Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4S w Orange


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
369 odpowiedzi w tym temacie

#226 npkolo

npkolo
  • 75 postów
  • SkądWARSZAWA

Napisano 22 listopada 2011 - 15:57

Mam pytanie do użytkowników iphone 4S (najlepiej w sieci Orange) jak długo wyszukiwuje wam zasięg sieci komórkowej po ponownym wyłączeniu i włączeniu telefonu od znkinięcia loga z jabłkiem?????

#227 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 listopada 2011 - 16:00

Mam pytanie do użytkowników iphone 4S (najlepiej w sieci Orange) jak długo wyszukiwuje wam zasięg sieci komórkowej po ponownym wyłączeniu i włączeniu telefonu od znkinięcia loga z jabłkiem?????

Ile razy powielisz tego posta?? Napisałem Ci na Twoje PW przecież, teraz specjalnie sprawdziłem
i u mnie czas to 2-3s, ale jakie to ma znaczenie? Wiele czynników na to wpływa, odległość od
przekaźników, sieci, w której bliskości przebywasz, czy jest 3G czy samo E, każdy będzie miał inaczej.

#228 Yankos

Yankos
  • 92 postów
  • SkądLegionowo, Poland

Napisano 23 listopada 2011 - 08:58

Siema Ja widząc problemy z kurierami, a mieszkając blisko Warszawy wybrałem odbiór w Salonie Orange i jutro powinienem już mieć iPhone'a 4S :)

#229 uho

uho
  • 207 postów
  • SkądŁuków, PL

Napisano 23 listopada 2011 - 14:39

no to się skończyły iPhony 4s w Orange, dzisiaj próbowałem zamówić przez Internet i pupa ...

#230 Adam Kaczor

Adam Kaczor
  • 689 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 listopada 2011 - 15:30

Jak to do cholery się skończyły ??? @Yankos ile czekałeś ?

#231 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 23 listopada 2011 - 15:59

Faktycznie, na stronie mają tylko 2 modele ale 4, 8GB i 32GB, w cenach z kosmosu. Może to chwilowe, po aktualizacjach stron dzisiaj w nocy? bo mieli przerwę od wczoraj.

#232 Yankos

Yankos
  • 92 postów
  • SkądLegionowo, Poland

Napisano 23 listopada 2011 - 16:07

Już jutro do odbioru. 22.11.2011 zamówienie już dzisiaj mogę odebrać (23.11.2011) ale jutro pojadę.

#233 Adam Kaczor

Adam Kaczor
  • 689 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 listopada 2011 - 16:48

Już jutro do odbioru. 22.11.2011 zamówienie już dzisiaj mogę odebrać (23.11.2011) ale jutro pojadę.

Można tylko pozazdrościć...;D

#234 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 23 listopada 2011 - 22:09

Musze zacząć od drobnego wyjaśnienia - nie jestem pieniaczem, świrem ani trolem nie mającym nic lepszego do roboty. Musze jednak opowiedzieć jedną historię jaka spotkała mnie, z tego co wiem nie tylko mnie, podczas przedłużania umowy w Orange. Cofnijmy sie w czasie. Jest 12 listopada 2012 r., sobota. Ciszę przerywa dźwięk telefonu. Konsultant z Orange proponuje przedłużenie umowy czyli słynny program propozycja. Już za tydzień mogę mieć nowy telefon, niższy abonament czyli bajka. Wybieram Iphone 4s 32gb biały. Pytam kiedy bedzie wysłany. Odpowiedź brzmi jak poezja - Max 3 lub 4 dni i telefon będzie u Pana. Zgadzam sie na wszystko. Na potwierdzenie otrzymuję SMS potwierdzającego zaproponowane warunki i cenę wybranego telefonu. Czekam. Czekam. Czekam i nic. Zero SMS z numerem listu przewozowego, zero telefonu z Orange, kompletne nic. W środę tj. 16.11.2011 dzwonię pełen obaw. Są one rozwiane w ciagu 30 sekund: Pana zamówienia jest przekazane do realizacji prosze czekać. 18.11.2011 piątek kolejny telefon do Orange. Ups, pojawia sie nerwowość po ich stronie. Nie widzą w systemie numer IMEI mojego telefonu. To zły znak ale jeszcze nie wiedzą jak go interpretować. 18.11.2011 popołudnie salon Orange Katowice. Mają jeszcze jednego Iphone 32gb na stanie więc bez problemu przedłużenie umowę w salonie, zapłacę 1000 pln i wyjdę z nowym telefonem. Pomysł banalny, realizacja niemożliwa. Moje konto jest zablokowane przez propozycje, która nie została wysłana!!! Panie w salonie rozkłada ręcę. Nie może NIC zrobić. Telefon do BOK. Skoro przyjąłem ofertę przez telefon to teraz zrezygnuję w ten sam sposób to przecież oczywiste. Nie dla Orange. Oni muszą skierować moja rezygnację do "techników" i to potrawa max. 24h. Dlaczego tak długo? To i tak szybko bo normalnie trzeba czekać na kuriera. Tego co jeszcze do mnie nie wyszedł bo nie ma telefonu i nie wiadomo czy wyjdzie wogóle. Tak właśnie na tego... Czekam.... Czekam... Do środy mam rezerwację telefonu w salonie. Czekam Jest środa 23.11.2011. Od oferty minęło już 11 dni. Czy moja konto jest już odblokowane? Nie ale sprawa jest przekazana do techników. Jakich k.... techników i po co do techników? System nam źle działa i wiecej osób ma taki problem jak Pan, Ok nie ma sprawy, odblokujcie moje konto, idę do salonu płace i wychodzę z nowym telefonem. Nie możemy bo sprawa jest przekazana do techników. Bardzo nam przykro. Kiedy więc konto będzie odblokowane? Jak technicy odblokują!!! I tu musiałem przerwać połączenie bo byłem bliski ataku apopleksji. W XXI wieku, w środku Europy klient nie może wejść do salonu i kupić za ponad 1000 pln nowego telefonu bo półtora tygodnia wcześniej operator złożył mu ofertę, z której nie był w stanie się wywiązać i sie nigdy nie wywiąże. Przepraszam ale to jest właśnie prawdziwe THINK DIFFERENT.

#235 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 23 listopada 2011 - 22:15

Jak widać, Twój nick nie jest z kapelusza i odzwierciedla Twoją osobę, w innym razie, ktoś by ucierpiał, bo w Twoim przypadku, rzeczywiście można stracić opanowanie ... Ja bym zmienił sieć, numer do przeniesienia i po zawodach, bo to kpina jakaś jest. W prawdzie nie mam im od dwóch lat nic do zarzucenia, nie spotkało mnie nic złego, ale jak czytam Wasze przeprawy, to się zastanawiam, kiedy mnie walną w rogi i na czym.

#236 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 listopada 2011 - 22:32

Byłem użytkownikiem Centertela, Idei i Orange. Kilka numerów, rachunki po kilka, kilkanaście tysięcy złotych. Po podobnych kwiatkach pożegnałem firmę, bez żalu.

#237 malysobol

malysobol
  • 250 postów
  • SkądPodobno Stolica

Napisano 23 listopada 2011 - 23:47

jak że ZERO odzewu z ich strony to jutro ja zadzwonię z propozycją że by mnie cmoknęli w cztery litery przenoszę numer do T-Mobile a w przyszłym roku kolejny :)

#238 jaro99

jaro99
  • 33 postów
  • SkądSkierniewice

Napisano 24 listopada 2011 - 10:50

Musze zacząć od drobnego wyjaśnienia - nie jestem pieniaczem, świrem ani trolem nie mającym nic lepszego do roboty. Musze jednak opowiedzieć jedną historię jaka spotkała mnie, z tego co wiem nie tylko mnie, podczas przedłużania umowy w Orange.

Cofnijmy sie w czasie.

Jest 12 listopada 2012 r., sobota.

Ciszę przerywa dźwięk telefonu. Konsultant z Orange proponuje przedłużenie umowy czyli słynny program propozycja. Już za tydzień mogę mieć nowy telefon, niższy abonament czyli bajka. Wybieram Iphone 4s 32gb biały. Pytam kiedy bedzie wysłany. Odpowiedź brzmi jak poezja - Max 3 lub 4 dni i telefon będzie u Pana.

Zgadzam sie na wszystko. Na potwierdzenie otrzymuję SMS potwierdzającego zaproponowane warunki i cenę wybranego telefonu.

Czekam.
Czekam.
Czekam i nic. Zero SMS z numerem listu przewozowego, zero telefonu z Orange, kompletne nic.

W środę tj. 16.11.2011 dzwonię pełen obaw. Są one rozwiane w ciagu 30 sekund: Pana zamówienia jest przekazane do realizacji prosze czekać.

18.11.2011 piątek kolejny telefon do Orange. Ups, pojawia sie nerwowość po ich stronie. Nie widzą w systemie numer IMEI mojego telefonu. To zły znak ale jeszcze nie wiedzą jak go interpretować.

18.11.2011 popołudnie salon Orange Katowice. Mają jeszcze jednego Iphone 32gb na stanie więc bez problemu przedłużenie umowę w salonie, zapłacę 1000 pln i wyjdę z nowym telefonem. Pomysł banalny, realizacja niemożliwa.
Moje konto jest zablokowane przez propozycje, która nie została wysłana!!! Panie w salonie rozkłada ręcę. Nie może NIC zrobić.

Telefon do BOK. Skoro przyjąłem ofertę przez telefon to teraz zrezygnuję w ten sam sposób to przecież oczywiste. Nie dla Orange. Oni muszą skierować moja rezygnację do "techników" i to potrawa max. 24h. Dlaczego tak długo? To i tak szybko bo normalnie trzeba czekać na kuriera. Tego co jeszcze do mnie nie wyszedł bo nie ma telefonu i nie wiadomo czy wyjdzie wogóle. Tak właśnie na tego...

Czekam....
Czekam...
Do środy mam rezerwację telefonu w salonie.
Czekam

Jest środa 23.11.2011. Od oferty minęło już 11 dni.
Czy moja konto jest już odblokowane?
Nie ale sprawa jest przekazana do techników.
Jakich k.... techników i po co do techników?
System nam źle działa i wiecej osób ma taki problem jak Pan,
Ok nie ma sprawy, odblokujcie moje konto, idę do salonu płace i wychodzę z nowym telefonem.
Nie możemy bo sprawa jest przekazana do techników. Bardzo nam przykro.
Kiedy więc konto będzie odblokowane?
Jak technicy odblokują!!!


I tu musiałem przerwać połączenie bo byłem bliski ataku apopleksji.

W XXI wieku, w środku Europy klient nie może wejść do salonu i kupić za ponad 1000 pln nowego telefonu bo półtora tygodnia wcześniej operator złożył mu ofertę, z której nie był w stanie się wywiązać i sie nigdy nie wywiąże.

Przepraszam ale to jest właśnie prawdziwe THINK DIFFERENT.


mam dokładnie identyczną historię w każdym detalu...jesteśmy zablokowani i oni mają problem z własnym systemem...nikt nie potrafi tego zrobić...

jedyne nowe info to takie, że OD WCZORAJ(!!!!!!!!!!!!!!!!) zbierają numery na jakich występuje ten problem! super, po 13 dniach ogarneli się, że coś trzeba zrobić... szkoda gadać...

zmieniłbym sieć, bo w wielu aspektach zachowanie Orange jest niedopuszczalne, ale niestety nie jest to takie proste jak cała moja rodzina oraz firma ojca jest w Orange...w dodatku z tego co czytałem T-Mobile równiez nie wywiązuje się idealnie z obsługi dostaw iPhone'ów..

#239 Sisar

Sisar
  • 254 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 listopada 2011 - 11:42

A ja zamówiłem iP4s w piątek przez telefon u konsultanta Orange na przedłużenie umowy, a we wtorek o 13.00 kurier był już u mnie w domu... to chyba mi sie udało ? :)

#240 malysobol

malysobol
  • 250 postów
  • SkądPodobno Stolica

Napisano 24 listopada 2011 - 13:06

iP4S jest dostępny w sklepie internetowym 16 GB B/W oraz 32GB B Się zastanawiam czy nie zamówić z odbiorem w salonie, oczywiście jako nowy klient i sprawdzić czas reakcji od zamówienia do dostarczenia

#241 sku

sku
  • 1 postów

Napisano 24 listopada 2011 - 18:04

W poniedziałek (21.11.11) zamówiłem iP4s w sklepie Orange, wczoraj dostałem SMSa, że paczka została przekazana DPD i dzisiaj koło 13.00 odebrałem telefon, bez żadnych problemów.

#242 Adam Kaczor

Adam Kaczor
  • 689 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 listopada 2011 - 18:09

iP4S jest dostępny w sklepie internetowym 16 GB B/W oraz 32GB B
Się zastanawiam czy nie zamówić z odbiorem w salonie,
oczywiście jako nowy klient i sprawdzić czas reakcji od zamówienia do dostarczenia


Telefony komórkowe Orange - abonament, mix, karta i internet Gdzie Ty widzisz 32 GB ?

#243 Shrek

Shrek
  • 1 329 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 listopada 2011 - 18:34

Jak gdzie widzi, jest przecież aktywna opcja "Wybieram", przechodzi dalej, klikałem i wygląda, że są. EDIT Fakt, to 4 nie 4s jest, gafa z mojej strony :)

#244 krzykso

krzykso
  • 8 postów

Napisano 24 listopada 2011 - 18:36

dodam, że w mojej sprawie bez zmian, tzn zamówiłem iphon'a 12 listopada a dzisiaj mija juz 9 dzien roboczy a ja go nadal nie mam! Zadzwoniłem do Orange a tam dalej nie wiedzą co się dzieje z moją wysyłka... Jutro mija 10 dzień roboczy czyli jaki ostatni jaki prawnie Orange ma na dostarczenie przesyłki, mam pytanie czy można żadac od nich jakiejś rekompensaty? Pozdrawiam

#245 Adam Kaczor

Adam Kaczor
  • 689 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 listopada 2011 - 19:16

Do mnie przed 10 min dzwoniła Pani z orange z pewnego salonu w wawie i powiedziała, że nie mają w ogóle 32 i 64 tylko same 16 nawet w necie. Oczywiście nie wiedzą kiedy mogą spodziewać się innych modeli niż 16GB -.-

#246 Yankos

Yankos
  • 92 postów
  • SkądLegionowo, Poland

Napisano 24 listopada 2011 - 20:08

Ja już mam swój egz 4S z Orange. Z odbiorem w salonie poszło sprawnie. Nie narzekam oprócz długiego czasu oczekiwania na aktywację karty microSIM ...

#247 Adam Kaczor

Adam Kaczor
  • 689 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 listopada 2011 - 20:31

A można aktywować ją przed zakupem iPhone ? Ile to u Ciebie trwało ?

#248 Yankos

Yankos
  • 92 postów
  • SkądLegionowo, Poland

Napisano 24 listopada 2011 - 20:56

Jeszcze nieaktywna. Dostałem około 16:30 (Karte SIM i podpisałem umowę). I nadal czekam ...

#249 szymonvader

szymonvader
  • 557 postów
  • SkądBędzin

Napisano 24 listopada 2011 - 20:57

u mnie kilka min po zakupie zadzwoniłem podałem nowy nr karty i w w ciągu 5 min wszystko śmigało. Przed zakupm chyba nie można aktywować.

#250 malysobol

malysobol
  • 250 postów
  • SkądPodobno Stolica

Napisano 25 listopada 2011 - 00:17

Zobacz o której pisałem posta, tam się zmienia jak w kalejdoskopie jestem przekonany że był 4s 32GB tylko czarny.
Następnym razem strzele fotkę
Że by nie było że ściemniam ktoś został oszukany ;)
Dołączona grafika

a po wybraniu linka
wyskakuje takie coś
Dołączona grafika

tak więc uważam że lustracje przeszedłem negatywnie (pozytywnie ? ;) )




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych