Ale był użyty w kontekście zniekształconych rozmów jako wydaje mi się przydatna wskazówka
Zły dzień ???
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 29 grudnia 2019 - 21:09
Ale był użyty w kontekście zniekształconych rozmów jako wydaje mi się przydatna wskazówka
Zły dzień ???
Napisano 30 grudnia 2019 - 09:12
Napisano 30 grudnia 2019 - 22:16
Napisano 30 grudnia 2019 - 22:47
Napisano 31 grudnia 2019 - 09:56
Napisano 31 grudnia 2019 - 10:55
Napisano 31 grudnia 2019 - 12:46
Mnie problem zmęczył na tyle, że zmieniłem operatora na Play. Wreszcie mogę normalnie rozmawiać.
Napisano 31 grudnia 2019 - 13:46
iPhone 11
Napisano 31 grudnia 2019 - 17:54
Ja mam też zwykłą 11. Trzeba w takim razie poczekać kilka dni i wystąpić do Apple z konkretną reklamacją.
Napisano 31 grudnia 2019 - 22:31
Napisano 31 grudnia 2019 - 22:47
Napisano 31 grudnia 2019 - 23:23
iPhone 11
Napisano 01 stycznia 2020 - 14:29
Napisano 01 stycznia 2020 - 17:21
ja mam w play, iPhone 11 pro i zero problemów. Musi to być wina operatora
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
Napisano 01 stycznia 2020 - 18:51
Napisano 01 stycznia 2020 - 19:04
iPhone 11
Napisano 01 stycznia 2020 - 19:16
Mój znajomy który też ma 11 Pro też narzeka na problem z rozmowami. Kupowaliśmy gdzie indziej, inni są również operatorzy i jest tak samo. Trzeba czekać na ruch Apple. Nic więcej nie zrobimy.
Napisano 01 stycznia 2020 - 20:21
Wszystko zależy od tego ile osób to dalej zgłasza. Miejmy nadzieję, że ludzie którzy mieli już taki problem robią coś w tym kierunku.
W moim przypadku chodzi nie wersję Pro tylko zwykła 11 ( telefon żony ). Ja mam na szczęście Xs Max
Napisano 02 stycznia 2020 - 19:51
Napisano 03 stycznia 2020 - 09:19
Napisano 03 stycznia 2020 - 14:02
Napisano 03 stycznia 2020 - 19:02
Wiele postów już tu napisano ale czy ktoś konkretnie zgłosił problem do operatora i czy ten przedstawił swoje stanowisko?
Niw wydaje mi się żeby to był problem samych telefonów.
Kilka postów wcześniej napisałem, że na mojej 11 nie zauważyłem takich problemów ale godzinę później rozmawiałem z żoną i pierwszy raz zgłaszała, że nie może się że mną dogadać bo słyszy jakiś pogłos i metaliczny dźwięk. Zastanawiam się czy to nie jest właśnie ta przypadłość o której tutaj piszecie.
<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max
Napisano 03 stycznia 2020 - 20:18
Na początku tego wątku jest mój post. Wyraźnie napisałem, że problem zgłaszałem kilka razy do Orange i wreszcie natrafiłem na kompetentnego przedstawiciela tej firmy, który wskazał na przeciążenie stacji bazowej. Stąd raz jest bardzo dobrze, a za chwilę do dupy albo odwrotnie. A wy się uczepiliscie aparatu.
Ciekawe, że z poprzednimi modelami iPhone nie miałem takich problemów a tu nagle po kupieniu 2 sztuk iPhone 11 Pro stacja została przeciążona. A inne przypadki też obciążyły stacje i to poza naszymi granicami ? Ciekawa teoria
Napisano 03 stycznia 2020 - 20:30
Napisano 03 stycznia 2020 - 21:57
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych