Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4S - Pierwsze wrażenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2920 odpowiedzi w tym temacie

#2001 Colin 79

Colin 79
  • 263 postów
  • SkądWałbrzych, Poland

Napisano 23 stycznia 2012 - 21:01

I ten milimetr spowodował, że jedno etui mało mi nie rozwaliło przełącznika "mute" i przycisk głośności jeden nie działał ;)


A jaki używałeś w tym momencie ?

#2002 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 23 stycznia 2012 - 21:34

Gdy jestem w pracy i trzymam telefon 4s w kieszeni spodni dzinsowych to zauważyłem, że bateria bardzo szybko się rozładowuje, bez większego użytkowania. Praktycznie nic nie robię z telefonem a bateria potrafi od 8:00-12:00 zejść do 60% Z kolei jak jestem w domu i trzymam telefon na stole, używam go normalnie, troche sms, dzwonię i sprawdzam pocztę wytrzymuje mi do wieczora i nie spada poniżej 60%. Wydaje mi się, że tu chodzi o skok temperatury. Pracuje w dość ciepłym miejscu ok. 26 stopni i dodatkowo ciepło wydzielane w kieszeni ma wpływ na tak szybki spadek. Telefon praktycznie nie używany traci od 8:00 - 18:00 prawie całą baterie i trzeba doładowywać. Wifi i programy w tle oczywiście wyłączone, lokalizacje również. Ktoś może ma podobnie?

#2003 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 23 stycznia 2012 - 21:38

Trzeba będzie sprawdzić ;)

#2004 Quuba777

Quuba777
  • 979 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 23 stycznia 2012 - 21:40

effe, zasięg w pracy sprawdź.

#2005 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 23 stycznia 2012 - 21:53

Zasieg mam 2-3 kreski na 3g w domu podobnie.

#2006 Mirko791

Mirko791
  • 4 558 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 23 stycznia 2012 - 22:05

No a w pracy jedziesz na necie z sieci kom?

#2007 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 24 stycznia 2012 - 07:17

Tak, ale mówię nie korzystam z telefonu, a bateria traci moc. Telefon cały czas ciepły.

#2008 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 24 stycznia 2012 - 08:37

To połóż w pracy na biurku i wtedy zobaczymy czy pada od temperatury w kieszeni ;)

#2009 megamasta

megamasta
  • 152 postów

Napisano 24 stycznia 2012 - 16:34

zamawiał ktoś z orange? zamówiłem w środę i ciągle status: przekazane do realizacji Pewnie fizycznie w ogóle ich nie mają :-(

#2010 sterixx

sterixx
  • 6 postów

Napisano 24 stycznia 2012 - 19:47

Ja zamawiałem w sobotę (21.01). Dziś o 16 status ''Wysłane''. Mam nadzieje, ze jutro dostane.

#2011 megamasta

megamasta
  • 152 postów

Napisano 24 stycznia 2012 - 20:47

Jutro o 12:00 dzwonie z zjebami, dzięki za info :) On jeszcze nie doszedł a już żałuję że nie wziąłem z AOS grrrrrr

#2012 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 24 stycznia 2012 - 20:59

Gdy jestem w pracy i trzymam telefon 4s w kieszeni spodni dzinsowych to zauważyłem, że bateria bardzo szybko się rozładowuje, bez większego użytkowania. Praktycznie nic nie robię z telefonem a bateria potrafi od 8:00-12:00 zejść do 60%
Z kolei jak jestem w domu i trzymam telefon na stole, używam go normalnie, troche sms, dzwonię i sprawdzam pocztę wytrzymuje mi do wieczora i nie spada poniżej 60%.
Wydaje mi się, że tu chodzi o skok temperatury. Pracuje w dość ciepłym miejscu ok. 26 stopni i dodatkowo ciepło wydzielane w kieszeni ma wpływ na tak szybki spadek.
Telefon praktycznie nie używany traci od 8:00 - 18:00 prawie całą baterie i trzeba doładowywać. Wifi i programy w tle oczywiście wyłączone, lokalizacje również.

Ktoś może ma podobnie?



Po całodniowych testach w miejscu pracy mój iPhone 4s w dalszym ciągu ma problemy z baterią. Telefon trzymany był na biurku tym razem i o 18:00 juz trzeba było go podładować, moc pokazywała 17%.
Moc sygnału sieci wynosiło 1-2 kreski w 3G. Teraz jestem w domu i widzę, że mam 4-5 kresek, ale nie 3G tylko "E" i bateria nie wyładowuje się w takim tempie.
Jedyny wyjściem z tej sytuacji byłoby wyłączenie 3G w pracy, aby telefon był tylko w sieci "E" ?

Z tego co wiem dalej nie da się wyłączyć 3G?

Ma ktoś z was może jakiś pomysł?

Pozdr.

#2013 rybulek

rybulek
  • 87 postów

Napisano 24 stycznia 2012 - 21:07

czekaj na nowy soft, ma być wyłącznik 3G

#2014 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 24 stycznia 2012 - 21:08

czekaj na nowy soft


Chyba tylko tyle mi pozostaje :)
Ale to dla mnie nie problem, bo kabel w pracy mam i podładowanie telefonu nie stanowi aż takiego utrudnienia.

#2015 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 24 stycznia 2012 - 23:08

JB i sbs, wyłączysz sobie 3G i zobaczysz.

#2016 Mychu

Mychu
  • 98 postów
  • SkądWroclove

Napisano 25 stycznia 2012 - 00:45

Istotne są dwa:
560 k.c. - odstąpienie od umowy
566 k.c. - obowiązek naprawienia szkody powstałej wskutek istnienia wady


Przestudiowałem podane paragrafy i nigdzie nie ma tam o 14 dniowym terminie. Jest pojęcie "niezwłocznie" i co najwyżej tego moge się czepić bo przetrzymanie telefonu tydzień w salonie zanim trafił do Regeneresis z "niezwłocznie" nie ma niczego wspólnego.

Na jakiej podstawie po przekroczeniu tego okresu okres rękojmi liczy się od nowa?
Doszukałem się, że mogę odstąpić od umowy ale to wszystko. Nigdzie nie widzę zapisu, na który mógłbym się powołać.

na dodatek dziś przejrzałem sobie zgłoszenie reklamacyjne a tam małym druczkiem: "W dniach 2-22 luty 2012 salon będzie zamknięty, w tych dniach nie będzie możliwe odebranie serwisowanego sprzętu"!!!
Jak ten piep.... Regeneresis nie wyśle iPhone'a do końca tygodnia to mam w perspektywie czekanie do końca lutego. Można to jakoś załatwić, żeby to przejął inny salon firmowy?

Co za firma...w co ja się wpieprzyłem grrrr

#2017 Colin 79

Colin 79
  • 263 postów
  • SkądWałbrzych, Poland

Napisano 25 stycznia 2012 - 01:17

Przestudiowałem podane paragrafy i nigdzie nie ma tam o 14 dniowym terminie. Jest pojęcie "niezwłocznie" i co najwyżej tego moge się czepić bo przetrzymanie telefonu tydzień w salonie zanim trafił do Regeneresis z "niezwłocznie" nie ma niczego wspólnego.

Na jakiej podstawie po przekroczeniu tego okresu okres rękojmi liczy się od nowa?
Doszukałem się, że mogę odstąpić od umowy ale to wszystko. Nigdzie nie widzę zapisu, na który mógłbym się powołać.

na dodatek dziś przejrzałem sobie zgłoszenie reklamacyjne a tam małym druczkiem: "W dniach 2-22 luty 2012 salon będzie zamknięty, w tych dniach nie będzie możliwe odebranie serwisowanego sprzętu"!!!
Jak ten piep.... Regeneresis nie wyśle iPhone'a do końca tygodnia to mam w perspektywie czekanie do końca lutego. Można to jakoś załatwić, żeby to przejął inny salon firmowy?

Co za firma...w co ja się wpieprzyłem grrrr



Po Twoich "Przygodach" tak to delikatnie ujmę z naprawą telefonu w Orange poważnie się zastanawiam nad zakupem telefonu w tej sieci. Chyba jednak odżałuję parę złotych i kupie w AOS-ie.

#2018 Mychu

Mychu
  • 98 postów
  • SkądWroclove

Napisano 25 stycznia 2012 - 01:20

Po Twoich "Przygodach" tak to delikatnie ujmę z naprawą telefonu w Orange poważnie się zastanawiam nad zakupem telefonu w tej sieci. Chyba jednak odżałuję parę złotych i kupie w AOS-ie.


Omijaj ten beton rodem z telekompromitacji z daleka!

#2019 Colin 79

Colin 79
  • 263 postów
  • SkądWałbrzych, Poland

Napisano 25 stycznia 2012 - 02:32

Omijaj ten beton rodem z telekompromitacji z daleka!


Albo jak się wkurzę to kupię Samsunga Galaxy SII i9100 :)

#2020 robgrab

robgrab
  • 1 384 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 stycznia 2012 - 07:45

Możesz sobie 5.1 beta 3 zainstalować. Poszukaj w internecie i pobierz, potem daj w itunes alt+uaktualnij i będzie działać bez konta dev. Jak tak jadę. Mi ip4s trzyma 2 dni na Edge. Ale to i tak gorzej w porównaniu z 4.

#2021 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 25 stycznia 2012 - 08:08

JB i sbs, wyłączysz sobie 3G i zobaczysz.


jb zrobiłem, a co to jest to sbs?

#2022 megamasta

megamasta
  • 152 postów

Napisano 25 stycznia 2012 - 08:40

Colin 79 bierz z AOL Dzwonię na infolinię a kobieta mówi że niby zamówienie jest złożone ale nie potwierdzone. Jak nie jest potwierdzone jeżeli posiadam numer zamówienia i kod aktywacyjny - ehhhh. Drugie podejście do sklepu tym razem, facet twierdzi że chyba BŁĄD SYSTEMU........... 4S w ogóle teraz nie jest dostępny na stronie Orange, a on mówi że w najgorszym wypadku będę musiał złożyć zamówienie raz jeszcze i poczekać - to będzie ta chwila gdy po 6 latach pożegnam się z Orange!

#2023 Colin 79

Colin 79
  • 263 postów
  • SkądWałbrzych, Poland

Napisano 25 stycznia 2012 - 11:27

Colin 79 bierz z AOL

Dzwonię na infolinię a kobieta mówi że niby zamówienie jest złożone ale nie potwierdzone. Jak nie jest potwierdzone jeżeli posiadam numer zamówienia i kod aktywacyjny - ehhhh. Drugie podejście do sklepu tym razem, facet twierdzi że chyba BŁĄD SYSTEMU...........

4S w ogóle teraz nie jest dostępny na stronie Orange, a on mówi że w najgorszym wypadku będę musiał złożyć zamówienie raz jeszcze i poczekać - to będzie ta chwila gdy po 6 latach pożegnam się z Orange!


A możesz zrezygnować z umowy jak już ja wysłałeś poprzez str www ?

#2024 megamasta

megamasta
  • 152 postów

Napisano 25 stycznia 2012 - 11:51

Wg mnie oraz Orange żadnej umowy nie ma, bo w systemie widnieje jako ten którego mogą gnębić codziennymi telefonami z prośbą o przedłużenie umowy co uskuteczniają od paru dni - stąd zaczęło mnie to moje zamówienie jeszcze bardziej niepokoić. A ja nic nie podpisałem, kuriera nie ma nadal. Oczywiście mają 10 dni roboczych, a dzisiaj mija dopierooooo 6sty.

#2025 Colin 79

Colin 79
  • 263 postów
  • SkądWałbrzych, Poland

Napisano 25 stycznia 2012 - 17:59

Albo jak się wkurzę to kupię Samsunga Galaxy SII i9100 :)


Dziś byłem w salonie Play i sprawdzałem ten telefon. Ten telefon to jakąś porażka i to jeszcze za taka kase. Także czekam tylko i wyłącznie na iPhona 4S




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych