

iPhone 4S w Orange
#351
Napisano 08 lutego 2012 - 17:43

#352
Napisano 09 lutego 2012 - 16:51
#353
Napisano 09 lutego 2012 - 22:24

#354
Napisano 11 lutego 2012 - 00:17
#355
Napisano 15 lutego 2012 - 17:37
#356
Napisano 15 lutego 2012 - 17:45

#357
Napisano 16 lutego 2012 - 21:39
#358
Napisano 17 lutego 2012 - 13:31

#359
Napisano 17 lutego 2012 - 15:23
Ja w zeszły piątek(10 lutego, popołudniu) zamówiłam sobie 4s białego 16gb, wcześniej jak poprzednicy mówią nie było na stanach 4s, w końcu jak się doczekałam to nawet lepiej na tym wyszłam, bo weszła nowa taryfa i mam więcej minut, więc mi to na dobre wyszło, że 2 tygodnie prawie czekałam, aż na magazynie się pojawią
Telefon przyszedł wczoraj kurierem, wszystko spoko.
Jaka nowa taryfa ?
#360
Napisano 17 lutego 2012 - 15:31
#361
Napisano 17 lutego 2012 - 22:01
#362
Napisano 18 lutego 2012 - 21:58
#363
Napisano 08 marca 2012 - 12:13
#364
Napisano 08 marca 2012 - 14:05
#365
Napisano 08 marca 2012 - 20:02
#366
Napisano 09 marca 2012 - 12:12

#367
Napisano 09 marca 2012 - 15:48
#368
Napisano 09 marca 2012 - 21:11
#369
Napisano 13 marca 2012 - 16:18
#370
Napisano 16 marca 2012 - 12:17
Co do tej ceny - ja sprawdziłam 4 miejsca:
1. Infolinia
2. Orange online
3. Przedstawiciel orange dla firm
4. Salon orange
I ogólnie tak - przedstawiciel był w stanie mi dać taka samą ofertę jak salon praktycznie, plus jakiś pakiet minut czy czegoś jakiś mały.
Infolinia miała inne ceny niż orange online i byli mi w stanie obniżyć cenę, ale na iphona 4 8gb, a ja chciałam 4s 16gb, na którego już ceny nie byli w stanie obniżyć - nie rozumiem tego skoro mogą na jeden telefon czemu nie na drugi?
Orange online miał najlepszą cenę i ofertę dla mnie ale... Najpierw te same problemy co Medic071 napisał - wywalanie strony przy przedłużaniu, jakieś dziwne krzaczki na stronach, znikające telefony, itp. Potem telefonu nie było na stanie niby, po 2 tygodniach gdzieś się pojawił i w końcu mogłam przedłużyć.
Jedno zostaje pewne: orange online to kpina - strona nie działa, jak działa to się zawiesza, a jak się nie zawiesza to wywala błędy, albo przekierowuje na główną stronę. Co ja się namęczyłam z nią przez te 2 tygodnie... Raz telefon pojawiał się, że jest ale nie dawało się przedłużyć, potem znikał, potem znowu się pojawiał, potem jak byłam zalogowana to go nie było, a jak nie byłam to był - PORAŻKA. Jeszcze warto dodać, że samo dotarcie do warunków i dokładnej specyfikacji oferty w jakiej się chce przedłużyć umowę jest gorszą drogą niż powrót Odyseusza do domu.
Ogólnie przedłużanie umowy w orange to jest jedna wielka porażka. Jedyny plus, że przynajmniej dostałam więcej minut niż nowy klient, bo jeszcze 2 lata temu jak przedłużałam to za to przedłużanie miałam wielkie G, dostałam te same warunki co człowiek z ulicy, a jestem klientką jeszcze pamiętającą Idee... -.-""
Spytacie czemu nie zmienię sieci - nie zmienię bo w innych jest dokładnie to samo. Mam znajomych w każdej sieci i każdy przechodzi przez praktycznie te same problemy. Nawet z tym chwalonym Play znajomy miał taką akcję, że nigdy do nich nie pójdę.
Ogólnie to chciałam też iść do salonu i przecierpieć nawet te 200zł więcej powiedzmy, ale kurde w salonie też nie mieli akurat iphona 4s -.-""
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych