Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#101 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 15 grudnia 2019 - 13:49

Mam podobne obserwacje, podejrzewam ze może tez to działać w druga stronę

#102 ivi

ivi
  • 174 postów
  • SkądZakopane

Napisano 16 grudnia 2019 - 17:31

I mnie spotkał ten problem. Telefon kupiony w austriackim T-Mobile w sobotę. Od początku Polska karta również T-Mobile. Przeczytałem cały wątek, i się wstrzymam z jakimikolwiek decyzjami. Ale wkurzający jest fakt, że trzydniowy telefon nie spełnia swojej funkcji.
Co ciekawe, rozmawiając przez messengera lub whatsup problem ten nie występuje.
Przesiadłem się z 8 na 11 pro i niestety żałuje tej decyzji...
  • michail lubi to
!!!!HxC PUNK Z-ne!!!! Ipod Video 60Gb RULEZ!!!!

#103 michail

michail
  • 146 postów

Napisano 16 grudnia 2019 - 18:42

Co ciekawe, rozmawiając przez messengera lub whatsup problem ten nie występuje.
Przesiadłem się z 8 na 11 pro i niestety żałuje tej decyzji...


A dlaczego ma występować skoro rozmawiasz przez internet, a nie przez operatora ? ...
u mnie ta sama historia ale decyzji zakupu nie żałuję, przesiadka z niezawodnego 8+, mimo wszystko wciąż liczę, że nowa wersja ios to poprawi

#104 ivi

ivi
  • 174 postów
  • SkądZakopane

Napisano 16 grudnia 2019 - 19:31

Słuszna uwaga, dzięki za zwrócenie uwagi michail
!!!!HxC PUNK Z-ne!!!! Ipod Video 60Gb RULEZ!!!!

#105 goral123

goral123
  • 8 postów

Napisano 16 grudnia 2019 - 23:04

Dwie sztuki IP11 i ten sam problem. Występuje w NJU oraz TMOBILE. Widzę że praktycznie nikt nie napisał że jest problem z Play czy plus? Ja próbowałem już wszystkiego- nie ma reguły czasem po włączeniu flight mode nie ma efektu echo przez dwa dni a czasem się pojawia po kilku godzinach. Proponuję wypisywać swoje problemy na forum Apple w temacie https://discussions.apple.com/thread/250712785?answerId=251777828022&page=11

Dramat :(

#106 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 865 postów
  • Płeć:

Napisano 17 grudnia 2019 - 10:47

Mnie to tylko ciekawi jedna rzecz, mianowicie w ogóle nie mogę znaleść podobnych dyskusji na zagranicznych forach. Nie piszą też na ten temat jakiekolwiek serwisy około-applowe. Jedyne, co znalazłem, to problemy z jakością rozmów z wykorzystaniem urządzeń Bluetooth. Może źle szukałem, ale wydaje mi się to dość dziwne, że problem, który u nas występuje dość masowo, z różnymi operatorami pozostaje zupełnie niezauważony w innych rejonach.


Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 17 grudnia 2019 - 10:56

  • michail lubi to

#107 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 17 grudnia 2019 - 12:10

Złe szukałeś ;)

Podobne wątki pojawiły się już w październiku na zagranicznych forach.

Użytkownik droopsio edytował ten post 17 grudnia 2019 - 12:11


#108 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 865 postów
  • Płeć:

Napisano 17 grudnia 2019 - 12:19

A porzucisz jakieś linki, proszę? Bo jeśli to jest globalny problem, to naprawdę jest jakoś podejrzanie cicho.

#109 Michassdz

Michassdz
  • 9 postów
  • SkądSieradz

Napisano 17 grudnia 2019 - 12:59

Dwie sztuki IP11 i ten sam problem. Występuje w NJU oraz TMOBILE. Widzę że praktycznie nikt nie napisał że jest problem z Play czy plus? Ja próbowałem już wszystkiego- nie ma reguły czasem po włączeniu flight mode nie ma efektu echo przez dwa dni a czasem się pojawia po kilku godzinach. Proponuję wypisywać swoje problemy na forum Apple w temacie [url="[url]https://discussions.apple.com/thread/250712785?answerId=251777828022&page=11"]https://discussions.apple.com/thread/250712785?answerId=251777828022&page=11[/url][/url]

Dramat :(


Już wpisałem się ;)
Po kolejnej rozmowie z Apple kazali odnieść do idream w Łodzi. Po rozmowie z pracownikiem idream potwierdził, że mają sporo reklamacji i sprawdzają u siebie lub jak Apple każe wysyłają do Bydgoszczy po czym wymieniają na nowe. Ja osobiście kupiłem w jednej z sieci marketów i zamierzam tak zrobić. Co wyjdzie zobaczymy. Jednak absurdem jest to że Apple nie poczuwa się do winy a jednak wymienia telefony na nowe.

#110 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 4 865 postów
  • Płeć:

Napisano 17 grudnia 2019 - 13:00

Proponuję wypisywać swoje problemy na forum Apple w temacie https://discussions....7828022&page=11

Przecież ten temat dotyczy zupełnie czego innego. Rozmówcy słyszą swoje echo podczas rozmów telefonicznych ale także przez FT i inne komunikatory internetowe. 



#111 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 17 grudnia 2019 - 13:40

https://discussions.apple.com/thread/250691570

https://discussions.apple.com/thread/250725815

Dwa pierwsze z Google. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę.

#112 ivi

ivi
  • 174 postów
  • SkądZakopane

Napisano 18 grudnia 2019 - 16:04

Zgłaszałem dzisiaj problem do t mobile, przyjęli i zobaczymy co dalej. Czy ktokolwiek znalazł może rozwiązanie problemu?
!!!!HxC PUNK Z-ne!!!! Ipod Video 60Gb RULEZ!!!!

#113 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 18 grudnia 2019 - 17:49

Od wczoraj mam siódmego iPhona11 :D ponoć najlepszym doświadczeniem jest unboxing nowego sprzętu Apple, to tez kochane Apple mnie rozpieszcza hehe.
Do rzeczy obecny egzemplarz wydaje się ok, ani razu problem nie wystąpił, wg zaleceń tmobile mam włącznie rozmowy po LTE.

Użytkownik pawliko edytował ten post 18 grudnia 2019 - 17:49


#114 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 18 grudnia 2019 - 17:53

Od wczoraj mam siódmego iPhona11 :D ponoć najlepszym doświadczeniem jest unboxing nowego sprzętu Apple, to tez kochane Apple mnie rozpieszcza hehe.
Do rzeczy obecny egzemplarz wydaje się ok, ani razu problem nie wystąpił, wg zaleceń tmobile mam włącznie rozmowy po LTE.

Nie chcę krakać ale u mnie i po tygodniu się psuło

Użytkownik Witek11 edytował ten post 18 grudnia 2019 - 17:55


#115 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 18 grudnia 2019 - 17:58

U mnie w 4 też po tygodniu, ale za to na razie tylko raz w ciągu 2 tygodni

#116 michail

michail
  • 146 postów

Napisano 18 grudnia 2019 - 19:24

Zakupiony iPhone 11 pro max w Cortlandzie, niecałe 30 dni temu wymienią mi na nowy ? Będą robić problemy ?

Użytkownik michail edytował ten post 18 grudnia 2019 - 19:27


#117 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 18 grudnia 2019 - 20:08

U mnie zawsze problem pokazywał się praktycznie od razu, raz tylko po aktualizacji chyba 13.2 miałem spokój na dwa dni.
Obecny egzemplarz mogę zwrócić do 8 stycznia wiec spokojnie będę obserwował.

#118 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 18 grudnia 2019 - 20:51

Właśnie wyszła nowa aktualizacja 13.3.1 zobaczymy może przy 13.9.9 problem ustąpi  :D  :D



#119 winmaciek

winmaciek
  • 6 733 postów
  • Płeć:

Napisano 18 grudnia 2019 - 21:12

Beta iOS 13.3.1, nie aktualizacja witek11. Nie wprowadzaj w błąd. 
I przypominam, że jeśli ktoś chce dyskutować o wpływie bety na ten problem, to należy to robić w wyznaczonym miejscu: https://myapple.pl/f...a-–-dyskusja/. Wszelkie dalsze posty odnoszące się do bety będą wyłączane z dyskusji. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#120 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 19 grudnia 2019 - 12:36

Idiotyzm, może rozmawiajmy o tym problemie jeszcze może w pięciu innych miejscach?

#121 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 19 grudnia 2019 - 14:37

@up

 

A może proszę się uspokoić, bo takim tonem w ogóle nie porozmawiamy?
 

Zachowaj poziom. Mimo, że nie będziemy oceniać Twoich poglądów, musisz umieć podawać je w cywilizowany i kulturalny sposób.

 

Więc poproszę.

Dziękuję.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#122 użytkownik1

użytkownik1
  • 1 postów

Napisano 19 grudnia 2019 - 16:56

W nawiązaniu do problemów z dzwiękiem zamieszczam odpowiedź jaką dostałem ze wsparcia Apple, po zgłoszeniu

problemu. Nic dodać nic ująć ....

 

"Dzień dobry
Potwierdzamy, że problem z jakością dźwięku w modelu iPhone 11 jest obecnie badany przez inżynierów Apple i póki co nie jest znana przyczyna tego stanu rzeczy. Nie mniej jednak, inżynierowie zapewniają że postarają się znaleźć rozwiązanie.

Pozdrawiamy, Apple Support"                                                             



#123 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 150 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 19 grudnia 2019 - 17:31

Naprawdę support odpisał z błędem?


Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.


#124 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 19 grudnia 2019 - 21:00

To taka moja luźna obserwacja, jak wchodzi się w ustawienia-ogólne-urządzenie to na dole jest informacja o operatorze i jego numer. Teraz tak, jak występowała u mnie problem to miałem informacje, że jestem w tmobile 39.0 a od momentu jak problem znikł to jestem w tmobile 40.0
Zerknijcie u siebie jak to wyglada, może to tam znaczenie jaki parametr sieci obsługuje w danym momencie telefon?
  • michail lubi to

#125 Witek11

Witek11
  • 32 postów

Napisano 19 grudnia 2019 - 21:25

Ja mam 39.5.1 jeśli to coś pomoże




Użytkownicy przeglądający ten temat: 10

0 użytkowników, 10 gości, 0 anonimowych