

Regenersis -pozew zbiorowy do RPK - szukam poszkodowanych
#101
Posted 27 August 2009 - 22:21

#102
Posted 27 August 2009 - 22:27
#103
Posted 27 August 2009 - 22:36
#104
Posted 27 August 2009 - 22:37
#105
Posted 27 August 2009 - 22:48
Jakie zalanie???? Wiem, czytałem Twoje perypetie.Uważaj, bo jak teraz oddasz to już możesz nie mieć tyle szczęścia - stwierdzą zalanie i po gwarancji.
Gdzie ja mieszkam? My w czarnej dziurze jesteśmy a nie w UE....
Płakać mi się chce. Już teraz nie wiem, co mam robić. Oddać czy nie. Oni jedyni mają wyłączność?
#106
Posted 27 August 2009 - 22:49
---- Dodano 27-08-2009 o godzinie 23:51 ----
Aha - to nie tylko mój problem. Wg iClinic w ostatnim tygodniu było kilkanaście takich przypadków. Ja osobiście w ciągu tego tygodnia otrzymałem 3 PW w tej sprawie - prośby o rady i pytania dot. rozwiązania sprawy.
#107
Posted 27 August 2009 - 22:55
#108
Posted 27 August 2009 - 23:35
#109
Posted 27 August 2009 - 23:56
#110
Posted 28 August 2009 - 00:04
#111
Posted 28 August 2009 - 00:09
Tak sobie mysle, na pewno na forum zagladaja byli pracownicy lub prawie-byli pracownicy tej znakomitej firmy. Skoro firma Regeneris ma swoich klientow w dupie to zapewne pracownikow traktuje jak szmaciarzy. Moze ktos puscilby farbe i opisal co tam sie wyrabia, warto bylo by udupic taka pseudo firemke, smialo...
renenersis to brytyjska firma


#112
Posted 28 August 2009 - 00:12
#113
Posted 28 August 2009 - 07:07
OK ok!!Mirea - zadzwoń do nas w ciągu dnia w godz 10-14 - postaramy się pomóc - nie odpłatnie. Jeśli jest z nim coś rzeczywiście nie tak to my Ci to wskażemy palcem.
nr 790579820
wielkie dzięki !
pozdr
m
#114
Posted 28 August 2009 - 07:53
#115
Posted 28 August 2009 - 08:49
#116
Posted 28 August 2009 - 09:02
#117
Posted 28 August 2009 - 09:18

#118
Posted 28 August 2009 - 10:20
#119
Posted 30 August 2009 - 23:27
a wewnętrzne potem już nie będą ok
Oni sami mówią, że jest to telefon nierozbieralny, więc jak mogą sprawdzić czujniki wewnętrzne? Dokonają niemożliwego?:confused:
#120
Posted 31 August 2009 - 17:56
#121
Posted 31 August 2009 - 18:37
Na wstępie, należy zaznaczyć, że kupując iPhona zgadzamy się na warunki gwarancji jakie ustaliła firma apple.Czy jest już na te ich oszustwa jakiś sposób ? Bo po prostu na dzień dzisiejszy jestem podłamany :\
A ponieważ ta fantastyczna firma pozwoliła sobie na umieszczenie 2 z 4 znaczników zalania prawie na wierzchu obudowy, to ich odbarwienie może nastapić w różnych dziwnych przypadkach.
A ponieważ iPhonów jak na lekarstwo, to serwis (jedyny słuszny) bardzo skrupulatnie z tego korzysta.
Na tyle skrupulatnie, że zanim odesle się iPhona do serwisu, należałoby w zasadzie, sprawdzić stan tych znaczników i jeżeli są białe, wziąć na świadka pracownika salonu i dopiero potem wysyłać urządzenie.
Ty nawet nie wiesz czy zmiana barwy nastapiła u Ciebie, w salonie, w drodze do serwisu, czy w końcu w samym serwisie.
Możesz przyłączyć się do pozwu zbiorowego, ale jeżeli Twój iPhon ma odbarwione znaczniki, to jesteś z góry skazany na porażkę.
Oczywiście głośniczek możesz naprawić w innym serwisie za bardziej rozsądną cenę.
Ale powtórzę, całą zabawę urządziła firma Apple.
pozdrawiam
#122
Posted 31 August 2009 - 18:39
#123
Posted 31 August 2009 - 18:41
#124
Posted 31 August 2009 - 18:43
Przepraszam, ale Twój przypadek jest "inny"@Mystik
Co powiesz na to, że u mnie czujniki nadal nie są odbarwione, mimo tego, że Regenersis twierdzi inaczej?

Na Twoim miejscu żądałbym zadośćuczynienia w postaci wysokiej kwoty od serwisu.
Avalon:
O gwarancji można poczytać na stronie apple:
Apple - Support - iPhone - Service FAQs
i nic nie można na to poradzić, że jest tam napisane, to co jest.
Osobiście, również bym oddawał telefon w ramach rekojmi. Problem byłby tylko wtedy, gdyby się okazało, że oni naprawić nie chcą, a salon chciałby oddać Tobie kasę za telefon np. w kwocie 1,22zł.
Dla salonu wiarygodnym jest protokół z autoryzowanego serwisu. I też nie ma co się temu dziwić.
I jeszcze jedno. Zdjęcie nie jest żadnym dowodem. Nikomu nie udowodnisz, kiedy to zdjęcie zrobiłeś i tak naprawdę jakiemu iPhonowi. Podobnie zresztą jest w przypadku serwisu. Nie można zrobić zdjęcia znaczników (tych zewnętrznych) mając dowód, że chodzi o dane urządzenie.
To może tylko pomóc w walce.
pozdrawiam
#125
Posted 31 August 2009 - 18:53
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users