożal się Boże, urobek zajmuje się serwisowaniem CZEGOKOLWIEK :)

#1036 Danio02

Danio02
  • 366 postów

Napisano 16 kwietnia 2013 - 20:21

@matmil Trzeba było poprosić konsultanta o sprawdzenie czujników zawilgocenia i wpisanie odpowiedniej informacji do zgłoszenia. Z tego co mi wiadomo, Regenersis nie może otwierać iPhonów, zatem proponuję walczyć. Czy mogę prosić o pomoc? Jutro będą do mnie dzwonić, muszę być przygotowany :)

#1037 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 kwietnia 2013 - 22:12

@matmil
Trzeba było poprosić konsultanta o sprawdzenie czujników zawilgocenia i wpisanie odpowiedniej informacji do zgłoszenia. Z tego co mi wiadomo, Regenersis nie może otwierać iPhonów, zatem proponuję walczyć.

Czy mogę prosić o pomoc? Jutro będą do mnie dzwonić, muszę być przygotowany :)


Wiele nie zdziałasz, ponieważ telefon który posiadasz, to nie jest telefon, który masz na fakturze (inny IMEI) więc sprzedawca nie odpowiada Ci za coś, czego nie sprzedał.

#1038 Danio02

Danio02
  • 366 postów

Napisano 16 kwietnia 2013 - 22:29

To co proponujesz? Jeśli telefon kupiłem na firmę to po wymianie gwarancja biegnie od nowa? Jak z rękojmią?

#1039 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 16 kwietnia 2013 - 23:42

To co proponujesz? Jeśli telefon kupiłem na firmę to po wymianie gwarancja biegnie od nowa? Jak z rękojmią?


Jak wyżej napisałem. Rękojmi już nie masz, bo to nie jest telefon, który kupiłeś. Sprzedawca odpowiada tylko i wyłącznie za sprzęt który fizycznie sprzedał, a nie za sprzęt który otrzymałeś od podmiotu trzeciego.

Gwarancja po wymianie jest przepisywana z poprzedniego urządzenia.

#1040 Danio02

Danio02
  • 366 postów

Napisano 16 kwietnia 2013 - 23:46

Gwarancja się skończyła w zeszłym roku. Na forach wyczytałem coś takiego:

"Skoro telefon kupiony był na firmę, to okres gwarancji przedłuża się na zasadzie przepisów kc o gwarancji jakości:
Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej."


Wychodzi na to, że lepiej być klientem indywidualnym niż biznesowym...

#1041 indu

indu
  • 972 postów
  • Płeć:

Napisano 17 kwietnia 2013 - 06:16

Oddawałem w Grudniu telefon, dokładniej model 4s. Problemy z zasięgiem, notoryczne gubienie 'kresek' nawet w środku miasta na otwartym terenie. Oczywiście, byłoby za dużo przy tym roboty. Badać, sprawdzać? Za dużo z tym roboty. Tak więc dostałem odpowiedź: Telefon miał kontakt z cieczą, koszt naprawy: 1000 zł. Zgody na dalszą współpracę oczywiście nie było z mojej strony. Co zabawniejsze, wcześniej sprawdzałem czujniki wilgoci. Ani czujnik w docku, ani w gnieździe słuchawkowym nie był nawet lekko zabarwiony. A więc jakim cudem ciecz dostała się do środka? Oczywiście po odbiorze telefonu okazało się że czujników już nie ma. Zostały usunięte na wypadek gdyby trafiło na kogoś kto wie o istnieniu tychże czujników i miałby ochotę złościć się i drążyć to, że ktoś ewidentnie robi go w wała. Na potwierdzenie słów "fachowców" R. znalazlem na ich stronie zdjęcie, które ukazywało otwarty telefon, który w dolnym lewym rogu (gdzie znajduje się kawałek plastiku) miał małą smugę. Jakby ktoś przejechał w tym miejscu tłustym palcem. Szkoda było mi czasu na wykłócanie się i walkę która i tak by nic nie przyniosła gdyż jak pisali poprzednicy. Serwis ma dużą przewagę w ewentualnych sporach z klientem. To zakrawa o komedię że ten, pożal się Boże, urobek zajmuje się serwisowaniem CZEGOKOLWIEK :)


Wpis z FB na profilu regenersis od jednej z niezadowolonych klientek

""RZEKOMO"autoryzowany serwi nokii...guwno prawda zalewają telefony i kasują gwarancje!!! LUDZIE ZANIM ODDACIE TEL NA GWARANCJI ZAPYTAJCIE DO KOGO TRAFI!!!!! "

#1042 Danio02

Danio02
  • 366 postów

Napisano 17 kwietnia 2013 - 16:18

Czy mogę liczyć na odpowiedź?

#1043 alladyn21

alladyn21
  • 1 207 postów

Napisano 18 kwietnia 2013 - 19:00

Witam niestety i mnie dopadła usterka :( zaciął się power/sleep i nie ma "kliknięcia" telefon ip4s zakupiony w play'u w czerwcu ubiegłego roku. Jutro jade oddać do salonu :) czy prosić o dokładne opisanie telefonu tzn (czujniki zalania telefonu nie wskazują na żaden kontakt z cieczą, telefon nie posiada śladów otwierania lub innej ingerencji.) bo nie chciał bym być odprawiony z kwitkiem z tekstem "był zalany". W razie problemów czy komuś udało się dojść swoich praw?

#1044 asvpxnorb

asvpxnorb
  • 2 postów

Napisano 07 maja 2013 - 21:32

Również wysiadł mi power/sleep i muszę wysyłać do R. Iphone posiada ślady zadrapania ramki oraz ukruszony kawałeczek tworzywa z tyłu obudowy w rogu przy wejściu na Jacka. Czy przez to jest sens się w ogolę bawić w wysyłanie do nich czy na pewno mi odrzucą i szkoda mojego czasu? Jeżeli warto wysyłać to zrobienie dokładnych zdjęć przed wysłaniem coś da czy lepiej załatwić sobie ekspertyzę np z mojego krakowskiego iMada?

#1045 Mikir2

Mikir2
  • 618 postów
  • SkądŁódź,PL / UK

Napisano 07 maja 2013 - 22:36

Jak czytam co sie wyprawia w tym serwisie to zaczne sie modlic do Jobsa zeby moj ip dzialal wiecznie... . A z ciekawosci gdzie sa czujniki wilgoci w ip5 i jak je sprawdzic?

#1046 asvpxnorb

asvpxnorb
  • 2 postów

Napisano 07 maja 2013 - 22:43

[url=http://support.apple.com/kb/HT3302?viewlocale=pl_PL]iPhone i iPod: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych działaniem cieczy[/url]

#1047 przemny

przemny
  • 25 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 08 maja 2013 - 21:43

Czy mogę liczyć na odpowiedź?


Zawsze kupuję telefony na firmę, także mogę Ci powiedzieć, że na każdy sprzęt brany na firmę i odliczeniu, bądź nie 23% VATu, gwarancja automatycznie jest skracana do roku czasu. Apple i tak stosuje gwarancję roczną, dlatego że każdy sprzęt jest wymieniany na nowy. Chodź ostatnio Pan w salonie powiedział mi, żeźle zrobiłem biorąc telefon za 1zł na abonament i FV bo mam tylko roczną gwarancję, a klient indywidualny ma dwa lata. Tylko wywalczyć ten rok od operatora wiąże się z cudem.

#1048 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 maja 2013 - 21:58

FV bo mam tylko roczną gwarancję, a klient indywidualny ma dwa lata. Tylko wywalczyć ten rok od operatora wiąże się z cudem.


Ludzie, kolejny, który nie ma pojęcia co to jest gwarancja a niezgodność towaru z umową, proszę poczytaj wątki o gwarancji bo Pan z salonu pierdoły mówi i wie tyle co zje. Gwarancja jest zawsze 12 miesięcy nie ważne czy bierzesz na firmę czy na osobę fizyczną.

#1049 przemny

przemny
  • 25 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 08 maja 2013 - 22:00

Sprzedawca twierdził uparcie, że takie sprawy są rozwiązywane po roku gwarancji w sposób pozytywny, chodź wiem że to bajka :) tu nie chodzi o gwarancję konkretnie Apple a gwarancję ogólną. Zawsze FV daje rok czasu, a zwykły paragon dwa lata.

#1050 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 08 maja 2013 - 22:21

Mam pytanko. Oddałem w poniedziałek mojego IP do serwisu apple ponieważ pojawiły się martwe piksele podczas robienia zdjęć apartem. Sprzedawaca w serwisie powiedział że sprzęt zostanie wymieniony na NOWY i że refurbed to nie będzie na pewno. Mówił że Refurbed są tylko w USA... Jak będzie w moim przypadku i jak poznać czy to refurbed czy nie?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych