Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Naprawa gwarancyjna - Regenersis


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2025 odpowiedzi w tym temacie

#1626 wilip

wilip
  • 20 postów

Napisano 26 listopada 2013 - 15:48

Zadzwoniłem właśnie na infolinię, bo na maila od wczoraj rano nikt nie odpowiedział - mają dostawę 5S i dziś/jutro telefon zostanie odesłany. Obym już nigdy nie musiał pisać w tym wątku, z szacunkiem dla wszystkich partycypujących:)

#1627 Keffirro

Keffirro
  • 18 postów

Napisano 26 listopada 2013 - 15:50

Miejmy nadzieje, że z 5S dotrą do nich 5 :)

#1628 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 26 listopada 2013 - 15:56

Ja czekam na białą 5 64 GB i napisali, że jest przygotowywany dzisiaj do wysyłki. Więc jak ktoś na takiego czeka też to powinien być lada moment. EDIT: Weszłam na stronę apple, wpisałam numer IMEI, który podał mi serwis i wyskoczyło mi takie okienko teraz: [ATTACH=CONFIG]18594[/ATTACH] Czy to by oznaczało raczej nowy tel. a nie refurb?

#1629 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 26 listopada 2013 - 16:22

A ja dziś wysłałem po raz drugi moją 5, pierwszym razem bad pixel - wymienili od razu, tylko tel miał wade - fioletowe paski podczas robienia zdjęć - znany problem i właśnie z tym problemem go wysłałem. Przerabiał już ktoś ten problem?

#1630 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 26 listopada 2013 - 18:00

Czym Regenersis wysyła swoje paczki? DHL? Poczta polska?

#1631 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 26 listopada 2013 - 18:10

shilton, DPD :)

#1632 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 26 listopada 2013 - 18:12

no kurczę, no to jak wpisuję w DPD w tracking to mi wyskakuje, że nie ma takiej przesyłki ! :(

#1633 mickelk

mickelk
  • 144 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 26 listopada 2013 - 18:34

poczekaj do późnego wieczora lub do jutra rana, miałem tak samo

#1634 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 26 listopada 2013 - 18:42

dzięki :)

#1635 JaN008

JaN008
  • 284 postów

Napisano 26 listopada 2013 - 22:50

Czy jeden bad pixel ( zielony punkt na czarnym tle) kwalifikuje iPhone do wymiany gwarancyjnej ?

#1636 Radi-83

Radi-83
  • 250 postów

Napisano 27 listopada 2013 - 01:39

Czy jeden bad pixel ( zielony punkt na czarnym tle) kwalifikuje iPhone do wymiany gwarancyjnej ?


Myślę, że tak. Co prawda ja miałem czerwony pixel na białym czy żółtym tle i moją sztukę wymienili.

#1637 imis

imis
  • 93 postów
  • Skądokolice Poznania

Napisano 28 listopada 2013 - 01:55

Czy jeden bad pixel ( zielony punkt na czarnym tle) kwalifikuje iPhone do wymiany gwarancyjnej ?


Nie chcę Cie wprowadzać w błąd, także w razie co mnie nie wiń, ale mojemu znajomemu wymienili z tego powodu :P Miał jednego czerwonego bad pixela.

#1638 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 28 listopada 2013 - 08:52

Czy jeden bad pixel ( zielony punkt na czarnym tle) kwalifikuje iPhone do wymiany gwarancyjnej ?


W iPhonie nawet jeden bad pixel kwalifikuje telefon do wymiany.

#1639 shilton

shilton
  • 17 postów

Napisano 29 listopada 2013 - 00:00

Odebrałam wczoraj NOWEGO Iphone 5 64GB White. Jest nowiuteńki, z oryginalnymi foliami itd. Przed aktywacją sprawdziłam go na stronie apple i potwierdziło się, że jest to telefon NOWY, ponieważ był komunikat "please activate your Iphone". Tak więc pozdro dla wszystkich co mówią, że Regenersis daje tylko refurby.

#1640 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 29 listopada 2013 - 00:05

Odebrałam wczoraj NOWEGO Iphone 5 64GB White. Jest nowiuteńki, z oryginalnymi foliami itd. Przed aktywacją sprawdziłam go na stronie apple i potwierdziło się, że jest to telefon NOWY, ponieważ był komunikat "please activate your Iphone". Tak więc pozdro dla wszystkich co mówią, że Regenersis daje tylko refurby.

Spoko, jednak gwarancja nie wydłuży się. Natomiast jeśli oddawałaś z tytułu niezgodności towaru z umową to i tak masz pecha - nowe urządzenie zostało wpisane jako część do naprawy ;)

#1641 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 listopada 2013 - 00:40

Odebrałam wczoraj NOWEGO Iphone 5 64GB White. Jest nowiuteńki, z oryginalnymi foliami itd. Przed aktywacją sprawdziłam go na stronie apple i potwierdziło się, że jest to telefon NOWY, ponieważ był komunikat "please activate your Iphone". Tak więc pozdro dla wszystkich co mówią, że Regenersis daje tylko refurby.


Tak, tak... Każdy refurb dostaje nowy numer seryjny więc jest nigdy nie aktywowany, a przepisanie starych danych trwa do miesiąca. Każdy refurb ma oryginalne folie.

#1642 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 29 listopada 2013 - 08:11

Ja to w ogóle nie rozumiem z czego ludzie robią problem. Jak Wam nie pasuje to, że dostajecie telefon wyglądający jak nowy, to zawsze możecie kupić Nokię, Sony czy cokolwiek innego - tam jak się coś zepsuje to telefon zostanie rozkręcony, naprawiony (choć to wcale nie jest pewne), skręcony (niekoniecznie dobrze) i jeszcze będziecie musieli być z tego zadowoleni. O nowy telefon będziecie mogli walczyć dopiero po kilku awariach. Apple daje telefony, które tak naprawdę niczym się nie różnią od tych świeżych z pudełka, więc nie wiem o co ten cały szum.

#1643 Keffirro

Keffirro
  • 18 postów

Napisano 29 listopada 2013 - 17:57

Czy ktoś z kolegów, którzy oddali iPhona 5 przed 15 listopada nadal oczekuje?

#1644 modlin

modlin
  • 538 postów
  • SkądLynchburg, TN

Napisano 29 listopada 2013 - 19:45

Ja to w ogóle nie rozumiem z czego ludzie robią problem. Jak Wam nie pasuje to, że dostajecie telefon wyglądający jak nowy, to zawsze możecie kupić Nokię, Sony czy cokolwiek innego - tam jak się coś zepsuje to telefon zostanie rozkręcony, naprawiony (choć to wcale nie jest pewne), skręcony (niekoniecznie dobrze) i jeszcze będziecie musieli być z tego zadowoleni. O nowy telefon będziecie mogli walczyć dopiero po kilku awariach. Apple daje telefony, które tak naprawdę niczym się nie różnią od tych świeżych z pudełka, więc nie wiem o co ten cały szum.


Dokładnie. Co więcej sprawdźcie sobie awaryjność sprzętu tydzień po zakupie i porównajcie z awaryjnością po pół roku. Takie elementy jak płyta główna - jeśli działają po pół roku to oznacza, że są generalnie ok i racze się im nic nie stanie, większa jest pewność że refub po tygodniu będzie sprawny niż nówka. Takie części są używane w refubach, bo akurat obudowa i bateria są nowe. Dla mnie nie ma problemu.

Nie mówię, że refuby są super ale z drugiej strony kupowanie odnowionych sprzętów apple to bardzo fajna sprawa.

#1645 _iPatryk_

_iPatryk_
  • 205 postów
  • SkądCzęstochowa, Poland

Napisano 29 listopada 2013 - 19:50

Dokładnie korzystam z refuba( wymienilem z powodu awaryjnego Homme Button) i jestem zadowolony :) Telefon igła !! A mój miał lekko wgnieciony tył od uderzenia.Wole dostać refuba niż naprawić stary.Mi podoba się polityka Apple przynajmniej w tej sprawie

#1646 Danio02

Danio02
  • 369 postów

Napisano 30 listopada 2013 - 00:28

Ja mogę się przyczepić tylko do tego, że na odświeżone urządzenia dostajemy bardzo krótką gwarancję (przed upływem pierwotnej). Znajomy przechodził już przez sytuację, gdzie po upływie trzech miesięcy padł aparat, telefon zaczął się wieszać... Wychodzę z założenia, że jeśli pierwotne urządzenie funkcjonowało przez 11 miesięcy, to z całą pewnością pochodzi dłużej.

#1647 yorky

yorky
  • 48 postów

Napisano 30 listopada 2013 - 01:05

Nie dostajemy krótkiej gwarancji, tylko jezeli na oddawanego iphone mieliśmy jeszcze 10 miesięcy to otrzymany refub ją przejmuje, 3 miesiące to okres na który dostanę gwarancję na refub np gdybym oddał pierwotnego iphone do serwisu w ostatnich dniach gwarancji.

#1648 modlin

modlin
  • 538 postów
  • SkądLynchburg, TN

Napisano 30 listopada 2013 - 01:46

Nie dostajemy krótkiej gwarancji, tylko jezeli na oddawanego iphone mieliśmy jeszcze 10 miesięcy to otrzymany refub ją przejmuje, 3 miesiące to okres na który dostanę gwarancję na refub np gdybym oddał pierwotnego iphone do serwisu w ostatnich dniach gwarancji.


Przypominam że to tylko zasady apple.

W unii z tego co wiem, po wymianie produktu zegar tyka od nowa.

#1649 Sony156

Sony156
  • 388 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 30 listopada 2013 - 01:58

Jak mam iP 5 z polskiego t-mobile na gwarancji do marca 2014, a nie mam dowodu zakupu to regenersis w razie czego mi przyjmie na gw?

#1650 JaN008

JaN008
  • 284 postów

Napisano 30 listopada 2013 - 09:40

Powinno przyjąć bez problemu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych