mozesz tez zadzwonic na *100 i oni ci podpowiedza
Ceny iPhone 3G w Orange
#726
Napisano 31 sierpnia 2008 - 09:41
mozesz tez zadzwonic na *100 i oni ci podpowiedza
#727
Napisano 31 sierpnia 2008 - 10:42
#728
Napisano 31 sierpnia 2008 - 10:54
#729
Napisano 31 sierpnia 2008 - 11:08
lol numer? chyba strona : www.orange.pl
zaloguj sie na konto i buzniej daj kup.
mozesz tez zadzwonic na *100 i oni ci podpowiedza
Nie chce składać zamówienia tylko dowiedzieć się czemu nie jest zrealizowane. Wg regulaminu mają 10 dni na realizację zamówienia, jak jest napisane w FAQ, przy czym, przy wysyłaniu paczki zobowiązują się wysłać do mnie e- maila z numerem listu przewozowego, tak, żebym na stronie kuriera mógł sobie zobaczyć co się dzieje z paczką.
Skoro 10 dni mija jutro, a ja nie otrzymałem maila z numerem listu przewozowego, to wnioskuję, że paczka nie została jeszcze wysłana. A jak nie została wysłana, to najwcześniej zostanie wysłana jutro, więc otrzymam ją w najlepszym wypadku pojutrze... czyli po 11 dniach, a nie 10.
W związku z tym chcę zadzwonić do tego sklepu, bo jak powszechnie wiadomo w Polsce nie odpowiada się na maile od klientów. Bo po co, jak klient będzie miał sprawę do sklepu to wyśle list polecony za potwierdzeniem odbioru. A jeśli nie wysyła listu poleconego to znaczy, że mu nie zależy i nie trzeba odpowiadać... Tak to niestety wygląda...
#730
Napisano 31 sierpnia 2008 - 11:17
#731
Napisano 31 sierpnia 2008 - 11:56
Nie chce składać zamówienia tylko dowiedzieć się czemu nie jest zrealizowane. Wg regulaminu mają 10 dni na realizację zamówienia, jak jest napisane w FAQ, przy czym, przy wysyłaniu paczki zobowiązują się wysłać do mnie e- maila z numerem listu przewozowego, tak, żebym na stronie kuriera mógł sobie zobaczyć co się dzieje z paczką.
Skoro 10 dni mija jutro, a ja nie otrzymałem maila z numerem listu przewozowego, to wnioskuję, że paczka nie została jeszcze wysłana. A jak nie została wysłana, to najwcześniej zostanie wysłana jutro, więc otrzymam ją w najlepszym wypadku pojutrze... czyli po 11 dniach, a nie 10.
W związku z tym chcę zadzwonić do tego sklepu, bo jak powszechnie wiadomo w Polsce nie odpowiada się na maile od klientów. Bo po co, jak klient będzie miał sprawę do sklepu to wyśle list polecony za potwierdzeniem odbioru. A jeśli nie wysyła listu poleconego to znaczy, że mu nie zależy i nie trzeba odpowiadać... Tak to niestety wygląda...
Wyślą Ci paczkę jutro, pod warunkiem że nie zamawiałeś 16GB, bo chyba go nie mają, a nie za bardzo chcą się do tego przyznać. Tak to było przynajmniej w moim przypadku zanim straciłem cierpliwość- motanie, plątanie, kłamstwa, niezorientowanie... Kurde, jakby nie można było tego załatwić po męsku...
#732
Napisano 31 sierpnia 2008 - 13:24
#733
Napisano 31 sierpnia 2008 - 18:42
#734
Napisano 31 sierpnia 2008 - 18:49
#735
Napisano 31 sierpnia 2008 - 18:50
#736
Napisano 31 sierpnia 2008 - 19:04
#737
Napisano 31 sierpnia 2008 - 19:12
#738
Napisano 31 sierpnia 2008 - 21:33
#739
Napisano 31 sierpnia 2008 - 21:41
Kurcze dziwne, zę tak długo czekacie na te telefony, może rzeczywiście Ci którzy przedłużają umowę mają szybciej (mi to zajęło 4 dni).
Ale kupowałeś model 8 czy 16 GB, bo ja np. czekam na 16-kę... Z 8GB nie było większego problemu.
Pozdrawiam
#740
Napisano 31 sierpnia 2008 - 21:55
Ale kupowałeś model 8 czy 16 GB, bo ja np. czekam na 16-kę... Z 8GB nie było większego problemu.
Pozdrawiam
Tak, 8GB zakupiłem, jak dla mnie to wystarczy spokojnie - tylko czy to wina logistyki, czy dostępności urządzenia?
Hmmm...
#741
Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:19
#742
Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:32
#743
Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:36
#744
Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:39
#745
Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:44
#746
Napisano 01 września 2008 - 06:47
Witam. Zamówiłem dzisiaj w Orange dla Firm phone'a 16 GB czarnego (przedłużenie umowy) i mam pare pytań (wiem, że gdybym dobrze poszukał znalazłbym odpowiedź ale chciałbym mieć to wszystko czarno na białym):
1.Czy trzeba coś robić na samym początku? uaktywniać, update'ować czy coś w tym rodzaju?
2. Jak to jest z tym internetem? Tam gdzie są hot spoty to luźno, a EDGE czy coś w tym rodzaju?
3.Czy dają jakieś bonusy?
4. I czy słuchawki są w zestawie?
Z góry dzięki za odp.
PS. Cześć ;p jestem nowy!
Co do EDGE to radze od razu przy włączeniu telefonu wyłączyć (czyt. wpisać fałszywe dane) żeby iPhone nie rozhulał się za bardzo, bo jak mi ost. pani z salonu powiedziała to gdy oni wystawili pokazowego iPhona w salonie to w ciągu 30min. rachunek wynosił 600zł(ale co to dla nich), więc jak najszybciej turn off! Chyba że ktoś zarządza jedną z 8 najbogatszych firm na świecie i pieniądze nie grają roli dla niego
PS. U mnie dzisiaj mija 4 dni od pozostawienia telefonu w salonie do aktywacji, ciekawe czy dzisiaj zadzwonią?:confused:
#747
Napisano 01 września 2008 - 07:10
zazwyczaj jak podaje się dni to chodzi o dni robocze. chyba że Orange robi wyjątek w tej sprawie ;P
edt
sprawdziłem i chodzi o robocze
A jaki wplyw na ilosc dni ma fakt ze sklep Orange pracuje przez caly weekend?
#748
Napisano 01 września 2008 - 07:18
#749
Napisano 01 września 2008 - 08:12
---- Dodano 01-09-2008 o godzinie 09:22 ----
No i wiadomość z ostatniej chwili właśnie zmienili mi status zamówienia na "przekazane" (Zamówienie zostało przekazane do realizacji.) czyli jeszcze czekam na status wysłane
#750
Napisano 01 września 2008 - 08:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych









