Napisalem do Apple we Francji i dostalem odp, ze "inzynierowie Apple probuja cos z tym zrobic" wiec chyba trzeba poczekac i zobaczymy co dalej. Telefon jest na gwarancji rok wiec luzik...
zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max
#176
Napisano 04 stycznia 2020 - 13:13
#177
Napisano 05 stycznia 2020 - 18:02
Jeżeli miałbym zgadywać, to obstawiałbym, że jest to problem hardwarowy, a dokładniej jakiś problem z antenami. W iP4 jeżeli zwarliśmy dłonią 2 anteny, to telefon tracił zasięg. Tutaj może być podobnie i może to być również wina złego umiejscowienia anten, tylko niekoniecznie musi to być problem zewnętrzny jak w iP4 - Niech ktoś wykona połączenie na głośnomówiącym i odłoży telefon, żeby nie trzymać go w ręku, wykluczy to problem zewnętrznej strony anten.
Użytkownik b-unitor edytował ten post 05 stycznia 2020 - 18:03
#178
Napisano 05 stycznia 2020 - 18:06
#179
Napisano 05 stycznia 2020 - 18:11
Podczas rozmów przez słuchawki jest to samo więc Twoja wersja raczej odpada..
Z zewnętrzną stroną odpada, ale nadal może to być wina konstrukcji anten, ich umiejscowienia albo ich łączenia z płytą. No nic, trzeba wiec czekać, tylko jeżeli byłyby to jednak anteny, to nie wiem czy Apple się w ogóle do tego przyzna, bo tego nie będzie się dało naprawić bumperem (raczej w ogóle nie będzie się tego dało naprawić).
#180
Napisano 05 stycznia 2020 - 18:36
Ale to musiałby być wtedy problem sprzętowy dotyczący konkretnej partii urządzeń. Ja swojego 11 Pro kupiłam w piątek w iDream i nikt mi nie zgłasza, że źle mnie źle słyszy albo że w ogóle coś jest nie tak (ja wszystkich też dobrze słyszę). Jestem w Play.
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#181
Napisano 06 stycznia 2020 - 10:16
#182
Napisano 06 stycznia 2020 - 17:16
U mnie dzisiaj znowu była zniekształcona rozmowa, pomogło wyłączenie na chwilę tryby samolotowego. Reset ustawień sieciowych pomógł ale na niewiele ponad tydzień czasu.
#183
Napisano 07 stycznia 2020 - 10:00
U mnie w 11 Pro działa wszystko dobrze, ale kolega ma problem u siebie - ledwo go słychać i są zniekształcenia. Obaj mamy numery z T-Mobile.
#184
Napisano 07 stycznia 2020 - 13:47
Posiadam tego iPhone 11 pro max i problem wystąpił trzy razy, kupiłem w Cortland w Katowicach, sieć T-Mobile. Dzwoniłem do operatora do sieci technicznej odpowiedział mi że jego żona ma to samo, pracują z Apple razem nad rozwiązaniem problemu. Pomaga albo reset telefonu, czyli + - praz power, lub włączenie na chwile trybu samolotowego. Ja że swój odtwarzałem z backup iP XS max to zrobiłem reset ustawień sieciowych, oraz wyłączyłem VOLTE, teraz śmiga. W ustawieniach mam T-Mobile 40.
Stawiam tu na iOS 13 gdyby sprzęt był to hardware nie działoby mi wcale, wczoraj jechałem samochodem z Krakowa do Zawiercie przez Wolbrom, rozmowa przez cały czas zestaw głośnomówiący przez moduł BT TCU (BMW), nic się nie działo działało bez zarzutu. Warto spróbować zresetować ustawienia sieci, oprócz wifi resetuje APN sieci GSM, telefon sam po resecie powinien pobrać sobie ustawienia operatora.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu,
to czego oznaką jest puste biurko?
#185
Napisano 07 stycznia 2020 - 15:25
Posiadam dwa telefony iPhone 11 Pro zakupione w Apple w USA. Przez pierwsze dwa miesiące użytkowane z kartami amerykańskimi (T Mobile) w USA; działały bez zarzutów, nawet w roamingu w AT&T. Od kilku dniu przebywam w Polsce i po wsadzeniu polskich kart SIM (T Mobile) od razu zaczęły się pojawiać opisywane tu przez wszystkich problemy z jakością rozmów ( na obu aparatach i innymi numerami)
Problem zgłosiłem więc do polskiego T Mobile i podpiąłem pod masowe zgłoszenie o którym wspomniano w tym wątku , nad którym wg informacji z dziś dalej (wraz z Apple) niestety pracują. Pani z infolinii wspominała, że w ostatnim statusie zgłoszenia mowa jest o jakieś niekompatybilności codeków sieci (cokolwiek to znaczy).
Na moim przykładzie wydaje się więc bardzo mało prawdopodobne aby problem leżał bezpośrednio w hardware. Skłaniam się do problemu kompatybilności aparatu (chyba całej seri 11) z siecią lub samej specyfikacji technicznej tej i pewniej innych też sieci.
W moim przypadku problemy pojawiają się w ok 7/10 połączeń niezależnie od lokalizacji, mocy sygnału, opcji VoLTE itp itd . Wszelkie resety iluzorycznie pomagają, ale raczej na krócej niż dłużej. - Posiadam wszystkie aktualizacje iOS na bieżąco, T. Mobile 40.0
Obawiam się że musimy mniej lub bardziej cierpliwie czekać, a w między czasie bombardować zarówno operatora jak i Apple aby nie zapomnieli o pilności problemu.
#186
Napisano 07 stycznia 2020 - 21:48
Dzwoniłem dzisiaj ponownie do T-Mobile i otrzymałem dokładnie taką samą odpowiedz jak marmal.
Nie pozostaje nic innego jak czekać, miejmy nadzieję, że rozwiązanie zagadki jest blisko
#187
Napisano 08 stycznia 2020 - 10:33
Dzisiaj otrzymałem odpowiedź od TM
"Dzień dobry,
Przy współpracy firm T-Mobile i Apple udało się zdiagnozować przyczyny problemów.
Trwają testy rozwiązania. Spodziewany czas udostepnienia jej dla wszystkich użytkowników to koniec miesiąca."
Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm
#188
Napisano 08 stycznia 2020 - 17:54
No to idą jak burza
#189
Napisano 08 stycznia 2020 - 21:24
Ciekawe kiedy będzie w Orange. Jest męczące ciągle włączać tryb samolotowy i mieć nadzieję, że tym razem rozmowa będzie ok.
#190
Napisano 08 stycznia 2020 - 21:58
#191
Napisano 10 stycznia 2020 - 08:26
Dzisiaj otrzymałem odpowiedź od TM
"Dzień dobry,
Przy współpracy firm T-Mobile i Apple udało się zdiagnozować przyczyny problemów.
Trwają testy rozwiązania. Spodziewany czas udostepnienia jej dla wszystkich użytkowników to koniec miesiąca."
Chyba najbardziej wartościowa informacja dotychczas. Daj znać jak będziesz wiedział coś więcej
#192
Napisano 10 stycznia 2020 - 13:36
Miałem ten sam problem w listopadzie i grudniu i mam bardziej złożoną sytuację bo eSIM = Orange, SIM = T-Mobile, czyli dubel
Problem jakby dotyczył bardziej eSIMa w Orange, ale może jego po prostu dłużej używam (ja słyszałem w miarę dobrze, ale rozmówcy strasznie narzekali).
Przed świętami zalecili mi w Orange "wymianę" eSIMa, tj. przełączenie na SIM i wygenerowanie nowego eSIMa. Tak zrobiłem i o dziwo problem ustąpił i nie występuje do tej pory. Zbiegło się to chyba jednak ze zmianą wersji operatorów w ustawieniach (z 39.0 na 40.0 w przypadku zarówno T-Mobile jak Orange). Minęły już prawie 3 tygodnie, więc chyba coś poprawili. Telefonu nie wymieniałem, kupiony w iDream w październiku.
#193
Napisano 14 stycznia 2020 - 10:06
Czekam na mój reklamowany telefon ...tymczasem dostałam taką informację...
"Szanowny Kliencie,
reklamowany produkt został naprawiony poprzez bezpłatną wymianę wyświetlacza. O możliwości odbioru urządzenia poinformujemy osobną wiadomością. Dziękujemy za skorzystanie z usług serwisu iSpot. Będziemy zobowiązani za wypełnienie ankiety Klienta, odnoszącą się do obsługi zlecenia naprawy przez nasz serwis, która może zostać wysłana bezpośrednio przez Apple."
ha ha ha co ma wyświetlacz do zniekształconego głosu????
#194
Napisano 14 stycznia 2020 - 18:03
Nie jestem pewna, czy przypadkiem górny głośnik nie jest w jakiś sposób sparowany z wyświetlaczem (stąd taka wymiana, bo z tego, co kojarzę, samego głośnika się nie wymienia). Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić .
MacBook Pro 13 (2018) | Magic Mouse 2 | iPhone 13 Pro Max | Watch Series 7 (41 mm) | iPad Pro 11 WiFi (2018) | AirPods 1
#195
Napisano 14 stycznia 2020 - 20:00
Nie jestem pewna, czy przypadkiem górny głośnik nie jest w jakiś sposób sparowany z wyświetlaczem (stąd taka wymiana, bo z tego, co kojarzę, samego głośnika się nie wymienia). Jeśli się mylę, to proszę mnie poprawić .
potwierdzam nie ma możliwości wymiany samego głośnika
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#196
Napisano 15 stycznia 2020 - 15:05
potwierdzam nie ma możliwości wymiany samego głośnika
Tylko co ma głośnik do tej usterki? Głośnik jest jak najbardziej OK, można to sprawdzić dzwoniąc przez Skype lub WhatsApp - wtedy dźwięk jest idealny.
#197
Napisano 15 stycznia 2020 - 15:21
Ktoś wie jak na podstawie numeru seryjnego sprawdzić czy iPhone należy do wadliwej serii? Ostatnio w jednym sklepie sprzedawca mówił mi, że niektóre nowe iPhone 11, 11 pro i 11 pro max mają ten problem i oni mają jakiś system w którym mogą sprawdzić po numerze seryjnym czy się zalicza.
#198
Napisano 15 stycznia 2020 - 16:04
Nie ma żadnej wadliwej serii, sprzedawca powiedział Ci głupoty.
1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11
#200
Napisano 17 stycznia 2020 - 10:05
Witam Forumowiczów, do tej pory czytałem Wasze posty, ale teraz postanowiłem się dołączyć do konwersacji.
Od października jestem nieszcześliwym posiadaczem iphone'a 11 pro. To co udało się ustalić, to sytuacja ze zniekształconym glosem występuję wyłącznie gdy sie rozmawia gdy jest słaby zasięg. Ustaliłem konkretne miejsce na trasie Dom - Praca i mam 100 % powtarzalności problemu. Jeśli nie rozmawiam i jadę dokładnie tą sama trasą to oczywiscie problem nie występuje. Telefon uzytkuję w sieci T-mobile, wymieniłem karte SIM. testowałem w sieci plus, problem również występuje.
Aby problem ustapił wystarczy włączyć i wyłączyć tryb samolotowy tak jakby ponowne zalogowanie się do sieci naprawiało sprawę. Aż do momentu ponownego wykonania polaczenia GSM, gdy jest gorszy zasięg.
iSpot we wrocławiu dwa razy odmówił mi reklamacji (zanim testują uruchamiaja telefon ponownie i oczywiście wszystko działa). Jak ich prosiłem aby wymusili sytuacje utraty zasięgu, zasugerowałem wejście do windy czy parking podziemny, to oczywiście oni testują telefony w swoim biurze i nigdzie nie bedą z nim chodzić. Jeden znajomy z cortlandu przyjał zgłoszenie, odesłali do serwisu (wydaje mi się. że poza Polskę), niestety odmówili reklamacji - diagnoza telefon działa prawidłowo. Mam 5 znajomych, którzy mają iphone'y 11 pro. Cztery nie działają. jeden działa. Niestety pozostali koledzy nie zdecydowali się na serwis ze względu na to, ze mi apple odmówił.
Potwierdzam, że również gdy nie działa GSM, to rozmowa na facetime czy whatsapp działa. Takze w mojej ocenie to jest problem ewidentnie z softem.
Przyznam, ze jest to bardzo flustrujące, gdy zapłaciłem za telefon ponad 6000 zł i nie mogę wykonywać połączeń GSM. I nie widać szans na rozwiązanie problemu, skoro w ispocie twierdzą ze jestem pierwsza osobą, która zgłasza to w ispot we wrocławiu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 9
0 użytkowników, 9 gości, 0 anonimowych