Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad Air


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1956 odpowiedzi w tym temacie

#476 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 05 listopada 2013 - 22:37

Jak ci zacznieto przeszkadzac to wtedy sobie oddaj, jesli cie nie razi to po co?

A z tymi zoltymi plamami tO nie bylo w ipadzie 3 cos takiego ze po jakims czasie to sie jakos wygrzewalo i problem znikal?


Tu nie zniknie, bo LCD nie jest klejony klejem do szybki.

#477 Marcinm3

Marcinm3
  • 14 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 22:45

Mój Air 32 GB WiFi jutro przyjdzie i jak sobie pomyśle o tym ekranie to aż mnie trzepie :D Wychodzi na to, że szacując wypowiedzi na różnych forach, ponad 50% Airów jest wadliwych. To teraz pytanie, jak firma, która produkuje sprzęt za całkiem grubą kasę pozwala sobie na takie wpadki. Czy w procesie produkcyjnym jest coś takiego jak kontrola jakości? Wydaje mi się, że zatrudnienie odpowiednich ludzi do kontroli jest lepszym rozwiązaniem niż sprzedawanie milionów lub ileś tam tysięcy wadliwych sztuk urządzenia, po czym dochodzą wszystkie koszty związane z jego naprawą. Dochodzi kwestia zniechęcenia się klientów, utrata szacunku do firmy i inne. I na koniec moja głupia dywagacja, której nie bierzcie na poważnie! :D Dzisiaj sobie ze znajomym pomyśleliśmy, że wadliwe partie to te z ekranami Samsunga, niszczenie konkurencji od wewnątrz :D Bo chyba Samsung, LG i Sharp dostarcza ekrany dla Air tak?

#478 Tomzik87

Tomzik87
  • 1 016 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 05 listopada 2013 - 23:01

Jeżeli chodzi o wymiany posłuże się innnym przykładem. Miałem iPhone'a 5 - był po kilku upadkach- mega porysowany i szczescie takie ze w pewnym momencie przycisk power przestał działać(nie po upadku). Z racji, że byłem na wakacjach w Berlinie pomyślałem że skocze do Apple store i dam do naprawy. Wynik - dostałem nową sztuke idealna.

#479 cassinipl

cassinipl
  • 121 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 23:02

Watpie w to, apple ma numery seryjne i cala historie produkcji kazdego ipada wiec szybko by sie skapneli ze cos jest nie tak i te samsungowe ipady sa reklamowane :) Chyba ze cala trojka producentow sie zmowila :))))))

#480 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 listopada 2013 - 23:05

Mój Air 32 GB WiFi jutro przyjdzie i jak sobie pomyśle o tym ekranie to aż mnie trzepie :D Wychodzi na to, że szacując wypowiedzi na różnych forach, ponad 50% Airów jest wadliwych.


No tak, każdy kto kupuje iPada Air od razu rejestruje się na forum i melduje jaki ma ekran.

#481 Marcinm3

Marcinm3
  • 14 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 23:19

Nie każdy dlatego użyłem zwrotu, że można szacować. Szczególnie gdy liczba postów na różnych forach na temat wadliwych Airów jest dość wysoka. Nawet tutaj widać, że wiele osób ma problem.

#482 Banan311

Banan311
  • 160 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 23:22

Ja dzisiaj dostałem kurierem iPada air i na szczęście z ekranem wszystko ok, żadnych przebarwień i wycieków światła czy nierównego podświetlenia. Za to potwierdzam ze szybka chroniąca ekran jak się mocno naciśnie to się wygina i dotyka ekranu no i wtedy mamy pod palcem tęcze kolorów. No ale to naprawdę trzeba użyć siły żeby tak się stało. Przesiadłem się z trójki i skok wydajności naprawdę widać. Gdyby tylko te ikony nie były takie brzydkie w ios7 to by była pełnia szczęścia.

#483 cassinipl

cassinipl
  • 121 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 23:44

Sprawdź czy nie masz tych pasków :D [ATTACH=CONFIG]18091[/ATTACH] Są to dwa delikatnie szare paski, przy max jasności są bardzo słabo widoczne ale są :) Jutro sie wybiore do media i dokładnie obejrze egzemplarz na wystawie.

#484 Banan311

Banan311
  • 160 postów

Napisano 05 listopada 2013 - 23:59

Nie widzę żadnych pasków, na forum ludzie podawali początek nr seryjnego i czy maja problem z ekranem czy nie z tego co się doczytałem to nikt kto miał taki sam początek nr seryjnego jak ja nie miał problemów. Jak coś to DMPL

#485 RBB

RBB
  • 1 371 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 00:08

Nie widzę żadnych pasków, na forum ludzie podawali początek nr seryjnego i czy maja problem z ekranem czy nie z tego co się doczytałem to nikt kto miał taki sam początek nr seryjnego jak ja nie miał problemów. Jak coś to DMPL

Również mam DMPL a mimo to mam delikatnie żółtawy lewy dolny róg.

EDIT:
Tutaj piszą ludzie mający SN DMPL i jednak mają problemy.
http://forums.macrum...=1665350&page=7

Strach wymieniać żeby nie trafić na takiego rodzynka :D
[ATTACH=CONFIG]18092[/ATTACH]
http://forums.macrum...88&d=1383619073

#486 Banan311

Banan311
  • 160 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 00:28

O matko. W sumie to miałem z zakupem poczekać do czarnego piątku (29 listopad) bo wtedy na AOS można wyrwać ipady około 200 zł taniej no i by może po miesiącu sprzedaży już nie było tylu wadliwych sztuk no ale cierpliwość nie jest moja cnotą

#487 cassinipl

cassinipl
  • 121 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 00:36

o ja....... a wgl to tutaj dobrze widać to co jest u mnie tylko, że u mnie jest niewidoczne praktycznie. Te dwie kreski: [ATTACH=CONFIG]18093[/ATTACH] Co to takiego? Wgl w szoku jestem. Tyle problemów z ipadami podczas gdy oglądam matryce swoich 3 laptopów, samsung, lenovo i toshiba, które mają wręcz idealną matryce bez żadnych skaz. Mi to wygląda na celowe działanie albo jakieś straszne niedopatrzenie, bo w końcu taka firma....

#488 Banan311

Banan311
  • 160 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 00:51

Zrobiłem foto telefonem no i na zdjęciu ekran za fajnie nie wygląda no ale to norma ze aparat uwydatnia to czego nie widzimy gołym okiem. W każdym bądź razie tych dwóch pasków u mnie nie widać nawet na zdjęciu.

#489 cassinipl

cassinipl
  • 121 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 00:59

No u mnie na zdjęciu też nie widać. Żeby to zobaczyć to daj na max jasność, białe tło i pochyl ekran, dokładnie sie przyjrzyj.

#490 Banan311

Banan311
  • 160 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 01:07

LoL no po minucie wpatrywania się coś tam zobaczyłem, ale to naprawdę minuta przypatrywania się żeby te paski zobaczyć. Oj chyba przestanę zaglądać do tego wątku bo mi cała radość z nowego zakupu przejdzie hehe.

#491 cassinipl

cassinipl
  • 121 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 01:15

No jest to pewnie miejsce mocowania ekranu dlatego tak to wygląda, zastanawiam się tylko czy ich o to gnębić czy nie :/

#492 Banan311

Banan311
  • 160 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 01:30

Mi to nie przeszkadza bo nie używam podświetlenia na maxa tylko tak w okolicach jednej trzeciej. Pewnie masz racje z tym mocowaniem albo z innym motywem wynikającym z konstrukcji urządzenia. [ATTACH=CONFIG]18099[/ATTACH] Zastanawiam się czy jeden z tych pasków nie znajduje się dokładnie tam gdzie jest ta szpara miedzy dwoma ogniwami baterii.

#493 BIGPUN

BIGPUN
  • 210 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 listopada 2013 - 03:23

Piszą głównie właściciele żółtków, to w przeciwwadze i jak się wypowiem o ekranie w moim egzemplarzu. Ipad kupiony o 0:07 podczas nocnej premiery w Wawie. Pierwsza partia. Space Grey 128gb wifi. Ekran bez zażółceń, bez pasów, bez plam i artefaktów. Jestem grafikiem i jakość ekranu jest dla mnie bardzo ważna. Kolorystyka w miarę neutralna (ipad2 mam zimne kolory, w ipad3 miałem za dużo magenty). Teraz o urządzeniu. Po wyjęciu z pudełka: ok, ładny, lekki. W dotyku ekran bardziej plastikowy. Nie było wow. Po 4 dniach obecności z tabletem jestem zachwycony. Bardo dużo czytam przed snem. Ipad3 męczył dłonie i nadgarstki. Air jest leciutki, co ważne można podczas czytania także trzymać jedną ręką. Cieńsze ramki sprawiają, że pisanie jest o wiele łatwiejsze. Czasem jak teraz wezmę ipada2 córki to mam wrażenie jak rok temu musiałem użyc ip4s po przesiadce na ip5. Wyszła laurka, ale w pełni uzasadniona, a coś co wydawało się tandetne, okazało się być poprostu delikatne-lżejsze.

#494 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 06 listopada 2013 - 06:42

Jedyną osobą, która tu histeryzuje jesteś Ty. Od kilku dni codziennie piszesz, że u Ciebie jest ideał więc problem nie istnieje. Daj sobie już na luz, cieszymy się Twoim szczęściem ale nie zaklinaj rzeczywistości, problem istnieje i wszystko wskazuje na to, że jest gorzej niż po ukazaniu się The New iPad.


Podaj skąd czerpiesz statystyki do takich stwierdzeń? Bo rzuciłeś bardzo śmiałe twierdzenie.

#495 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 07:56

Bardo dużo czytam przed snem. Ipad3 męczył dłonie i nadgarstki.

Jeśli czytasz dużo książek to tylko nowy model Kindle Paperwhite. Kupiłem prosto z Amazon i jestem zachwycony (waga, podświetlany ekran). Pierwszy egz. miał hot pixele, natomiast 2 jest ok. Wymiana błyskawiczna. Sprzęt leci prosto z US.

#496 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 08:12

iPad Air jest moim trzecim iPadem. Pierwszy (iPad 2) kupiony bezpośrednio w App Store w USA, następne przez internet w polskim sklepie Appla. Teraz kolej na iPada Air przyszła. Może szczęście jest przy mnie, ale kolejny egzemplarz jest bez wad, po odpaleniu pracuje bez zarzutu i cieszy. Na tym forum lament - jest jeszcze gorzej pisze ktoś. Wymiana po kilkanaście razy. Nie do wiary jak niektórych pech prześladuje. Mam propozycję dla pechowców - zmieńcie firmę, nie można się tak stresować. A to forum zostawcie tym co mają coś ciekawego do powiedzenia.

#497 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 08:26

Nie do wiary jak niektórych pech prześladuje. Mam propozycję dla pechowców - zmieńcie firmę, nie można się tak stresować. A to forum zostawcie tym co mają coś ciekawego do powiedzenia.


Bez urazy, ale bredzisz kolego.

#498 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 06 listopada 2013 - 08:28

Nie bredzę tylko szczerze radzę.

#499 berger91

berger91
  • 277 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 06 listopada 2013 - 08:36

iPad Air jest moim trzecim iPadem. Pierwszy (iPad 2) kupiony bezpośrednio w App Store w USA, następne przez internet w polskim sklepie Appla. Teraz kolej na iPada Air przyszła. Może szczęście jest przy mnie, ale kolejny egzemplarz jest bez wad, po odpaleniu pracuje bez zarzutu i cieszy.
Na tym forum lament - jest jeszcze gorzej pisze ktoś. Wymiana po kilkanaście razy. Nie do wiary jak niektórych pech prześladuje. Mam propozycję dla pechowców - zmieńcie firmę, nie można się tak stresować. A to forum zostawcie tym co mają coś ciekawego do powiedzenia.


A ja mam radę dla Ciebie: zmień forum, po co masz się denerwować...
Sam nie masz nic ciekawego do powiedzenia z tego co widzę.. Przeczytaj sobie tytuł tego tematu- może i teraz trafił mi się dobry egzemplarz, ale dzięki temu, że ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami, wyciągam wnioski i będę bardziej uważny w przyszłości- np. kupując urządzenia tylko z Apple Store, a nie iSpotów itp.
Fajnie, że trafił Ci się dobry egzemplarz i nie życzę Ci żebyś musiał w przyszłości biegać po sklepach i użerać się z dystrybutorami. :)

#500 EMU

EMU
  • 2 372 postów
  • Płeć:
  • SkądCupertino ;-)

Napisano 06 listopada 2013 - 09:04

A ja bym ten temat juz zamknął;P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych