Przeglądnąłem cały wątek jeszcze raz, żeby być pewnym.Niestety mają mnie głęboko w dupie, mimo tego, że stan czujników mam udokumentowany przez inny serwis.
Vato zadał dobre pytanie.
Pomijając fakt wysłania telefonu do serwisu, nie próbowałeś rozmawiać z szefem serwisu? Może on nie wie, że pracownicy robią ludzi w jajo. Nic nie napisałeś o swoich próbach podjęcia walki z tymi "ekspertami".
Może warto jemu pokazać ekspertyzę innego serwisu i białe znaczniki w swoim urządzeniu. Może to coś zmieni.
Może się okaże, że problemem nie są znaczniki "zewnętrzne" ale właśnie wewnętrzne.
Czy zewnętrzny serwis sprawdzał Tobie stan znaczników wewnętrznych?
Sam swego czasu walczyłem z serwisem HP i dopiero interwencja u szefa serwisu pomogła skutecznie i bezkosztowo naprawić laptopa.
pozdrawiam
PS. Serwisy autoryzowane czegokolwiek w 90% są beznadziejne. Niestety.



Temat jest zamknięty











