Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Płatności w iTunes Store — karty debetowe/kredytowe/Pre-Paid


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2172 odpowiedzi w tym temacie

#1726 Piotr1111

Piotr1111
  • 5 postów

Napisano 15 sierpnia 2013 - 19:36

Akurat wszystkie terminy itd .u mnie jest ok.

#1727 witchking22

witchking22
  • 48 postów

Napisano 22 sierpnia 2013 - 15:33

Witam, nie wiem czy dobry temat, ale zapytam tutaj. Możliwe, że jest tutaj odpowiedź ale 173 strony to trochę za dużo do przejrzenia, a czas nagli. Jak mogę dokonywać transakcji w grach? Dodałem dzisiaj kartę do konta iTunes, przed chwilą pobrało 2x ok 2€ i teraz chciałbym kupić coś w grze, a nie mogę. Muszę jakoś dodać środki do konta (jak np. w Steam) czy wystarczy poczekać aż będę miał taką możliwość?

#1728 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 22 sierpnia 2013 - 15:46

Witam, nie wiem czy dobry temat, ale zapytam tutaj. Możliwe, że jest tutaj odpowiedź ale 173 strony to trochę za dużo do przejrzenia, a czas nagli. Jak mogę dokonywać transakcji w grach? Dodałem dzisiaj kartę do konta iTunes, przed chwilą pobrało 2x ok 2€ i teraz chciałbym kupić coś w grze, a nie mogę. Muszę jakoś dodać środki do konta (jak np. w Steam) czy wystarczy poczekać aż będę miał taką możliwość?

Przy zakupie w grze (IAP) środki pobierane są z karty (chyba, że masz jakiś credit z np. gift card). Jeśli karta (np. debetowa) jest poprawnie dodana do iTunes i możesz kupować za jej pomocą, to z zakupem w grach też nie będzie problemu - są takie same zasady: bank obsługujący tego typu transakcje, środki na koncie, odblokowane limity, ...

#1729 witchking22

witchking22
  • 48 postów

Napisano 22 sierpnia 2013 - 15:54

Tak wszystko jest poprawnie, ale po 'zakupie' i potwierdzeniu, że 'nadal chcę kupić x' wyświetla się błąd, że nie można było wykonać transakcji lub coś podobnego.

#1730 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 sierpnia 2013 - 16:01

Tak wszystko jest poprawnie, ale po 'zakupie' i potwierdzeniu, że 'nadal chcę kupić x' wyświetla się błąd, że nie można było wykonać transakcji lub coś podobnego.


Jak karta, jakiego banku? Jeżeli któregoś z PKO/Pekao to zmień bank.

#1731 witchking22

witchking22
  • 48 postów

Napisano 22 sierpnia 2013 - 20:00

Mam Alior Sync, MasterCard.

#1732 mateusz5

mateusz5
  • 17 postów
  • SkądSandomierz

Napisano 02 września 2013 - 19:49

Witam Mam problem z swoim kontem, mianowicie kupiłem apkę za 0,89€, na koncie bankowym mam zablokowane 2x po 8,79zł (wiem, że Apple blokuję ok. 10zł za zmianę karty), ale najlepsze jest to, że nie pobrało pieniędzy za aplikację. Teraz na swoim koncie w Appstore mam zblokowane 0,89€ i żądają ode mnie wpisania poprawnych danych karty kredytowej. Gre mam pobraną na iPodzie i mogę z niej normalnie korzystać. Moja karta to Visa PKO BP (zwykła debetowa). Jeśli zmienię kartę na BZ WBK, to zwrócą mi te zablokowane 17,58zł w PKO? Dzięki z góry!

#1733 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 02 września 2013 - 19:56

Witam
Mam problem z swoim kontem, mianowicie kupiłem apkę za 0,89€, na koncie bankowym mam zablokowane 2x po 8,79zł (wiem, że Apple blokuję ok. 10zł za zmianę karty), ale najlepsze jest to, że nie pobrało pieniędzy za aplikację. Teraz na swoim koncie w Appstore mam zblokowane 0,89€ i żądają ode mnie wpisania poprawnych danych karty kredytowej. Gre mam pobraną na iPodzie i mogę z niej normalnie korzystać. Moja karta to Visa PKO BP (zwykła debetowa).
Jeśli zmienię kartę na BZ WBK, to zwrócą mi te zablokowane 17,58zł w PKO?
Dzięki z góry!

Czasem pieniądze za zakup są blokowane na koncie i pobierane z konta z lekkim opóźnieniem - jednak możesz być pewny, że zostaną naliczone i w miarę możliwości pobrane. Na chwilę obecną nie ma możliwości pobrania - wiele osób (także ja) nie dokonało żadnego zakupu kartą z banku PKO BP - ona po prostu nie działa z iTunes Store. Wydaje mi się, że karta BZ WBK działa (czytając wpisy), jednak sam z niej nie korzystałem. Po dodaniu karty z BZ WBK zostaną zablokowane kolejne środki, jednak w czasie krótszym niż 2 tygodnie zostaną odblokowane & zablokuje i pobierze pieniądze za zakupy.

#1734 mateusz5

mateusz5
  • 17 postów
  • SkądSandomierz

Napisano 02 września 2013 - 20:03

Czyli rozumiem, że dopiero po dodaniu nowej karty (tej z BZ WBK) rozliczą mi to 0,89€? Bo w chwili obecnej nie mogę pobrać nawet darmowych aplikacji. A martwię się też czy oddadzą mi zablokowane środki z PKO skoro karta nie będzie już wpisana w Appstore.

#1735 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 września 2013 - 21:13

Czyli rozumiem, że dopiero po dodaniu nowej karty (tej z BZ WBK) rozliczą mi to 0,89€? Bo w chwili obecnej nie mogę pobrać nawet darmowych aplikacji. A martwię się też czy oddadzą mi zablokowane środki z PKO skoro karta nie będzie już wpisana w Appstore.


Czizaz, ile można, nie, nie oddadzą Ci! Nie oddadzą bo tych pieniędzy nie zabrali. To jest blokada tylko, która jak się przeterminuje zostanie zdjęta. Czy na prawdę tak ciężko przeczytać ostatnie kilkana(naście) stron, zamiast zadawać po raz 1256852 raz to samo pytanie? Nawet święty nerwowo kiedyś nie wytrzyma.

#1736 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 02 września 2013 - 22:46

Czyli rozumiem, że dopiero po dodaniu nowej karty (tej z BZ WBK) rozliczą mi to 0,89€? (...)

Tak.

#1737 othork

othork
  • 8 postów
  • SkądLegnica

Napisano 07 września 2013 - 19:41

Mam ten sam problem jak kolega wyżej, jakieś rady?

#1738 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 września 2013 - 13:21

Mam ten sam problem jak kolega wyżej, jakieś rady?


Takie same jak powyżej.

#1739 kdʘ

kdʘ
  • 257 postów
  • SkądJarosław

Napisano 08 września 2013 - 15:37

Na chwilę obecną nie ma możliwości pobrania - wiele osób (także ja) nie dokonało żadnego zakupu kartą z banku PKO BP - ona po prostu nie działa z iTunes Store.


Mówicie, że karta PKO BP nie działa, a ja tą kartą wydałem przez kilka miesięcy naprawdę sporo kasy w App Store. Nie miałem z nią większych problemów, prócz wpisywania co jakiś czas ponownie 3-cyfrowego kodu bezpieczeństwa. 8 zł zablokowało tylko raz.
Teraz zmieniłem konto na US, bo wolę korzystać z darmowych kodów na gry i aplikacje, które są w większości dla kont amerykańskich oraz z FreeMyApps, ale wątpię, by coś się zmieniło przez te kilka tygodni i karta faktycznie nie działała.

#1740 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 września 2013 - 20:28

Ponieważ jak często kupujesz coś, to nie zauważasz, i po prostu, zamiast robić autoryzację pobiera Ci od razu zaległą kwotę. Jak ktoś kupuje raz na miesiąc coś to zdążą mu zablokować konto, zanim się zorientuje, że jest winien kasę AppStore.

#1741 summer9

summer9
  • 1 postów

Napisano 26 września 2013 - 12:16

PaySafeCard. Zastanawiam się nad zakupem karty PaysafeCard. Wie ktoś może czy jest ona honorowana przez AppStore?

#1742 Cichy1979

Cichy1979
  • 6 postów

Napisano 09 października 2013 - 13:15

Chiałbym pogratulować administratorowi i moderatorom tego formum za prowadzenie tego śmietnika Przecierz tego nie da sie czytać temat ma już 175 str pytania non stop sie powtarzają ludzie jak już zapytają o coś to sa jeba.i za to ze nie chce im sie czytać Ktoś mądry nawet zaproponował aby posty które najwiecej wnoszą do tematu przenieść na sam początek lub stworzyć instrukcje krok po kroku jak i co zrobić aby nowy użytkownik mógł sie w tym połapać Ale oczywiście wielmorzni admin i moder maja to w du.ie wola pokazywać co to nie oni kasować przenosić posty lub pisać po raz setny ta sama odpowiedz Gratuluje takiego podejścia do tematu panowie

#1743 koh

koh
  • 2 186 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin

Napisano 09 października 2013 - 13:30

Polecam czytać 3-4 strony wstecz...zawsze znajdziesz odpowiedź...ale jak komuś się nie chce...i oczekuje że wszystko ma podane na 1 i ostatniej stronie, to sorry...tak to tylko w FAKT-cie :) Co nie zmienia faktu, że zrobił się śmietnik...bo ludziom j.w. nie chce się przeczytać 3 stron, zadają te same pytania i po 170 stronach forumowiczom po prostu już się nie chce powtarzać, bo to ani mantra ani zdrowaśka.

#1744 Cichy1979

Cichy1979
  • 6 postów

Napisano 09 października 2013 - 13:45

Nie zgodzę sie z tobą bo ja np przejrzałem ten temat od początku do końca i i tak nie uzyskałem odpowiedzi na moje wcześniej postawione pytanie które admin wyrzucił do kosza w dodatku nazywając mnie leniem Po drugie w tym temacie jest kilka wątków jedni pytają o to drudzy o tamto totalny chaos i zamiast ktoś sie tym zainteresować i poskładać to w logiczna całość dzieląc to na kilka tematów woli ubliżać nowym szukającymi pomocy użytkownikom a burdel jak był tak jest i na dodatek rośnie w siłe

#1745 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 09 października 2013 - 14:00

Jaaasne, bo nikt na forum nie pisał o problemach z poprzednią płatnością i blokadą możliwości zakupu następnych aplikacji bądź pobierania nowych, darmowych. Nie bądź śmieszny.

#1746 Cichy1979

Cichy1979
  • 6 postów

Napisano 09 października 2013 - 14:19

Pisało wiele osób ale ja tu nie znalazłem jednoznacznej wyczerpującej odpowiedzieć czy instrukcji rozwiązania ich problemów Za to znalazłem mnóstwo postów moderatorów obrażających i robiących sobie jaja z ludzi którzy tak jak ja chcieli logując sie na tym forum uzyskać pomoc

#1747 Maciekcvg

Maciekcvg
  • 1 postów

Napisano 14 października 2013 - 18:42

Witam. Na początku zaznaczę, że jestem świadom jak wygląda proces weryfikacji kart w appstore ( pobierane ~ 10 złotych a następnie zwracane) . Jednak nie rozumiem jednej rzeczy: z konta (ING) została ściągnięta ta kwota a następnie zwrócona, jednak nie było po niej żadnego śladu w historii transakcji. Czy może ktoś wytłumaczyć jakim prawem użytkownik nie jest informowany o zmianach salda na jego koncie? Zadałbym to pytanie supportowi banku, jednak taką sytuację zaobserwowałem jedynie w przypadku appstore, a nie znalazłem w sieci żadnej informacji na ten temat.

#1748 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 14 października 2013 - 18:45

BO to jest blokada, a nie obciążenie.

#1749 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 października 2013 - 20:10

Jednak nie rozumiem jednej rzeczy: z konta (ING) została ściągnięta ta kwota a następnie zwrócona, jednak nie było po niej żadnego śladu w historii transakcji.


Tu akurat nie masz racji. Ani nie została ściągnięta, ani nie została zwrócona. Została założona blokada autoryzacyjna, która po jakimś czasie się przeterminowała i środki zostały odblokowane. Nie była to transakcja.

Analogiczna sytuacja jak ktoś Ci zastawi w domu bramę wjazdową i nie możesz wyjechać samochodem i go używać, po czym po jakimś czasie ten ktoś sobie odjeżdża i znów możesz korzystać z samochodu. Nikt Ci tego samochodu nie ukradł i po jakimś czasie nie odstawił na miejsce.

#1750 urs.mas

urs.mas
  • 5 postów

Napisano 15 października 2013 - 13:28

Your payment method was declined. Please enter valid payment method information. Karta działała i nagle przestała, ale tylko na jednym sprzecie, na pozostały działa ale na jednym tylko po aktualizacji do iOS7 wyświela mi sie powyższy komunikat. Kartą na innych sprzetach cały czas są dokonywane zakupy więc na pewno na karcie są środki i jest wszystko ok, ale na tym jednym sprzecie z iOS7 nie działa. Proszę o pomoc.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych