Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#151 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 29 grudnia 2019 - 21:09

Ale był użyty w kontekście zniekształconych rozmów jako wydaje mi się przydatna wskazówka 

Zły dzień ???



#152 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2019 - 09:12

Reasumując i tak trzeba czekać na rozwiązanie problemu ze strony Apple/Operatorzy bo reset ustawień sieciowych pomoże pewnie znowu na chwilę.

#153 tomek1906

tomek1906
  • 38 postów

Napisano 30 grudnia 2019 - 22:16

Resetowałeś te ustawienia i nic nie dało?

#154 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 30 grudnia 2019 - 22:47

W trzecim dniu problem wrócił. Nie w każdym połączeniu ale znowu są zniekształcone rozmowy.
Mam przypuszczenia że to nie kwestia operatora ale jakiegoś bubla hardware.
Ale poczekajmy, może sie mylę.

#155 newTween

newTween
  • 2 postów

Napisano 31 grudnia 2019 - 09:56

Mnie problem zmęczył na tyle, że zmieniłem operatora na Play. Wreszcie mogę normalnie rozmawiać.

#156 tomek1906

tomek1906
  • 38 postów

Napisano 31 grudnia 2019 - 10:55

Jak długo jesteś w play? Problem od tego czasu nie wrócił?

#157 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 31 grudnia 2019 - 12:46

Mnie problem zmęczył na tyle, że zmieniłem operatora na Play. Wreszcie mogę normalnie rozmawiać.


Napisz coś więcej bo to wskazuje jednoznacznie na winę operatora.

#158 Aastelix

Aastelix
  • 1 528 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 31 grudnia 2019 - 13:46

Nie do końca wiem czy operatora bo mam 11 i jestem w T-M a u mnie żaden problem nie występuje. No chyba, że to w jakiś dziwny sposób dotyka wersji PRO.

iPhone 11


#159 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 31 grudnia 2019 - 17:54

Ja mam też zwykłą 11. Trzeba w takim razie poczekać kilka dni i wystąpić do Apple z konkretną reklamacją.



#160 Lawenda

Lawenda
  • 4 postów

Napisano 31 grudnia 2019 - 22:31

Telefon wczoraj reklamowałam. Tak jak pisałam wcześniej, telefon był kupowany w rtvagd ale bez problemu przyjęli w iSpocie (nawet paragon nie był potrzebny). Zostałam poinformowana, że znają ten problem, T-mobile odsyła klientów do nich ale wg nich to wina operatora (kart) bo telefony są sprawne i pewne jest, że serwis nic mi nie wykaże,sprawdzą mikrofon, zresetują ustawienia... (co sama zrobiłam). Zgłosiłam też problem z rzucaniem wideo na kompa, a pan pyta mnie się jakiej firmy mam sprzęt bo jeśli nie jest to Mac to może tak być przy nowych modelach telefonów ( pojawia się komunikat, że mój dołączony sprzęt nie działa prawidłowo). No cóż, jeśli taka jest to polityka firmy to chyba będzie to mój ostatni iPhone.
P.S. Przy reklamacji, muszą odkleić folię z szybki, więc dodatkowo jestem jeszcze stratna.

#161 Lawenda

Lawenda
  • 4 postów

Napisano 31 grudnia 2019 - 22:47

Sorry, facet z ISpot powiedział, że to nie wina kart T-mobilne tylko oprogramowania z którego korzystają. Tak czy inaczej jak odbiorę z telefon z reklamacji i problem znów się pojawi to przeniosę numer do innej sieci. Nie mam czasu na zabawy....
A czy jest tu ktoś z PLUS kto ma ten problem?

#162 Aastelix

Aastelix
  • 1 528 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 31 grudnia 2019 - 23:23

Wiele postów już tu napisano ale czy ktoś konkretnie zgłosił problem do operatora i czy ten przedstawił swoje stanowisko?
Niw wydaje mi się żeby to był problem samych telefonów.
Kilka postów wcześniej napisałem, że na mojej 11 nie zauważyłem takich problemów ale godzinę później rozmawiałem z żoną i pierwszy raz zgłaszała, że nie może się że mną dogadać bo słyszy jakiś pogłos i metaliczny dźwięk. Zastanawiam się czy to nie jest właśnie ta przypadłość o której tutaj piszecie.

iPhone 11


#163 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 01 stycznia 2020 - 14:29

Ja zgłosiłem i mieli w ciagu kilku dni rozwiązać problem. Do tej pory raczej się nie udało. Trzeba co prawda wziąć poprawkę na okres świąteczno noworoczny.
Najlepiej aby każdy zgłosił problem do operatora i wsparcia Apple. Ja tak zrobiłem i cierpliwie czekam.

#164 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 postów

Napisano 01 stycznia 2020 - 17:21

ja mam w play, iPhone 11 pro i zero problemów. Musi to być wina operatora


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#165 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 01 stycznia 2020 - 18:51

Nie do końca. Wystarczy, że poszła jakaś partia z wadliwym elementem ( hardware ). A wiadomo trzeba by teraz w krótkim czasie wymienić tysiące telefonów stąd przerzucanie winy na operatora i odwrotnie. A jak wiadomo problem wystąpił również u operatorów w innych krajach.

#166 Aastelix

Aastelix
  • 1 528 postów
  • SkądPodbeskidzie

Napisano 01 stycznia 2020 - 19:04

Znajoma chciała sobie na dniach kupić 11 Pro i nie wiem czy mam jej odradzić ze względu na wymienione tutaj problemy? Jeśli to wina hardwere to może XS byłby lepszym wyborem.

iPhone 11


#167 WF

WF
  • 8 postów

Napisano 01 stycznia 2020 - 19:16

Mój znajomy który też ma 11 Pro też narzeka na problem z rozmowami. Kupowaliśmy gdzie indziej, inni są również operatorzy i jest tak samo. Trzeba czekać na ruch Apple. Nic więcej nie zrobimy.



#168 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 01 stycznia 2020 - 20:21

Wszystko zależy od tego ile osób to dalej zgłasza. Miejmy nadzieję, że ludzie którzy mieli już taki problem robią coś w tym kierunku. 

W moim przypadku chodzi nie wersję Pro tylko zwykła 11 ( telefon żony ). Ja mam na szczęście Xs Max :)



#169 tomek1906

tomek1906
  • 38 postów

Napisano 02 stycznia 2020 - 19:51

Na forum support apple tez poruszony jest ten temat. Zachecam do dolaczenia.

#170 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 03 stycznia 2020 - 09:19

Wklej linka jak możesz

#171 Romax

Romax
  • 14 postów

Napisano 03 stycznia 2020 - 14:02

Witam.
Telefon kupiłem we Francji - 11 Pro.
Już podczas pierwszej rozmowy i ja i mój rozmówca słyszeliśmy bardzo źle, tzn. taki właśnie metaliczny głos.
Dawać do reklamacji wg Was?
Pozdrawiam

...dodam, że wcześniej miałem Samsunga S7 i zero problemów z dźwiękiem

#172 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 03 stycznia 2020 - 19:02

Wiele postów już tu napisano ale czy ktoś konkretnie zgłosił problem do operatora i czy ten przedstawił swoje stanowisko?
Niw wydaje mi się żeby to był problem samych telefonów.
Kilka postów wcześniej napisałem, że na mojej 11 nie zauważyłem takich problemów ale godzinę później rozmawiałem z żoną i pierwszy raz zgłaszała, że nie może się że mną dogadać bo słyszy jakiś pogłos i metaliczny dźwięk. Zastanawiam się czy to nie jest właśnie ta przypadłość o której tutaj piszecie.


Na początku tego wątku jest mój post. Wyraźnie napisałem, że problem zgłaszałem kilka razy do Orange i wreszcie natrafiłem na kompetentnego przedstawiciela tej firmy, który wskazał na przeciążenie stacji bazowej. Stąd raz jest bardzo dobrze, a za chwilę do dupy albo odwrotnie. A wy się uczepiliscie aparatu.

<p>Komputer: Windows 10, Tablet: iPad Air 64GB Wi-Wi, Telefon: iPhone XS Max


#173 WF

WF
  • 8 postów

Napisano 03 stycznia 2020 - 20:18

Na początku tego wątku jest mój post. Wyraźnie napisałem, że problem zgłaszałem kilka razy do Orange i wreszcie natrafiłem na kompetentnego przedstawiciela tej firmy, który wskazał na przeciążenie stacji bazowej. Stąd raz jest bardzo dobrze, a za chwilę do dupy albo odwrotnie. A wy się uczepiliscie aparatu.

Ciekawe, że z poprzednimi modelami iPhone nie miałem takich problemów a tu nagle po kupieniu 2 sztuk iPhone 11 Pro stacja została przeciążona. A inne przypadki też obciążyły stacje i to poza naszymi granicami ? Ciekawa teoria :) 



#174 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 03 stycznia 2020 - 20:30

Teoria swoje a praktyka swoje. W tej samej lokalizacji iphone 6s, xs max śmiga a 11 kuleje. Ale od kilku dni jest względny spokój.

#175 michail

michail
  • 146 postów

Napisano 03 stycznia 2020 - 21:57

Telefon przez pierwszy miesiąc używania (11 pro max) zmieniał głos podczas rozmów i przerywał, zaś od co najmniej dwóch tygodni na kilkadziesiąt rozmów nikt nie zgłasza uwag, a co lepiej - chwalą doskonały głos. Sieć t-mobile, nic szczególnego nie robiłem, wcześniej pomagało zresetowanie operatora tzn. tryb samolotowy off - on.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych