Mi konsultanci z apple kazali przed oddaniem do serwisu wyzerować i przed oddaniem jeszcze raz sprawdzić czy się wyłączy na dworze. Jeśli nie to znaczy że była wada oprogramowania...
iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%
#201
Napisano 20 listopada 2016 - 22:10
#202
Napisano 21 listopada 2016 - 00:32
Za darmo telefon zastępczy? Tylko jest taki haczyk że trzeba zapłacić 800zł kaucji.
Pisząc "za darmo telefon zastępczy" miałem na myśli, że nie trzeba płacić za wypożyczenie.
Kaucja jest zwrotna - więc jak nie uszkodzisz telefonu zastępczego to wróci do Ciebie w 100%. Zablokowanie na karcie kredytowej kilkuset złotych na parę dni wobec ewentualnej alternatywy paru dni bez iPhone (dla kogoś kto nie ma zapasowego iPhone) to chyba nie jest problem ?
Mam telefon zastępczy, więc to nie będzie problem. Brać pudełko? Czyścić telefon?
Jak masz telefon zastępczy, a chcesz reklamować z tytułu gwarancji (a nie rękojmi) to możesz wybrać dowolny inny serwis (np. taki, w którym czas naprawy jest krótszy) - bo tu kończą się zalety serwisowania na gwarancji w miejscu zakupu.
hyba nie jest problem ?
Użytkownik bee3 edytował ten post 21 listopada 2016 - 00:33
Pomogłem ? - Lubię to
#203
Napisano 21 listopada 2016 - 08:31
http://www.appleworld.pl/apple-uruchamia-program-naprawczy-dla-iphonea-6s-zwiazany-z-jego-nieoczekiwanym-wylaczaniem/?utm_campaign=Roost&utm_source=Roost&utm_medium=push
#204
Napisano 21 listopada 2016 - 08:37
Tak, ale twierdzą, że wada występuje sporadycznie i tylko w telefonach z września/października 2015 r.
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#205
Napisano 21 listopada 2016 - 10:07
#206
Napisano 21 listopada 2016 - 10:20
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#207
Napisano 21 listopada 2016 - 10:28
#208
Napisano 21 listopada 2016 - 10:29
Idream powiedzieli mi ze około 2 tygodni. Trochę długo
Z tego co wiem to nikt nie potwierdzi Ci krótszego niż 2 tyg. terminu. Jak oddawałem telefon na gwarancyjną wymianę wyświetlacza w iP6S w iSpocie, też otrzymałem info o 2 tyg. w rzeczywistości telefon wrócił do mnie po 10 dniach kalendarzowych.
MacBook Air 2020 | M1 | 8GB | 256GB, iPhone 11 Pro Max | 64GB, Apple Watch 6 | 44mm | Space Gray,
#209
Napisano 21 listopada 2016 - 10:44
Nie poważni są z tym programem chyba.
A co ze zwykłymi 6tkami? Problem ten sam.
Coraz gorzej z tą firmą.
Nie pamiętam abym serwisował iPhony od 4 - 5S. Raz tylko 5S bo miał coś z ekranem.
Od 6tki jest padaka. Bodaj 3 razy wymieniałem 6tke, i 3 raz ostatnio 6S ze względu na tę baterię.
Kobieta ma 6tkę, 2 miesiące po gwarancji rocznej Apple, gubi zasięg, na zimnie telefon się wyłącza. Tra ge dia
- mikro123 lubi to
#210
Napisano 21 listopada 2016 - 12:55
iPhone 11 Pro Max | Macbook Air 13
#211
Napisano 21 listopada 2016 - 12:58
Pytanie do osób które juz wymieniały baterie bądź telefon na nowy. Czy po wymianie juz nie wyłącza sie? I czy bateria Wam dłużej trzyma po wymianie?
Pytanie retoryczne - Nowa bateria zawsze będzie lepiej trzymać niż taka z 300+ cyklami.
#212
Napisano 21 listopada 2016 - 17:59
W środę minie dwa tygodnie od oddania do ESPO, dzisiaj kontaktowałem się z nimi i otrzymałem info, że nowy telefon już leci do kraju, także pewnie jutro/ pojutrze go odbiorę. Może głupie pytanie, ale czy jak wymieniają na nowy model to jest to zupełnie nowy model czy refurb?
#213
Napisano 21 listopada 2016 - 20:14
refub
#214
Napisano 21 listopada 2016 - 20:17
refub
Posiadasz link do źródła tej informacji?
MacBook Air 2020 | M1 | 8GB | 256GB, iPhone 11 Pro Max | 64GB, Apple Watch 6 | 44mm | Space Gray,
#215
Napisano 21 listopada 2016 - 20:53
Posiadasz link do źródła tej informacji?
Poszukaj na forum to dowiesz się że wymiana iPhone na nowy = wymiana na refuba, dla apple jest to nowy telefon dla mnie też ale jest grono ludzi którzy uparcie uważają inaczej
#216
Napisano 21 listopada 2016 - 20:59
Posiadasz link do źródła tej informacji?
Zgłębiałem kiedyś dokładnie temat i zazwyczaj z wymiany dostajesz refub. Z tym, że w takim odnowionym telefonie tylko płyta główna jest odzyskiwana z innych używanych / zwróconych telefonów. Wszystkie inne elementy są tak tanie w produkcji, że apple montuje je nowe. Oczywiście płyta ma inny model seryjny a nazwa kodowa modelu refub jak dobrze pamiętam zaczyna się na N. Zwykłe modele maja na początku M.
Ciekawi mnie tylko jedno. Skoro od początku były tylko i wyłącznie winne baterie, to dlaczego ludzie którzy oddali telefon przed ogłoszeniem akcji naprawczej mieli wymieniany cały telefon na nowy? Przecież dużo taniej dla Apple wymienić w serwisie baterię. Trochę ludzi wspominało, że to mogą być problemy z układem zasilania na płycie głównej.
Użytkownik Jojox edytował ten post 21 listopada 2016 - 21:03
- mikro123 lubi to
MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB iPhone 12 Pro Apple Watch S6
#217
Napisano 21 listopada 2016 - 21:43
Oddałem, ale nie wiadomo czy wymienią - miałem zbity lekko ekran, co podobno może sprawić problemy przy otwieraniu telefonu. Zobaczymy.
#218
Napisano 22 listopada 2016 - 11:35
Apple uruchamia program bezpłatnej wymiany baterii w IPhonie 6s wyprodukowanych wrzesień - październik 2015 r. !
"Przedstawiciele firmy przyznali, że „niewielka część sprzedanych iPhone’ów 6s” może się wyłączać nagle i bez przyczyny. Problem dotyczy akumulatora, choć Apple zapewnia, że usterka nie jest niebezpieczna dla użytkownika."
https://www.apple.co...pectedshutdown/
Użytkownik wopo edytował ten post 22 listopada 2016 - 11:36
iPhone 15Pro 128GB Tytan Błękitny
#219
Napisano 22 listopada 2016 - 13:49
Przecież jest o tym kilkanaście postów wyżej.
- Giallorosso lubi to
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#220
Napisano 22 listopada 2016 - 19:28
Jeśli chodzi o serwis Cortland to ja odebrałem dziś nowego(refabrykowanego) iP6s - cała operacja trwała 6dni. Gwarancja przedłużona o 3 miesiące(chyba, że obecna była dłuższa).
#221
Napisano 22 listopada 2016 - 20:26
iPhone'y nie objęte programem też mogą mieć ten problem. Byłem świadkiem jak u moich znajomych dwie sztuki 6s wyłączyły się przy 40 procentach, a po wysłaniu nr seryjnego do serwisu okazało się, że nie ma go na liście.
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
#222
Napisano 22 listopada 2016 - 20:41
iPhone'y nie objęte programem też mogą mieć ten problem. Byłem świadkiem jak u moich znajomych dwie sztuki 6s wyłączyły się przy 40 procentach, a po wysłaniu nr seryjnego do serwisu okazało się, że nie ma go na liście.
Numery seryjne zawierające na 4 i 5 pozycji: Q4 Q5 Q6 Q7 Q8 Q9 QC QD QF QG QH łapią się na wymianę.
#223
Napisano 22 listopada 2016 - 22:31
Jeśli chodzi o serwis Cortland to ja odebrałem dziś nowego(refabrykowanego) iP6s - cała operacja trwała 6dni. Gwarancja przedłużona o 3 miesiące(chyba, że obecna była dłuższa).
Z jakiej dystrybucji jest telefon? Polskiej?
#224
Napisano 22 listopada 2016 - 22:45
Z jakiej dystrybucji jest telefon? Polskiej?
Z T-mobile, niby gwarancję miałem do grudnia więc dobre i te 3 miechy ale z drugiej strony po wymianie straciłem pewnie prawo do rekojmi z T-mobile na kolejny rok.
Mniejsza jednak o to, oby sie nie psuł już i tyle.
#225
Napisano 22 listopada 2016 - 22:53
Z tego co wiem to nikt nie potwierdzi Ci krótszego niż 2 tyg. terminu.
Idream powiedzieli mi ze około 2 tygodni. Trochę długo
W programie wymiany baterii w iPhone 5 ( http://www.apple.com...phone5-battery/ ) niektóre serwisy mogły wymieniać baterie "na poczekaniu" (czasem wymagana była rezerwacja konkretnego terminu). Przypuszczam, że również w programie dotyczącym iPhone 6s przynajmniej część serwisów dostanie możliwość wymiany baterii bez konieczności czekania tydzień czy dwa. Ja w takich przypadkach zawsze doradzam (z własnego doświadczenia): napisać / zadzwonić do kilku serwisów ( http://locate.apple.com/pl/pl/ , http://myapple.pl/fo...81#entry2075595 ) z zapytaniem o aktualny przewidywany czas naprawy.
Pomogłem ? - Lubię to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych