Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 - Pierwsze wrażenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1823 odpowiedzi w tym temacie

#1276 chmuraIV

chmuraIV
  • 14 postów

Napisano 17 stycznia 2013 - 11:45

a jak to jest z tym formatowaniem baterii ? Czy trzeba w ip5 formatować baterie ? Rozładować do końca po czym 3 krotnie naładować telefon (po ok. 12 godzin) Czy wystarczy raz w miesiącu "sformatować" baterię. Czyli zejść poniżej 20 % i ładować do maxa i poczym jeszcze doładować 30 minut (czy jakoś tak ) Z góry dziękuję za informację

#1277 Adrian_PL

Adrian_PL
  • 50 postów

Napisano 17 stycznia 2013 - 11:48

Mam takie pytanie. Czy jak kupie iPhone 5 z Apple Polska bez simlocka to czy po włożeniu karty z t-mobile będe musiał ustawiać jakieś ustawienia do mmsów, internetu itp. czy to się robi automatycznie??

#1278 konio124

konio124
  • 670 postów

Napisano 17 stycznia 2013 - 12:11

Ustawienie zostaną pobrane automatycznie .

#1279 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 17 stycznia 2013 - 12:16

a jak to jest z tym formatowaniem baterii ? Czy trzeba w ip5 formatować baterie ? Rozładować do końca po czym 3 krotnie naładować telefon (po ok. 12 godzin)
Czy wystarczy raz w miesiącu "sformatować" baterię. Czyli zejść poniżej 20 % i ładować do maxa i poczym jeszcze doładować 30 minut (czy jakoś tak )
Z góry dziękuję za informację


Formatować to możesz nośnik pamięci. Baterie kiedyś się FORMOWAŁO, lecz od dawna taki zabieg jest zbędny, a wręcz szkodliwy. Ładujesz telefon więc wtedy, gdy masz możliwość/zachodzi taka potrzeba.

#1280 chmuraIV

chmuraIV
  • 14 postów

Napisano 17 stycznia 2013 - 12:25

Dziękuję za informację !

#1281 goodboy25

goodboy25
  • 4 354 postów
  • SkądWaWa

Napisano 17 stycznia 2013 - 13:09

Formatować to możesz nośnik pamięci. Baterie kiedyś się FORMOWAŁO, lecz od dawna taki zabieg jest zbędny, a wręcz szkodliwy. Ładujesz telefon więc wtedy, gdy masz możliwość/zachodzi taka potrzeba.

Mimo wszystko powiedzmy po roku-dwóch warto kilka razy maksymalnie rozładować-naładować baterię. To poprawia jej żywotność i dłużej trzyma na 1 ładowaniu. Ja tak robie co kilka miesięcy ze wszystkimi moimi gadżetami. Warto to robić jak zauważymy wyraźny spadek trzymania baterii.

#1282 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 17 stycznia 2013 - 13:13

Co jakiś czas może i tak. Ale bez przesady.

#1283 kosa6

kosa6
  • 675 postów

Napisano 17 stycznia 2013 - 13:17

Co jakiś czas warto ale nie poprawia w niej jej żywotności (nie wprowadzaj w błąd goodboy), a tylko koryguje elektronikę aby lepiej wiedziała kiedy jest bateria pusta a kiedy pełna, bo po wielu ładowaniach przy różnym stanie naładowania ten licznik może być 'rozklekotany'. Na same ogniwa baterii to absolutnie nie wpływa.

#1284 didiw16

didiw16
  • 16 postów
  • SkądLeszno, PL

Napisano 17 stycznia 2013 - 13:35

Witam! Ja mam taki problem z moim iPhone 5. Otrzymałem go 1 listopada 2012. Od początku był problem z "klikającą" tylną obudową, ale jakoś to mi za bardzo nie przeszkadzało, bo telefon od nowości nosiłem w sylikonowym bumperze. Ostatnio się go pozbyłem i ku mojemu ździwieniu okazało się, że dodatkowo jedna z przednich krawędzi telefonu jest ostra. Mianowicie przesuwając palec w prawą cześć, żadne różnica nie jest wyczuwalna. Natomiast z drugiej strony jest wyczuwalna znaczna, ostra krawędz/uskok. Wydaje się, że z jednej strony ekran jest jakby zapadnięty. Na domiar złego od kilku dni szwankuje przycisk power - nie reaguje za każdym razem. Nadmienie, że telefon nigdy nie upadł, nie został niczym przygnieciony i do niedawna był noszony wyłącznie w bumperze. I moje pytanie brzmi co w tym przypadku zrobić? Moim zdaniem odpada wysyłka do Cortland, ponieważ jeżeli naprawią przycisk home, to śmiem wątpić, że spasowanie ekranu pozostanie bez zmian (ostra krawędz).

#1285 kuba12331

kuba12331
  • 83 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 17 stycznia 2013 - 14:24

Nie naprawiają z tego co wiem, dostaniesz po prostu refuba.

#1286 xtek

xtek
  • 172 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 stycznia 2013 - 19:01

W innym temacie niedawno pojawiła się taka wypowiedz: "Powiedziano mi przez telefon, że Apple Polska nie bawi się w telefony serwisowane czy odświeżane. Wymieniane są tylko i wyłącznie na nowe, zafoliowane jednostki." Fajnie, ze nikt nic nie wie. Nikt jeszcze nie korzystal z gwarancji w AOS?

#1287 goodboy25

goodboy25
  • 4 354 postów
  • SkądWaWa

Napisano 17 stycznia 2013 - 19:29

W innym temacie niedawno pojawiła się taka wypowiedz: "Powiedziano mi przez telefon, że Apple Polska nie bawi się w telefony serwisowane czy odświeżane. Wymieniane są tylko i wyłącznie na nowe, zafoliowane jednostki."

Fajnie, ze nikt nic nie wie. Nikt jeszcze nie korzystal z gwarancji w AOS?

A czytałeś co jest napisane na apple.pl? Może warto zajrzeć i sobie poczytać warunki zakupów i reklamacji? Masz 14 dni na bezproblemowy zwrot nawet używanego odpakowanego już towaru. Z jakiegokolwiek powodu, nawet na "widzimisie". W tym czasie, jeśli byś chciał wymienić dostaniesz nówkę fabrycznie zapakowaną taką samą jak pierwsza sztuka, którą zamawiałeś. Jeśli termin minie, nie masz już możliwości zwrotu, tylko wymiany i możesz liczyć tylko na refurby. Czy teraz jest to jasne?

#1288 xtek

xtek
  • 172 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 stycznia 2013 - 20:08

A czytałeś co jest napisane na apple.pl? Może warto zajrzeć i sobie poczytać warunki zakupów i reklamacji? Masz 14 dni na bezproblemowy zwrot nawet używanego odpakowanego już towaru. Z jakiegokolwiek powodu, nawet na "widzimisie". W tym czasie, jeśli byś chciał wymienić dostaniesz nówkę fabrycznie zapakowaną taką samą jak pierwsza sztuka, którą zamawiałeś. Jeśli termin minie, nie masz już możliwości zwrotu, tylko wymiany i możesz liczyć tylko na refurby. Czy teraz jest to jasne?


A ty korzystales z gwarancji czy tak sobie tylko popierdujesz i przypuszczasz? Bo mnie bardziej interesuje praktyka niz twoje semi-intelektualne wynurzenia. I na przyszlosc zapamietaj sobie, ze "wedlug" skraca sie bez kropki - powinno byc "wg", a nie "wg.", bo mnie to juz zaczyna irytowac jak robisz ten blad w co drugim poscie.

#1289 Sunmile

Sunmile
  • 241 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 stycznia 2013 - 21:27

Opcje, które podał w ogóle nie odnoszą się do gwarancji. O co Ci chodzi?

#1290 xtek

xtek
  • 172 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 stycznia 2013 - 22:03

O co Ci chodzi?


A Tobie?
Niby do czego sie odnosi jego tekst "Jeśli termin minie, nie masz już możliwości zwrotu, tylko wymiany i możesz liczyć tylko na refurby" jesli nie do gwarancji?

#1291 Stadivarius

Stadivarius
  • 216 postów

Napisano 17 stycznia 2013 - 22:15

Witam, to mój pierwszy post także prosiłbym o nutkę wyrozumiałości. Mam do was następujące pytanie. Czy w waszych iPhonach 5 wejście złącza Lightning jest minimalnie wysunięte poza linię obudowy (wysunięcie rzędu 0,4 lub 0,5mm) ? Dla mnie nie jest to zbyt wielka wada, jeżeli można to tak nazwać, ale skutecznie utrudnia stawianie iPhona "na sztorc". Pozwoliłem sobie zadać to pytanie ponieważ nigdzie nie znalazłem tematu poruszającego tą kwestie, a ciekaw jestem ile (nie licząc mojego) takich przypadków wystąpiło. Dziękuje i pozdrawiam.

#1292 dawid595

dawid595
  • 493 postów

Napisano 17 stycznia 2013 - 22:46

Witam, to mój pierwszy post także prosiłbym o nutkę wyrozumiałości.
Mam do was następujące pytanie. Czy w waszych iPhonach 5 wejście złącza Lightning jest minimalnie wysunięte poza linię obudowy (wysunięcie rzędu 0,4 lub 0,5mm) ? Dla mnie nie jest to zbyt wielka wada, jeżeli można to tak nazwać, ale skutecznie utrudnia stawianie iPhona "na sztorc". Pozwoliłem sobie zadać to pytanie ponieważ nigdzie nie znalazłem tematu poruszającego tą kwestie, a ciekaw jestem ile (nie licząc mojego) takich przypadków wystąpiło.
Dziękuje i pozdrawiam.


U mnie jest delikatnie wsunięte około 0.02 mm [dostrzegalne pod lupą ;)]

#1293 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 17 stycznia 2013 - 22:47

U mnie problem nie występuje.

#1294 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 18 stycznia 2013 - 09:59

U mnie nie jest wysunięte w ogóle.

#1295 kicko

kicko
  • 20 postów

Napisano 18 stycznia 2013 - 10:58

Witam, otóż mam mały problem ze swoją 5'tką.
Czasami, po włączeniu wyświetlacza z trybu uśpienia na dole mam zieloną poświatę. Nie pojawia się zawsze, lecz mimo wszystko dosyć często. Po jakiś 2sek. znika stopniowo słabnąc.
Czy kwalifikuje się to na gwarancję? Czy ktoś miał podobny problem?
Powiem szczerze, że jak na razie mi to nie przeszkadza, boję się jednak, że problem będzie się powiększał i z czasem ekran kompletnie wysiądzie


Powielam pytanie, dzisiaj zaczęło się juz pojawiac po bokach

#1296 pontonix

pontonix
  • 196 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 stycznia 2013 - 11:13

GWARANCJA

#1297 strefagti

strefagti
  • 124 postów
  • SkądMannschaft Krosno

Napisano 18 stycznia 2013 - 11:13

U mnie w ogóle nie wystaje

#1298 f0kus

f0kus
  • 186 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 stycznia 2013 - 18:44

a ja wlasnie zauwazylem paprocha pod szkielkiem w dzien oki ale pod swiatlo lampy jak widac zielone .... mam go od 14.01 z PLAY'a i chyba musze isc z nim do serwisu...orientujecie się czy od ręki wymieniają jeżeli nie mineło 7 dni , czyli rękojmia wchodzi w grę?.... 19.01 wlasnie zaniosłem do salonu , teraz zobaczymy co sie stanie . [ATTACH=CONFIG]13304[/ATTACH]

#1299 matjas

matjas
  • 109 postów
  • SkądLondon, UK

Napisano 19 stycznia 2013 - 12:19

Zasadnym jest udanie się do salonu Play w celu wymiany urządzenia na nowe, jeżeli posiadam egzemplarz z latającymi przyciskami (w dwóch innych przyciski są znacznie lepiej spasowane i nie hałasują przy nawet deliaktnym poruszaniu urządzeniem), ma delikatną skazę na aluminiowej ramce (jasne przebarwienie przy antenie) oraz trzeszczącym głośnikiem (muzyka puszczana z głośnika, GTA Vice City)? Egzemplarz z grudnia 2012, 49 tydzień produkcji, fabryka C9.

#1300 Sunmile

Sunmile
  • 241 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 stycznia 2013 - 12:23

Za latające guziki i skazy na ramce Ci go nie wymienią, ale trzeszczący głośnik jak najbardziej. Poczytaj ustawę konsumencką, nie pamiętam czy są tam jakieś ramy czasowe co do okresu od kupna ale możesz wystąpić do nich z żądaniem wymiany na nowy na podstawie niezgodności towaru z umową (to nie jest oddanie na gwarancję).




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych