Witam.
U mnie TMobile 40.0 od minimum 3 dni.
Problem nie ustąpił.
Codziennie muszę restartować telefon lub włączać opcje tryb samolotowy około 5 razy.
W centrum miasta (Poznań) nagle gubiony jest zasięg LTE i pojawia się ikonka 3G. Wówczas dostaję informację od romówcy że nie może zrozumieć co mówię.
Nawet jeżeli za chwilę w tym samym miejscu na telefonie pojawi się ikona LTE nadal jest problem - tak jakby sygnał nie został odświeżony.
Pomaga tylko restart i po nim w tym samym miejscu jakosć rozmowy jest rewelacyjna.
Dziś miałem śmieszna sytuację gdy dzwoniłem do serwisu Cortland właśnie w tej sprawie i Pani stwierdziła że mnie nie rozumie bo rozmowa jest zniekszatałcona.
Zresetowałem telefon zadzwoniłem ponownie i wszystko było ok.
Powiedziałem Pani że właśnie dzwonię z iP11 tylko musiałem go zrestartować na co Pani stwierdziłą że to tłumaczy sprawę
nastąpiła diagnoza telefoniczna
W poniedziałek daję do diagnozy ale z opcją odstąpienia od umowy i zwrotu kasy bo wymiany gwarancyjne na nowy telefon nic nie dają.
Pewnie wrócę do Xs jeżeli sprawa zakończy sie pozytywnie.