Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

- - - - -

Ceny iPhone 3G w Orange


  • Please log in to reply
849 replies to this topic

#826 seta7

seta7
  • 150 posts

Posted 10 September 2008 - 14:10

Jak przedłużyć umowę na Orange.pl ? - trochę głupio brzmi, ale naprawdę nie mogę się ogarnąć...
W tej chwili mam Orange dla firm 50 i umowę do listopada, ale dowiedziałem się że już mogę przedłużyć.

Zalogowałem się na ich stronie i wchodzę kolejno Twoje konto -> przedłuż umowę -> i mam tylko opcje migracji do Orange dla firm 40, 160, 320, 600, 80 a nie mogę znaleźć opcji z migracją do Plan dla firm 110.
W jaki sposób zmienić na plan dla firm ?

ps: Chodzi mi o abonament na firmę.

#827 Pablooo88

Pablooo88
  • 60 posts

Posted 10 September 2008 - 14:56

Nie, akurat podpisywałem nową umowę bo przechodziłem z Plusa do Orange.

#828 DjJuve

DjJuve
  • 10 posts

Posted 11 September 2008 - 20:33

przyłączam się do grona 'szczęśliwców', którzy zamówili iphona w sklepie orange. Zamówienie zostało złożone 1 września, do dziś nie otrzymałem telefonu. Weryfikacja ręczna, realizacja po weryfikacji ręcznej, a obecnie przekazane do realizacji...

#829 daniel145

daniel145
  • 48 posts
  • SkądKatowice

Posted 11 September 2008 - 21:25

ja rowniez zamowilem 1 wrzesnia i mam nadzieje ze jutro bedzie. W poniedzialem dzwonilem do orange i pewien Pan powiedzial ze otrzymam go w srode:-x (czyli wczora), a jutro juz piatek :/

#830 katmay

katmay
  • 22 posts

Posted 11 September 2008 - 22:07

na temat orange az zal mi sie wypowiadac Telefon zamowilem 23 przyszedl dopiero 9 dnia roboczego (czwartek). Zadzwonilem zeby sie dowiedziec kiedy aktywuja karte. Powiedzieli mi ze na poczatku tygodnia max 4 dni. W srode zadzwonil kurier ktory mi w poprzednim tygodniu dostarczyl telefon z informacja ze nie przyjeli mu podpisanej umowy poniewaz nie dostraczylem rachunku telefonicznego. Jako ze jestem ich klientem z 8 letnim starzem i nie place malego rachunku przy abonamencie premium przy podpisywaniu umowy zgodnie z regolaminem sklepu nie musialem zadnego rachunku dostarczyc. Zadzwonielm do sklepu orange i ochrzanilem biedna konsultantke ze czuje sie jako ich klient robiony w .... (kurier odebral odemnie rachunek o godzinie 18 a juz nastepnego dnia o 8 rano po przemilej rozmowie karta byla aktywna. I wszystko byloby w porzadku gdyby na orange online moje 2 numery byly pod jednego klienta. Ale oczywiscie tak nie jest i figuruje jako mnie dwuch pod tym samym nazwiskiem pod tym samym adresem ale z innymi numerami telefonu :) Rece mi opadly...

#831 Klimer

Klimer
  • 848 posts

Posted 11 September 2008 - 22:21

a mi ręce opadły dzisiaj przy przedłużaniu... doszedłem do wniosku że skoro nie można wybrać który kolor mnie interesuje (na początku nie można) to albo będzie to głębiej, albo zadzwoni miła pani potwierdzić zamówienie i zapyta o model. To co dostanę musiałem odczytywać z wzoru aneksu do umowy gdzie jest wyraźnie "iPhone WHITE". zadzwoniłem do nich po 5 minutach od złożenia zamówienia, pani stwierdziła że mam po prostu odesłać kuriera z kwitkiem, poczekać aż oni to zatwierdzą, i zamówić raz jeszcze. będzie to zatem trwało kuuuuupę czasu.... po prostu jestem w niebowzięty. napisałem maila do sklepu orange żeby dowiedzieć się co z tym zrobić, pożyjemy zobaczymy

#832 seta7

seta7
  • 150 posts

Posted 12 September 2008 - 18:02

Jak przedłużyć umowę na Orange.pl ? - trochę głupio brzmi, ale naprawdę nie mogę się ogarnąć... W tej chwili mam Orange dla firm 50 i umowę do listopada, ale dowiedziałem się że już mogę przedłużyć. Zalogowałem się na ich stronie i wchodzę kolejno Twoje konto -> przedłuż umowę -> i mam tylko opcje migracji do Orange dla firm 40, 160, 320, 600, 80 a nie mogę znaleźć opcji z migracją do Plan dla firm 110. W jaki sposób zmienić na plan dla firm ? ps: Chodzi mi o abonament na firmę.

#833 DjJuve

DjJuve
  • 10 posts

Posted 12 September 2008 - 20:33

dziś otrzymałem telefon (po 9 dniach roboczych oczekiwania). Teraz czekam na aktywację numeru (nie mogłem przeprowadzić jej sam, zadzwoniłem więc do biura obsługi klienta i po podaniu numeru zamówienia zrobił to za mnie pracownik orange), mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku.

#834 macAndy

macAndy
  • 20 posts

Posted 12 September 2008 - 22:58

jak wybrac kolor w orange online No to ja sie moze przylacze do poprzednikow... Moze jednak ktos zna sposob na wybor koloru Ajfona przy zamawianiu w Orange online?

#835 asantir

asantir
  • 134 posts
  • SkądWarszawa

Posted 13 September 2008 - 08:56

przez kup telefon, jesli bierzesz przedluz abonament przejdz na abonament, czy inne opcje to nie ma wyboru, ale jak wchodzisz we wszystkie telefony i tam wybierzesz to masz dwa kolory.

#836 pqpl

pqpl
  • 5 posts

Posted 13 September 2008 - 10:15

Przez ten cholerny EDGE mam takie "Dane sieci komórkowej": Wysłane: 847 KB Otrzymane: 16.2 MB Boję się zapytać, ale ile to będzie kosztowało (mam abonament dla firm 50)?

#837 DjJuve

DjJuve
  • 10 posts

Posted 13 September 2008 - 10:19

nie lepiej to wyłączyć? ustawienia->ogólne->sieć->dane przez sieć komórkową i kasujesz apn (wymazujesz 'internet'). po takim zabiegu nie ma szans by połączył się przez edge.

#838 pqpl

pqpl
  • 5 posts

Posted 13 September 2008 - 10:22

Już to wyłączyłem, tylko że i tak nalicza mi te "otrzymane". Mam jeszcze podłączone Wi-Fi (Livebox z Telekomuny), ale zdaje mi się, że i tak to wszystko idzie przez EDGE.

#839 DjJuve

DjJuve
  • 10 posts

Posted 13 September 2008 - 10:28

masz wyłączone edge i nadal coś 'nalicza'? mało prawdopodobne. połączenie przez wi fi nie ma nic wspólnego z edge. ps. w którym miejscu sprawdzasz te 'dane sieci komórkowej'?

#840 pqpl

pqpl
  • 5 posts

Posted 13 September 2008 - 10:33

Ustawienia -> Ogólne -> Użycie PS. Powracam do mojego głównego pytania - ile to będzie mnie kosztowało?

#841 leopoold

leopoold
  • 5 posts

Posted 13 September 2008 - 12:46

Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum choć wątek obserwuje od samego początku. Zakupiłem ip16GB w internetowym sklepie orange w abo 150 przechodząc z pop 26 sierpnia. Telefon otrzymałem po pełnych 10 dniach roboczych po wielu moich telefonach e tej sprawie (status zamówienia zmieniał się dziwnym zbiegiem okoliczności zaraz po rozmowie z konsultantem). Paczkę otrzymałem 4 września i do tej pory nie mam aktywowanej karty sim. Mija już 9 dni od momentu podpisania umowy, czyli 2 dni po regulaminowym czasie (do 7 dni). W boku rozkładają ręce tlumaczac się awaria systemu i odsylajac mnie do pisemnego zlozenia reklamacji. Pani z bok prosiła abym napisał jakiej rekompensaty się spodziewam od orange? Moje pytanie: Jakiej rekompensaty mogę spodziewać się od operatora w tej sytuacji. Jaka jest szansa spełnienia moich "zadań", i czy gra jest warta świeczki. Macie jakieś doświadczenie w tej płaszczyźnie?

#842 MotoGP

MotoGP
  • 244 posts

Posted 13 September 2008 - 13:32

Moje pytanie: Jakiej rekompensaty mogę spodziewać się od operatora w tej sytuacji. Jaka jest szansa spełnienia moich "zadań", i czy gra jest warta świeczki. Macie jakieś doświadczenie w tej płaszczyźnie?


Myślę że co najmniej 10tys. Przez nich musiałeś być bez telefonu przez tyle dni.

#843 leopoold

leopoold
  • 5 posts

Posted 13 September 2008 - 14:50

dzięki za konstruktywną odpowiedz. Ostatnie dni miałem dużo rzeczy do załatwienia przez telefon, liczyłem ze aktywuja mi do tej pory abo a tak musialem wydać na karty 150 zł, również potrzebuje na weekend dostęp do neta... Dlaczego miałbym nie domagać się zadoscuczynienia ze strony operatora za zlamanie regulaminu, skoro gdybym to ja złamał regulamin orange długo by się nie zastanawiało czy wyciągnąć konsekwencje...

#844 asantir

asantir
  • 134 posts
  • SkądWarszawa

Posted 13 September 2008 - 14:52

proś o internet bez ograniczeń i minuty gratis. ;)

#845 Fantazyoosh

Fantazyoosh
  • 209 posts
  • SkądWarszawa

Posted 13 September 2008 - 16:21

Witam. Interesuje mnie Plan dla Firm 110 w Orange, ale mam pewne wątpliwości: 1. Czy te 240 minut jest faktycznie do wszystkich sieci komórkowych, czy tylko do Orange? 2. Jak się sprawuje Internet via 3G w Orange? Szczególnie interesuje mnie Warszawa i okolice. 3. Czy w sklepie Orange Online jest jakiś sposób, by wybrać kolor iP 16 GB? 4. Ile wynosi opłata aktywacyjna? Kwota jest doliczana do pierwszego rachunku? 5. Czy w ofercie są jakieś kruczki, na które trzeba szczególnie uważać? Będę wdzięczny za odpowiedzi. Szukałem naturalnie na stronie Orange, ale niewyjaśnione kwestie pozostały.

#846 asantir

asantir
  • 134 posts
  • SkądWarszawa

Posted 13 September 2008 - 16:23

4. 1 zł z tego co się orientuję

#847 Klimer

Klimer
  • 848 posts

Posted 13 September 2008 - 16:41

3. jeżeli mowa o przedłużeniu umowy - to nie, nie ma. rozmawiałem chyba z 3 konsultantami i na moją prośbę o anulowanie w końcu jeden pomyślał i pomimo że anulować jako tako oferty nie można, to zapytał " a co pan zrobi jak znowu dostanie pan biały? " :) po złożeniu zamówienia nie ma nikt możliwości go zmieniać, a anuluje się tylko przez nieodebranie przesyłki... czyli jakieś 12 dni roboczych na jedną próbę :P

#848 GrandeMan

GrandeMan
  • 2 posts
  • Skądok.Warszawy

Posted 17 September 2008 - 15:18

Witam wszystkich.Powoli będzie się zbliżał pierwszy miesiąc rozliczeniowy dla posiadaczy iPhone'ów 3G więc jeśli możecie to dzielcie się swoimi przemyśleniami na temat abonamentów-czy jesteście z nich zadowoleni,czego Wam w nich brakuje,czy paczki danych są wystarczające i jak telefon użytkuje się po przekroczeniu limitu czyli za pomocą GPRS.Mnie osobiście najbardziej interesuje abonament Orange Dla Firm 110 (122zł).Pozdrawiam forumowiczów.

#849 mysilverR1

mysilverR1
  • 73 posts

Posted 24 September 2008 - 02:15

dear all, Warto zmieniac iPhone 2G na 3G ??? dostalem propozycje od orange: 78zl za 3G black 8gb w tym 210min, 2gb transferu + hot spoty umowa 24mce 150pln abo ale moge miec za 100pln 1gb + hot spoty, + 300min..... umowa na rok 100zl abon co bardziej sie oplaca?? duzo zlego slyszalem o 3g no i jest plastikowy :P poza tym nie wiedzialbym co zrobic z tym... z jednej strony sprzedac, a z drugiej strony zal sprzedac... mysle ze jeszcze chwila i 2G stanie sie kultowym IP... rownie dobrze mozna poczekac na IPhone "3" ktory podobno ma byc w nast roku? za opinie & rady z gory dzieki

#850 Sgt Pepper

Sgt Pepper
  • 724 posts

Posted 24 September 2008 - 06:31

dear all,

Warto zmieniac iPhone 2G na 3G ???

dostalem propozycje od orange:
78zl za 3G black 8gb w tym 210min, 2gb transferu + hot spoty umowa 24mce 150pln abo

ale moge miec za 100pln 1gb + hot spoty, + 300min..... umowa na rok 100zl abon

co bardziej sie oplaca??

duzo zlego slyszalem o 3g no i jest plastikowy :P poza tym nie wiedzialbym co zrobic z tym... z jednej strony sprzedac, a z drugiej strony zal sprzedac... mysle ze jeszcze chwila i 2G stanie sie kultowym IP... rownie dobrze mozna poczekac na IPhone "3" ktory podobno ma byc w nast roku?

za opinie & rady z gory dzieki


Ja bym proponował poczekać na iPhone 4. Ma być ponoć za dwa lata. Albo na iPhone 5. Ten będzie ze 4 lata. :)
Tym sposobem możesz czekać do końca życia.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users