

iPhone 5 - Pierwsze wrażenia
#1326
Napisano 27 stycznia 2013 - 21:31

#1327
Napisano 27 stycznia 2013 - 23:21
#1328
Gość_HarryzTybetu_*
Napisano 28 stycznia 2013 - 00:12
#1329
Napisano 28 stycznia 2013 - 20:08

#1330
Napisano 29 stycznia 2013 - 13:43
Coś tu że tak powiem nie tak.
Twój tok rozumowania jest coś nie tak. Komentowałem ogół telefonu nie wady produkcyjne jakie mi się przytrafiły.
#1331
Napisano 29 stycznia 2013 - 15:03
#1332
Napisano 29 stycznia 2013 - 15:17
#1333
Napisano 29 stycznia 2013 - 16:16
#1334
Napisano 29 stycznia 2013 - 16:35
#1335
Napisano 29 stycznia 2013 - 16:56
#1336
Napisano 29 stycznia 2013 - 19:04
a co ma otarcie ramki do wady w postaci żółtej plamy na ekranie??? przecież porysować telefon mogłeś (nie reklamowałeś otarć).
a mi dzisiaj play dal "nowy"serwisony z nowym IME stare pudelko czyli refurb... zglaszana sprawa z tytuly rekojmi wiec juz sprawa jest w kancelari prawnej , umowa rowniez przez internet . Ale co najsmieszniejsze wada ktora zglaszalem w nowym serwisowanym jest taka sama! haha , wiec jak powiedzialem w salonie Play ze jedynie co teraz mnie interesuje to tylko nowy jak od producenta to odrazu mialem odwolanie napisac powiedzialem oki , ale to juz prawnik napisze ... jutro zanosze dokument i zestaw , i czekam . Leca sobie w kulki.
#1337
Napisano 29 stycznia 2013 - 19:13

#1338
Napisano 29 stycznia 2013 - 19:15
Czy mógłby mi ktoś przybliżyć jak dokładnie wygląda sprawa gwarancji iPhone'a, a dokładnie czasu jej trwania? Pomijając kwestię zakupu w AOS (która wydaję się być najmniej problemowa, choćby ze względu na bezproblemową wymianą w razie problemu) chciałem zapytać jak to jest z gwarancją w przypadku zakupu telefonu np. od operatora? Czy jest to 24 m-c od dnia zakupu? Wiadomo, że na terenie UE jest chyba prawnie nakazane, aby wszystkie sprzedawane produkty miały 2-letnią gwarancję. Jednak przeglądając np. aukcje na allegro w większości przypadków w opisie jest napisane, że "telefon z polskiej dystrybucji, objęty 12-miesięczną gwarancją producenta" lub "telefon od polskiego operatora ma 12-mc gwarancji liczonych od momentu pierwszej aktywacji".
Czy wiecie jak to dokładnie wygląda?
Apple - Informacje prawne - Produkty Apple a gwarancja ustawowa w UE
#1339
Napisano 30 stycznia 2013 - 07:38
#1340
Napisano 30 stycznia 2013 - 11:58
#1341
Napisano 30 stycznia 2013 - 14:41

#1342
Napisano 31 stycznia 2013 - 14:20

#1343
Napisano 31 stycznia 2013 - 15:04
Czyli przez fakt, że regenersis nie przyjął Twojej reklamacji będziesz telefon naprawiał na własną rękę np. w Cortlandzie?Ogólnie mówiąc, w ramach Regenersis, nie posiadam czegoś takiego jak gwarancja
Ja bym załatwiał sytuację do skutku, w końcu od tego jest gwarancja. Można próbować skorzystać z jakiejś pomocy prawnej, wtedy nawet w salonie zdecydowanie inaczej podchodzą do klienta. Z tym regenersis jest naprawdę jakaś masakra, trzeba chyba mieć wyjątkowe szczęście lub trafić na tego jednego serwisanta, który akurat przyjmie telefon do naprawy.
#1344
Napisano 31 stycznia 2013 - 16:27
Wiadomo, że Apple daje nowe/Refurbished iPhone'y...
Z mojej wiedzy na chwilę obecną, Play w ramach gwaracji daje nowe/nowe iPhone'y w przypadku firmowych klientów. Taką informację dostałem od swojego opiekuna firmy.
#1345
Napisano 31 stycznia 2013 - 17:17
#1346
Napisano 31 stycznia 2013 - 18:24
to sie zajebiscie mylisz jestem klientem firmowym od 3 lub 4lat i myslisz ze dostalem nowy refurb.... nazwa "nowy"serwisowany o nowym calym komplecie nie ma mowy , ja czekam poniewaz juz 2 raz zglaszam i chyba sie przejeli moim pismem a jezeli nie na podstawie umowy i gwarancji zrywam z play umowe.Czytajcie regulamin wyraznie jest napisane co mozemy a co moze sprzedawca.[ATTACH=CONFIG]13490[/ATTACH]Z mojej wiedzy na chwilę obecną, Play w ramach gwaracji daje nowe/nowe iPhone'y w przypadku firmowych klientów. Taką informację dostałem od swojego opiekuna firmy.
#1347
Napisano 31 stycznia 2013 - 18:46

#1348
Napisano 31 stycznia 2013 - 19:33
f0kus ja tylko napisałem co powiedział mi facet, który zajmuje się moją firmą. Co wyjdzie z reklamacji mojego iphona 5 to się okaże na następny tydzień. Jedno jest pewne, podziele się efektem końcowym
Btw. słyszał ktoś o promocji nowy iPhone 5 dla nowych firm za 1zł?
ja rowniez czekam na decyzje , opisze cala historie bo regeresis naprawde nawet nie sprawdza telefonu mam przyklad na swoim zgloszeniu usterki .
#1349
Napisano 31 stycznia 2013 - 21:16
#1350
Napisano 31 stycznia 2013 - 21:34
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych