
iPhone 4S - Pierwsze wrażenia
#1976
Napisano 22 stycznia 2012 - 17:57
#1977
Napisano 22 stycznia 2012 - 18:06
#1978
Napisano 22 stycznia 2012 - 18:11
Adobe flash player brak co jak dla mnie jest dyskkwalifikacją firmy Apple.
Nie polecam nie za taką kasę
To czemu wcześniej nie poczytałeś specyfikacji


Żal

#1979
Napisano 22 stycznia 2012 - 20:20

#1980
Napisano 22 stycznia 2012 - 20:59
14 dni jest na ustosunkowanie się do pisma reklamacyjnego zlożonego z tytułu niezgodności towaru z umową na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. w innych przypadkach mają zastosowanie postanowienia gwarancji i kodeksu cywilnego.
link podany przez Ciebie i wspomniane terminy (14 dni i dwa lata) dni dotyczą niezgodności towaru z umowa na podst ustawy. gwarancja producenta to odrebna sprawa niewykluczająca powołania się na ustawę. w treści linka mowa jest głównie o NTzU z tytułu ustawy. terminy dotyczące gwarancji producenta podane są w treści gwarancji i nie mylcie tych dwóch pojęć!
domniemam, że w wiekszości przypadków telefony oddawane były powołując się na gwarancję, a żąda się załatwienia jak z tytułu NTzU. Ażeby powolywać się na NTzU to musisz przedłożyć odpowienie pismo
Ale z tego co wiem, na iPhone'a nie ma gwarancji tylko rękojmia.
Ja na wniosku mam napisane: Reklamacja z tytułu rękojmi, klient żąda wymiany terminala
Czy rękojmia się pod t 14 dni kwalifikuje?
#1981
Napisano 22 stycznia 2012 - 21:22
Kalendarzowych.Jeśli mnie pamięć nie myli to jest 14 dni roboczych,
Nie można przedłużyć terminu na ustosunkowanie się do żądania. Niedochowanie go przez sprzedawcę skutkuje uznaniem roszczenia konsumenta za zasadne.o ile nie ma problemu z dostępnością części lub następuje wysyłka sprzętu,np. do autoryzowanego serwisu za granicą.Wtedy chyba nawet do 30 dni roboczych się wydłuża taki okres.
Nie jest jednak określony termin spełnienia żądania. Powinien być odpowiedni do rodzaju rzeczy i celu jej nabycia.
Bzdura. To już powinno mieć status miejskiej legendy...Realizacja gwarancji to naprawa sprzętu a w przypadku 3-krotnego nieusunięcia tej samej wady - zwrot pieniędzy lub nowy sprzęt.
Apple - LegalAle z tego co wiem, na iPhone'a nie ma gwarancji tylko rękojmia.
Nie. Żądania wysuwane na zasadzie przepisów o rękojmi za wady sprzedawca powinien spełnić niezwłocznie. Jeśli ich nie spełni, od umowy można będzie odstąpić.Ja na wniosku mam napisane: Reklamacja z tytułu rękojmi, klient żąda wymiany terminala
Czy rękojmia się pod t 14 dni kwalifikuje?
#1982
Napisano 22 stycznia 2012 - 21:32
Przeczytałem ,zrobiłem jailbreak z myslą o flash playerze na cydie zainstalowałem i nie działa domyślam się ze na iphone 4s nie ma tej aplikacji na cydii,To czemu wcześniej nie poczytałeś specyfikacji
Jeśli Adobe było Ci potrzebne
![]()
Żal
Mam jeszcze jedno pytanie jak wymazać iokonki programów pobranych z cydii bo po przytrzymaniu ich nie ma krzyżyka. Sorry za takie pytania ale jestem amatorem jesli chodzi o te rzeczy
#1983
Napisano 22 stycznia 2012 - 21:33
Apple - Legal
Nie. Żądania wysuwane na zasadzie przepisów o rękojmi za wady sprzedawca powinien spełnić niezwłocznie. Jeśli ich nie spełni, od umowy można będzie odstąpić.
Dzięki

Czyli jak mam się zachować kiedy we środę mija 14 dzień kalendarzowy (licząc od następnego)?
Albo co zrobić kiedy nie wyślą mi nowego sprzętu tylko zrobią restore mojego a ja wnioskowałem o wymianę?
Czy odstąpienie od umowy to odstąpienie od telefonu i abonamentu? (kupiłem je razem)
#1984
Napisano 22 stycznia 2012 - 21:41
Przeczytałem ,zrobiłem jailbreak z myslą o flash playerze na cydie zainstalowałem i nie działa domyślam się ze na iphone 4s nie ma tej aplikacji na cydii,
Mam jeszcze jedno pytanie jak wymazać iokonki programów pobranych z cydii bo po przytrzymaniu ich nie ma krzyżyka. Sorry za takie pytania ale jestem amatorem jesli chodzi o te rzeczy
Frash z Cydii nie działa na nowym iPadzie i iPhonie. Są przeglądarki streamujące flasha, bez konieczności robienia JB.
#1985
Napisano 22 stycznia 2012 - 21:43
#1987
Napisano 22 stycznia 2012 - 22:07

#1988
Napisano 22 stycznia 2012 - 22:10
To zależy co chcesz uzyskać. Jeśli nowy telefon, to czekać. Plusem tej sytuacji będzie liczony na nowo, roczny okres odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi.Czyli jak mam się zachować kiedy we środę mija 14 dzień kalendarzowy (licząc od następnego)?
Jeśli restore rozwiąże problem, to nic.Albo co zrobić kiedy nie wyślą mi nowego sprzętu tylko zrobią restore mojego a ja wnioskowałem o wymianę?
Tylko od umowy kupna telefonu. Abonament wciąż będzie trzeba opłacać. Będziesz mógł jednak dochodzić od operatora pokrycia szkody poniesionej w związku z zakupem nowego telefonu (różnica w cenie).Czy odstąpienie od umowy to odstąpienie od telefonu i abonamentu? (kupiłem je razem)
#1989
Napisano 23 stycznia 2012 - 00:20
#1990
Napisano 23 stycznia 2012 - 09:14
to chyba zalezy czego sie oczekuje od telefonuWitam
Od 2 miesięcy uzyskuje iPhone 4s , powiem krótko dla tych którzy zastanawiają się na kupnem
Porażka , przereklamowany, Adobe flash player brak co jak dla mnie jest dyskkwalifikacją firmy Apple.
Nie polecam nie za taką kasę


#1991
Napisano 23 stycznia 2012 - 09:34


#1992
Napisano 23 stycznia 2012 - 10:38
To zależy co chcesz uzyskać. Jeśli nowy telefon, to czekać. Plusem tej sytuacji będzie liczony na nowo, roczny okres odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi.
Tak, chciałbym dostać nowy sprzęt i żeby okres liczył się od nowa. Możesz podać mi jakiś przepis, na który mógłbym się powołać pisząc do Orange pismo?
#1993
Napisano 23 stycznia 2012 - 10:38
#1994
Napisano 23 stycznia 2012 - 10:53
Tak, chciałbym dostać nowy sprzęt i żeby okres liczył się od nowa. Możesz podać mi jakiś przepis, na który mógłbym się powołać pisząc do Orange pismo?
Istotne są dwa:
560 k.c. - odstąpienie od umowy
566 k.c. - obowiązek naprawienia szkody powstałej wskutek istnienia wady
#1995
Napisano 23 stycznia 2012 - 14:38
Istotne są dwa:
560 k.c. - odstąpienie od umowy
566 k.c. - obowiązek naprawienia szkody powstałej wskutek istnienia wady
Dzięki,
dzwoniłem do Regeneresis. Potwierdzili zgłoszone przeze mnie wady. Jest decyzja, że dostanę nowy sprzęt. Obecnie czekają na dostawę iPhonów i do końca tygodnia powinni wysłać nówkę.
Z tego wniosek, że z dużym prawdopodobieństwem minie 14 dni kalendarzowych między zgłoszeniem w Orange niezgodności sprzętu z umową (mija w środę). Z tego powodu będę domagał się rocznej rękojmi od dnia odebrania nowego aparatu.
Jeszcze jedno pytanie. Jak Regeneresis wyśle nowego iPhona to status na starym IMEI zmieni się na jakiś?
#1996
Napisano 23 stycznia 2012 - 19:04
#1997
Napisano 23 stycznia 2012 - 19:30



#1998
Napisano 23 stycznia 2012 - 20:43

#1999
Napisano 23 stycznia 2012 - 20:48

#2000
Napisano 23 stycznia 2012 - 20:58
Między ip4 a ip4S w wyglądzie nie ma różnicy pomijając i milimetr niżej przyciski od głośności i dwoma kreskami po boku (oddzielenie anten) więc śmiało można się wypowiadać co do wyglądu na temat iP4S posiadając wcześniejszego iP4
Oczywiście .. ale nie chodziło o wygląd


Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych