Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4S - Pierwsze wrażenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2920 odpowiedzi w tym temacie

#1951 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 21 stycznia 2012 - 12:10

to wymieniaj do skutku , i nie marudź , ja tak będę robił ... zależy mi na bezawaryjnym ip4s ! :) ale , przy 4-5 wymianie(odpukać) już na pewno powiem że jakieś zadośćuczynienie mi się należy...

#1952 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 21 stycznia 2012 - 13:03

pytanie tylko czy jest sens wymieniać skoro 4 telefon będzie taki sam oni też mają granice swojej cierpliwości :D już nie mówiąc o mojej:D

#1953 usbuzzer

usbuzzer
  • 259 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 21 stycznia 2012 - 13:07

Ehh, naprawdę masz pecha. Aż się boję o swój egzemplarz, który też zamówiłem z AOS. Myślałem, że te wadliwe modele to jakiś tam procent, ale skoro do ciebie idzie już czwarty, to zdanie mi się powoli zmienia ;d.

#1954 cinek-madryt

cinek-madryt
  • 54 postów

Napisano 21 stycznia 2012 - 13:46

mam małe pytanko okazało się że mój 4S z sieci T-Mobile wysyła sam sms do "SMS Wielka 447786205094 0.56 0.69 Cały Dzień Brytania", klient z T-mobile powiedział ze wyłącza się to w ustawieniach , wie ktoś gdzie i jak to wyłączyć????

#1955 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 21 stycznia 2012 - 13:53

To SMS do aktywacji FaceTime imessage

#1956 cinek-madryt

cinek-madryt
  • 54 postów

Napisano 21 stycznia 2012 - 14:00

tyle się dowiedziałem ale jak to wyłączyć , i żeby więcej nie wysyłał sms bo w zeszłym miesiącu było ich trochę a w tym tygodniu jest już 5 a więc jak się tego pozbyć???? aaa i ps czy ktoś to już sprawdzał ?
http://translate.goo...fjYMbhXVXwb5T2g
działa to??

#1957 ave cesar

ave cesar
  • 8 postów

Napisano 21 stycznia 2012 - 16:08

Witam. Iphone'a zamówiłem w AppStore 9 stycznia,co ciekawe przesyłka dotarła nazajutrz. IPhone 4s 32gb,biały. Telefon funkcjonuje prawidłowo. Zakupu dokonałem świadomie mając na uwadze wszelkie wady wytykane na tutejszym forum. Moje spostrzeżenia z eksploatacji ww. na chwilę obecną to relatywnie słaba bateria,wielkość ekranu niby optymalna,ale odrobinę większy wyświetlacz na pewno ergonomii by nie zaszkodził. Stukając w górną część tylnej obudowy tel. dochodzą z niej irytujące dźwięki,jakby luźne części wewnątrz. Wrażenia estetyczne pozytywne,materiały i jakość wykonania poszczególnych elementów na wysokim poziomie,rozdzielczość ekranu imponująca,prostota obsługi in plus. Reasumując,telefon nie jest pozbawiony wad,jednak są one na tyle nieistotne,że nie przeszkadzają w codziennej eksploatacji,a przyjemność korzystania rekompensuje ewentualne niedociągnięcia w konstrukcji urządzenia.

#1958 czehuziom

czehuziom
  • 82 postów
  • SkądPoznań

Napisano 21 stycznia 2012 - 20:58

Jeżeli ktoś dużo korzysta z iPhone'a i narzeka na ładowarkę zawsze warto mieć przy sobie dodatkową baterię. Mam "plecki" Mophie, ale ona jest w stanie naładować iP tylko raz. Posiadam również baterie JustMobile Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (ta czarna, tańsza wersja) i wydaje mi się, że jest warta swojej ceny. Jest w stanie prawie 4 razy naładować rozładowanego iP :)
Wracając do tematu 4s. Z dnia na dzień widzę, jak żywotność mojej baterii wzrasta - choć szału jeszcze nie ma:) (iP mam od tygodnia).

#1959 Mychu

Mychu
  • 98 postów
  • SkądWroclove

Napisano 22 stycznia 2012 - 01:21

Długo czekaliście na wymianę w Orange? Ja oddałem 10.01 W Regenersis zapis pojawił się dopiero 16.01 i na dzień dzisiejszy status się nie zmienił - dalej jest W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O. Dzwoniłem do nich, to babka przeczytała mi to co na stronie bo nic więcej nie wie. We wtorek minie 2 tyg a z tego co wiem, to Orange ma 2 tyg na załatwienie sprawy. Walczyć czy z betonem nie wygram? Ile to jeszcze może potrwać?

#1960 czaku

czaku
  • 285 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 22 stycznia 2012 - 04:30

@Mychu jest 14 dni i tyle, i to nie roboczych... Jak nie rozpatrzą w 14 dni to automatycznie jest rozpatrzona na Twoją korzyść.

#1961 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 22 stycznia 2012 - 11:18

ale to nie jest jednoznaczne z tym że po 14 dniach idziesz do salonu i dają nowego, na nowego dalej będziesz czekał bo te 14dni to na rozpatrzenie mogą wykorzystać tak się u nas dzieje, ja w swoim 4s z angli z pierwszego sortu mam tylko czasem coś ala static na 3g ale to bardziej wina sieci orange bo w angli nic takiego nie miałem

#1962 Colin 79

Colin 79
  • 263 postów
  • SkądWałbrzych, Poland

Napisano 22 stycznia 2012 - 12:23

@Mychu jest 14 dni i tyle, i to nie roboczych... Jak nie rozpatrzą w 14 dni to automatycznie jest rozpatrzona na Twoją korzyść.


Tzn, że przed upływem 14 dni mogą nie rozpatrzeć na jego korzyść ? Trochę to bez sensu.

#1963 czaku

czaku
  • 285 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 22 stycznia 2012 - 13:48

To jest jednoznaczne że jeśli przez 14dni nie dostaniesz odpowiedzi to dostajesz to, co żądałeś w ramach gwarancji (naprawy, wymiany na nowy, cokolwiek), nawet jeśli jest z Twojej winy. Obowiązek jest 14 dni i już. Potem wygrywasz jak jest cisza (grunt to dobrze napisać reklamację, niezgodność z umową). Przed upływem 14 dni mogą Ci stwierdzić wszystko, mi chodzilo o to, gdy ten termin przekroczą.

#1964 iAndrzej

iAndrzej
  • 932 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 22 stycznia 2012 - 14:21

Tak czytam ten cały wątek i pomału zaczyna mnie przerażać jakość Apple. Co 4 telefon ma wadę. Wymieniają niby w ciągu 14 dni i znów możesz otrzymać wadliwy telefon. Przerażające. Co oni robią z tą 1/4 wadliwą produkcją? Regenerują je i na powrót trafiają one do klienta? Tak można sądzić. Mam 3Gs i już uzbierałem pieniądze na 4s. Mam obawy jak czytam Wasze opisane tu uwagi.

#1965 Obi-Wan-Kenobi

Obi-Wan-Kenobi
  • 45 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 22 stycznia 2012 - 14:30

Mam pytanie do posiadaczy iPada 2 i iPhona 4s. Czy widać różnicę w prędkości działania obu urządzeń?

#1966 Colin 79

Colin 79
  • 263 postów
  • SkądWałbrzych, Poland

Napisano 22 stycznia 2012 - 14:30

Tak czytam ten cały wątek i pomału zaczyna mnie przerażać jakość Apple.
Co 4 telefon ma wadę. Wymieniają niby w ciągu 14 dni i znów możesz otrzymać wadliwy telefon.
Przerażające.
Co oni robią z tą 1/4 wadliwą produkcją? Regenerują je i na powrót trafiają one do klienta? Tak można sądzić.
Mam 3Gs i już uzbierałem pieniądze na 4s. Mam obawy jak czytam Wasze opisane tu uwagi.


Jak byś czytał cały wątek uważnie to dowiedziałbyś się, że piszą tu praktycznie tylko osoby mające problemy z telefonem. Zobacz ile sztuk się sprzedaje codziennie nawet w kraju, a tu w tym wątku góra kilkanaście osób ma problem. Także głowa do góry jak masz obawy to kup w AOS-ie i będziesz miał spokój z ewentualną gwarancją. Wcześniej napisałem w tym wątku odnośnie cen 16 Gb na allegro 2700-3000 zł i to z krajowych sieci czyli T-Mobile i np Orange !!! W AOS-ie 2699 gratis wysyłka.

#1967 saek1985

saek1985
  • 125 postów

Napisano 22 stycznia 2012 - 15:23

Długo czekaliście na wymianę w Orange?
Ja oddałem 10.01 W Regenersis zapis pojawił się dopiero 16.01 i na dzień dzisiejszy status się nie zmienił - dalej jest W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.
Dzwoniłem do nich, to babka przeczytała mi to co na stronie bo nic więcej nie wie.

We wtorek minie 2 tyg a z tego co wiem, to Orange ma 2 tyg na załatwienie sprawy. Walczyć czy z betonem nie wygram?
Ile to jeszcze może potrwać?


Ja mam tak samo, ale oddałem do orange 9.01. Jak zapytałem w salonie ile będę czekał, to powiedzieli że około 3 tygodni, a nawet miesiąc, że mają 14 dni roboczych i to już są 3 tygodnie :(

@Mychu jest 14 dni i tyle, i to nie roboczych... Jak nie rozpatrzą w 14 dni to automatycznie jest rozpatrzona na Twoją korzyść.


Na pewno mają 2 tygodnie na całkowite zrealizowanie reklamacji? Jeśli się spóźnią, to znaczy że jest rozpatrzona na korzyść klienta?

#1968 czaku

czaku
  • 285 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 22 stycznia 2012 - 15:34

@Obi-Wan-Kenobi - moim zdaniem nie, ale nie bawię się w jakieś benchmarki. @saek1985 - to są słowa rzecznika, znajomy ostatnio tak z TMobile też wygrał bo przekroczyli 14 dni i żadna wysyłka za granice też ich nie tłumaczy ponoć, mają wydać oświadczenie i decyzje w ciągu 14 dni, poczytaj zresztą też ustawę o specjalnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, zawsze możesz składać niezgodność towaru z umową wobec sprzedawcy.

#1969 PhuyeR

PhuyeR
  • 59 postów
  • SkądPoznań

Napisano 22 stycznia 2012 - 15:35

Jeśli mnie pamięć nie myli to jest 14 dni roboczych,o ile nie ma problemu z dostępnością części lub następuje wysyłka sprzętu,np. do autoryzowanego serwisu za granicą.Wtedy chyba nawet do 30 dni roboczych się wydłuża taki okres. Realizacja gwarancji to naprawa sprzętu a w przypadku 3-krotnego nieusunięcia tej samej wady - zwrot pieniędzy lub nowy sprzęt. Wszystkie dokładne informacje powinny precyzować informacje,które dostaje się ze sprzętem lub prawo polskie.

#1970 czaku

czaku
  • 285 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 22 stycznia 2012 - 15:48

Ktoś kto się zna na sprawie zapewniał mnie, że te robocze to ściema. Nie daję głowy, aczkolwiek w moim wypadku wiele razy były przekraczane nawet te robocze, przez różne podmioty, mają konsumentów w głębokim poważaniu bo nie znają swoich praw. Czytajcie i dochodźcie, groźcie sądem, piszcie do reklamacji pismo czego żądacie "pseudoprawnym" językiem, jeszcze nigdy nie przegrałem. Jeśli pokażesz, że jesteś słaby to nic nie wskórasz ;) Wystarczy być upartym, zadzwonić chcieć rozmawiać z managerem itp. Zawsze działa! W moim wypadku nawet tak, że do znajomego nie chcieli wysłać pogotowia ("bo jak 24 letni chłopak może nie być w stanie dojechać do szpitala sam") gdy powołałem się na prasę i łamanie przez Panią w telefonie ślubowanej przysięgi hipokratesa i obiecałem, że jeśli koledzie coś się stanie to poruszę niebo i ziemię by spędziła całe życie za kratkami za odmówienie pomocy, to problem się rozwiązał. Nawet jeśli nie macie pewnych praw to walczcie, trzeba być pewnym siebie, te wszystkie firmy zarabiają na nas krocie, muszą się liczyć ze stratami, że gdzieś na kimś nie zarobią i tymi osobami są wszystkie poszkodowane w tym wątku, dziwię się, że jeszcze nie założyliście tematu i nie pogroziliście Regenersisowi zbiorowym pozwem, sam podlegam pod tą firmę ale na moje szczęście mam sprawnego cztery esa. Drzyjcie mordę a będzie Wam dane! :)

---------- Wpis dodano o 15:48 ---------- Poprzedni wpis dodano o 15:44 ----------

@PhuyeR - widzisz a mi w paru miejscach mówiono, że nie ma czegoś takiego jak to 3-krotne nie usunięcie tej samej wady.. Nigdzie nikt Ci nie powie prawdy, będą mówić to, co im pasuje. Trzeba wziąc do ręki ustawę o specjalnych warunkach sprzedaży konsumenckiej jest ona bardzo korzystnie napisana dla konsumenta i praktycznie każdą sprzedaż można pod to podciągnąć. Wszędzie jak chciałem zgłosić niezgodność towaru z umową najpierw próbowano mnie przekabacić żeby poszło zwykłą gwarancją, reklamacją, bo wtedy godzę się na ich (nie do końca) warunki, bo kupując sprzęt mam jakiś regulamin tej gwarancji z którym się godzę. Najlepiej się przejść do lokalnego rzecznika (niestety musi być zgodny z regionem zameldowania, jeśli jesteście na studiach w innym mieście to was za darmo nie przyjmie).

#1971 saek1985

saek1985
  • 125 postów

Napisano 22 stycznia 2012 - 16:01

Dzięki za odpowiedz. Przed chwilą czytałem ogólnie o reklamacji.

W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek załatwić reklamację?

Ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym ją złożyliśmy. Nieudzielenie odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.

Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa

#1972 gieza

gieza
  • 709 postów

Napisano 22 stycznia 2012 - 16:03

14 dni jest na ustosunkowanie się do pisma reklamacyjnego zlożonego z tytułu niezgodności towaru z umową na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. w innych przypadkach mają zastosowanie postanowienia gwarancji i kodeksu cywilnego.


Dzięki za odpowiedz. Przed chwilą czytałem ogólnie o reklamacji.

W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek załatwić reklamację?

Ma obowiązek ustosunkować się do naszej reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, w którym ją złożyliśmy. Nieudzielenie odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.

Federacja Konsumentw - poznaj swoje prawa


link podany przez Ciebie i wspomniane terminy (14 dni i dwa lata) dni dotyczą niezgodności towaru z umowa na podst ustawy. gwarancja producenta to odrebna sprawa niewykluczająca powołania się na ustawę. w treści linka mowa jest głównie o NTzU z tytułu ustawy. terminy dotyczące gwarancji producenta podane są w treści gwarancji i nie mylcie tych dwóch pojęć!

domniemam, że w wiekszości przypadków telefony oddawane były powołując się na gwarancję, a żąda się załatwienia jak z tytułu NTzU. Ażeby powolywać się na NTzU to musisz przedłożyć odpowienie pismo

#1973 Mirko791

Mirko791
  • 4 558 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 22 stycznia 2012 - 16:54

Tak czytam ten cały wątek i pomału zaczyna mnie przerażać jakość Apple.
Co 4 telefon ma wadę. Wymieniają niby w ciągu 14 dni i znów możesz otrzymać wadliwy telefon.
Przerażające.
Co oni robią z tą 1/4 wadliwą produkcją? Regenerują je i na powrót trafiają one do klienta? Tak można sądzić.
Mam 3Gs i już uzbierałem pieniądze na 4s. Mam obawy jak czytam Wasze opisane tu uwagi.


Apple sprzedaje ponad 300 tys. nowych iPhone'ów dziennie. Dodaj wszystkich narzekających na naszym forum, na innych forach, pomnóż przez 100, a i tak uzyskasz max promile tej ilości, która została sprzedana od dnia premiery.

---------- Wpis dodano o 16:54 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:49 ----------

Staram się czytać każdą profesjonalną recenzję czy test 4 sa i nie spotkałem się jeszcze, aby któryś z recenzentów miał jakikolwiek problem (oprócz słabszej baterii). Nawet te portale, które rok temu trąbiły, że czwórka nie nadaje się do użytku ze względu na death grip, przyznają, że 4s jest pozbawiony wad. To nie zmienia faktu, że każdy proces produkcyjny ma pewien margines i są sztuki uszkodzone, które poprostu trzeba wymieniać. A chyba nikt nie powie, że oficjalna dystrybucja Apple'a robi z tym jakiekolwiek problemy.

#1974 cinek-madryt

cinek-madryt
  • 54 postów

Napisano 22 stycznia 2012 - 17:28

mam pytanko czy cydia( a dokładniej Swobodne jailbreak )kończy z gwarancją , chodzi mi czy po instalacji traci się gwarancję ( chyba ,że jak było w przypadku np. 3gs można było zaktualizować wersję i cydia znikała) wie ktoś jak to wygląda w przypadku 4S

#1975 straubus

straubus
  • 390 postów
  • SkądOpole/ Prudnik

Napisano 22 stycznia 2012 - 17:43

@cinek-madryt odtworzenie oprogramowania zaciera jakiekolwiek ślady jailbreaka




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych