Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1576 aguskaq

aguskaq
  • 14 postów

Napisano 21 listopada 2013 - 17:27

@Shilton oznacza to ze telefon zostal odnowiony czyli ktos kiedys go oddal na serwis zostal mu wymieniony na nowy a ten wrocil do fabryki, zostala usunieta usterka wymieniona obudowa i szybka. Taki telefon jest pozniej wykorzystywany jako wymiana serwisowa. Jak koledzy pisali numer seryjny zaczynajacy sie od 5 oznacza refurb inna czyli C lub D wskazuje na nowke sztuke w 100% z lini produkcyjnej.

Nie zgodze się z tym. Dostałam iphone gdzie numer seryjny zaczynał się od D i był to 100% refurb.

#1577 JedrzeJ1337

JedrzeJ1337
  • 17 postów

Napisano 21 listopada 2013 - 17:29

A czy ktoś już próbował domagac się nowego telefonu w ten sposób? Poprosiłbym o jakiś wzór pisma , jeśli ktoś ma, bo nie bardzo wiem co mam im napisać.


Edit:
Dzisiaj byłem w salonie orange, dowiedziałem się że moja reklamacja została odrzucona i wyceniona została naprawa na 1300 zł :o. Dowiedziałem się też, że zostało wysłane do mnie pismo 15 listopada przez kuriera, w którym napisali że telefon znajduję się dalej w serwisie i są przeprowadzane ekspertyzy. Kurier był u mnie 18.11 ale nie było mnie w domu i nie mogłem odebrać. Orange twierdzi, że spełniło warunki zawarte w ustawie, nie pomogło żadne przekonywanie ich, że w ciągu 14 dni muszą wysłać decyzje czy reklamacja została przyjęta, a nie pismo że telefon znajduje się w serwisie. Czy da się coś z tym jeszcze zrobić?



Na twoim miejscu udał bym się do rzecznika praw konsumenta - mają 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do twoich żądań - negatywnie lub pozytywnie.

Jeśli przekroczyli ten termin a nie dali Ci znać jaka jest decyzja oznacza to, że ustosunkowali się do żądań podanych w piśmie.

#1578 scooter10

scooter10
  • 142 postów
  • SkądLublin

Napisano 21 listopada 2013 - 17:31

Właśnie to, przez 30 minut próbowałem im wytłumaczyć, ale jak grochem o ścianę.

#1579 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 21 listopada 2013 - 18:32

Czy ktoś oddawał już 5S i ma jakieś doświadczenia? Mój utknął tam od 12 listopada.

#1580 Keffirro

Keffirro
  • 18 postów

Napisano 21 listopada 2013 - 19:22

A czy ktoś z kolegów przed 15 listopada oddawał wersję 32GB iP 5?

#1581 cyanide_pl

cyanide_pl
  • 59 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 21 listopada 2013 - 20:28

Mój iP5 dotarł, wymieniony w ramach gwarancji :) Nr seryjny zaczyna się od C. Miałem problemy z aktywacją, tel nie widział karty z Orange... Ruszył na przyciętym pre-paidzie z T-Mobile, okazało się, że ta druga jest nieco grubsza... Dokleiłem więc dwa paski taśmy klejącej na kartę i działa, LOL No ale przynajmniej okazało się, że nie ma simlocka :)

#1582 sebeq90

sebeq90
  • 22 postów

Napisano 21 listopada 2013 - 20:32

@cyanide_pl A tą kwotą pobrania to o co chodziło? dowiedziałeś się może?

#1583 imis

imis
  • 93 postów
  • Skądokolice Poznania

Napisano 21 listopada 2013 - 22:34

@Keffirro Tak, ja oddawałem 12 listopada. iPhone 5 32GB biały. Dziś odebrałem refurba.

#1584 cyanide_pl

cyanide_pl
  • 59 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 22 listopada 2013 - 09:08

@sebeq90 - nie wnikałem, ode mnie nic nie chcieli :)

#1585 Trigue1

Trigue1
  • 33 postów
  • SkądBrzeg,PL

Napisano 22 listopada 2013 - 13:13

U mnie w końcu zmienili status na dzisiejszą date 22 .. Może już coś idzie do przodu i w Pon będę mógł już jechać odebrać ,oby ;))

#1586 sebeq90

sebeq90
  • 22 postów

Napisano 22 listopada 2013 - 14:19

@Trigue1 Dziś też na stronie zmienił się status z 20 na 22 ostania zmiana statusu lecz dalej piszę Status naprawy W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O. Nie wytrzymałem napisałem do nich na fb, i po paru godz dostałem odpowiedź, Sebastianie, sprzęt został wymieniony zgodnie z warunkami gwarancji. Nowy numer IMEI to: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Dziś sprzęt zostanie wysłany, natomiast sugerowana data doręczenia to poniedziałek/wtorek. Pozdrawiamy! Jestem HAPPY : )

#1587 Trigue1

Trigue1
  • 33 postów
  • SkądBrzeg,PL

Napisano 22 listopada 2013 - 15:44

hahaha ja teżżż :D:D Dzień dobry, Uprzejmie informuję, że telefon został wymieniony i dzisiaj powinien zostać odesłany. Pozdrawiam, Martyna Kondratowicz Specjalista ds. Obsługi Klienta

#1588 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 23 listopada 2013 - 09:42

Do dwóch ostatnich panów: co się stało z waszymi iphonami, że wylądowały na gwarancji? Mój utknął tam od 10 (!!!) listopada i kurde NIC się nie dzieje! Na ich stronie dalej to samo, a mnie szlag jasny trafia, bo po pierwsze jestem tyle bez telefonu, a dwa - widzę tutaj inni później oddają i już mają nowe z powrotem! Pisałam do nich na fejsie, dzwonię prawie codziennie na infolinię i nic to nie daje... no i na fejsie dostałam tylko odpowiedź, że w ciągu 48h JAKAKOLWIEK informacja pojawi się tam u nich na stronie odnośnie mojego telefonu.. I wiecie co? Minęły 3 dni i NIC! .... @Trique1 gdzie pisałeś do nich? na fejsie? Czy przez stronę?

#1589 sebeq90

sebeq90
  • 22 postów

Napisano 23 listopada 2013 - 10:21

@shilton Ja pisałem na fejsie do nich, odpowiedź szybka, 3 dni całość u mnie trwało... a z moim telefonem działo się to, że potrafił się wyłączyć mając ponad 15% baterii, grzał się niesamowicie -telefon miał 11 mcy, a z Twoim shilton co się działo?

#1590 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 23 listopada 2013 - 10:26

3 dni całość?! o wooooow, to tylko ja mam zawsze takiego pecha! :/ A z moim to któregoś pięknego dnia padła mu po prostu bateria i już nie mogłam go naładować.. miał 3 tygodnie...

#1591 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 23 listopada 2013 - 10:27

Do dwóch ostatnich panów: co się stało z waszymi iphonami, że wylądowały na gwarancji? Mój utknął tam od 10 (!!!) listopada i kurde NIC się nie dzieje! Na ich stronie dalej to samo, a mnie szlag jasny trafia, bo po pierwsze jestem tyle bez telefonu, a dwa - widzę tutaj inni później oddają i już mają nowe z powrotem! Pisałam do nich na fejsie, dzwonię prawie codziennie na infolinię i nic to nie daje...
no i na fejsie dostałam tylko odpowiedź, że w ciągu 48h JAKAKOLWIEK informacja pojawi się tam u nich na stronie odnośnie mojego telefonu.. I wiecie co? Minęły 3 dni i NIC! ....

@Trique1 gdzie pisałeś do nich? na fejsie? Czy przez stronę?


No to jest nas dwoje, choć mi powiedziano, że najpóźniej na początku przyszłego tygodnia będzie zrobione - ale drugi tydzień właśnie mija.

#1592 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 23 listopada 2013 - 11:12

@wilip, coś z tym trzeba zrobić.. poprosiłam o numer do technika to mi nikt nie chciał wczoraj podać, to aż im musiałam w cywilizowany sposób nawrzucać, że to niepoważne z ich strony i, że jestem zażenowana ich postawą.. dzisiaj mi odpisali na facebooku, że "wrócimy z odpowiedzią." Szczerze? Wiecie, który raz słyszę tą odpowiedź? .... ŻAL jeden wielki. Niech mi tylko powiedzą, że był zalany albo cokolwiek.. to od razu się wybiorę do rzecznika praw konsumenta i nie będzie, że boli... wilip, ja nie popuszczę i Tobię też nie radzę. Najwyżej się napisze pozew zbiorowy i tyle..

#1593 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 23 listopada 2013 - 11:47

A nie lepiej po prostu jeszcze trochę poczekać? :) To jest tylko telefon, choć jego brak da się odczuć. Już widzę jak UOKiK wysyła w dzień po wysłaniu pisma helikopter do Regenersis, które nie jest związane żadnym terminem na naprawę telefonu. Gdyby operatorzy z tytułu przeciągających się napraw byli narażeni na jakieś straty, to wtedy telefony byłyby robione w ciągu godzinę, a tak będziemy trwać w status quo dopóki coś w porządku prawnym się nie ruszy (ciekawe co). Każdy z nas ma dwie opcje do wyboru: czekać, albo wycofać sprzęt z naprawy. Skoro już dwa tygodnie czekam, to raczej jestem dwa tygodnie bliżej końca, niż byłem pół miesiąca temu:D

#1594 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 23 listopada 2013 - 12:05

Ja nie mogę tyle czekać, bo to telefon SŁUŻBOWY. Brak tego telefonu wiąże się poniekąd z niemożnością wykonywania swoich obowiązków w sposób należyty. Być może tego nie rozumiesz, ale dla mnie to dosyć istotna kwestia. To, że ty możesz poczekać to świetnie dla ciebie. Ale jak po tych dwóch tygodniach się okaże, że walną mi ich standardową ściemę "telefon był zalany" to mnie cholera weźmie! Po drugie - skoro telefon 2 dni temu miał już technik w ręku to chcesz mi powiedzieć, że 2 dni intensywnie nad nim myśli? No skoro miał go w ręku to starczyła jedna, głupia opinia.. Nie uważasz, że to chore?! Co to ten technik to ile będzie trzymał go w rękach? kolejny tydzień? śmiech na sali.

#1595 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 23 listopada 2013 - 12:36

Nie miał go nawet koło ręki. Wedle tego na co się powołujesz oraz tego, oni mi pisali, mój telefon również był dogłębnie analizowany już w zeszły poniedziałek. Sprawdzenie go przy opisie usterki zgodnym ze stanem faktycznym to kwestia dwóch minut, a podjęcie decyzji o wymianie/odesłaniu jest sprawą kolejnych pięciu sekund. Z niewiadomych powodów mój 5S czeka w kolejce bardzo długo, podczas gdy starsze piątki są wymieniane niemal od ręki. Jeśli powołują się na zalanie - można reklamować, jeśli robi się to za pośrednictwem operatora, wtedy najpewniej się ugną (jak to wynika z poprzednich postów w wątku) - jeśli na własną rękę - sprawa wygląda gorzej. Tak samo jak ty, co chwila sprawdzam status naprawy, bo smartfon przydaje mi się średnio co kwadrans, a używanie starej cegły z androidem odbiera mi chęci na cokolwiek, ale po co się denerwować czymś na co nie mam wpływu?

#1596 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 24 listopada 2013 - 03:25

Dokładnie. Sprawdzenie to kwestia dwóch minut i stwierdzenie usterki kilka sekund. Mnie tylko o to chodzi. O ten czas. Bo mając go w ręku już 3 dni temu do tej pory nie jest w stanie niczego o moim telefonie powiedzieć. ŻAL JEDEN WIELKI. Nigdy więcej.

#1597 Fixx

Fixx
  • 194 postów
  • Skąd84200

Napisano 24 listopada 2013 - 10:15

Jedyne wyjście to nie kupowanie telefonów od operatorów :)

#1598 Trigue1

Trigue1
  • 33 postów
  • SkądBrzeg,PL

Napisano 24 listopada 2013 - 10:30

Regenersis przysyła IP w zafoliowanych pudełkach? Czy jak to jest? Ja swój IP odbieram w Pon .. w końcu od 8 tam leży ..

#1599 Danio02

Danio02
  • 366 postów

Napisano 24 listopada 2013 - 13:49

@Trigue1 Nie, otrzymujesz odświeżone urządzenie (refurbished).

#1600 gosu001

gosu001
  • 81 postów

Napisano 24 listopada 2013 - 13:57

Regenersis przysyła IP w zafoliowanych pudełkach? Czy jak to jest?
Ja swój IP odbieram w Pon ..
w końcu od 8 tam leży ..


@Trigue1
Nie, otrzymujesz odświeżone urządzenie (refurbished).

Dokładnie, dostajesz sam telefon owinięty folią bąbelkową, który na ekranie ma naklejkę z nr IMEI.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 9

0 użytkowników, 9 gości, 0 anonimowych