Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

- - - - -

Ceny iPhone 3G w Orange


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
849 odpowiedzi w tym temacie

#726 gERmAn

gERmAn
  • 470 postów
  • SkądKraków

Napisano 31 sierpnia 2008 - 09:41

lol numer? chyba strona : www.orange.pl ;) zaloguj sie na konto i buzniej daj kup.
mozesz tez zadzwonic na *100 i oni ci podpowiedza

#727 katmay

katmay
  • 22 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 10:42

510-900-900 Tu mozna skladac zamowienia droga telefoniczna. Wszystko dostepne w FAQu na stronie orange.pl Jesli dziala

#728 kingOFdancefloor

kingOFdancefloor
  • 31 postów
  • SkądWarsaw

Napisano 31 sierpnia 2008 - 10:54

A jeśli nie składałem zamówienia przez internet, tylko wszystko robiłem w salonie, i teraz czekam na aktywacje karty, to czy mogę gdzieś zobaczyć czy jest już aktywna( taki online podglądacz )?

#729 kozzie

kozzie
  • 156 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 11:08

lol numer? chyba strona : www.orange.pl ;) zaloguj sie na konto i buzniej daj kup.
mozesz tez zadzwonic na *100 i oni ci podpowiedza


Nie chce składać zamówienia tylko dowiedzieć się czemu nie jest zrealizowane. Wg regulaminu mają 10 dni na realizację zamówienia, jak jest napisane w FAQ, przy czym, przy wysyłaniu paczki zobowiązują się wysłać do mnie e- maila z numerem listu przewozowego, tak, żebym na stronie kuriera mógł sobie zobaczyć co się dzieje z paczką.

Skoro 10 dni mija jutro, a ja nie otrzymałem maila z numerem listu przewozowego, to wnioskuję, że paczka nie została jeszcze wysłana. A jak nie została wysłana, to najwcześniej zostanie wysłana jutro, więc otrzymam ją w najlepszym wypadku pojutrze... czyli po 11 dniach, a nie 10.

W związku z tym chcę zadzwonić do tego sklepu, bo jak powszechnie wiadomo w Polsce nie odpowiada się na maile od klientów. Bo po co, jak klient będzie miał sprawę do sklepu to wyśle list polecony za potwierdzeniem odbioru. A jeśli nie wysyła listu poleconego to znaczy, że mu nie zależy i nie trzeba odpowiadać... Tak to niestety wygląda...

#730 gERmAn

gERmAn
  • 470 postów
  • SkądKraków

Napisano 31 sierpnia 2008 - 11:17

to zadzwon na *100 lub *600 w wypadku przedluzenia umowy biznesowej

#731 Sgt Pepper

Sgt Pepper
  • 724 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 11:56

Nie chce składać zamówienia tylko dowiedzieć się czemu nie jest zrealizowane. Wg regulaminu mają 10 dni na realizację zamówienia, jak jest napisane w FAQ, przy czym, przy wysyłaniu paczki zobowiązują się wysłać do mnie e- maila z numerem listu przewozowego, tak, żebym na stronie kuriera mógł sobie zobaczyć co się dzieje z paczką.

Skoro 10 dni mija jutro, a ja nie otrzymałem maila z numerem listu przewozowego, to wnioskuję, że paczka nie została jeszcze wysłana. A jak nie została wysłana, to najwcześniej zostanie wysłana jutro, więc otrzymam ją w najlepszym wypadku pojutrze... czyli po 11 dniach, a nie 10.

W związku z tym chcę zadzwonić do tego sklepu, bo jak powszechnie wiadomo w Polsce nie odpowiada się na maile od klientów. Bo po co, jak klient będzie miał sprawę do sklepu to wyśle list polecony za potwierdzeniem odbioru. A jeśli nie wysyła listu poleconego to znaczy, że mu nie zależy i nie trzeba odpowiadać... Tak to niestety wygląda...


Wyślą Ci paczkę jutro, pod warunkiem że nie zamawiałeś 16GB, bo chyba go nie mają, a nie za bardzo chcą się do tego przyznać. Tak to było przynajmniej w moim przypadku zanim straciłem cierpliwość- motanie, plątanie, kłamstwa, niezorientowanie... Kurde, jakby nie można było tego załatwić po męsku...

#732 kozzie

kozzie
  • 156 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 13:24

Zamawiałem białą szesnastkę

#733 bananaphone

bananaphone
  • 13 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 18:42

Mam pytanie, czy jesli kupie sobie iphona w orange bez umowy tylko z simlockiem na ta siec to bede mogl z niego korzystac w mixie? wiem ze pytanie moze wydac sie glupie ale po prostu chce sie upewnic

#734 koralgol

koralgol
  • 160 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 18:49

Tak.

#735 shreku

shreku
  • 34 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 18:50

tak będziesz mógł, jeżeli iphone ma simlocka na ta samą sieć co mix

#736 kingOFdancefloor

kingOFdancefloor
  • 31 postów
  • SkądWarsaw

Napisano 31 sierpnia 2008 - 19:04

Pamiętaj tylko o wyłączeniu EDGE bo szybko stracisz pieniądze na kącie.

#737 bananaphone

bananaphone
  • 13 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 19:12

Dzieki za odpowiedzi:>

#738 krzywymax

krzywymax
  • 92 postów
  • SkądToruń

Napisano 31 sierpnia 2008 - 21:33

Kurcze dziwne, zę tak długo czekacie na te telefony, może rzeczywiście Ci którzy przedłużają umowę mają szybciej (mi to zajęło 4 dni).

#739 robcel

robcel
  • 290 postów
  • SkądMA,PL

Napisano 31 sierpnia 2008 - 21:41

Kurcze dziwne, zę tak długo czekacie na te telefony, może rzeczywiście Ci którzy przedłużają umowę mają szybciej (mi to zajęło 4 dni).


Ale kupowałeś model 8 czy 16 GB, bo ja np. czekam na 16-kę... Z 8GB nie było większego problemu.

Pozdrawiam

#740 krzywymax

krzywymax
  • 92 postów
  • SkądToruń

Napisano 31 sierpnia 2008 - 21:55

Ale kupowałeś model 8 czy 16 GB, bo ja np. czekam na 16-kę... Z 8GB nie było większego problemu.

Pozdrawiam



Tak, 8GB zakupiłem, jak dla mnie to wystarczy spokojnie - tylko czy to wina logistyki, czy dostępności urządzenia?

Hmmm...

#741 MrUFOman

MrUFOman
  • 19 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:19

Tydzień temu jak pytałem o przedłuzenie umowy i zmainę Mix na abonament dedykowany iPhone, miła pani powiedziała mi, że na orange.pl będzie to możliwe od 01.09. Wczoraj dzwoniła koleżanka, to jakiś facet powiedział jej, że ciężko pracują nad systemem, by to umoizliwić... (bo na pewno takie trudne). Nic zobaczymy jutro, nie chce mi się płacić w salonie 150 zł więcej.

#742 siddunio

siddunio
  • 39 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:32

A oni mają 10 dni czy 10 dni roboczych? Bo mi od tygodnia sie status na orange.pl nie zmienia i 10 dni mija jutro a 10 dni roboczych w czwartek wiec nie wiem kiedy mam do nich z awantura dzwonic

#743 nitr0

nitr0
  • 850 postów
  • SkądGryfino, Poland

Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:36

zazwyczaj jak podaje się dni to chodzi o dni robocze. chyba że Orange robi wyjątek w tej sprawie ;P edt sprawdziłem i chodzi o robocze :)

#744 Icypo

Icypo
  • 15 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:39

Witam. Zamówiłem dzisiaj w Orange dla Firm phone'a 16 GB czarnego (przedłużenie umowy) i mam pare pytań (wiem, że gdybym dobrze poszukał znalazłbym odpowiedź ale chciałbym mieć to wszystko czarno na białym): 1.Czy trzeba coś robić na samym początku? uaktywniać, update'ować czy coś w tym rodzaju? 2. Jak to jest z tym internetem? Tam gdzie są hot spoty to luźno, a EDGE czy coś w tym rodzaju? 3.Czy dają jakieś bonusy? :P 4. I czy słuchawki są w zestawie? Z góry dzięki za odp. PS. Cześć ;p jestem nowy! :D

#745 nitr0

nitr0
  • 850 postów
  • SkądGryfino, Poland

Napisano 31 sierpnia 2008 - 22:44

1. aktywować trzeba, update'ować też bo już 2.0.2 jest (nie wiem czy wiesz, ale musisz mieć iTunes) 2. no płacisz za przesył danych (ale nie wiem o co ci dokładnie chodzi) 4. oczywiście że tak! wyobrażasz sobie iPoda bez słuchawek? bo ja nie ;P witamy cię Mac'iem i solą w naszych skromnych progach ;D

#746 kingOFdancefloor

kingOFdancefloor
  • 31 postów
  • SkądWarsaw

Napisano 01 września 2008 - 06:47

Witam. Zamówiłem dzisiaj w Orange dla Firm phone'a 16 GB czarnego (przedłużenie umowy) i mam pare pytań (wiem, że gdybym dobrze poszukał znalazłbym odpowiedź ale chciałbym mieć to wszystko czarno na białym):
1.Czy trzeba coś robić na samym początku? uaktywniać, update'ować czy coś w tym rodzaju?
2. Jak to jest z tym internetem? Tam gdzie są hot spoty to luźno, a EDGE czy coś w tym rodzaju?
3.Czy dają jakieś bonusy? :P
4. I czy słuchawki są w zestawie?
Z góry dzięki za odp.
PS. Cześć ;p jestem nowy! :D


Co do EDGE to radze od razu przy włączeniu telefonu wyłączyć (czyt. wpisać fałszywe dane) żeby iPhone nie rozhulał się za bardzo, bo jak mi ost. pani z salonu powiedziała to gdy oni wystawili pokazowego iPhona w salonie to w ciągu 30min. rachunek wynosił 600zł(ale co to dla nich), więc jak najszybciej turn off! Chyba że ktoś zarządza jedną z 8 najbogatszych firm na świecie i pieniądze nie grają roli dla niego ;)

PS. U mnie dzisiaj mija 4 dni od pozostawienia telefonu w salonie do aktywacji, ciekawe czy dzisiaj zadzwonią?:confused:

#747 katmay

katmay
  • 22 postów

Napisano 01 września 2008 - 07:10

zazwyczaj jak podaje się dni to chodzi o dni robocze. chyba że Orange robi wyjątek w tej sprawie ;P

edt
sprawdziłem i chodzi o robocze :)


A jaki wplyw na ilosc dni ma fakt ze sklep Orange pracuje przez caly weekend? :)

#748 piopawlu

piopawlu
  • 196 postów
  • SkądStockholm, SE

Napisano 01 września 2008 - 07:18

Ja zamówiłem w sklepie Orange samą*kartę sim, bez telefonu.. minęły 4 dni, a zamówienie ciągle "nowe".. i jak tu się nie wkur... w każdym razie zadzwoniłem żeby to anulować i kupić w salonie, ale oczywiście się nie da, bo jedyną*formą anulowania jest nieodebranie przesyłki (kolejna firma, która lubi zapłacić za niedoręczoną przesyłkę) .. no i muszę czekać. Wniosek, nigdy więcej nie kupię nic w tym sklepie online, bo przecież gdyby inne sklepy internetowe tak działały to już dawno by nie istniały na rynku.

#749 tasmanik

tasmanik
  • 8 postów

Napisano 01 września 2008 - 08:12

Dzwoniłem właśnie do sklep Orange powiedzieli mi ze wyślą w do środy chyba jednak trzymają zamówienia do 10 dni roboczych ;/

---- Dodano 01-09-2008 o godzinie 09:22 ----
No i wiadomość z ostatniej chwili właśnie zmienili mi status zamówienia na "przekazane" (Zamówienie zostało przekazane do realizacji.) czyli jeszcze czekam na status wysłane :) chyba telefon przypomniał im o moim zamówieniu :)

#750 effe11

effe11
  • 167 postów

Napisano 01 września 2008 - 08:37

22 sierpnia podpisałem umowę w orange na abonament 150zł. Dzisiaj zauważyłem, że środki które mi zostały w poprzednim miesiącu zostały dodane do nowych. Czy to oznacza, że niewykorzystane środki zawsze będą przechodziły na następny miesiąc???




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych