zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max
#101
Napisano 15 grudnia 2019 - 13:49
#102
Napisano 16 grudnia 2019 - 17:31
Co ciekawe, rozmawiając przez messengera lub whatsup problem ten nie występuje.
Przesiadłem się z 8 na 11 pro i niestety żałuje tej decyzji...
- michail lubi to
#103
Napisano 16 grudnia 2019 - 18:42
Co ciekawe, rozmawiając przez messengera lub whatsup problem ten nie występuje.
Przesiadłem się z 8 na 11 pro i niestety żałuje tej decyzji...
A dlaczego ma występować skoro rozmawiasz przez internet, a nie przez operatora ? ...
u mnie ta sama historia ale decyzji zakupu nie żałuję, przesiadka z niezawodnego 8+, mimo wszystko wciąż liczę, że nowa wersja ios to poprawi
#104
Napisano 16 grudnia 2019 - 19:31
#105
Napisano 16 grudnia 2019 - 23:04
Dramat
#106
Napisano 17 grudnia 2019 - 10:47
Mnie to tylko ciekawi jedna rzecz, mianowicie w ogóle nie mogę znaleść podobnych dyskusji na zagranicznych forach. Nie piszą też na ten temat jakiekolwiek serwisy około-applowe. Jedyne, co znalazłem, to problemy z jakością rozmów z wykorzystaniem urządzeń Bluetooth. Może źle szukałem, ale wydaje mi się to dość dziwne, że problem, który u nas występuje dość masowo, z różnymi operatorami pozostaje zupełnie niezauważony w innych rejonach.
Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 17 grudnia 2019 - 10:56
- michail lubi to
#107
Napisano 17 grudnia 2019 - 12:10
Podobne wątki pojawiły się już w październiku na zagranicznych forach.
Użytkownik droopsio edytował ten post 17 grudnia 2019 - 12:11
#108
Napisano 17 grudnia 2019 - 12:19
#109
Napisano 17 grudnia 2019 - 12:59
Dwie sztuki IP11 i ten sam problem. Występuje w NJU oraz TMOBILE. Widzę że praktycznie nikt nie napisał że jest problem z Play czy plus? Ja próbowałem już wszystkiego- nie ma reguły czasem po włączeniu flight mode nie ma efektu echo przez dwa dni a czasem się pojawia po kilku godzinach. Proponuję wypisywać swoje problemy na forum Apple w temacie [url="[url]https://discussions.apple.com/thread/250712785?answerId=251777828022&page=11"]https://discussions.apple.com/thread/250712785?answerId=251777828022&page=11[/url][/url]
Dramat
Już wpisałem się
Po kolejnej rozmowie z Apple kazali odnieść do idream w Łodzi. Po rozmowie z pracownikiem idream potwierdził, że mają sporo reklamacji i sprawdzają u siebie lub jak Apple każe wysyłają do Bydgoszczy po czym wymieniają na nowe. Ja osobiście kupiłem w jednej z sieci marketów i zamierzam tak zrobić. Co wyjdzie zobaczymy. Jednak absurdem jest to że Apple nie poczuwa się do winy a jednak wymienia telefony na nowe.
#110
Napisano 17 grudnia 2019 - 13:00
Proponuję wypisywać swoje problemy na forum Apple w temacie https://discussions....7828022&page=11
Przecież ten temat dotyczy zupełnie czego innego. Rozmówcy słyszą swoje echo podczas rozmów telefonicznych ale także przez FT i inne komunikatory internetowe.
#111
Napisano 17 grudnia 2019 - 13:40
https://discussions.apple.com/thread/250725815
Dwa pierwsze z Google. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę.
#112
Napisano 18 grudnia 2019 - 16:04
#113
Napisano 18 grudnia 2019 - 17:49
Do rzeczy obecny egzemplarz wydaje się ok, ani razu problem nie wystąpił, wg zaleceń tmobile mam włącznie rozmowy po LTE.
Użytkownik pawliko edytował ten post 18 grudnia 2019 - 17:49
#114
Napisano 18 grudnia 2019 - 17:53
Nie chcę krakać ale u mnie i po tygodniu się psułoOd wczoraj mam siódmego iPhona11 ponoć najlepszym doświadczeniem jest unboxing nowego sprzętu Apple, to tez kochane Apple mnie rozpieszcza hehe.
Do rzeczy obecny egzemplarz wydaje się ok, ani razu problem nie wystąpił, wg zaleceń tmobile mam włącznie rozmowy po LTE.
Użytkownik Witek11 edytował ten post 18 grudnia 2019 - 17:55
#115
Napisano 18 grudnia 2019 - 17:58
#116
Napisano 18 grudnia 2019 - 19:24
Użytkownik michail edytował ten post 18 grudnia 2019 - 19:27
#117
Napisano 18 grudnia 2019 - 20:08
Obecny egzemplarz mogę zwrócić do 8 stycznia wiec spokojnie będę obserwował.
#118
Napisano 18 grudnia 2019 - 20:51
Właśnie wyszła nowa aktualizacja 13.3.1 zobaczymy może przy 13.9.9 problem ustąpi
#119
Napisano 18 grudnia 2019 - 21:12
Beta iOS 13.3.1, nie aktualizacja witek11. Nie wprowadzaj w błąd.
I przypominam, że jeśli ktoś chce dyskutować o wpływie bety na ten problem, to należy to robić w wyznaczonym miejscu: https://myapple.pl/f...a-–-dyskusja/. Wszelkie dalsze posty odnoszące się do bety będą wyłączane z dyskusji.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#120
Napisano 19 grudnia 2019 - 12:36
#121
Napisano 19 grudnia 2019 - 14:37
@up
A może proszę się uspokoić, bo takim tonem w ogóle nie porozmawiamy?
Zachowaj poziom. Mimo, że nie będziemy oceniać Twoich poglądów, musisz umieć podawać je w cywilizowany i kulturalny sposób.
Więc poproszę.
Dziękuję.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#122
Napisano 19 grudnia 2019 - 16:56
W nawiązaniu do problemów z dzwiękiem zamieszczam odpowiedź jaką dostałem ze wsparcia Apple, po zgłoszeniu
problemu. Nic dodać nic ująć ....
"Dzień dobry
Potwierdzamy, że problem z jakością dźwięku w modelu iPhone 11 jest obecnie badany przez inżynierów Apple i póki co nie jest znana przyczyna tego stanu rzeczy. Nie mniej jednak, inżynierowie zapewniają że postarają się znaleźć rozwiązanie.
Pozdrawiamy, Apple Support"
#123
Napisano 19 grudnia 2019 - 17:31
Naprawdę support odpisał z błędem?
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
#124
Napisano 19 grudnia 2019 - 21:00
Zerknijcie u siebie jak to wyglada, może to tam znaczenie jaki parametr sieci obsługuje w danym momencie telefon?
- michail lubi to
#125
Napisano 19 grudnia 2019 - 21:25
Użytkownicy przeglądający ten temat: 10
0 użytkowników, 10 gości, 0 anonimowych