Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

zniekształcone rozmowy iphone 11 pro max


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
235 odpowiedzi w tym temacie

#126 SNARX

SNARX
  • 2 postów

Napisano 20 grudnia 2019 - 09:09

To taka moja luźna obserwacja, jak wchodzi się w ustawienia-ogólne-urządzenie to na dole jest informacja o operatorze i jego numer. Teraz tak, jak występowała u mnie problem to miałem informacje, że jestem w tmobile 39.0 a od momentu jak problem znikł to jestem w tmobile 40.0
Zerknijcie u siebie jak to wyglada, może to tam znaczenie jaki parametr sieci obsługuje w danym momencie telefon?

U mnie od ostatniego zgłoszenia (w piątek), problem ustąpił. Też mam T-Mobile 40.0.



#127 ivi

ivi
  • 174 postów
  • SkądZakopane

Napisano 20 grudnia 2019 - 09:13

U mnie dokładnie to samo. T mobile 40. Brak problemu z rozmowami.
!!!!HxC PUNK Z-ne!!!! Ipod Video 60Gb RULEZ!!!!

#128 droopsio

droopsio
  • 12 postów

Napisano 20 grudnia 2019 - 09:19

U mnie 40, ale nie wiem od kiedy. Ostatni raz problem pojawił się w ostatnią sobotę.

#129 twiter

twiter
  • 5 postów

Napisano 20 grudnia 2019 - 09:29

Witam , ja tez mam ten problem gdzie moi rozmówcy mnie nie słyszą i to na IP 11pro i zwykłej 11 w sieci Tmobile . Od 2 dni testuje kartę z Plusa i jak na razie jest ok , jednak to jeszcze za wcześnie na podjęcie decyzji o przejściu do innego operatora. Wczoraj rozmawiałem z pracownikiem Tmobile i powiedział mi, że z tego co on wie, sieć jest w trakcie testów z Apple . Pytanie czy ściema czy naprawdę coś robią w tym kierunku .

#130 michail

michail
  • 146 postów

Napisano 20 grudnia 2019 - 09:30

To taka moja luźna obserwacja, jak wchodzi się w ustawienia-ogólne-urządzenie to na dole jest informacja o operatorze i jego numer. Teraz tak, jak występowała u mnie problem to miałem informacje, że jestem w tmobile 39.0 a od momentu jak problem znikł to jestem w tmobile 40.0
Zerknijcie u siebie jak to wyglada, może to tam znaczenie jaki parametr sieci obsługuje w danym momencie telefon?


U mnie tmobile 39.0 od kilku dni, nikt nie zgłasza, że mnie słabo słyszy, a wręcz przeciwnie

#131 tomczii

tomczii
  • 913 postów

Napisano 20 grudnia 2019 - 11:25

u mnie już jest tmobile 40.0 i problem nie występuje zniekształcenia rozmów conajmniej juz od tygodnia.


Iphone 16 pro max , AW ultra 49mm


#132 joker512

joker512
  • 1 postów

Napisano 20 grudnia 2019 - 12:17

Witam, przed chwila byłem w serwisie ze swoim 11 Pro Max. Stwierdzili oni ze wina jakości rozmów leży po stronie T-mobile i ich nadajników. Opiekun mojej firmy z Tmobile potwierdził, ze problem jest im znany i ze trwają jakieś testy wraz z Apple. Fakt dziś wskoczyło w ustawieniach tmobile 40 i jeszcze nie milem problemu z dźwiękiem. Może wreszcie coś poprawili bo jak na tel za 7,5 tys oczekuje się czegoś więcej

#133 corsarz17

corsarz17
  • 1 postów

Napisano 20 grudnia 2019 - 12:25

      Witam

 

Czy ktoś z Szanownego forum zwrócił uwagę czy w trakcie nawiązania rozmowy głosowej na IP 11 pro max znika symbol sieci LTE i pojawia się symbol graficzny 3G .

  Karta usim jednakowoż obsługuje obie formy przesyłu danych , ale już w ustawieniach telefonu trzeba wybrać albo lte albo 3g . Poprawa jakościowa rozmów głosowych dotyczy wg mnie tylko połączeń Volte . U mnie w IP 11 pro max spada drastycznie jakość rozmowy wychodzącej równolegle z pojawieniem się symbolu 3g zamiast obsługiwanego LTE .

 Ciekawostką jest również to ze na starej karcie USIM ( z 2017 )  połączenia są doskonałej jakości i cały czas w trakcie połączenia wyświetlany jest napis LTE .

Nie wiem czy Szanowne Grono Forumowiczów się zgodzi ze mną ale problem lezy po stronie czipa karty USIM wydawanej ostatnio przez operatorów ( zwłaszcza )  Tmobile .



#134 tomin

tomin
  • 5 postów

Napisano 20 grudnia 2019 - 14:58

Ja mam (miałem) ten sam problem z jakością połączeń w Orange. Przeskoczyłem tymczasowo na androida, bo za dużo nerwów traciłem (moi rozmówcy również) :-)

Ciekawi mnie czy użytkownicy Orange również zauważyli jakąś poprawę?

 

Tutaj ciekawy wątek z innego forum, gdzie użytkownicy skarżą się na podobny problem. Nie tylko u polskich operatorów.

https://discussions.apple.com/thread/250827272?page=1


Użytkownik tomin edytował ten post 20 grudnia 2019 - 15:01


#135 Bebis

Bebis
  • 62 postów
  • SkądPoznań

Napisano 20 grudnia 2019 - 16:15

Witam.

U mnie TMobile 40.0 od minimum 3 dni.

Problem nie ustąpił.

Codziennie muszę restartować telefon lub włączać opcje tryb samolotowy około 5 razy.

W centrum miasta (Poznań) nagle gubiony jest zasięg LTE i pojawia się ikonka 3G. Wówczas dostaję informację od romówcy że nie może zrozumieć co mówię.

Nawet jeżeli za chwilę w tym samym miejscu na telefonie pojawi się ikona LTE nadal jest problem - tak jakby sygnał nie został odświeżony.

Pomaga tylko restart i po nim w tym samym miejscu jakosć rozmowy jest rewelacyjna.

Dziś miałem śmieszna sytuację gdy dzwoniłem do serwisu Cortland właśnie w tej sprawie i Pani stwierdziła że mnie nie rozumie bo rozmowa jest zniekszatałcona.

Zresetowałem telefon zadzwoniłem ponownie i wszystko było ok.

Powiedziałem Pani że właśnie dzwonię z iP11 tylko musiałem go zrestartować na co Pani stwierdziłą że to tłumaczy sprawę :)

nastąpiła diagnoza telefoniczna :)

W poniedziałek daję do diagnozy ale z opcją odstąpienia od umowy i zwrotu kasy bo wymiany gwarancyjne na nowy telefon nic nie dają.

Pewnie wrócę do Xs jeżeli sprawa zakończy sie pozytywnie.



#136 tomek1906

tomek1906
  • 38 postów

Napisano 22 grudnia 2019 - 14:25

iPhone 11 128 - problemy w T Mobile. Generalnie nie da się rozmawiać przez telefon. Pytanie ile to będzie trwało?

#137 tomk925

tomk925
  • 747 postów

Napisano 22 grudnia 2019 - 14:44

iPhone 11 128 - problemy w T Mobile. Generalnie nie da się rozmawiać przez telefon. Pytanie ile to będzie trwało?

Serio współczuję, telefon warty tyle kasy, a tu nadal nie ustalono czyj to problem, na szczęście u innego operatora, nie mam takiego czegoś. 



#138 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 grudnia 2019 - 15:39

U mnie w Iphone 11 128gb to samo, na chwilę obecną pomogło w ustawieniach sieci przejście z Volte na zwykłe 3G.
Problem zgłoszony do Tmobile i wczoraj dostałem sms-a z info, że problem ma charakter masowy i jest w trakcie rozwiązywania.

#139 Malinnn

Malinnn
  • 32 postów

Napisano 22 grudnia 2019 - 19:53

Może spróbujcie wyłączyć VoLTE. U mnie na iP X mam coś podobnego w domu i okazało się, że moj BTS jest przeciążony w paśmie LTE. Po wyłączeniu VoLTE (póki co), rozmowy idą po 3G i jest ok. Problem zgłosiłem i muszę czekać.


iPhone 14 Pro, Macbook Air M2, Apple Watch 9 45mm


#140 pawliko

pawliko
  • 21 postów

Napisano 24 grudnia 2019 - 15:18

Pare razy pisałem, że to nie pomogło, a wręcz było gorzej.
U mnie od tygodnia spokój, siódmy telefon i chyba jest już ok.

#141 tomek1906

tomek1906
  • 38 postów

Napisano 24 grudnia 2019 - 23:54

No dobra ale do czego sprowadzasz swój problem? Do 7 razy sztuka? Poprzednie 6 było zepsute wadliwe? Przyznam że mało to prawdopodobne. Gdyby tak było skala problemu byłaby gigantyczna

#142 Lawenda

Lawenda
  • 4 postów

Napisano 25 grudnia 2019 - 09:39

Mam iPhona 11 od października i mniej więcej po dwóch tygodniach od zakupu pojawił się problem taki jak opisujecie powyżej. Byłam w ispocie parę razy i za każdym razem nie dowiedziałam się nic wnoszącego np. Wymiana karty sim (t-mobile - nic nie dała), czekać na nową aktualizacje (to też nic dało). Jestem sfrustrowana, kiedy słyszę od rozmówcy że mnie nie słyszy - tak jak to robicie, robię reset który pomaga na kilka połączeń i znôw to samo. Kupiłam telefon w rtvagd i martwi mnie to, że ktoś napisał że robią problem z reklamacją. Tak czy inaczej pudełko i paragon mam przygotowany.... Tęsknie za swoim starym, niezawodnym 6s.

#143 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 25 grudnia 2019 - 22:40

W moim przypadku bylo tak samo. Tęsknię za 6S. Mam go w komodzie. Apple, Do You hear me ?

#144 Michassdz

Michassdz
  • 9 postów
  • SkądSieradz

Napisano 26 grudnia 2019 - 11:05

Mam iPhona 11 od października i mniej więcej po dwóch tygodniach od zakupu pojawił się problem taki jak opisujecie powyżej. Byłam w ispocie parę razy i za każdym razem nie dowiedziałam się nic wnoszącego np. Wymiana karty sim (t-mobile - nic nie dała), czekać na nową aktualizacje (to też nic dało). Jestem sfrustrowana, kiedy słyszę od rozmówcy że mnie nie słyszy - tak jak to robicie, robię reset który pomaga na kilka połączeń i znôw to samo. Kupiłam telefon w rtvagd i martwi mnie to, że ktoś napisał że robią problem z reklamacją. Tak czy inaczej pudełko i paragon mam przygotowany.... Tęsknie za swoim starym, niezawodnym 6s.



Cześć. Ja pisałem wcześniej, że telefon kupiony był w RTV. Po rozmowie z infolinią dowiedziałem się, że nie wiedzą nic o tym problemie i każą oddać do serwisu w Łodzi. Lecz ich serwis sprawdzi tel po przywróceniu ustawień fabrycznych, wykona kilka połączeń i odeśle z powrotem jako w pełni sprawne urządzenie. Po świętach oddam bezpośrednio do iDream w Łodzi. Wiem po rozmowie, że oni znają problem i zazwyczaj wymieniają na nowe sztuki.

#145 WF

WF
  • 8 postów

Napisano 27 grudnia 2019 - 19:42

Zdarzył mi się kilka razy podobny problem z mikrofonem przy appce do nauki języków obcych ( doulingo) . W momencie gdy apka prosi cię o mówienie słów lub zdań do mikrofonu aby sprawdzić jak się wysławiasz to zawiesza się ta funkcja. Pomaga restart telefonu. W poprzednim iPhone X nie miałem tego. Jeżeli masz kilka rozmów dziennie to można przeżyć ale jak jak mam kilkadziesiąt połączeń to może człowieka coś trafić. Co za czasy, że trzeba się wstydzić, że dzwonisz z telefonu Apple.



#146 jazzoley

jazzoley
  • 18 postów
  • SkądŁódź

Napisano 28 grudnia 2019 - 08:54

Wczoraj dzwoniłem do wsparcia technicznego i nadal nie wiedzą jaka jest przyczyna. Ale podobno pracują nad tym. Pracownik infolinii zasugerowal wykonanie restartu ustawień sieciowych i narazie jest ok. Zobaczymy na jak długo.

#147 tomek1906

tomek1906
  • 38 postów

Napisano 28 grudnia 2019 - 22:57

Jak się robi restart ustawień sieciowych?

#148 bf7a1f7821

bf7a1f7821

    Trancex

  • 597 postów

Napisano 28 grudnia 2019 - 23:05

Ustawienia-ogólne-wyzeruj- wyzeruj ustawienia sieciowe

IP XS Max | MacBook Pro 2020 | Ipad Air2 | AW 4 SS


#149 Glucik93

Glucik93
  • 57 postów

Napisano 29 grudnia 2019 - 10:02

Wczoraj dzwoniłem do wsparcia technicznego i nadal nie wiedzą jaka jest przyczyna. Ale podobno pracują nad tym. Pracownik infolinii zasugerowal wykonanie restartu ustawień sieciowych i narazie jest ok. Zobaczymy na jak długo.

 

Dzięki za info, wykonałem reset na dwóch telefonach gdzie był problem i jak na razie pomogło.



#150 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 222 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 grudnia 2019 - 14:45

To nie jest wątek o becie, posty nie na temat usunąłem.

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych