Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

iPhone 6S - wyłącza się przy 30-40%


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
505 odpowiedzi w tym temacie

#126 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 13 listopada 2016 - 12:23

Pod sam koniec napisali, że można ubiegać się o naprawę/wymianę z tytułu rękojmi. Tak się składa, że mój 6S jest juz po gwarancji. Sprzęt zakupiłem w X-Kom. Przerabiał już ktoś taką procedurę w tym sklepie? Imo rękojmia powinna być zasadna, skoro producent deklaruje, że telefon można używać od 0-35stC a iP wyłącza się przy 7st. i 50% baterii, to jest on niezgodny ze specyfikacją. Dobrze myślę? Czy olać temat, kupić baterię za stówkę i wymienić?

Oczywiście warto spróbować, x-kom to duża sieć, więc jest szansa na pozytywne załatwienie sprawy. Tak czy owak, wszystko zależy od ich dobrej woli, bo zgodnie z prawem w okresie 12-24 miesiący od sprzedaży ciężar udowodnienia, że wada telefonu istniała w momencie jego kupna, spoczywa na kupującym. 



#127 CzoCzo

CzoCzo
  • 99 postów
  • SkądSosnowiec, Poland, Poland

Napisano 13 listopada 2016 - 13:32

Możesz napisać normalny opis usterki jakbyś pisał zwykłą reklamację i zatytułować ją " niezgodność towaru z umową".. Nie raz tak reklamował towar i zostawał naprawiony/wymieniony...


Użytkownik CzoCzo edytował ten post 13 listopada 2016 - 13:32


#128 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 13 listopada 2016 - 18:10

@macsupport Ale niskie temperatury będą do marca a może nawet czasami początku kwietnia. Słaba sytuacja. Ostatnio jak rozbierali iPhone'a 7 słyszałem, że bateria do niego kosztuje 2.5$. Może powinni dawać baterie za 5$ minimum.

#129 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 13 listopada 2016 - 21:29

Ja myślę, że można jeszcze wziąć pod uwagę promieniowanie słoneczne, oddziaływanie Księżyca i zachodni wiatr. ...

Wyczuwam nutkę ironii.

 

... Zrozum, że Apple włożyło marne baterie do tych iPhonów i stąd problemy. ..

Przez pewien okres czasu byłem nawet prawie pewien, że tak jest. Moim zdaniem problem jest bardziej złożony i bateria nie jest jedynym (o ile jest wogóle) źródłem problemów, a jej wymiana (o ile może chwilowo poprawić samopoczucie) nie usuwa źródła problemu.

 

... Zwodzą ludzi oddających telefony na gwarancję, bo tak im wygodniej i taniej. ...

Chyba nie bierzesz pod uwagę przepisów (międzynarodowych) regulujących odpowiedzialność producenta za swój produkt. Jeżeli problem jest wyłącznie w baterii, a jej wymiana usuwałaby ew. usterkę - to ogłoszenie programu naprawczego wydaje się nieuniknione. Zwodzenie ludzi oddających telefony na gwarancję nie ma w takim przypadku sensu (nawet ekonomicznego) bo jak wiadomo programy naprawcze obowiązują także po upływie gwarancji (w przypadku programu naprawczego dla baterii w iPhone 5 http://www.apple.com...phone5-battery/ - nawet przez 3 lata po upływie gwarancji).

 

... Nie ma jednoznacznej procedury dla serwisów jak rozpatrywać takie przypadki, więc serwis odrzuca reklamację, bo nie będzie brał na siebie kosztu wymiany baterii lub telefonu jeśli Apple odpowie, że było to nieuzasadnione....

To co robią i mówią (piszą) w tej sprawie serwisy też moim zdaniem bywa niepoważne. Nie wiedzą co mówić bo Apple im nie powiedziało co mają mówić ... ???!
I potem czytamy (na tym forum), że reklamację złego dopasowania obudowy z ekranem serwis odrzuca bo ... testy programowe przeszły pomyślnie !

 

...A odnośnie wymiany całego telefonu w przypadku wysłania go na wymianę samego ekranu to nie jest to takie oczywiste jak ciągle piszesz, tylko jest to przypadek jeden na kilka tysięcy i tylko w momencie kiedy nie da się odkleić baterii, bo np. urwały się jej tasiemki mocujące albo bateria puchnie. ...

Ja nie piszę, że jest to oczywiste (aczkolwiek nawet nie próbowałem analizować prawdopodobieństwa "trafienia").Wydaje mi się jednak, że nie aż tak małe.

 

 

 

... Zapytaj kolegów z serwisu to Ci opowiedzą jakie są wytyczne. Ja nie mogę. ....

Nie wiesz czy Apple nie pozwala ?

 


Użytkownik bee3 edytował ten post 13 listopada 2016 - 21:31

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#130 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 13 listopada 2016 - 22:33

No oczywiście że z tymi bateriami to jest jakaś ściema że pomoże wymiana oprogamowania i zwodzą tylko żeby gwarancje się pokończyły ? Programy naprawcze ? Najpierw niech wprowadzą 2 do iP6 - jeden na przednią kamerę a drugi na przestające reagować ekrany. Dziwne że u mnie 2x w tamtym roku pomogła wymiana i na świeżej baterii czy też nowym telefonie problem ustąpił w tym roku problem rozwiązałem przez zmianę modelu na iP7 - w którym tylko klika mi ekran od wyciągnięcia z pudełka.



#131 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 14 listopada 2016 - 10:29

Stwierdziłem, że nie chce mi się kopać z rękojmią i czekać w nieskończoność aż Apple ogłosi program wymiany. Zamówiłem baterię. Mam nadzieję, że to pomoże.


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#132 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 10:43

A gdzie zamówiłeś baterię ?



#133 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 14 listopada 2016 - 10:51

Allegro, sprzedawca twierdzi, że to oryginał Apple.


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#134 TheMan

TheMan
  • 191 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 11:13

Allegro, sprzedawca twierdzi, że to oryginał Apple.

 

XDD



#135 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 listopada 2016 - 11:20

Allegro, sprzedawca twierdzi, że to oryginał Apple.

 

To albo Cię oszukał albo bateria jest używana z demontażu czyli taka sama lub gorsza niż Twoja obecnie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#136 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 14 listopada 2016 - 11:21

Dzwoniłem nawet żeby się upewnić, mówicie, że towar nie jest dostępny w Polsce? W razie czego odeślę. Proste.

 

Macie jakieś pewne źródło?


To albo Cię oszukał albo bateria jest używana z demontażu czyli taka sama lub gorsza niż Twoja obecnie.

Możesz mi sprzedać oryginał?


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#137 Mardok

Mardok
  • 252 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 11:29

Jej a mi właśnie odpisał Cortland, przypomnę że usterkę zgłosiłem dokładnie w ostatni dzień gwarancji a wysłałem do nich kilka dni później - więc dotarł już technicznie po gwarancji.

 

 

Uprzejmie informujemy, że diagnostyka Państwa sprzętu została zakończona, a wada produktu potwierdzona. Przystępujemy do kolejnego etapu realizacji zlecenia.

Państwa urządzenie zostanie wymienione w ramach naprawy serwisowej, zgodnie z warunkami napraw Apple. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz zachowanie najwyższej jakości urządzeń Apple.

 

Najlepsze że czas między mailem że przystępują do diagnozy a mailem potwierdzającym usterkę to całe 2 minuty ;)


Użytkownik Mardok edytował ten post 14 listopada 2016 - 11:49

7 / Air2 / AW / Nano / Mac Mini / MBA


#138 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 listopada 2016 - 11:32

Możesz mi sprzedać oryginał?

 

Oryginał to tylko u Apple. My montujemy zamienniki. Ale takie które działają.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#139 tiksiu

tiksiu
  • 34 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 11:33

Jej a mi właśnie odpisał Cortland, przypomnę że usterkę zgłosiłem dokładnie w ostatni dzień gwarancji a wysłałem do nich kilka dni później - więc dotarł już technicznie po gwarancji.

 

 

Najlepsze że czas między maile że przystępują do diagnozy a mailem potwierdzającym usterkę to całe 2 minuty ;)

 

Czy przy oddawaniu do serwisu zerowaliście wcześniej iPhone'a?



#140 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 14 listopada 2016 - 11:34

Oryginał to tylko u Apple. My montujemy zamienniki. Ale takie które działają.

Te nie są oryginalne? http://mediapart.pl/...o-telefonu.html

 

Przyślą to dam znać.


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#141 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 14 listopada 2016 - 11:36

Za 59 złotych to obawiam się, że nie. Za 59 złotych to w ogóle bym się zastanawiam czy ona ma prawo działać.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#142 Mardok

Mardok
  • 252 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 11:48

Czy przy oddawaniu do serwisu zerowaliście wcześniej iPhone'a?

 

Tak, bo testowałem czy iOS 10.2 Beta coś pomoże (nic nie dało) to przed wysyłką zrobiłem restore do iOS 10.1.1, aktywowałem i tak posłałem (bez zalogowanego konta iCloud - o co z resztą prosili w wytycznych).


Użytkownik Mardok edytował ten post 14 listopada 2016 - 11:48

7 / Air2 / AW / Nano / Mac Mini / MBA


#143 TheMan

TheMan
  • 191 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 12:31

iMad powiedział, żeby podejść i oddać na diagnostykę, nie zerować telefonu, bo dzięki temu sprawdzą w logach przy jakim naładowaniu się wyłączył. I prawdopodobnie zakończy się wymianą. Co ciekawe wspomniałem im, że telefon po gwarancji już.



#144 Mardok

Mardok
  • 252 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 12:38

iMad powiedział, żeby podejść i oddać na diagnostykę, nie zerować telefonu, bo dzięki temu sprawdzą w logach przy jakim naładowaniu się wyłączył. I prawdopodobnie zakończy się wymianą. Co ciekawe wspomniałem im, że telefon po gwarancji już.

 

Osobiście to bym się jeszcze zastanowił ale wysyłkowo w życiu bym nie wysłał telefonu bez zerowania.


7 / Air2 / AW / Nano / Mac Mini / MBA


#145 Sahazz

Sahazz
  • 3 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 12:53

Miałem ten sam problem w 6s. Temperatury poniżej 10 stopni 30% i w ciągu kilku minut rozładowanie. Cały czas miałem wrażenie że problemy zaczęły się po aktualizacji iOS 10. Od momentu oddania do Cortlandu do wymianu całego urządzenia w całości, 12 dni roboczych. teraz 10.1.1 i na razie działa bez zarzutów. Bateria trzyma jak powinna, od świtu do zmierzchu udaję się wytrwać :)



#146 TheMan

TheMan
  • 191 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 13:45

Osobiście to bym się jeszcze zastanowił ale wysyłkowo w życiu bym nie wysłał telefonu bez zerowania.

 

Nie mam na nim żadnych wyjątkowo tajnych danych, więc jestem w stanie oddać go na diagnostykę bez zerowania. Na pewno podejdę jeszcze do ich placówki osobiście, może będą w stanie od ręki go gdzieś podpiąć i sprawdzić te logi lub wykonać diagnostykę.

 

 

Zrobiłem dziś dodatkowy test. Wyszedłem z budynku na powietrze, aktualnie w Katowicach mamy ok. 4 stopnie. Przeszedłem się kawałek z telefonem w ręku i spróbowałem wykonać zdjęcie. Telefon je zrobił i zaraz po tym wyłączył się. Próba włączenia powodowała wyświetlanie się obrazu rozładowanej baterii. 

Zdarzenie miało miejsce dokładnie o 13:19 w dniu 14.11.2016, a poziom naładowania baterii wynosił 37%.


#147 Jojox

Jojox
  • 585 postów
  • SkądPoznań

Napisano 14 listopada 2016 - 14:18

Witajcie, ja również posiadam problem z iPhonem 6s. Bateria pada przy nawet 45% kiedy przebywam na dworze. Dodatkowo kiedy wyłącze telefon przy 20% to już nie wstaje i prosi o ładowarkę. Również poniżej 20% błyskawicznie uciekają procenty. Zgłaszałem problem na infolinii Apple pod koniec gwarancji która się zakończyła 30.10. Przeprowadzili zdalnie testy, wyszło im, że bateria w dobrej kondycji, 93% oryginalnej pojemności i mam czekać na aktualizacje softu. Niestety zrobiło się ostatnio dosyć chłodno na dworze i problem się nasila. A ja zostałem bez gwarancji. Jedna wielka lipa...   


 MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB   iPhone 12 Pro   Apple Watch S6


#148 lotons

lotons
  • 79 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 15:07

@up

 

Mam dokładnie to samo 6s chwile po gwarancji i te same problemy, raz się wyłączy przy 40%, raz przy 60%, najczęściej poniżej 20%. Apple też mi diagnozował niby wszystko ok, ale jednak nie działa jak powinno. Tłumaczą się, że trzeba czekać bo spawa znana... Obecnie mam 10.1.1, ale sprawdzałem na 10.2b2 i problem też występuje. Mam też 6s Plusa i takich problemów nie ma. Czy ktoś może potwierdzić, że po wymianie baterii problem zniknął?


 iMac 27 / i7 3.4Ghz / 8GB / AMD Radeon HD6970 2GB/ 1TB -- iPad Air 2 64GB -- iPhone 6S Plus 64GB -- Apple Watch S2


#149 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 14 listopada 2016 - 15:14

To już jest normalnie kpina, że przy tak masowym problemie Apple nic nie zamierza z tym zrobić :unsure:


iMac 27"  | iPhone XS 64GB | iPod Nano 7G 16GB | -> w muzeum | eMac | iMac 20" C2D | iPad Retina WiFi + Cellular


#150 Dastia

Dastia
  • 906 postów

Napisano 14 listopada 2016 - 15:41

Mi czasami też nagle pada koło 20% i to w domu. Czasami przy niskim poziomie baterii też się trochę grzeje.

iPhone 14 PRO Max





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych