

iPhone 4S - Pierwsze wrażenia
#1951
Napisano 21 stycznia 2012 - 12:10

#1952
Napisano 21 stycznia 2012 - 13:03

#1953
Napisano 21 stycznia 2012 - 13:07
#1954
Napisano 21 stycznia 2012 - 13:46
#1955
Napisano 21 stycznia 2012 - 13:53
#1956
Napisano 21 stycznia 2012 - 14:00
http://translate.goo...fjYMbhXVXwb5T2g
działa to??
#1957
Napisano 21 stycznia 2012 - 16:08
#1958
Napisano 21 stycznia 2012 - 20:58

Wracając do tematu 4s. Z dnia na dzień widzę, jak żywotność mojej baterii wzrasta - choć szału jeszcze nie ma:) (iP mam od tygodnia).
#1959
Napisano 22 stycznia 2012 - 01:21
#1960
Napisano 22 stycznia 2012 - 04:30
#1961
Napisano 22 stycznia 2012 - 11:18
#1962
Napisano 22 stycznia 2012 - 12:23
@Mychu jest 14 dni i tyle, i to nie roboczych... Jak nie rozpatrzą w 14 dni to automatycznie jest rozpatrzona na Twoją korzyść.
Tzn, że przed upływem 14 dni mogą nie rozpatrzeć na jego korzyść ? Trochę to bez sensu.
#1963
Napisano 22 stycznia 2012 - 13:48
#1964
Napisano 22 stycznia 2012 - 14:21
#1965
Napisano 22 stycznia 2012 - 14:30
#1966
Napisano 22 stycznia 2012 - 14:30
Tak czytam ten cały wątek i pomału zaczyna mnie przerażać jakość Apple.
Co 4 telefon ma wadę. Wymieniają niby w ciągu 14 dni i znów możesz otrzymać wadliwy telefon.
Przerażające.
Co oni robią z tą 1/4 wadliwą produkcją? Regenerują je i na powrót trafiają one do klienta? Tak można sądzić.
Mam 3Gs i już uzbierałem pieniądze na 4s. Mam obawy jak czytam Wasze opisane tu uwagi.
Jak byś czytał cały wątek uważnie to dowiedziałbyś się, że piszą tu praktycznie tylko osoby mające problemy z telefonem. Zobacz ile sztuk się sprzedaje codziennie nawet w kraju, a tu w tym wątku góra kilkanaście osób ma problem. Także głowa do góry jak masz obawy to kup w AOS-ie i będziesz miał spokój z ewentualną gwarancją. Wcześniej napisałem w tym wątku odnośnie cen 16 Gb na allegro 2700-3000 zł i to z krajowych sieci czyli T-Mobile i np Orange !!! W AOS-ie 2699 gratis wysyłka.
#1967
Napisano 22 stycznia 2012 - 15:23
Długo czekaliście na wymianę w Orange?
Ja oddałem 10.01 W Regenersis zapis pojawił się dopiero 16.01 i na dzień dzisiejszy status się nie zmienił - dalej jest W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.
Dzwoniłem do nich, to babka przeczytała mi to co na stronie bo nic więcej nie wie.
We wtorek minie 2 tyg a z tego co wiem, to Orange ma 2 tyg na załatwienie sprawy. Walczyć czy z betonem nie wygram?
Ile to jeszcze może potrwać?
Ja mam tak samo, ale oddałem do orange 9.01. Jak zapytałem w salonie ile będę czekał, to powiedzieli że około 3 tygodni, a nawet miesiąc, że mają 14 dni roboczych i to już są 3 tygodnie

@Mychu jest 14 dni i tyle, i to nie roboczych... Jak nie rozpatrzą w 14 dni to automatycznie jest rozpatrzona na Twoją korzyść.
Na pewno mają 2 tygodnie na całkowite zrealizowanie reklamacji? Jeśli się spóźnią, to znaczy że jest rozpatrzona na korzyść klienta?
#1968
Napisano 22 stycznia 2012 - 15:34
#1969
Napisano 22 stycznia 2012 - 15:35
#1970
Napisano 22 stycznia 2012 - 15:48


---------- Wpis dodano o 15:48 ---------- Poprzedni wpis dodano o 15:44 ----------
@PhuyeR - widzisz a mi w paru miejscach mówiono, że nie ma czegoś takiego jak to 3-krotne nie usunięcie tej samej wady.. Nigdzie nikt Ci nie powie prawdy, będą mówić to, co im pasuje. Trzeba wziąc do ręki ustawę o specjalnych warunkach sprzedaży konsumenckiej jest ona bardzo korzystnie napisana dla konsumenta i praktycznie każdą sprzedaż można pod to podciągnąć. Wszędzie jak chciałem zgłosić niezgodność towaru z umową najpierw próbowano mnie przekabacić żeby poszło zwykłą gwarancją, reklamacją, bo wtedy godzę się na ich (nie do końca) warunki, bo kupując sprzęt mam jakiś regulamin tej gwarancji z którym się godzę. Najlepiej się przejść do lokalnego rzecznika (niestety musi być zgodny z regionem zameldowania, jeśli jesteście na studiach w innym mieście to was za darmo nie przyjmie).
#1971
Napisano 22 stycznia 2012 - 16:01
W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek załatwić reklamację?
Ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym ją złożyliśmy. Nieudzielenie odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa
#1972
Napisano 22 stycznia 2012 - 16:03
Dzięki za odpowiedz. Przed chwilą czytałem ogólnie o reklamacji.
W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek załatwić reklamację?
Ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym ją złożyliśmy. Nieudzielenie odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa
link podany przez Ciebie i wspomniane terminy (14 dni i dwa lata) dni dotyczą niezgodności towaru z umowa na podst ustawy. gwarancja producenta to odrebna sprawa niewykluczająca powołania się na ustawę. w treści linka mowa jest głównie o NTzU z tytułu ustawy. terminy dotyczące gwarancji producenta podane są w treści gwarancji i nie mylcie tych dwóch pojęć!
domniemam, że w wiekszości przypadków telefony oddawane były powołując się na gwarancję, a żąda się załatwienia jak z tytułu NTzU. Ażeby powolywać się na NTzU to musisz przedłożyć odpowienie pismo
#1973
Napisano 22 stycznia 2012 - 16:54
Tak czytam ten cały wątek i pomału zaczyna mnie przerażać jakość Apple.
Co 4 telefon ma wadę. Wymieniają niby w ciągu 14 dni i znów możesz otrzymać wadliwy telefon.
Przerażające.
Co oni robią z tą 1/4 wadliwą produkcją? Regenerują je i na powrót trafiają one do klienta? Tak można sądzić.
Mam 3Gs i już uzbierałem pieniądze na 4s. Mam obawy jak czytam Wasze opisane tu uwagi.
Apple sprzedaje ponad 300 tys. nowych iPhone'ów dziennie. Dodaj wszystkich narzekających na naszym forum, na innych forach, pomnóż przez 100, a i tak uzyskasz max promile tej ilości, która została sprzedana od dnia premiery.
---------- Wpis dodano o 16:54 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:49 ----------
Staram się czytać każdą profesjonalną recenzję czy test 4 sa i nie spotkałem się jeszcze, aby któryś z recenzentów miał jakikolwiek problem (oprócz słabszej baterii). Nawet te portale, które rok temu trąbiły, że czwórka nie nadaje się do użytku ze względu na death grip, przyznają, że 4s jest pozbawiony wad. To nie zmienia faktu, że każdy proces produkcyjny ma pewien margines i są sztuki uszkodzone, które poprostu trzeba wymieniać. A chyba nikt nie powie, że oficjalna dystrybucja Apple'a robi z tym jakiekolwiek problemy.
#1974
Napisano 22 stycznia 2012 - 17:28
#1975
Napisano 22 stycznia 2012 - 17:43
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych