Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4S w Orange


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
369 odpowiedzi w tym temacie

#201 jaro99

jaro99
  • 33 postów
  • SkądSkierniewice

Napisano 20 listopada 2011 - 12:57

Może kolega "od cegły" przekaże nasze obie sprawy do Wysokopostawionych osób w Orange. Może w także w tym przypadku Orange zachowa się z klasą i na poziomie.


byłbym za takim rozwiązaniem, napisałem do kolegi, ale mnie na jego miejscu odrzucałoby na myśl o kolejnych przejściach z Orange...

@jaro99 Twoja sytuacja pokazuje dobitnie, że Polska w relacjach z klientem jest krajem piątego świata. Nie zmieni się to z dnia na dzień, w kraju w którym w typowym sklepie nie można zapłacić kartą - po prostu decydując się na zakup towaru / usługi należy liczyć się z tym, że klient trafi na kogoś niekompetentnego, leniwego, nie znającego się na swojej pracy, a docelowo - będzie musiał zapłacić za wszystko więcej, niżby stało się to w cywilizowanym miejscu.
Dziwi mnie jedno - właśnie tutaj - skoro kupujecie dobra luksusowe jak np. iPhone - dlaczego dajecie zarabiać polskim nieudacznikom? Stać Was na iPhone - wyjedźcie na dzień do jakiegoś normalnego kraju, kupcie tam ów sprzęt, spędźcie miło dzień czy dwa.
Gwarancja? Przecież jeżeli oddacie sprzęt do firmy "R" i tak Wam powiedzą, że jest zalany - więc o jakiej gwarancji można mówić?


nie ma się co dziwić, mimo wszystko "komplet" umowa + telefon jaki się otrzymuje jest lepszy cenowo i pod względem warunków niż układanie samego kompletu minuty+pakiety internetowe+wyższa cena telefonu przy kupnie z "zewnątrz"+koszty wyprawy. Choć zdecydowanie przyznam, że zaoszczędziłoby mi to nerwów i czasu.

#202 Yankos

Yankos
  • 92 postów
  • SkądLegionowo, Poland

Napisano 20 listopada 2011 - 17:14

Mam pytanko czy jakbym jutro na Orange.pl zamówił białego 4S 16GB to do końca tygodnia by dotarł ?

#203 WindowShopper

WindowShopper
  • 113 postów
  • SkądWlkp.

Napisano 20 listopada 2011 - 17:56

Mam pytanko czy jakbym jutro na Orange.pl zamówił białego 4S 16GB to do końca tygodnia by dotarł ?


Nie bardzo rozumiem jakiej odpowiedzi od nas oczekujesz? Gdybyś się chodź trochę wysilił i przeczytał choćby dwie ostatnie strony z tego wątku to może sytuacja by się wyklarowała jak myślisz? Poza tym to pytanie do Orange a nie tu na forum bo niby skąd mamy wiedzieć jakie są ich stany magazynowe? Orange potrafi przedłużać umowy nie mając telefonu na magazynie...

#204 malysobol

malysobol
  • 250 postów
  • SkądPodobno Stolica

Napisano 20 listopada 2011 - 19:28

Nie będe się powtarzał napiszę tylko tyle że do tej pory nie dostałem i jeszcze mi wciskają kit z lewym listem przewozowym Ja tego nie popuszczę

#205 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 20 listopada 2011 - 19:34

Ale co możemy zrobić? Mnie powtarzają, że według regulaminu mają 10 dni na dostawę i mam być spokojny bo w ciągu 10 dni roboczych telefon będzie u mnie. Rozmowa z nimi to totalna paranoja - co chwila trafią się na inna osobę i zaczyna się wyjaśnienie do nowa.

#206 malysobol

malysobol
  • 250 postów
  • SkądPodobno Stolica

Napisano 20 listopada 2011 - 19:40

Ciekawe ilu ludzi tak zrobili na szaro.. w USA już by poszedł pozew zbiorowy a my jak zwykle wsadzimy głowy w piasek

#207 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 20 listopada 2011 - 20:10

Najlepiej pójść do placówki Orange i załatwić całą sprawę od ręki, a nie takie czekanie. Zawsze tak robiłem.

#208 AleXander

AleXander
  • 175 postów
  • SkądŁódź

Napisano 20 listopada 2011 - 20:28

Ja mam takie pytanko, bo może ktoś się orientuje. Czy można przedłużyć umowę mimo, że jeszcze się nie kończy (ale kończy się nie długo, a orange przysyła na maila ciekawe propozycje).

#209 jaro99

jaro99
  • 33 postów
  • SkądSkierniewice

Napisano 20 listopada 2011 - 20:30

Ale co możemy zrobić? Mnie powtarzają, że według regulaminu mają 10 dni na dostawę i mam być spokojny bo w ciągu 10 dni roboczych telefon będzie u mnie. Rozmowa z nimi to totalna paranoja - co chwila trafią się na inna osobę i zaczyna się wyjaśnienie do nowa.


10 dni to jak określił ten manager tylko czas jaki obowiązuje kuriera do dostawy towaru od Orange do klienta. jak stwierdził to nie jest żadna umowa ponieważ jest ona parafowana w momencie podpisywania jej u kuriera. z tego co rozumiem to my w tej chwili jesteśmy na stadium "zamówienie przyjęte" i tyle. a konsultanci mi tez ciągle wciskali te 10 dni...koszmar jest za każdym razem im tłumaczyć wszystko od początku.

Ciekawe ilu ludzi tak zrobili na szaro.. w USA już by poszedł pozew zbiorowy a my jak zwykle wsadzimy głowy w piasek


tylko, że w tym miejscu trzeba mieć kogoś kto się zna na prawie i potrafi wytknąć naruszenie konkretnych paragrafów...ja jednak jestem za, bo lubię doprowadzać sprawy do końca...

Najlepiej pójść do placówki Orange i załatwić całą sprawę od ręki, a nie takie czekanie. Zawsze tak robiłem.


idąc do salonu tracisz wiele:
1 primo - cena telefonu
2 primo - warunki umowy

w necie jest taniej i masz bonusy

ale fakt, mając gościa przed sobą można go trochę docisnąć i przynajmniej załatwiasz sprawę (zwykle) od ręki...

#210 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 20 listopada 2011 - 20:45

Jesteśmy w stadium o nazwie "żadne stadium". Jedyne co mam to sms z orange z potwierdzeniem przyznanych warunków. Ludzie z orange doskonale wiedzę, że nikt nie będzie się napinał dla paru PLN i szukał pomocy prawnika. To się nam nie zupełnie nie opłaca. Co więcej przez taką formę kontaktu - co chwile inna osoba - klient jest zwykle tak zmęczony i zniechęcony, że w końcu macha rękę i zajmuje się w życiu innymi bardziej ważnymi sprawami. Nam pozostaje chyba tylko bycie wku... na orange ale czy w innych sieciach jest inaczej? Jesteśmy tylko pyłkiem dla nich, dla nich liczą się korporacje i klienci zostawiający co miesiąc kilka tysięcy złotych. Można jeszcze prowadzić wojnę medialną - vide "cegła". Wtedy jakiś efekt jest i często osobie, która udaje się dopiąć swego. Ciekawe czy przypadkiem telefon, któregoś z nas nie został wysłany jako zamiennik za cegłę. Kolego "od cegły" drogi moderatorze wyślij proszę link z naszą dyskusją do kogoś w orange. Może zachowają się po ludzku jeszcze raz...

#211 marcusp

marcusp
  • 362 postów

Napisano 20 listopada 2011 - 20:55

Dziwne rzeczy opisujecie - 14 listopada zamawiałem 2 szt. przez Orange online, 15 dostałem SMS, że przesyłki wysłane, 16 odebrałem w DPD i wszystko gra.

#212 AleXander

AleXander
  • 175 postów
  • SkądŁódź

Napisano 20 listopada 2011 - 21:07

@marcusp No, ale wiesz... zdarzają się wyjątki.

#213 malysobol

malysobol
  • 250 postów
  • SkądPodobno Stolica

Napisano 20 listopada 2011 - 23:12

Po prostu ściemniają bo jak można nazwać coś takiego kłamią na potęgę
Mi umowa się skończyła i chyba przestane opłacać abonament, bo i niby dla czego mam traktować tą firmę poważnie z koro oni mnie nie traktują poważnie

Super telefon zamawiałem w sobotę, do dziś go nie mam mimo zapewnień że do środy dostanę,
dzwoniłem w środę to się dowiedziałem że jeszcze nie wysłali ale w czwartek już będzie wysłany.
Zadzwoniłem dzisiaj i usłyszałem że telefon był już wysłany we wtorek Pan nawet podyktował mi numer listu przewozowego.
Oczywiście nie ma takiej przesyłki numer jest błędny lub jeszcze paczka jest nie wysłana.
Ktoś nie źle ściemnia.
Czy wszyscy już dostali telefony zamawiane między 11-13 ?


Do połowy tego tygodnia mają rozesłać zaległe zamówienia,czekamy i zobaczymy...

#214 jaro99

jaro99
  • 33 postów
  • SkądSkierniewice

Napisano 21 listopada 2011 - 11:28

Do połowy tego tygodnia mają rozesłać zaległe zamówienia,czekamy i zobaczymy...


Kolego a możesz powiedzieć skąd masz takie info oraz kiedy Ci je podali?

#215 epi

epi
  • 184 postów
  • SkądKatowice

Napisano 21 listopada 2011 - 12:18

Patrząc na te wszystkie wasze problemy, jestem poprostu zdumiony. W tym kraju panuje prawo dżungli były min. sportu miał racje mówiąc, że to dziki kraj.... Są ludzie, którzy sprawy na pozór przegrane ( sprawa cegły ) gdzie z braku zasady ograniczonego zaufania, ktoś coś podpisuje ,przesyłkę odbiera na ślepo i potem zonk. Ale gdyby trafiło na kogoś, kto nie ma znajomości w wielu redakcjach, kto nie jest redaktorem itd. Dawno sprawa by umarła w butach. Na układy nie ma rady, nie ukrywam! BARDZO się cieszę, że Pana redaktora w sprawie "cegły" tak profesjonalnie potraktowano. Życze tego każdemu, komu ręce opadają bezradnie w sprawach beznadziejnych. Jednak dzikość tej krainy pozostawię bez komentarza.

#216 malysobol

malysobol
  • 250 postów
  • SkądPodobno Stolica

Napisano 21 listopada 2011 - 14:59

Zadzwoniłem raz jeszcze do orange zostałem poinformowany że zaległe zamówienia zostaną o połowy tygodnia zrealizowane. Jak zaległe nie wiem i czy na 100% też nie wiem bo może to kolejna bajka. W każdym razie tym razem konkretnie i bez ściemniania Pani poinformowała mnie że telefonów zabrakło a nie że jest już wysłany i tego typu bzdece. Nic czekam spokojnie do czwartku Jak ktoś dostanie wcześniej niech się pochwali i napsze kiedy zamawiał

#217 jaro99

jaro99
  • 33 postów
  • SkądSkierniewice

Napisano 21 listopada 2011 - 15:33

Dzięki za info. Ciekawe czy mieli oficjalne info od managementu żeby informować ludzi jak było faktycznie, a nie walić ścieme, że wszystko jest ok. Ciekawe jest też to, że nagle w poniedziałek rano niby dostali info o dostawie od Apple'a skoro w piątkowy wieczór pan manager nie był w stanie mi powiedzieć nawet w przybliżeniu terminów. Ja jeszcze będę po pracy do nich dzwonił, może się coś dopytam.

#218 WindowShopper

WindowShopper
  • 113 postów
  • SkądWlkp.

Napisano 21 listopada 2011 - 18:07

Ja dzisiaj przedłużyłem umowę z Orange, jednak po sporych namysłach się zdecydowałem :) Dostałem rabat na abonament no i na telefon także, co prawda drobny ale zawsze. Pan z działu utrzymania Klienta był nawet u swojej "kierowniczki" z zapytaniem czy będzie dla mnie iP4S. Odpowiedź padła, że tak i przesyłki powinienem się spodziewać max za 5-6 dni. Poczekamy zobaczymy...

#219 krzykso

krzykso
  • 8 postów

Napisano 21 listopada 2011 - 21:32

Dodam, że mam podobny problem, który opisałem tutaj : [url=http://www.wykop.pl/ramka/947731/cegla-zamiast-iphone-4s-od-orange-i-dpd/]Zobacz: Cegła zamiast iPhone 4S od Orange i DPD - Wykop.pl[/url] nie wiedząc, że istnieje ten temat. Dzisiaj sytuacja się nie zmieniła, nadal nie mam iphon'a... Zadzwonilem wieczorem do Orange do działu reklamacji, ale zostałem tak samo poinformowany jak pozostali, że iphone powinien dojśc do 10dni roboczych(zamawiałem 12 listopada), gdy zapytałem o jakąś rekompensatę to Pani mile mnie poinformowała, że jedyne co mogę otrzymac to przeprosiny na piśmie. Piękna ta Polska!

#220 teshy11

teshy11
  • 14 postów
  • SkądLublin

Napisano 21 listopada 2011 - 23:12

Ja dostałem swojego 4s parę dni temu, na początku zadzwonił do mnie kurier który nie był zbyt skory do współpracy, od razu powiedział mi że jeżeli nie chce to odwołujemy, nie mogłem odebrać przesyłki bo nie było mnie w domu mimo że podkreśliłem na stronie orange że chciałem ją otrzymać w godzinach 18-21 kurier zadzwonił do mnie ok. 12 że już zaraz u mnie będzie. Dodatkowo kurier przyjechał jakimś "rupieciem" bez żadnych dpd na boku czy coś takiego, facet nie był ubrany w bluzę dpd tak jak mają w zwyczaju, wyglądał bardziej na pracownika gazowni, no ale bądź co bądź po zapłacie i podpisie otrzymałem wszystko co potrzebne, u was było podobnie? ;)

#221 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 22 listopada 2011 - 09:47

dokładnie tak samo. Facet niemal kazał mi siebie ganiać po mieście, bo zadzwonił kolo 12:00 że za 5 minut będzie u mnie (a ja akurat była gdzie indziej) Jak powiedziałam że mogę być za pół godziny to on oczywiście czekać nie będzie i że nie jego problem. Po trzecim telefonie jednak i mojej obietnicy że będę za 15 minut (na telefonach już minęło z 10 hehehe) facet powiedział że poczeka... i poczekał koło 20 minut. Obrazek faceta dokładnie taki jak przedstawiony post wyżej, ale w paczce było wszystko (no oprócz karty MicroSIM, którą musiałam wymienić w salonie, oczywiście zwracając uwagę że powinna się ona znaleźć w przesyłce)

#222 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 listopada 2011 - 09:59

Ja mam zupełnie inne wrażenia, ze współpracy z Orange i DPD, co kraj to obyczaj jak widać. iP 4S16GB z nowym abo zamówiłem 18 wieczorem, czyli w piątek, po godzinie już było przekazane do realizacji, do dzisiaj żadnej zmiany, aż nagle sms, email i na stronie zmiana, że wysłano, z inf., że nastąpiło to 21 czyli wczoraj. Zaglądam na DPD po nr paczki, widzę, że wjechała do POZ o 5:40, o 9 już miałem tel. że kurier będzie do 11, chyba, że zależy mi natychmiast, to mogę podjechać do placówki 1km obok mnie osobiście, fajnie nie? :) Jak widać, Orange ma obsuwę, nic się nie dzieje i nagle jest natychmiast realizacja. Moje zamówienie z tego wniosek zrobili w 2 dni robocze, całkiem niezły wynik jak dla mnie.

#223 npkolo

npkolo
  • 75 postów
  • SkądWARSZAWA

Napisano 22 listopada 2011 - 14:09

Mam pytanie do użytkowników iphone 4S (najlepiej w sieci Orange) jak długo wyszukiwuje wam zasięg sieci komórkowej po ponownym wyłączeniu i włączeniu telefonu od znkinięcia loga z jabłkiem?????

#224 M4T

M4T
  • 56 postów

Napisano 22 listopada 2011 - 15:31

Z takich ciekawostek orange'owych po przejsciu na microsim i 4S... wchodzac kolejno: ustawienia / telefon na samej gorze pojawia sie: "Moj numer Nieznany" (brak mozliwosci uzupelnienia/zmiany) druga sprawa: ustawienia / telefon / pin karty sim .. przy probie wylaczenia PIN'u pojawia sie informacja (w naglowku) "nie mozna odblokowac sim(...)" Ponoć obie te przypadłości są normalne dla nowych kart sim w abonamencie orange - z tego co wyczytalem w archiwum, (dodam, że na 3GS nie było takiego problemu uzywajac zwyklej karty sim) Też tak macie ?

#225 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 listopada 2011 - 15:37

Nie potwierdzam, ja mam nr wyświetlony prawidłowo, na dwóch mikro simach, poprzedni ze stycznia 2011r po przesiadce z 3Gs na 4. więc nie jest to reguła. Drugi problem, nie jest problemem, to specyficzne ograniczenie przez operatora. PIN jest nieusuwalny, możesz sobie zmienić, ale mając abonament, nie wyłączysz. Możesz podjechać do Orange osobiście i zażądać możliwości wyłączenia PINu, ale musisz napisać oświadczenie, że na Twoją własną odpowiedzialność, wtedy zmienią Ci tą opcję i będziesz mógł sobie wyłączać jak w prepaidzie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych