Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Regenersis -pozew zbiorowy do RPK - szukam poszkodowanych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
477 odpowiedzi w tym temacie

#76 KuboX

KuboX
  • 2 119 postów
  • SkądPolandia

Napisano 21 sierpnia 2009 - 17:25

Czy można wiedzieć ile już osób zgłosiło się?

#77 mAsHER

mAsHER
  • 210 postów
  • SkądBytom

Napisano 21 sierpnia 2009 - 18:27

wlasnie sam jestem ciekaw ile spraw od innych uzytkownikow jest zebrane :) i kiedys sprawa zostanie naglosniona w mediach ?

#78 jardins

jardins
  • 160 postów

Napisano 21 sierpnia 2009 - 18:29

Polecam Uwaga! TVN - Zbigniew Łuczyński, Ryszard Cebula jeszcze 1000zł dostaniesz

#79 mAsHER

mAsHER
  • 210 postów
  • SkądBytom

Napisano 21 sierpnia 2009 - 22:09

nom , zebrac dowody i Uwaga albo Sprawa dla reportera czy interwencja itd Tak bys nie moze co ten serwis robi z ludzmi

#80 rubin

rubin
  • 11 postów

Napisano 26 sierpnia 2009 - 12:26

Zacytuję wypowiedź w innym temacie:

Witam,

oddałem Iphone 3G 16GB White do salonu Ery 12.08.2009, na stronie Regenersis od 19.08.2009 jest status naprawa. Wczoraj dzowniłem do Ery, powiedziano mi, że serwis czeka na części. Skontaktowałem się z Regenersis:

"wysłano kosztorys do Ery, ponieważ stwierdzono ingerencję cieczy w telefonie."

W telefonie nie działa port usb, natomiast oprócz tego cały telefon hula, interesuje mnie w jaki sposób iphone, który uległ zalaniu może tylko częściowo nie działać?!!

Wszedłem na stronę regenersis, a tam przy moim zleceniu fotka:

[url]http://www.regenersis.pl/Photo.aspx?ID=13878&DB=APPRO[/url]



Mój telefon jest:
a)BIAŁY
b)nie ma jakiegokolwiek pęknięcia przy porcie USB.



Czy oni są niepoważni?




Regenersis wysłał kosztorys do Ery, mamy dziś 26.08.2009, natomiast moja gwarancja jest do 8.09.2009 (1 rok, z tego co wiem - ERA). Pewnie będzie na dniach ale co zrobić? Żądać odesłania telefonu, wziąść ekspertyzę o nie zalaniu i znowu go odesłać, czy nie przyjąć telefonu?


Sprawa iPhone się skończy przerzucam się na Nokię, nie będę płacił 2000zł za telefon bez gwarancji.

#81 iPod Touch Maniak

iPod Touch Maniak
  • 640 postów

Napisano 26 sierpnia 2009 - 12:30

Tuż to juz kompletne chamstwo! Zgłoście ten pseudo-$erwis do UOKiK

#82 d3tr000

d3tr000
  • 1 712 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 sierpnia 2009 - 12:55

skoro telefon jest biały i masz to na fakturze, to nie popuszczaj tematu

#83 Redviking

Redviking
  • 583 postów

Napisano 26 sierpnia 2009 - 13:03

Jesli ktos z Regenersis czytal ten temat to spodziewam sie ze juz nie beda odsylac telefonow ktorych nie umieja naprawic z ekspertyza "zalany", przed kapnieciem po kropelce wody na ze dwa znaczniki... Zajmie 5 minut wiecej ale nikt sie juz nie bedzie mogl przyczepic: odbarwione znaczniki sa? sa. A ze ich wczesniej nie bylo to juz sie nie da udowodnic. Konsument jest na z gory straconej pozycji. A to Polska wlasnie - klient nie jest od tego zeby mu naprawiac/pomagac/swiadczyc uslugi tylko ma placic i siedziec cicho. Chyba pozostane przy bylejakim telefonie ktory moge zmienic bez zalu i wydatkow. Nie wiem ilu ludzi postapi podobnie (mam nadzieje ze wielu).

#84 iClinic.pl

iClinic.pl

  • 177 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 sierpnia 2009 - 16:50

Kolego twoja sprawa nadaję się do zgłoszenia na Policję oraz do UOKiK. Sami udokumentowali swoje oszustwo... Polecilbym rowniez wyslac mail do Federacji Konsumentow z prośbą o pomoc w tej sprawie. To już staję się przesadne. W tym tygodniu ok. 15 osob dzwonilo mowiac, ze nie uznano im gwarancji ze wzgledu na "stycznosc z ciecia".

#85 jardins

jardins
  • 160 postów

Napisano 26 sierpnia 2009 - 16:56

Czy istnieje jakaś szansa, aby pozbawić Regenersis możliwości naprawy telefonów w ramach gwarancji? Swoją drogą może założyciel tematu zdałby raport? ;)

#86 rubin

rubin
  • 11 postów

Napisano 26 sierpnia 2009 - 17:02

W Erze jeszcze nic nie wiedzą, w Regenersis mówią, że wyjaśnią sprawę, a kosztorys został wysłany do Ery. Zanim cała ta korespondencja pojawi się w Salonie, to moja gwarancja się skończy tj. 08.09.2009.

Zapewne powiedzą, że to zdjęcie było najzwyczajniej w świecie pomyłką, której dokonał administrator strony, cóż ja mogę teraz zrobić. Poczekam, aż Era się odezwie, Ci to samo, zanim do rzecznika się dokopię to będzie po gwarancji.


Kur.. tak to tylko w Polsce. Dziwi mnie tylko, że Apple ma nas głęboko w dupie, zlecajac naprawę takim złodziejom.


[url]http://img12.imageshack.us/img12/4673/naprawa5.jpg[/url]

#87 najemnik

najemnik
  • 253 postów
  • Skądursus

Napisano 26 sierpnia 2009 - 18:11

a jak maja sie przepisy unii europejskiej o obecnie 24 miesiecznej gwarancji do tego co wyczynia apple dajac i "respektujac" tylko 12 miesiecy?

#88 jardins

jardins
  • 160 postów

Napisano 26 sierpnia 2009 - 18:30

No właśnie! To jest dziwna sprawa, wszędzie dają gwarancje 1 rok, czy to na urządzenia, słuchawki, buty etc... Jak to się ma do 24 miesięcznej gwarancji "wymuszanej" przez UE

#89 rubin

rubin
  • 11 postów

Napisano 27 sierpnia 2009 - 09:49

Dzisiaj dostałem wezwanie do Salonu Ery, że przyszedł kosztorys na tysiąc złotych, ponieważ była ingerencja cieczy. Idę zeskanować wszystkie papiery i nie odbieram tego telefonu, powiedzcie mi jeszcze jak to jest z tą cieczą, da się od zewnątrz zobaczyć czy nie jest zalany? Jakieś czujniki czy coś?

#90 d3tr000

d3tr000
  • 1 712 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 sierpnia 2009 - 09:54

było wiele razy, dwa są na wierzchu a dwa na płycie w środku których nie sprawdzisz bez rozszczelnienia telefonu

#91 jardins

jardins
  • 160 postów

Napisano 27 sierpnia 2009 - 09:55

przy jacku i przy "ładowarce" jak było zalane to będą na czerwono, ale są jeszcze 2 na płycie głównej, których nie zobaczysz

#92 rubin

rubin
  • 11 postów

Napisano 27 sierpnia 2009 - 10:06

Jakiś link foto jak było wiele razy, to wiesz gdzie.

#93 d3tr000

d3tr000
  • 1 712 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 sierpnia 2009 - 10:24

iPhone i iPod: gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zalaniem wodą

#94 rubin

rubin
  • 11 postów

Napisano 27 sierpnia 2009 - 10:25

Dziękuje, porobię jeszcze zdjęcia pękniętej obudowy, bo do tego się nie ustosunkowali.

#95 d3tr000

d3tr000
  • 1 712 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 sierpnia 2009 - 10:30

http://img78.imagesh...kniecie2rz7.jpg
http://www.myapple.p...img_0002_ok.jpg
http://img257.images...snv15560eu4.jpg
http://images32.foto...fdae3daf5cf.jpg

#96 rubin

rubin
  • 11 postów

Napisano 27 sierpnia 2009 - 10:44

Podłużne pęknięcia z tyłu obudowy podchodzą pod to? Pozatym, jeśli serwis przy wymianie usb napisał o cieczy, to automatycznie obudowa nie będzie brana pod uwagę?

#97 iClinic.pl

iClinic.pl

  • 177 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 sierpnia 2009 - 14:44

Rubin - niestety nie.

#98 internex

internex
  • 592 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 27 sierpnia 2009 - 20:24

Treść gwarancji mówi nam, że naprawie gwarancyjnej nie podlegają szkody powstałe w wyniku kontaktu z cieczą. Jeśli pęka Ci samoistnie obudowa, to raczej nie jest to wynikiem działania cieczy. Zgłoś to w Regenersis, a jak nie podziała to UOKiK.

#99 Kts

Kts
  • 109 postów

Napisano 27 sierpnia 2009 - 21:33

Otworzyłem stronę tego pseudo "serwisu" i patrzę UK, Hong Kong,Ruskie, Rumunia no i oczywiście Polska To jakiś pi.....ny moloch. W myśl zasady im większe podwórko tym większy syf.... Jestem ciekaw czy inne słuchawki również dobrze reperują? * Nokia * Samsung * Sony Ericsson * Acer * HTC * Huawei * Apple

#100 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 sierpnia 2009 - 21:36

Obiło mi się o uszy, że i HTC lubią "zalewać".




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych