
mozesz tez zadzwonic na *100 i oni ci podpowiedza
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 31 sierpnia 2008 - 09:41
Napisano 31 sierpnia 2008 - 10:42
Napisano 31 sierpnia 2008 - 10:54
Napisano 31 sierpnia 2008 - 11:08
lol numer? chyba strona : www.orange.pl
zaloguj sie na konto i buzniej daj kup.
mozesz tez zadzwonic na *100 i oni ci podpowiedza
Napisano 31 sierpnia 2008 - 11:17
Napisano 31 sierpnia 2008 - 11:56
Nie chce składać zamówienia tylko dowiedzieć się czemu nie jest zrealizowane. Wg regulaminu mają 10 dni na realizację zamówienia, jak jest napisane w FAQ, przy czym, przy wysyłaniu paczki zobowiązują się wysłać do mnie e- maila z numerem listu przewozowego, tak, żebym na stronie kuriera mógł sobie zobaczyć co się dzieje z paczką.
Skoro 10 dni mija jutro, a ja nie otrzymałem maila z numerem listu przewozowego, to wnioskuję, że paczka nie została jeszcze wysłana. A jak nie została wysłana, to najwcześniej zostanie wysłana jutro, więc otrzymam ją w najlepszym wypadku pojutrze... czyli po 11 dniach, a nie 10.
W związku z tym chcę zadzwonić do tego sklepu, bo jak powszechnie wiadomo w Polsce nie odpowiada się na maile od klientów. Bo po co, jak klient będzie miał sprawę do sklepu to wyśle list polecony za potwierdzeniem odbioru. A jeśli nie wysyła listu poleconego to znaczy, że mu nie zależy i nie trzeba odpowiadać... Tak to niestety wygląda...
Napisano 31 sierpnia 2008 - 13:24
Napisano 31 sierpnia 2008 - 18:42
Napisano 31 sierpnia 2008 - 18:49
Napisano 31 sierpnia 2008 - 18:50
Napisano 31 sierpnia 2008 - 19:04
Napisano 31 sierpnia 2008 - 19:12
Napisano 31 sierpnia 2008 - 21:33
Napisano 31 sierpnia 2008 - 21:41
Kurcze dziwne, zę tak długo czekacie na te telefony, może rzeczywiście Ci którzy przedłużają umowę mają szybciej (mi to zajęło 4 dni).
Napisano 31 sierpnia 2008 - 21:55
Ale kupowałeś model 8 czy 16 GB, bo ja np. czekam na 16-kę... Z 8GB nie było większego problemu.
Pozdrawiam
Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:19
Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:32
Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:36
Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:39
Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:44
Napisano 01 września 2008 - 06:47
Witam. Zamówiłem dzisiaj w Orange dla Firm phone'a 16 GB czarnego (przedłużenie umowy) i mam pare pytań (wiem, że gdybym dobrze poszukał znalazłbym odpowiedź ale chciałbym mieć to wszystko czarno na białym):
1.Czy trzeba coś robić na samym początku? uaktywniać, update'ować czy coś w tym rodzaju?
2. Jak to jest z tym internetem? Tam gdzie są hot spoty to luźno, a EDGE czy coś w tym rodzaju?
3.Czy dają jakieś bonusy?
4. I czy słuchawki są w zestawie?
Z góry dzięki za odp.
PS. Cześć ;p jestem nowy!
Napisano 01 września 2008 - 07:10
zazwyczaj jak podaje się dni to chodzi o dni robocze. chyba że Orange robi wyjątek w tej sprawie ;P
edt
sprawdziłem i chodzi o robocze
Napisano 01 września 2008 - 07:18
Napisano 01 września 2008 - 08:12
Napisano 01 września 2008 - 08:37
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych